Ow nog meer nachtbrakers. Helaas hier niet meer geslapen. Peuter ook al vanaf 4.00 uur wakker dus lekkere dag vol hoofdpijn vandaag. Om 7.15 uur stond de eerste ook alweer voor de deur voor de badkamer dus ik moest er ook wel weer uit. Als het goed is nog 2 dagen dan is de badkamer klaar... @MamavanHayden heupen hoort ook bij je bekken. Daar heb ik zelf ook regelmatig last van, dan inderdaad mijzelf te veel over vraagt en mijn spieren niet goed gebruikt.... @Pln top dat je wat geslapen hebt, ga je alsnog naar het zhs of red je het zo? @Chezzy nee wat eng zeg! Gelukkig lijkt alles nu weer goed, maar dan schrik je behoorlijk. Fijn dat de kleintjes zich ook beter gaan voelen
@Chezzy Hihi ja zo denk ik er soms wel over hoor. Het enigste wat ik vervelend vind, is dat ik weer met de benen wijd moet. Oei dat was wel even schrikken! Gelukkig lijkt het mee te vallen. Maar denk dat ze je wel goed in de gaten houden nu. Dat zou fijn zijn als ze eruit mogen! Duim voor je. Ik zei dat. Vriendin moest op gegeven moment uitwijken naar Tiel. Want leidsche rijn, Utrecht & Gouda lagen vol. Nou en dat zijn geen kleine ziekenhuizen. @Manna Och jouw peuter ook al vroeg wakker. Gelukkig is de badkamer bijna klaar! Weer een beetje rust in de tent. Nou ben weer gestript. Helaas nog steeds 2cm. Hij heeft al de andere huisartsenpraktijk op de hoogte gesteld dat hij graag de bevalling wilt doen. Nu maar hopen dat dat ook gaat lukken. Al gaan we er beide vanuit dat het deze week niet gaat gebeuren.
Wel iets verder dan jij, 39.1, 39.3 en uiteindelijk 39.5 en die werkte. Van de andere keren kreeg ik wel steeds een cm meer ontsluiting, maar het zwakte steeds af. Maar zoveel voorweeen gehad die zwangerschap en nu echt heel weinig (maar toch met 38.3 al 2 cm, dus blijkbaar gebeurt er wel iets). Edit: zie nu je andere post, balen dat het niet meer was, maar je weet nooit! Veel wandelen na het strippen heb ik wel als advies gekregen...
Pff ik heb gestofzuigd gedweild beneden alles afgedaan. Dadelijk miss toch maar ff gaan liggen, ben echt gaar! Dat 1 wakkere nacht meteen de redelijke nacht van gister aan gort werkt, zonde zeg. Boven poetsen doe ik morgen wel bleh. Spannend @Meisje93 hopelijk gebeurd er toch zachtjes aan iets. @Chezzy dat is schrikken zeg! Wel fijn dat de kleintjes uit de couveuze mogen. Hier in Bernhoven worden ook veel mensen geweigerd vanwege personeels tekort. Gelukkig heb ik bij het jbz nog niks geks meegemaakt. Kon ook meestal meteen komen enz. Al zit het op de poli meestal stampvol, al merk je er niks aan qua haastig werk ofzo.
Oh ja! Ach we wachten het maar 'rustig' af. Nee klopt. Bij de eerste kwam het na 1.5 dag op gang. Ja ga nu lekker het huishouden doen. Dochter is bij oma, dus heb even lekker mijn handen vrij. @Christiana zo jij bent al lekker bezig geweest! Nu even lekker je rust pakken.
♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 31 januari (2) ♡ Nijntje90 - 2e kindje - 27 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 27 jaar 1 februari (1) ♡ Morgenzon - 7e kindje - 30 jaar 2 februari (1) ♡ Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar 4 februari (1) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 25 jaar 5 februari (1) ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar 6 februari (3) ♡ maps - 2e kindje - 34 jaar ♡ appelmoess - 3e kindje - 32 jaar ♡ Jillster - 2e kindje - 30 jaar 8 februari (1) ♡ MamavanHayden - 2e kindje - 29 jaar 9 februari (3) ♡ sannez - 3e kindje - 35 jaar ♡ Christiana - 2e kindje - 30 jaar ♡ Manna - 2e kindje - 30 jaar 10 februari (1) ♡ Lenaroos - 3e kindje - 34 jaar 11 februari (5) ♡ Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar ♡ Ank88 - 4e kindje - 29 jaar ♡ Pln - 1e kindje - 27 jaar ♡ moonchild - 3e kindje - 33 jaar ♡ Ianne - 2e kindje - 26 jaar 13 februari (4) ♡ Vally85 - 1e kindje - 32 jaar ♡ Nelllie - 2e kindje - 31 jaar ♡ Kiekieboe - 2e kindje - 27 jaar ♡ YellowEyes - 1e kindje - 22 jaar 14 februari (2) ♡ Eveliennn89 - 2e kindje - 28 jaar ♡ Semmie87 - 2e kindje - 31 jaar -------------------------------------------------- Totaal - 26 -------------------------------------------------- jongen (10) | meisje (9) | verrassing (4) | onbekend (2) -------------------------------------------------- ☆ Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87, Mammielove, lidu1, zoef, babywens93, lievemandie, jolicoeur, fluitekruidje, Ila, Eslief (22wk bevallen) ☆ -------------------------------------------------- Afspraken: Februari 1 - Kiekieboe - controle gyn + ctg 13.30u 4 - YellowEyes - controle verloskundige 15:15u 4 - Meisje93 - controle + strippen 9.40 7 - Nelllie - controle gyn 10.10u 11 - Kiekieboe - controle gyn + ctg 12u ♡BEVALLINGSLIJST♡ Januari 11 - CaDi - 28 jaar - 1ste kindje - 36+3 - Quin 2705 gr. en 49 cm 15 - Mimi91 - 27 jaar - 1ste kindje - 37+5 - Luuk 3240 gr. 22 - Bella28 - 31 jaar - 2e kindje - 38+6 - Tijn 23 - Cindy - 40 jaar - 3e kindje - 38+0 Emma 24 - Pitaa91 - 26 jaar - 3e kindje - 39+0 A.D. 3544 gr. 27 - Regenboogjee - 28 jaar - 3e kindje - 37+2 Nila 3345 gr. 28 - Tigerangel7 - 27 jaar - 2e kindje - 39+1 Dylana 3720 gr. en 50 cm 28 - Chezzy - 32 jaar - 2e en 3e kindje - 37+0 Enzi 2195 gr. en 42 cm / 37+0 Espen 2220 gr. en 48 cm
@Chezzy oei! Dat was even schrikken! Ze zullen je vast en zeker nu extra in de gaten houden. Wel fijn dat t beter gaat met de kindjes. @Meisje93 ik ga weer voor je duimen! Wat is er toch met onze baby's? Te koud buiten? Hier een redelijke nacht gehad. Diaree, dus moest 3x eruit. En ook harde buiken, voorweeën, noem maar op. Echt alles! Maar alles zakte weer weg, zoals altijd. Vandaag 38 weken. Peuter werd geboren met 38+5. Ben benieuwd wanneer deze komt..
Hihihi denk dat er met onze baby’s op zich niks mis is, gezien het nog steeds januari is en we voor februari uitgerekend zijn Maar met ons geduld is mss wel iets mis Aiii rot van je nacht, zie dat je er toch enkele keren uit moest en je buik onrustig was. Spannend he niet te weten wanneer dat kleintje nu precies komt
@Meisje93 ja 2x per week alleen had ik nu 20mg das best flink en ik had niet anders in huis (Scheelt dat ik wat zwaar ben etc dus ik durfde het wel aan) misschien als ik vanmiddag toch terugbel dat ik wel vraag om een recept van 10mg. Ik wil nog wel zo'n nachtje heb net nog 2 uur liggen dutten, hemels haha. Duim duim duim dat je nu toch weleens echte weeën mag krijgen @Chezzy jeetje wat heftig zeg! Houd de wond van je ruggenprik wel goed in de gaten en neem hoofdpijn klachten zeer serieus dan kan het zijn dat je hersenvocht lekt. Gelukkig gaat het nu weer beter, tis was he kindrren baren! En wat zkh betreft.. Ja ik zou wel heel erg balen als ze ineens zeggen jammer mw we liggen vol, alleen is mij vanaf 't begin al geadviseerd om niet thuis te bevallen dus die optie valt af. @Manna ik denk dat als ik zo nog een paar nachtjes kan doen dat ik het wel red, lig ook liever in mijn eigen bedje. Ben nog wel ziek dus voel me niet fit maar ik merk wel dat er groot stuk vermoeidheid weg is en dat is fijn Bijna klaar in de badkamer? Oh wat zal jij blij zijn als dat zover is. @Christiana jij mocht ook 2 temazepam toch in de week? Hoop dat het toch nog wat beter gaat helpen voor je. Als hier het etz vol ligt moeten wij uitwijken naar het jbz. Maar goed we proberen eerst kraam en anders de verloskamers. @Kiekieboe @Nelllie ik zat gisteren ook al te kijken al 8 mama's bevallen en al 9 kids in ons groepje terwijl de eerste pas 31 Jan uitgerekend was haha. We zijn ongeduldig en de ongemakken duren nu te lang. Ofwel we zijn klaar voor onze mini's
