@Meisje93 hopelijk heeft hij dan gelijk en zet het vannacht echt door! Vriend en gynaecoloog hebben vrijdag afgesproken dat het bij mij voor dinsdag is, daar teken ik ook voor @Chezzy veel succes! Hopelijk heb je snel je kleine mini’s in je handen, ben al benieuwd naar de geslachten en de namen
@Christiana ga voor je duimen meis. Hier begon het toen met buikkrampen. Daarom zo blij dat ik die vanochtend had, maar helaas. Ik hoop het! @Eveliennn89 Zou mooi zijn, heb ik sowieso mijn eigen huisarts bij de bevalling. Dinsdag is ook een mooie datum! Wie weet.
Ik hoop voor ons beide vanavond!! De vorige keer was ook zondag avond met vage klachten. Toen 3 cm toen we in het zhuis kwamen, erna schoot het niet op totdat ze de vliezen braken, weeenstorm.
Bij de vorige was ik ook op zondag bevallen. Gaan we voor elkaar duimen. Weeënstorm is ook niet fijn. Hier lange bevalling gehad. Maar was voor mijn lichaam wel erg prettig.
Ah wauw wat een mooie kindjes allemaal zeg en ook al een mooi hoofd met haar❤ khou ervan. @Chezzy hopelijk zet het allemaal door en heb je snel je 2 wondertjes in je armen @Christiana hopelijk zet het bij jou ook door @Meisje93 balen he dat het bij voorweeen blijft. Hier net zo. Ik maak nu een lekker een warm bad klaar en duik vroeg mn bedje in. Hopelijk mogen wij morgen onze 2e wondertje in onze armen sluiten. Toch een beetje zenuwachtig
Toi toi toi @Chezzy Hier nog steeds niks. Voorweeën komen vaak ‘s avonds als ik rustig zit. Wel ineens meer afscheiding nu, maar ja. Dat betekent uiteindelijk ook vrij weinig hahaha
Zoooo had net even het idee we gaan beginnen... Maar na 2 valse weeën is alles weer weg. Wel verschikkelijke rugpijn nu..
@Chezzy ik hoop dat je ze beide al in je armen hebt! @Meisje93 mijn duimen draaien voor je! Hopelijk zet het voor de rest ook snel door! Ik wil nog steeds graag als laatste dan haha Hier vanavond ctg ivm minder leven. Na 5 min zowaar en heel feest in mijn buik. Morgen nog een keer en groeiecho maar dat zal vast goed zijn
@TigerAngel7 hoelaat moet je je melden? Ik zou ook stikzenuwachtig zijn. Als ik wist wanneer het zou gaan beginnen. Geniet van je heerlijke bad & hopelijk slaap je als een roosje vannacht. @MamavanHayden heh balen zeg! Las trouwens net dat rugpijn een teken is dat de bevalling in zicht is. @Manna gelukkig is de beeb weer lekker actief in je buik. Vanwaar morgen weer een ctg?
Protocol, want dan doen ze ook een groeiecho ivm termijn. Maar de vk verwacht er ook niets bijzonders. Dusja maak me er niet druk om maar we doen het wel want het is niet voor niets protocol natuurlijk
@Meisje93 moet me morgen om 08:00u melden. @Manna @MamavanHayden en @Pln jullie ook morgen succes bij de vk/gyn en met de groeiecho
@Meisje93 rugpijn een teken? Oh.. ik heb al een paar dagen last van mn rug. Harde buiken en voorweeën ook aanwezig. Maar heel onregelmatig. En de baby is weer heel actief. Af en toe pijnlijk voor mij. Man heeft net de auto vol getankt. Kom maar baby...
In hoeveel dagen in zicht? Haha hier al een tijdje met vlagen last van mijn rug. Ik ga lekker op bed tv kijken. Misschien dat vrouw holle dan wel denkt ach mn moeder is er zo klaar mee laat ik gewoon komen! #demeestedromenzijnbedrog...
Ah vandaar. Extra chdck kan nooit geen kwaad! Ben je wel weer gerustgesteld nu? @Kiekieboe & @nijntje90 dat staat er helaas niet bij. Hier nu ook al 2 dagen rugpijn.
Ooh wat voel ik mij momenteel ellendig. Ben echt helemaal kapot, terwijl we niet eens zoveel gedaan hebben vandaag. Ben in tijden niet zo moe geweest en wat zie ik eruit. Daarnaast ook super ongemakkelijke harde buiken vanavond en steken onderin m'n buik, terwijl ik dat normaal bijna niet heb. Ik duik zo denk ik lekker m'n bed in. @TigerAngel7 heel veel succes morgen!