Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019 3.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 9 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Ik kwam even kijken en zie dat er een aantal al zijn bevallen!! Gefeliciteerd met jullie prachtige kindjes ❤️❤️

Voor de andere dames sterkte met de laatste lootjes. Jullie kindjes komen snel:rolleyes::rolleyes:

Ik spiek zo nu en dan even mee :oops:

YellowEyes, krijgertje, Kiekieboe en 12 anderen vinden dit leuk.
  2. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @krijgertje hier ook een zieke peuter met koorts, idd hopelijk knapt ze op voordat de baby er is

@Kippetje88 ik verhoog ook niets hoor. Ik kom 10 cm te kort en leg er dus een matras op, maar dat pas wanneer het nodig is... Ik kom er anders ook echt niet in met mijn kabouter benen.

@Jolicoeur leuk dat je mee spiekt! Jij ook inmiddels weer over de helft wat goed! Inmiddels de 20 weken echo gehad?

@Pln beterschap zeg, hopelijk is de sedatie niet nodig!

#hier ook elke nacht vaak wakker maar meestal slaap ik zo verder en dit heb ik altijd al dus ben ik wel gewend. Nu alleen een hoestend en snurkend varkentje bij ons in bed en maagzuur, hopelijk val ik zo in slaap

3. Kippetje88

Kippetje88 Bekend lid

11 apr 2015
    644
    1.115
    93
    Vrouw
    Plafonddienst is gestart! ;)
    Nou nou! ik heb van 23:00 tot 03:30 gefaseerd geslapen in m'n bed! ik ben verrast! Straks naar de verloskundige...met krampen...wie weet wil ze even checken hoe het er voor staat? al verwacht ik dit niet...

Christiana vindt dit leuk.
  4. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier tot 3 geslapen en van 3 tot nu toch 5,5 uur ongeveer dat is veel voor mij. Nu wel wakker en tijd voor neusspray etc. Voel me nog niet fit dus zo nog wel even proberen te slapen. Begin van de nacht had ik het idee dat ik ieder kwartier buikkrampen had maar dat is weer weggezakt.

Ik verwacht @Manna dat de sedatie gewoon doorgaat, mijn ventje zit nog veelste lekker in mijn buik volgens mij. En ik moet echt bijtanken al zal dat niet in zijn geheel lukken in 1 nachtje. Maaar nog 2 weken en anders mag ik kiezen voor een inleiding maar die keuze maak ik later pas eerst kijken hoe lang ik het volhoud en of ie zelf komt.

5. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Wat zijn er veel wakker:eek:
    En dan zijn we nog niet eens bezig met de nachtvoedingen..

Hier al meer als een uur wakker, ik klaag niet, is de eerste keer dat mijn nacht gebroken is:roflmao: ben alleen maar bezig met de bevalling hahaha.
    Dus daar lag ik lekker aan te denken en met het gevolg dat ik nu klaar wakker ben:p

Ik ga eruit.. Even melk scoren

Manna en Pln vinden dit leuk.
  6. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Hihi vond het inderdaad ook wat spannend. Maar er moet me blijkbaar iets niet goed bevallen zijn qua eten of drinken. Ben nog even erg misselijk geweest, maar rond
    whaaaaah waanzinnig zeg!!! Zo snel!!! Echt wel net op tijd, zo zot!!
    Dikke proficiat hoor!!! Xxxxx

Regenboogjee vindt dit leuk.
  7. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    @Pln veel beterschap! Hopelijk voel je je snel terug een beetje beter..
    Ook beterschap aan de zieke kindjes.

@TigerAngel7 veel succes straks!

@Chezzy ben benieuwd wanneer we van jou babynieuws krijgen :)

@MamavanHayden @Manna @Kippetje88 en de anderen als ik er vergeten ben, veel succes bij de groeiecho/ controles!

En zovelen die (misselijk) wakker liggen, hoop dat jullie nog een beetje kunnen slapen..

@Meisje93 @nijntje90 @Kiekieboe @Christiana hoe gaat het daar? Heeft het bij iemand van jullie doorgezet?

Hier ook al wakker sinds 4u. Buiten een beetje maagzuur zelf nergens last van maar peuter vindt dat het al ochtend is en hij niet meer moet slapen...

