gefeliciteerd @Chezzy! Wat een mini’s zeg! Ik vond 3kg al weinig XD Ik zit op tlc I didnt know i was pregnant te kijken....ik vind dat toch zooooo ongeloofwaardig XD Ik geloof best dat je in ontkenning bent, maar dat je het niet weet....Uhu. Nou mijn Man geniet hier ook van het vakantie gevoel hoor, zitten en eten....zijn nieuwe hobby. Ik was er net zo sjaggo ervan, dat ik zelf kleuter maar in bad gedaan heb en eten heb gekookt. Koste 5 jaar van mijn leven zeg...Normaal is hij niet zo stront vervelend, hij mist zijn werk denk ik. Nou in dit tempo mag hij er rap naartoe hoor, want vandaag was niet gezellig.
Helaas gyn belt net dat ze met de benen buiten liggen dus vannacht mag ik thuis blijven. Mag nu net als @Christiana een temazepam nemen als dat werkt mag ik die 2 per week gebruiken, als het niet werkt morgen opnieuw een poging voor sedatie. Vraag me alleen af waar ik heen moet als ik vannacht ineens begin hahaha maar dat geloof ik niet. Morgen in ieder geval opnieuw contact met de gyn tussen 4 en 5 u.
@Pln ....nou hopelijk helpt die temazepam een piepje! Vreemd dat de babies er overal uitvallen, behalve bij ons clubje
@Cindy1977 serieus? Doe t rustig aan meid. Je bent nog herstellende en dat heeft tijd nodig. Kan je van iemand anders nog hulp krijgen? @Pln hmmm.... heel druk dus. Ja precies, wat als t vannacht begint. Waar moet je dan heen? Ziekenhuis waar ik ga bevallen is best klein. 3 gynaecologen en een hele team van vroedvrouwen. Vroedvrouwen doen de bevalling en houden telefonisch contact met de gyn. Gyn komt tijdens t persen even kijken. 3 verloskamers, alle 3 heel ruim met bad, fitnessbal en noem maar op. En dan nog 2 kamers waar je als zwanger terecht kan voor ctg en andere controles, als je belt voor advies/vragen. Heb je gewoon een afspraak, dan kom je op de kamer van de gyn, andere afdeling. En dan nog materniteit, daar mag je verblijven na de bevalling. Totaal 6 kamers geloof ik. 4x 1persoonskamer en de andere 2 zijn 2persoonskamers. Ik ga lekker voor de 1persoonskamer
@nijntje90 Haha nee hier geen babyboom helaas. Wie weet morgen. Ohh dat zou wel echt een stunt zijn ja! Kan je de politie gaan bellen als je vast staat. Zou je graag in bad willen bevallen? Of alleen de weeën erin opvangen? @Cindy1977 doe eens even rustig jij! Je bent net bevallen heh. @Pln oei daar dus ook een babyboom! Hopelijk doet de temazepam ook goed zijn werk. Dat probleem is hier helaas vaste prik dat de ziekenhuizen vol liggen qua bevallen. Vriendin kon pas terecht bij het 4e! ziekenhuis wat ze belden. Zelfs het WKZ lag vol.
@Cindy1977 slaan is in dit geval geoorloofd! @Pln ow balen. Voor je vriend wel lekker kan die lekker naast je liggen! @Meisje93 ja of met de ambulance lijkt me ook een keer leuk haha...met sneeuw is thuis een overweging hahaha..
Jeetje wat veel ziekenhuizen die vol liggen.. Het is erg gezellig geweest 9 mnd geleden haha! Ik wil in principe in het kraamhotel bevallen in bad als alles het toe laat. Ik weet niet hoe het daar is maar zwangeren en kraamafdeling liggen dus vol. In Tilburg hebben ze een heel nieuw moeder kind centrum gemaakt en is alles van het ene zkh naar het andere zkh gegaan. Maar toen der tijd was het altijd vrij rustig maar laatste jaar is het gekkenhuis. Manlief had de 29ste gezegd, zijn en mijn collega's 30 en 31 jan, mijn moeder 1 febr en m'n schoonmoeder 3 febr. Dus ik ben benieuwd deze week haha.
