@Mimi91 aaaah dat pandabroekje heb ik ook in mijn vluchttas wat een knapperd. En fijn dat het zo goed gaat, hopelijk voel jij je ook snel wat beter. @nijntje90 @krijgertje als jullie dan even opschieten kunnen wij ook verder @Kippetje88 oeeeh jaa klein meisje kom maar!!
Omg @Mimi91 wat een ongelooflijk schattig mannetje! Ik liet hem m'n vriend zien, hij is helemaal verliefd. Knap ventje hoor! En wat een mooie haarbos. Wat fijn dat het goed gaat! Hoop dat jij je ook snel weer helemaal de oude voelt! @Kippetje88 kom maar kleintje! ik ga duimen. @Meisje93 is goed, ik maak er wel ff eentje.
@Mimi91 ik zit nog eens naar jouw prachtige kindje te kijken, maar wat een haar!!! Maakt me nog nieuwsgieriger.. Bij iedere echo zeggen ze dat ie zoveel haar heeft.
♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 31 januari (2) ♡ Nijntje90 - 2e kindje - 27 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 27 jaar 1 februari (1) ♡ Morgenzon - 7e kindje - 30 jaar 2 februari (1) ♡ Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar 3 februari (1) ♡ TigerAngel7 - 2e kindje - 27 jaar 4 februari (1) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 25 jaar 5 februari (1) ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar 6 februari (3) ♡ maps - 2e kindje - 34 jaar ♡ appelmoess - 3e kindje - 32 jaar ♡ Jillster - 2e kindje - 30 jaar 8 februari (1) ♡ MamavanHayden - 2e kindje - 29 jaar 9 februari (3) ♡ sannez - 3e kindje - 35 jaar ♡ Christiana - 2e kindje - 30 jaar ♡ Manna - 2e kindje - 30 jaar 10 februari (1) ♡ Lenaroos - 3e kindje - 34 jaar 11 februari (5) ♡ Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar ♡ Ank88 - 4e kindje - 29 jaar ♡ Pln - 1e kindje - 27 jaar ♡ moonchild - 3e kindje - 33 jaar ♡ Ianne - 2e kindje - 26 jaar 13 februari (4) ♡ Vally85 - 1e kindje - 32 jaar ♡ Nelllie - 2e kindje - 31 jaar ♡ Kiekieboe - 2e kindje - 27 jaar ♡ YellowEyes - 1e kindje - 22 jaar 14 februari (2) ♡ Eveliennn89 - 2e kindje - 28 jaar ♡ Semmie87 - 2e kindje - 31 jaar 18 februari (1) ♡ Chezzy - 2e en 3e kindje - 32 jaar -------------------------------------------------- Totaal - 27 -------------------------------------------------- jongen (10) | meisje (10) | verrassing (5) | onbekend (2) -------------------------------------------------- ☆ Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87, Mammielove, lidu1, zoef, babywens93, lievemandie, jolicoeur, fluitekruidje, Ila, Eslief (22wk bevallen) ☆ -------------------------------------------------- Afspraken: Januari 28 - TigerAngel7 - zkh inleiding 08:00u 28 - mamavanhayden - groeiecho 10.00u 28 - Pln - controle vk 15.30 30 - Meisje93 - controle + strippen 8.50u Februari 1 - Kiekieboe - controle gyn + ctg 13.30u 7 - Nelllie - controle gyn 10.10u 11 - Kiekieboe - controle gyn + ctg 12u ♡BEVALLINGSLIJST♡ Januari 11 - CaDi - 28 jaar - 1ste kindje - 36+3 - Quin 2705 gr. en 49 cm 15 - Mimi91 - 27 jaar - 1ste kindje - 37+5 - Luuk 3240 gr. 22 - Bella28 - 31 jaar - 2e kindje - 38+6 - Tijn 23 - Cindy - 40 jaar - 3e kindje - 38+0 Emma 24 - Pitaa91 - 26 jaar - 3e kindje - 39+0 A.D. 3544 gr. 27 - Regenboogjee - 28 jaar - 3e kindje - 37+2 Nila 3345 gr.