@Chezzy gefeliciteerd met een je 2 babies! Wat fijn dat ze er zijn ♡♡ Lange bevalling maar je hebt het toch maar even gedaan zo op de natuurlijke manier! En wat was dat even schrikken gisteren. Hopelijk was het 1 malig en gaat het nu goed met je. Fijn dat het met je kindjes ook goed gaat! Hoop dat ze vandaag de couveuse uitmogen. @Pln wat fijn dat je even een lekkere slaapnacht heb gehad. Slapen is zoooo fijn! @Meisje93 oehh spannend toch gestript! Wie weet wat het nu gaat doen. Je bent toch een halve week verder. En fijn dat je eigen huisarts graag je bevalling wilt doen. Lijkt mij een prettig gevoel in ieder geval. @sannez een datum voor inleiden! Heerlijk lijkt me dat om ergens naar toe te leven. Hopelijk zal alles goed verlopen. @ kinders, nou ik weet niet waar die van mij last hadden vannacht maar dreumes sliep gister om 18.30 en werd serieus pas 9.15 uur wakker vanochtend! Echt ongekend Peuter kroop rond 2uur bij mij in bed en was wel even wakker maar heb daar geen last van. Hij werd ook pas 9uur wakker vanochtend. Ik ook tot 9uur geslapen. Ik schrok gewoon, twas al licht! Rende eerst naar kamer van dreumes om te checken of hij nog leefde. Ik sliep laat maar uiteindelijk dus een heeerlijke nacht kunnen maken. @Cindy1977 het is ook wat voor die mannen zo'n baby er bij. Maar let goed op jezelf he! Je hebt een hele buikoperatie gehad. das niet niets... lekker rustig aan doen. Haha die foto van die kleding trouwens was echt grappig! Alhoewel jou angelina jolie staat alles joh Spannend wie de volgende is met baby nieuws.
@Kiekieboe klinkt wel als een serieuze voorbereiding. Onze beebs houden zich netjes aan D-day. @Nelllie ineens zijn we allemaal ongeduldig geworden. Behalve @Manna haha @Pln oh ja dat is wel aardig wat. Die tabletjes kan je toch halveren? of zit er geen breukstreep op? @Appelmoess ik hoop het. We zijn er helemaal klaar voor. Ja zeker een fijn gevoel! Hij is gewoon zo relaxed. En daar houden wij van. Geeft ons ook weer rust. Zo ging hij bijvoorbeeld met 8cm. Nog de deur uit, met de vermelding kom over een uurtje weer terug. En dat heb ik veeeeel liever, dan dat er iemand in mijn huis rondloopt. Oeh wat een heerlijke nacht heb jij gehad zeg. Heerlijk!
@Chezzy wat schrikken zeg! @Meisje93 ik verwacht iedere keer goed nieuws bij jou maar nee hoor haha! Ik heb zo een vreselijke hoofdpijn al dagen lang!!! Wilde eigenlijk vanochtend even naar de dokter gaan want heb er zo genoeg van, maar het sneeuwt hier heel erg en de strooiwagen is wel geweest maar de straat is weer spierwit. Morgen nieuwe kans!
@Meisje93 ben benieuwd wat het nu doet! @MamavanHayden zou idd ook even wachten hij is al zo zenuwachtig! Ik hoorde van de buurvrouw gister dat ze van de bevalling bekken instabiliteit over gehoude heeft! Staat minstens 3 maanden voor! Hier boven al gestoft, beneden gezogen zo even dweilen. Mn moeder komt met mn nichtje dus ik wacht even met dweilen haha. Ik denk dag met onze kindjes niks mis is maar met ons haha
Hahaha @Appelmoess zo herkenbaar slapen ze uit dan schrik je gewoon. Wel lekker hoor zo’n nacht!! @Pln hopelijk ben je dan snelle eer wat fitter dan nu. Goed slapen doet ook wonderen. Ik weet naar zo’n nacht dat ik hoofdpijn heb, veel meer last van mijn bekken, zere nek etc. Nee ben liever wakker als de baby straks ook wakker is. Icm de borstvoeding slaap je dan vaak ook weer sneller (althans bij de eerste wel) Badkamer bijna klaar, maar ik ben zo gesloopt. Elke ochtend tussen 7 en half 8 staat er wel iemand voor de deur en echt rusten doe je ook niet natuurlijk. We zijn ontzettend dankbaar dat ze allemaal zo snel tijd voor ons hebben gemaakt dus ik zorg dan ook wel dat eten/drinken etc elke keer verzorgt is. Maar ik ben blij dat het weekend is en dan moet alles nog schoon en alles op de plek zetten (geld ook voor de rest vh huis, overal staan badkamer onderdelen en bouwstof komt ook overal naar boven). Gelukkig wordt het heel mooi haha
@Maze1 ik zou even bellen, als ik jou was. Mijn gyn zei dat ik direct moet bellen als ik erge hoofdpijn krijg. Ik heb net heeerlijk uitgebreid ontbeten. Of ja... bijna lunchtijd is t. Ik was zo misselijk vanochtend, wou niets eten. Ook geen eetlust eigenlijk. Maar man heeft echt moeite gedaan. Super lief! Trouwens.. ik hoor af en toe een soort knak geluidje uit mn buik komen. Net bij t hurken bijvoorbeeld, speelgoed opgeruimd en toen hoorde ik een lichte knak. Iemand bekend ermee?