Manna, Chezzy, YellowEyes en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Appelmoess

Appelmoess Actief lid

6 jun 2018
    377
    668
    93
    Vrouw
    Nou hier ook a l zo'n kaknacht. Sliep pas na 12uuur. En sinds 3.15uur al wakker. Ik wil slapen maar ben aant malen over 100.000 verschillende dingen. Bah

9. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ik was vergeten dat je moeier bent van nachtvoedingen dan alleen het wakker zijn. Probeer allemaal toch nog zoveel mogelijk te rusten, want straks moeten jullie flink aan de bak. En dan is Emma nog wel voorbeeldig geweest vannacht....om de 3 uur een half uurtje voeden en verschonen en dan slaapt ze weer. Toch zijn we gesloopt XD

Manna, Chezzy, Eveliennn89 en 9 anderen vinden dit leuk.
  10. Regenboogjee

Regenboogjee Actief lid

1 mei 2016
    424
    646
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha heel herkenbaar! Precies hetzelfde hier.. Nu snel luier en voeden en dan zal peuter ook wel wakker worden.
    Eerste nachtje overleefd!
    Nila drinkt gelukkig super goed aan de borst.. Heel verschil met broer gelukkig ❤️

Manna, Chezzy, Eveliennn89 en 9 anderen vinden dit leuk.
  11. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    @Christiana ik viel rond 1 in slaap en ben 6 uur wakker gemaakt door peuter. Die wou een boekje lezen. Maandag slaapt man altijd uit, maar die is opgestaan zodat ik verder kan slapen. Gaat niet lukken helaas. Misselijk.

Zieke kindjes... beterschap!

Hier doen die harde buiken, voorweeën en pijn in mn benen niks. T zet niet door. Ik heb zo een sterk gevoel dat ze eerder komt dan de 40wkn. Maar ik wil daar niet op hopen. Want straks stel ik mezelf teleur en wordt wachten nog moeilijker!

Manna en Christiana vinden dit leuk.
  12. krijgertje

krijgertje Bekend lid

20 mei 2014
    531
    686
    93
    Haha ik had dat bij de eerste juist andersom. Dat nachtenlange wakker zijn zonder reden vond ik veeeeeel zwaarder dan wakker worden om te voeden :p Hopelijk geeft kleine Emma jullie wat rust de komende dagen! :)

13. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @Pln ah is wist niet dat dat zo heette:oops:

Hier van 12 tot 4 feslapen. 1.5 een peuter gehad die spookte. Het heeft tot nu toe helaas niet doorgezet. Ik leg me er maar bij neer dat ze eigenwijs is en er volgende week nog zito_O

14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    misschien toch wat voorwerk. Nog kunnen slapen?

Haha! Lijkt me wel gemakelijker met persen.

@Christiana hoe gaat het nu met jou?

@YellowEyes heh gets. Niet fijn dit!
    Nog niet eerder last gehad van maagzuur?

@Jolicoeur zo blij voor jou, dat dit kindje wel bij jullie mag blijven.

hmm dat is niet veel slaap.
    Hopelijk wilt ze even kijken bij je!

@Eveliennn89 helaas. Niets doorgezet.
    Ga de hoop maar opgeven dat deze beeb voor de 40 wk gaat komen.

Niet teveel piekeren jij heh! :(

@Cindy1977 @Regenboogjee jullie hebben weer hele andere nachten. ;)
    Wel fijn dat het goed gaat, maar het wakker gemaakt worden om te voeden kan wel slopend werken ja.

Regenboogjee en Cindy1977 vinden dit leuk.
  15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Oh en we doen weer een 39 weken dansje! ♥

De laatste???

Regenboogjee, Appelmoess, Manna en 13 anderen vinden dit leuk.
  16. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Ik hoop t!

Meisje93 vindt dit leuk.
  17. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik het 40 weken dansje ook mag doen, doen jullie wel even mee dan:roflmao:

Appelmoess, Mimi91, Eveliennn89 en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja hoor zal met je meedoen! :roflmao:
    Als deze beeb grote zus na gaat doen, mag ik nog 2x een wekendansje doen.. :|

19. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    @Chezzy ben benieuwd hoe het daar gaat, meid! Of je al babynieuws hebt.. spannend hoor!

@TigerAngel7 succes! Hoop dat je gauw jouw dochter in de armen mag hebben. :D

@Jolicoeur wat lief dat je bij ons komt kijken en wat enorm fijn dat de zwangerschap goed verloopt! Hoe was de 20 weken echo? :D

@Meisje93 brandend maagzuur heb ik al wel eerder gehad, maar nooit 's nachts en het was ook al een paar weken geleden. Heb het idee dat mevrouw is ingedaald vannacht.. ze ligt ineens een heel stuk lager, volgens mij..
    Poh, hoop dat jouw mini niet jouw dochter achterna gaat in dat geval! Hoop dat ze wat eerder komt, ik ga voor jou duimen! :)

Wat veel nachtbrakers hierzo, nu al! :o: Wil niet weten hoe gezellig het is hier als we allemaal onze mini hebben en aan het voeden zijn 's nachts :roflmao:

Manna, Cindy1977 en Chezzy vinden dit leuk.
  20. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Hier is alles weer rustig kakzooi! Dadelijk naar de gyn hopelijk wil die wel even kijken of het iets doet. Ik ben echt gaar! Heb dat gesloopte gevoel nog nooit gehad.

Succes iedereen vandaag met afspraken!!

Deel Deze Pagina