Jippi @Chezzy goed gedaan meid!! Van harte gefeliciteerd met de twins. Leuke namen. Geniet ervan! Vind de gewichten enz heel netjes hoor!
@Chezzy van harte! Wat een lange bevalling, maar gelukkig gaat het goed. Wat grappig dat ze bijna even zwaar zijn zeg
♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 31 januari (2) ♡ Nijntje90 - 2e kindje - 27 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 27 jaar 1 februari (1) ♡ Morgenzon - 7e kindje - 30 jaar 2 februari (1) ♡ Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar 4 februari (1) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 25 jaar 5 februari (1) ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar 6 februari (3) ♡ maps - 2e kindje - 34 jaar ♡ appelmoess - 3e kindje - 32 jaar ♡ Jillster - 2e kindje - 30 jaar 8 februari (1) ♡ MamavanHayden - 2e kindje - 29 jaar 9 februari (3) ♡ sannez - 3e kindje - 35 jaar ♡ Christiana - 2e kindje - 30 jaar ♡ Manna - 2e kindje - 30 jaar 10 februari (1) ♡ Lenaroos - 3e kindje - 34 jaar 11 februari (5) ♡ Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar ♡ Ank88 - 4e kindje - 29 jaar ♡ Pln - 1e kindje - 27 jaar ♡ moonchild - 3e kindje - 33 jaar ♡ Ianne - 2e kindje - 26 jaar 13 februari (4) ♡ Vally85 - 1e kindje - 32 jaar ♡ Nelllie - 2e kindje - 31 jaar ♡ Kiekieboe - 2e kindje - 27 jaar ♡ YellowEyes - 1e kindje - 22 jaar 14 februari (2) ♡ Eveliennn89 - 2e kindje - 28 jaar ♡ Semmie87 - 2e kindje - 31 jaar -------------------------------------------------- Totaal - 26 -------------------------------------------------- jongen (10) | meisje (9) | verrassing (5) | onbekend (2) -------------------------------------------------- ☆ Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87, Mammielove, lidu1, zoef, babywens93, lievemandie, jolicoeur, fluitekruidje, Ila, Eslief (22wk bevallen) ☆ -------------------------------------------------- Afspraken: Januari 28 - Pln - controle vk 15.30u 29 - YellowEyes - controle vk 17.00u 30 - Meisje93 - controle + strippen 8.50u Februari 1 - Kiekieboe - controle gyn + ctg 13.30u 7 - Nelllie - controle gyn 10.10u 11 - Kiekieboe - controle gyn + ctg 12u ♡BEVALLINGSLIJST♡ Januari 11 - CaDi - 28 jaar - 1ste kindje - 36+3 - Quin 2705 gr. en 49 cm 15 - Mimi91 - 27 jaar - 1ste kindje - 37+5 - Luuk 3240 gr. 22 - Bella28 - 31 jaar - 2e kindje - 38+6 - Tijn 23 - Cindy - 40 jaar - 3e kindje - 38+0 Emma 24 - Pitaa91 - 26 jaar - 3e kindje - 39+0 A.D. 3544 gr. 27 - Regenboogjee - 28 jaar - 3e kindje - 37+2 Nila 3345 gr. 28 - Tigerangel7 - 27 jaar - 2e kindje - 39+1 Dylana 3720 gr. en 50 cm 28 - Chezzy - 32 jaar - 2e en 3e kindje - 37+0 Enzi 2195 gr. en 42 cm / 37+0 Espen 2220 gr. en 48 cm
@Pln Dat is wel weer lekker. Dat je iedere middag goed je rust pakt! Haha! Oh mooie tijd om je te melden. Komt vast goed qua kleertjes. Vaak pakte ik de kleertjes als ik op weg was naar de badkamer. Liggen jullie kindjes ook zo graag tegen je bekkenbot aan? Zo'n rotgevoel soms.
@Chezzy leuk een jongen en een meisje! Wist je dat al van te voren? Hopelijk mogen ze snel uit de couveuse. Ik zit smiddags wel op de bank, say yes to the dress kijken enzo haha ik slaap niet want slaap snachts liever voor zover dat kan althans!