Ik heb zooooovel bewondering voor jou hoe je dat allemaal doet. Echt waar!! Ik weet dat je niet veel keuze hebt, maar je doet het toch maar! En al helemaal om je hormonen onder controle te houden tijdens zo’n omstandigheden Ik vraag m’n vriend al 2 jaar om de zoldertrap in het plafond te steken. Het kwam er maar niet van. Toen ik net zwanger was vroeg ik om het zeker af te hebben voor baby er was. Want ik haat het om niet zelf spullen van zolder te kunnen halen of er op zolder te kunnen zetten, moet anders altijd wachten tot hij thuis is. “Allemaal geen probleem, zou wel in orde komen”. 3 weken geleden was de klus nog niet geklaard. Wordt hij boos op mij omdat ik aan het zagen ben... Euuuh weet ik ook wel, maar wie ging de klus klaren?! Uiteindelijk trommelde hij een vriend op om het in orde te maken. Suuuuuper dankbaar, zeker weten. Maar jammergenoeg had ik enkele uurtjes ervoor het hele huis gestofzuigd van boven tot onder en had ik er zo lang over gedaan om het clean te krijgen. Beginnen ze hout te zagen in de garage (ja, in de garage, die meteen aan een keuken en living grenst, en waar mijn pas gewassen wandelwagen staat en baby’s vers gewassen/gepoetste spulletjes om mee te nemen naar materniteit) , dan daarmee de trap (kruimel kruimel stof stof, een heel spoor, want voeten afvegen hoeft eeecht niet) op naar boven om te gebruiken voor de zoldertrap Werd er helemaal shaggy van Maar uiteraard daarvan niks gezegd, was al heel blij dat de trap erin stak enkele uren later. Heb mezelf koest gehouden en moed ingesproken dat het maar voor heel eventjes terug stofferig was Kon ik lekker opnieuw beginnen Dus om een lang verhaal kort te maken: ik word al gek bij het idee van bouwstof momenteel en jij zit er gewoon dagelijks in je verdient een standbeeld
@Meisje93 nee ik heb capsules helaas en de huisarts wil ze dus niet voorschrijven dus ik bel straks de gyn dat ik graag 10 wil. @Maze1 ik had ook sneeuw verwacht maar er is nog helemaal niks!! Vervelend die hoofdpijn, pcm helpt niet?
Haha ik moet een beetje lachen en huilen @Nelllie zo herkenbaar met dat schoonmaken Het is echt niet tof al die stof. Heb alles afgedekt maar dan nog. Grote kans dat ik dit weekend alles nog een keer ga uitwassen. Elke dag moet stof gezogen worden, meestal doet mijn man dat omdat ik gesloopt ben en ik mag ook niets doen omdat iedereen bang is dat de bevallig dan begint Maar zo herkenbaar, alles gepoetst en dan staan ze weer te stoffen en elke keer van binnen naar buiten lopen. Schiet niet echt op zo Mijn hormonen zijn maar 1x ontploft afgelopen weken. Ik was zo moe en gestresst. Vind ik best netjes van mezelf Bij jou alles klaar nu?
Ja die herken ik, ook van de vorige zwangerschap. Het komt volgens mij niet super veel voor en ook de vk herkent het niet altijd. Wat ik kon vinden is het waarschijnlijk lucht wat je hoort (net als je gewrichten knakken), maar dan bij de vliezen van je baarmoeder. Ik heb dat meerdere keren per dag, zowel in beweging als in rust. @Maze1 misschien wel even bellen, die hoofdpijn klinkt niet lekker