Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019 3.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 9 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik ben officieel ziek vandaag
    Heel veel snot, slijm, zware ogen, extreme vermoeidheid, geen eetlust en hoofdpijn. Ooook rugpijn maar dat komt van op de bank liggen gok ik zo. Manlief gokt op 29 januari dat vind ik goed zo lang het dan maar voor de sedatie begint.. Zit nu maar even in bad en dan gelijk door naar bed. Bed staat ondertussen op bierkratjes en is nu ruim 90cm hoog, ik kom er echt niet in zonder trapje! Moet van manlief nu aan de andere kant van 't bed gaan liggen zodat ik niet tegen de kratjes aan loop tijdens m'n nachtelijke tripjes!
    Kind een beetje dwars in mijn buik, voelt alles behalve comfi aan please laat hem zich naar buiten wurmen!

@TigerAngel7 succes morgen!
    @Chezzy hopelijk heb je jouw twins gauw in je armen.

En ook voor de andere meiden die al zo ver zijn duim ik dat het door kan zetten zodat ik nog meer kan zwijmelen en jaloers kan zijn op jullie prachtige mini's :)

Chezzy en TigerAngel7 vinden dit leuk.
  2. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @TigerAngel7 jij ook veel succes morgen!!!

@Meisje93 ja hoor ik maak me niet meer druk nu. Baby is nu ook nog weer aan het trappen. Denk dat de stress Vd verbouwing meespeelt in het minder voelen... Maar vanmiddag na/tijdens rustig liggen ook nog geen schopjes en afgelopen dagen ook amper dus ging me niet lekker zitten

#zere rug hier al 1,5 week hoor maarja het wordt ook steeds zwaarder... Vooral na het slapen/stil liggen

TigerAngel7 vindt dit leuk.
  3. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    @TigerAngel7 succes morgen!
    @Pln beterschap!
    @Meisje93 hmm... we wachten gewoon af. Echt veel opties zijn er ook niet he

TigerAngel7 en Pln vinden dit leuk.
  4. Appelmoess

Appelmoess Actief lid

6 jun 2018
    377
    668
    93
    Vrouw
    @Regenboogjee wat een knapperd! En die haren! ♡♡ lekker genieten samen!

@Chezzy hopelijk heb je je 2 kindjes al in je armen. Ben benieuwd!

En voor de rest; veel sterkte met alle kwaaltjes. Echt de laatste loodjes he? Ik voel het ook. :)

@TigerAngel7 jij hopelijk een hele fijne nacht en heel veeel succes morgen!

Chezzy en Regenboogjee vinden dit leuk.
  5. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Owja mijn liezen ook!! Net of je er door heen zakt afentoe. Tjaa afwachten meer kunnen we niet!

@Pln sedatie?

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Beterschap! @Pln

@Manna gelukkig maar! Hopelijk blijft de beeb nu weer heerlijk actief.

Helaas niet. :( @Kiekieboe

Pln en Manna vinden dit leuk.
  7. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Hihi vond het inderdaad ook wat spannend. Maar er moet me blijkbaar iets niet goed bevallen zijn qua eten of drinken. Ben nog even erg misselijk geweest, maar rond 2u terug beter...

8. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    @TigerAngel7 heel veel succes morgen, Hopelijk gaat het lekker snel en heb je binnen een paar uurtjes je kleintje in je armen!

Wij wonen gelijkvloers, liep van de week bij de Hema de trap af, en 't leek net of mij heupen helemaal uit elkaar knoepte..
    Iemand die dat herkend?

Rugpijn verdwijnt hier ook niet.. Heerlijk gespannen buik erbij:roflmao:
    Morgen weer even naar ons meisje kijken.. Hopelijk nu wel wat meer gegroeid als 35gram, anders denk ik toch echt dat het einde van de zwangerschap sneller als verwacht komt..

TigerAngel7 vindt dit leuk.
  9. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @MamavanHayden jaa hoor heel herkenbaar als ik de trap op en af ga lekker die losse weke bekken.. Moet van de fysio dan eigenlijk zijwaarts de trap op maar dat vind ik niks.