@Chezzy van harte gefeliciteerd! Wat een mooie namen. Veel geluk samen! Ik kom net bij de VK vandaan! Baby ligt nog steeds niet ingedaald en verder niet gesproken over strippen ofzo, gewoon weer een afspraak voor volgende week maandag.. dan ben ik 40+4
@Chezzy gefeliciteerd met de geboorte van je koningkoppeltje! Wat een te gekke namen hebben ze zeg!! Klinkt als een zware bevalling. Nu lekker op kracht komen! Hopelijk kunnen de kleintjes zichzelf snel warm houden❤️❤️
Ah jammer dat beeb nog niet ingedaald is. Al hoeft dat niet perse bij een 2e kindje. Het is wel wat gemakkelijker. Duim dat je die afspraak niet gaat halen hoor!
@krijgertje dat word een meisje die zijn veel te eigenwijs hoor!!! Hopelijk komt de baby het weekend. Strippen kan ook niet als ze niet is ingedaald toch?
@Chezzy wauw wat heb jij hard gewerkt, maar je wondertjes zijn er! Van harte gefeliciteerd en mooie namen hopelijk kom je snel bij en blijven de suikers van de beebs goed. Geniet van je kleintjes! @Meisje93 oohja slim ga ik ook doen kan ik zelf z'n outfitje samenstellen hihi. Word net gebeld dat de zwangeren afdeling vol ligt.. Mogelijk nog iemand naar huis anders moet ik naar de kraamafdeling, geen probleem maar de vraag is of daar plek is dus om 19 u terug bellen maar waarschijnlijk komt 't wel goed!
@krijgertje o balen zeg! Maar idd je hoort het vaker bij een 2e kindje. Hopelijk haal je de volgende afspraak niet!!
@krijgertje ook geen ontsluiting oid? Ik ga voor je duimen! Wie weet daalt de baby in net voor de bevalling. @Pln wow lekker druk dus met al die zwangeren. Succes!
@Chezzy proficiat! Wat een leuke namen en zo leuk een jongen en een meisje! Hopelijk kunnen jullie snel samen naar huis @krijgertje Hoop ook mee dat je de volgende afspraak niet meer haalt en dat de baby vroeger komt @Pln wat een drukte daar dan. Hopelijk is er toch ergens plek
@Chezzy ach wat super leuk, een jongen en een meisje! En wat een prachtige namen, heel gaaf. Zo te lezen een heftige bevalling, heb je heel knap gedaan hoor mama! Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige wondertjes. Geniet lekker van elkaar. @krijgertje ah wat balen! Maar idd, indalen hoeft niet zoveel te zeggen hoorde ik al van m'n verloskundige. De baby kan bij wijze van vanavond indalen en dat de bevalling kort daarna ook meteen van start gaat. Ik duim dat de baby snel mag komen!
Het is echt babyboom in het land. Hier lagen gister en vandaag de verloskamers ook helemaal vol. Gister zijn er gewoon drie tweelingen in ZK bevallen! Dat betekende minder kamers, omdat voor 1 baby een kamer werd gereserveerd, mochten beide babies intensieve zorg gelijk nodig hebben. In mijn geval dus 2 kamers voor 12 uur.... Toch klein beetje schuld gevoel ondanks dat het beleid is. Nu ligt de kraamafdeling ook vol volgens mij. Ik zou echt gestresst worden als ik de planner was! Zijn ook meerdere VK afdelingen gesloten in de buurt, dus daardoor extra druk. @Pln, hoop dat er -ook voor de newborn mama s- snel iemand naar huis mag zodat er plaats voor je is. Aantal hadden nog vraag gesteld: - yep, nog steeds last van jeuk. Maar voor mijzelf kan het geen kwaad. Hopen dat het snel afneemt! - Was een verrassing wat de geslachten waren. Maar heb wel goed gegokt . Meiden, geniet echt van het getrappel in jullie buik zo lang het kan. Mis het nu al! En vergeet niet veel foto s etc. te maken! Al is het echt balen nieuws om te horen dat de ontsluiting er niet of nauwelijks is, de onzekerheid of het voorstadium van echte weeen is of te horen dat indeling nog niet zo ver is. Ga voor jullie duimen dat jullie snel "duidelijkheid" krijgen!
Nou hier is die babyboom er niet haha of we bevallen allemaal tegelijk Mijn man komt net thuis zegt ie bel je moeder maar dat het morgen gaat beginnen en we rond 4 uur midden in de spits met 8cm sneeuw na het ziekenhuis gaan! @Pln succes zo, hopelijk is er plek!