Wat vol die zhs zeg! Gisteren was het hier op de poli ook gekkenhuis maar geen idee of de afdelingen vol zijn @Pln hopelijk kan je met de temazepam voldoende slapen! @Cindy1977 schop onder zijn kont geven, lekker veel klusjes laten doen. Jij moet nog herstellen zeg
Sws voor het opvangen lijkt het me wel heerlijk. En als het het toelaat daarin bevallen lijkt me ook mooi. Maar zou ook niet hard balen als ik geen kamer met bad heb hoor.. Zal allang blij zijn als ze er is☺️
Als jullie nou eens allemaal een babyboom houden vannacht! Dan ga ik nu alvast mijn telefoon en laptop wegleggen, lekker nog even in bad, kopje warme melk drinken en daarna met m'n pammetje m'n bedje in. Tot morgen vroeg dames en wie weet babynieuws
@nijntje90 haha! Ah een thuisbevalling zou je evt. ook wel willen dus. @Pln nou inderdaad. oeh dat is allemaal deze week. Spannend. Heb je ook het idee dat de baby eerder gaat komen? @MamavanHayden dat is het allerbelangrijkste! Hoe gaat het met Hayden nu? Ik wil wel hoor! Slaap lekker alvast. Hopelijk maak je een heerlijke nacht.
Morgen heb ik weer controle en evt. strippen. Maar twijfel om weer te gaan strippen. Laatste keer van het strippen was vrijdag. Wat zouden jullie doen?
Ik zou nog even w88 tot bijv vrijdag, dan zit je dichter tegen de 40 aan en heb je meer kans dat het echt wat doet. Truste @Pln!
@Pln werkte wel goed totdat kleuter wakker werd @Cindy1977 idd even rustig aan jij! Dadelijk lig je weer de hele nacht met pijn wakker! Jezus wat een drukte overal. Hier is het rustig in ieder geval net even mijn paardje gepoetst en geknuffeld. Nu even op de bank en dan hopelijk een redelijke nacht.
Ik zou miss ook even afwachten. Mja ik zit er niet zo dicht bij Dacht dat jij vroeg vd schaambotje? Ja dat doet giga zeer!! Lijkt wel gekneusd, lopen enz gaat ook moeilijk en pijnlijk. Mijn spieren in mijn liezen doen echt zeer en er lijkt iets uit te vallen haha. Ook fijn als beebje een beetje draait met zijn hoofd dan ga je door de grond vd pijn aan het schaambotje.
@Meisje93 tja, baat het niet dan schaad het niet denk ik. Maar aan de andere kant is de kans dat het wel wat doet ook relatief klein natuurlijk. Waarom zou je het niet doen?
@Meisje93 heeft niet mijn 1e voorkeur maar in de sneeuw bevallen met al die volle ziekenhuizen lijkt me ook niks haha. Als het niet anders is is het niet anders. Mijn buurvrouw is thuis bevallen en ze zei net ja moest wel zelf mn placenta bij het vuilnis zetten daar kreeg ik toch ook een apart gevoel bij haha..... @strippen ik snap je gevoel wel. Misschien wachten tot je iets dichter op de 40 weken zit? Aan de andere kant het zal nu maar doorzette ...tjaa lastig! Ga op je gevoel af @Pln hopelijk slaap je lekker!
Nog steeds heel erg zenuwachtig. We hebben hem ook bewust nog niets verteld over vrijdag. We vertellen morgen dat we vrijdag ochtend even naar het Zh moeten voor bloedprikken (dat is al vaker gebeurd dus niets raars voor hem) en dat oma 1 hem naar school brengt. Als hij uit school komt om half 3 zal oma 2 hem ophalen. Die zal rustig uitleggen dat zusje komt, of er heel miss al wel is. Hopelijk hoeft hij dan niet meer zo lang te wachten anders komt het helemaal niet meer goed denk ik
@nijntje90 hihi nee dat is ook niet echt ideaal. Oh zo heb ik er eigenlijk nooit over nagedacht. @MamavanHayden ah het ventje. Zou nog mooier zijn als zusje +/- 14u geboren wordt. #strippen. Ga nog even verder twijfelen. Het liefst hou ik gewoon mijn controle afspraken aan. Het spreekuur zit al bomvol nu doordat de andere huisarts weg is. Op internet lees ik zoveel verschillende ervaringsverhalen met dat termijn. Man heeft wel graag dat ik het doe. twijfel, twijfel, twijfel.
@Cindy1977 Let wel een beetje op jezelf, jij hebt je rust nu echt nog nodig! @Pln jammer! Maar ik hoop dat je dankzij de temazepam toch een zalig nachtje gaat hebben en dat je anders morgen wel terecht kan. @Meisje93 gaat hij je ontsluiting ook terug controleren? Want moest het nu sinds de laatste keer strippen gevorderd zijn en je hebt er toch niet echt last van zou ik het eventueel wel overwegen... En anders zou ik misschien toch ook nog een paar daagjes wachten aangezien het de vorige 2 keren ook geen effect had, maar baat het niet dan schaadt het niet in ieder geval