@nijntje90 ja ik word dinsdag een nachtje gesedeerd in het zkh zodat ik een keer kan slapen en in de hoop het patroon te doorbreken. Maar voornamelijke doel is even slapen. Van te voren ctg en dan om 21 u een prik in m'n been waar je slaperig van word en volgende ochtend weer ctg en dan naar huis. Dus mocht ik al weeën hebben volgens de ctg dan is de kans groot dat ze me naar huis sturen want dan gaan ze me natuurlijk niet laten slapen. Maar dat verwacht ik niet!:)

Vannacht voor het eerst prinses op de erwt .. Uh bierkrat! Zie foto

Bijgevoegde bestanden:

Eveliennn89, Manna, Cindy1977 en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. krijgertje

krijgertje Bekend lid

20 mei 2014
    531
    686
    93
    Pff, ik hoop toch weer dat de baby nog even blijft zitten. Kleuter is weer ziek, hoge koorts en snotverkouden en zo lusteloos :( hoop dat ze nog even opknapt voor de baby komt, zo rot als ik er anders niet voor d’r kan zijn nu.

11. Kippetje88

Kippetje88 Bekend lid

11 apr 2015
    644
    1.115
    93
    Vrouw
    ik verhoog ons bed niet...hij is 70cm en uitdaging genoeg erin te klimmen...ze mogen het er mee doen deze keer...

Cindy1977, Appelmoess en Pln vinden dit leuk.
  12. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja kraamzorg ging anders niet akkoord dus toch maar netjes gedaan. Voor mij ook een uitdaging dus ik hoop dat 't goed gaan vannacht! :)

13. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    @TigerAngel7 succes morgen! Toitoi

@Chezzy hopelijk gaat het goed daar en kun je al knuffelen!

@Pln haha mooi gezicht. Succes en er niet uit rollen ;)

@Manna succes morgen bij de gyn!

@krijgertje beterschap!! Sneu zeg!

Ik lig in bedje. Hopelijk weer een x slapen na 4 slapeloze nachten.... pfff

Chezzy, Manna, TigerAngel7 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Kippetje88

Kippetje88 Bekend lid

11 apr 2015
    644
    1.115
    93
    Vrouw
    ja bij onze kraamzorg is minimum 70 dus helemaal goed...verloskundige zal het er niet mee eens zijn maar als het een snelle thuisbevalling wordt wil ik toch op de baarkruk en is is nog een stukkie lager hahaha en anders verkassen we we toch naar het zkh voor poliklinisch...mij om het even...ik had vorige keer een kraamhulp van 1.58 die zowat een krukje nodig had om mij te controleren dus ze sturen maar weer een kleintje hahaha ;)

Manna, Cindy1977 en Pln vinden dit leuk.
  15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @MamavanHayden succes morgen. Hopelijk is de kleine meid nu beter gegroeid.

@krijgertje heh wat een slechte timing. Hopelijk is kleuter snel weer opgeknapt.

@Kippetje88 of een extra matras op je bed leggen tijdens de bevalling?
    Ben je van de eerste ook op de baarkruk bevallen?

MamavanHayden vindt dit leuk.
  16. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Pfff hier weer diarree en flinke pijn in mn rechterbeen als ik sta/loop. Dit keer mn bovenbeen. Ik val maar niet in slaap..

17. Kippetje88

Kippetje88 Bekend lid

11 apr 2015
    644
    1.115
    93
    Vrouw
    Nee, maar de vk raadt me dit aan dus dat gaan we doen haha

18. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Pff ik word me toch kotsmisselijk wakker. Als ik ergens een hekel aan heb is het spugen :cry::cry: o men wat beroerd. :confused: de voorweeen komen niet met zulke regelmaat maar toch iets in me heeft de neiging om man wakker te maken en naar het zhuis te bellen. o_O

19. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    @Kiekieboe hoe gaat het? Hopelijk slaap je lekker.

20. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    @Christiana goh, jij ook kotsmisselijk wakker.. gadverdarrie hè! Ik heb er ook last van. Echt ontzettend naar.

Ik was zo kapot vanavond, ging ik in bed liggen.. proberen te slapen. Heb ik de heletijd harde buiken en steken/krampen. Kwam ik rond 12 uur eindelijk ongeveer in een lichte slaap, word ik misselijk wakker en heb ik het brandend maagzuur in m'n mond zitten, gadverdamme. Probeerde net weer te slapen maar het lukt gewoon niet. Wat een baalnacht.. en ik nog zeggen dat ik zulke goede nachten had, had ik denk ik beter niet kunnen zeggen. :o: Ben er ondertussen ook al meer dan 10 keer uit geweest om te plassen, heb ik normaal nooit. Nu ook weer een onrustige en pijnlijke buik. Mag ik alsjeblieft slapen? :oops:

Chezzy en Cindy1977 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina