@Regenboogjee wauw! Wat snel! Heel goed gedaan hoor, stuitbevalling. Gefeliciteerd! @Chezzy ik kreeg tijdens mn 1ste bevalling een antibiotica toegediend, omdat ik streptokokken had. Ben je daarop getest? Misschien preventief ja.. geen idee.. Gisteravond zei mn man ineens: schat, morgen ga ik de auto voltanken. Vandaag zei mn zusje tijdens t ontbijt: ik heb t gevoel dat er IETS gaat gebeuren. Mn andere zusje appte me vandaag: je appt me wel he, als t begint? En peuter is sinds gister lekker druk met mn zusje. Gister heeft ze niet aan me geplakt of gehuild dat ze naar mama wou. Vannacht ook doorgeslapen. Iedereen heeft zo een 'gevoel'... we zullen zien! Zo leuk dat er baby's worden geworden. Wie is de volgende?
Spannend 'het gevoel' haha hopelijk hebben ze gelijk! @Chezzy succes vandaag! Ik heb ook antibiotica gehad omdat ik een infectie had omdat ze mij te lang met gebroken vliezen hadden laten lopen. Kreeg koorts tijdens de bevalling. Zoontje heeft erna ook een kuur gehad. Hier is alles weer rustig op een beetje gezeur na. Piepzooi. Iedere keer nachten wakker en overdag is het rustig, balen balen.
Ik ben benieuwd morgen bij de vk.. Ik heb het idee dat ie overdwars ligt maar dat kan niet want hij was "vast" ingedaald zei de vk.. Merk dat ik ineens wat onzeker word maar waarom? Zie nog steeds niet op tegen de bevalling. Voorweeën blijven hier ook steeds meer uit.
@Regenboogjee ohhhhh wauw!!! Ze is er gewoon al! En een stuitbevalling zo vlot! Diepe buiging lieverd! Kom maar even heerlijk bij en hopelijk zo lekker naar huis! ❤
Goede vraag ja.. Wie is de volgende?! Ik iig niet. Heb 't idee gehad dat ze eerder zou komen, maar nu ineens het gevoel dat dat helemaal niet gaat gebeuren en ze net als haar broer extra lang op zich laat wachten
@Regenboogjee super gefeliciteerd! Dat heb je snel gedaan! Wauw . @Appelmoess tis 2 dagen iets koeler geweest (net onder de 30) en stijgt de komende dagen weer, maar de 40 tikken we hopelijk niet aan! Ik heb ook liever sneeuw nu dan die hitte. Wel een voordeel: ik hoef alleen maar slippers aan en hoef niet moeilijk met schoenen en sokken te prutsen .
Oeh spannend @Kiekieboe Wie weet! Hier een beetje in twijfel. Nog steeds last van rugpijn. En veel buikkrampen. Al paar keer naar wc geweest zonder resultaat. Net even een stevige wandeling gemaakt met de hond. En we wachten nu maar weer rustig af. Ga er niet teveel van verwachten. Geen zin in een teleurstelling.
@Regenboogjee .... respect! Wat heb je dat knap gedaan zeg! En lekker geen ks Gefeliciteerd met jullie kindje <3 @Chezzy ... bij ons is 1gram kefzol iv standaard op de OK. Dat is bij een ks, knippen, vacuüm, etc. Alles waarvoor er word gesneden in je zeg maar. En 150 keer vragen naar allergieën doen wij ook, beter een keertje te veel dan 1 keer te weinig Suc6 vandaag! Zet hem op! The Queen hier blieft geen tepelhoedje, dus ik vraag aan sinterklaas 2 nieuwe stale tepels XD Ze wil nml wel iedere 1,5/2 uur drinken, maar het was niet voor niets! Ze is sinds gisteren 110 gram aangekomen! AMAZING!
♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 31 januari (2) ♡ Nijntje90 - 2e kindje - 27 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 27 jaar 1 februari (1) ♡ Morgenzon - 7e kindje - 30 jaar 2 februari (1) ♡ Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar 3 februari (1) ♡ TigerAngel7 - 2e kindje - 27 jaar 4 februari (1) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 25 jaar 5 februari (1) ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar 6 februari (3) ♡ maps - 2e kindje - 34 jaar ♡ appelmoess - 3e kindje - 32 jaar ♡ Jillster - 2e kindje - 30 jaar 8 februari (1) ♡ MamavanHayden - 2e kindje - 29 jaar 9 februari (3) ♡ sannez - 3e kindje - 35 jaar ♡ Christiana - 2e kindje - 30 jaar ♡ Manna - 2e kindje - 30 jaar 10 februari (1) ♡ Lenaroos - 3e kindje - 34 jaar 11 februari (5) ♡ Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar ♡ Ank88 - 4e kindje - 29 jaar ♡ Pln - 1e kindje - 27 jaar ♡ moonchild - 3e kindje - 33 jaar ♡ Ianne - 2e kindje - 26 jaar 13 februari (4) ♡ Vally85 - 1e kindje - 32 jaar ♡ Nelllie - 2e kindje - 31 jaar ♡ Kiekieboe - 2e kindje - 27 jaar ♡ YellowEyes - 1e kindje - 22 jaar 14 februari (2) ♡ Eveliennn89 - 2e kindje - 28 jaar ♡ Semmie87 - 2e kindje - 31 jaar 18 februari (1) ♡ Chezzy - 2e en 3e kindje - 32 jaar -------------------------------------------------- Totaal - 27 -------------------------------------------------- jongen (10) | meisje (10) | verrassing (5) | onbekend (2) -------------------------------------------------- ☆ Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87, Mammielove, lidu1, zoef, babywens93, lievemandie, jolicoeur, fluitekruidje, Ila, Eslief (22wk bevallen) ☆ -------------------------------------------------- Afspraken: Januari 28 - TigerAngel7 - zkh inleiding 08:00u 28 - mamavanhayden - groeiecho 10.00u 28 - Pln - controle vk 15.30 30 - Meisje93 - controle + strippen 8.50u Februari 1 - Kiekieboe - controle gyn + ctg 13.30u 7 - Nelllie - controle gyn 10.10u 11 - Kiekieboe - controle gyn + ctg 12u ♡BEVALLINGSLIJST♡ Januari 11 - CaDi - 28 jaar - 1ste kindje - 36+3 - Quin 2705 gr. en 49 cm 15 - Mimi91 - 27 jaar - 1ste kindje - 37+5 - Luuk 3240 gr. 22 - Bella28 - 31 jaar - 2e kindje - 38+6 - Tijn 23 - Cindy - 40 jaar - 3e kindje - 38+0 Emma 24 - Pitaa91 - 26 jaar - 3e kindje - 39+0 A.D. 3544 gr. 27 - Regenboogjee - 28 jaar - 3e kindje - 37+2 .... 3345gr.
Jongens, ik sta nu samen met @nijntje90 bovenaan, dus als jullie niet meer willen voordringen zou dat fijn zijn Ik ga er niet meer vanuit dat het voor de 40 weken vanzelf begint eigenlijk. Had ook het voorgevoel dat deze baby eerder zou komen, maar ben daar ook weer een beetje vanaf gestapt
ohhhh ik heb het weer zoooo in m'n rug...en m'n buik lijkt mee te gaan doen...Pffff meisje ben jij dat?? Joehoeee??? Kom maar door hoor! ik vang je wel! (keep on dreaming)
@krijgertje idd! Stop daar nou is mee wij zijn eerst hahaha. Vandaag veel gerommel maar zal wel weer uitlopen op niks! Ben dr zo klaar mee!!!!!!!
Ha jaa we gunnen het jullie @nijntje90 en @krijgertje haha zou leuk zijn als we gewoon het lijstje af konden werken. Dan weten we allemaal waar we aan toe zijn.
Nou dames, zullen we dan ff plannen wie wanneer mag bevallen? is wel fijn om te weten wanneer iedereen bevalt inderdaad, hahaa. Ik hoop dat iedereen snel hun mini in de armen mag hebben, gezond en wel!
Ooooooooo dames ik ben zo zenuwachtig voor jullie allemaal!! Ik gun jullie dit allemaal zo erg nu (zie foto) *hartenoogjes* Luuk doet het super goed, beter dan ik ooit had durven hopen met zo een start! Ik heb alleen nog veel last van een te lage HB. Gelukkig is mijn man tot vrijdag nog vrij.
Kom maar hoor meisje. irritant heh dat loze gerommel. Ga heel hard duimem voor je dat het door gaat zetten. Zou wel erg handig zijn ja! Maak jij een planning? @YellowEyes @Mimi91 super cute! ♥ Wat fijn dat het zo goed gaat met Luuk! Wat gebruik je voor je HB?
@Meisje93 nu floradix drankje van de drogist. Ze wilde eigenlijk een bloedtransfusie doen maar met mijn allergieën leek dat uiteindelijk toch niet echt handig. Ijzertabletten/medicatie mocht ik niet omdat ik nog geen ontlasting gehad had.... pas een week na de bevalling.. Aankomende week begin ik met ijzertabletten.
Misschien roosvicee ferro erbij drinken. Werkte hier als een tierelier toen. En ook niet vervelend om te moeten drinken.