Dit is ons mooie kleine dochtertje en zusje : Nila ❤️❤️❤️ Het gaat super goed. We mochten al snel naar huis. Super snelle bevalling! Daarnaast alles heel 'normaal' wat ik echt heel bijzonder vond hihi.. Ze heeft meteen lang bij mij gelegen en borstvoeding ging ook meteen goed! Allemaal anders dan toen bij de vroeggeboorte van ons zoontje natuurlijk. Alleen 1 rare complicatie (wat je dus vooral niet moet doen) Ik had tijdens auto rit een heleeee hete kruik op m'n onderbuik.. Wat ik echt heerlijk vond ivm die vreselijke weeën. Maar nu heb ik dus 2e graads brandwonden! Met blaren op onderbuik Dus dat is ff balen en pijnlijk hihi.. Nu weer genieten van ons meisje ❤️❤️❤️
@Regenboogjee mooie naam! Echt fijn dat jullie al zo'n goede start hebben. Wel vervelend van die brandwonden. IK WIL OOK! Krampen zet nou eens door.
@Mimi91 wat issie mooi! ❤️❤️❤️❤️ Hopelijk voel jij je snel beter @Regenboogjee prachtige naam, en wat een dotje is het! Fijn dat het zo soepel is verlopen allemaal! Alleen rot van je brandwonden inderdaad, yikes!
@Regenboogjee wat een poepie zeg en prachtige naam! Heerlijk genieten van je twee frummels. Succes met je brandwonden kan me voorstellen dat je daar op dat moment niet over nadacht!
@Mimi91 wat een knapperd! En die foto van zn koppie zo lief!!! @Regenboogjee ow meen je! Dat is niet fijn! Knappe dame hoor! Haha uhm @krijgertje ik eerst jij dan? Heb de hele dag al van de menstruatiekrampen die ook met douche niet weg gaan! Hoop het zo!!!
@Regenboogjee wat een dotje zeg ♡♡♡ Ik voel me echt brak. Zeurende menstruatie krampen, kan bijna niet meer lopen van de pijn van onderen en mijn onderrug doet zeer. Grrrr ben net even 2 uurtjes gaan liggen maar dat lukte ook niet bah bah.
@Meisje93 hoe gaat het nu? Krampen terug minder of blijven ze aanwezig? @Mimi91 ooh wat een schatje! @Regenboogjee wat een leuke naam. En wat een knap meisje! Fijn dat jullie al thuis zijn en dat ze het zo goed doet. Wel iets minder van de brandwonden, dat moet pijnlijk zijn... Vanmorgen was ik nog aan het denken dat de mini nog eventjes mag blijven zitten omdat ik men buikje toch ook wel zou missen (en zeker het gedacht dat het misschien de laatste keer is...) maar als ik jullie prachtige kindjes zie dan kan ik weer niet meer wachten en heb ik liever dat hij vandaag komt dan morgen @Kippetje88 @nijntje90 @Christiana Hoop voor jullie dat het ook echt eens doorzet.
is het niet begonnen bij je? Nog beter! @Eveliennn89 af en toe een krampje. Helaas vandaag geen baby hier. Wie weet heeft de huisarts gelijk. Die zei met een gekke bek dat het zondagnacht zou gaan beginnen. Dubbel is dat dan heh. Je wilt geen afscheid nemen van je buik. Maar tegelijkertijd wil je ook je baby.
Al die mooie baby's hier❤️❤️ Maken mij nog ongeduldiger.. En ik sta niet eens bovenaan het lijstje Maar blijf maar komen met die babyspam!! Elke dag een baby klinkt als een goed plan trouwens!
Korte update: om 1200 onderzoek gehad. Had ineens 2 cm ontsluiting! Wel ballon geplaatst want was niet week genoeg. Om 1300 Kwam het goed op gang, om 5 minuten met duur van 90 sec. Ook rugweeen. Had geen golfbeweging, het was er ineens en zo weer weg. Op advies verpleegkundige douche genomen. Nu zijn weeen meer pijnlijk maar interval is nu langer. Mocht het rustiger worden probeer ik nog op jullie te reageren.
Succes meid! Geen iee @Meisje93 de vorige keer begon het ook niet heel duidelijk. Dat zal wel te mooi om waar te zijn. De nacht zal het blijken, moet morgenvroeg naar de gyn. Ben benieuwd.