Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019 3.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 9 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    @Chezzy schrikken zeg gelukkig zakt het wel af blijf het wel goed in de gaten houden. Fijn dat de kleintjes het goed doen!

@Meisje93 jammer dat je nog steeds op 2cm ontsluiting zit, hopelijk zet het nu wel door 3de x is scheepsrecht.

@Cindy1977 doe je wel rustig aan, goed aan jezelf denken en je kerel gewoon een trap onder zn kont geven

@Pln balen dat je niet in het zkh terecht kon, maar dat de capsules wel.heeft geholpen. Hopelijk doet je gyn niet moeilijk en schrijft hij/zij nog wat voor

@Manna oh jeetje, hopelijk zijn ze snel klaar met je badkamer en kun je een begin maken. Vervelend dat vliegend rond stof.

@Maze1 gewoon bellen als je er zoveel last blijft van houden!

Volgens mij heb ik nu op iedereen gereageerd, sorry als ik iemand vergeten ben!

#TIP op de meeste plaatsen heb je wel een plus, als het kindje geboren is kun je een kiekeboe box GRATIS aanvragen, daarvanuit geboortekaartje meenemen om te laten zien en je krijgt een super mooie box waar echt veel inzit en waar je echt wat aan hebt, mocht je dit nog niet weten.

https://www.plus.nl/info-kiekeboebox

Regenboogjee, Chezzy, Manna en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ook goed op hoofdpijn letten! Evt kunnen ze een bloed patch zetten op je ruggenprik wondje. Maar zo te horen letten ze heul goed op je :)

Mijn Man is weer bij zinnen gekomen gelukkig. Had vanmorgen een kadootje bij, mijn ontbijt gemaakt en heeft een KILO van mijn favo notenmix gehaald :) Vanmorgen ook even gepraat en wat geblert van mijn kant XD

@Pln .... lekker hè drugs :) Heerlijk dat je ff bij hebt kunnen tanken. En verder niet te veel zorgen maken over de werking op de baby, die was gelukkig alweer met de kwalificaties bezig voor jong oranje :)

Hier een bagger nacht pfft...iedere 1,5 uur voeden en veel onrust. Ze wil alleen op mijn lijf slapen, de kleine stijfkop. Beide nul uur geslapen en the queen ligt al weer uren te tukken XD

@Meisje93 ... weer gestript? Had je mss meer ontsluiting?

Rusteloze oudere kids....herken het wel. Kleuter hier is al een maand DRUK jongens pfft. Zelfs Baby wordt er kribbig van XD

Regenboogjee, Chezzy, Manna en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    ...ow...zat te reageren op een niet gerefresht scherm XD ... ik heb een oude koek bericht getypt

4. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Thx voor de link! Meteen gedaan! ... heb ik vroeger gewerkt als cassiere in mijn studententijd. Wel leuk om nu met de baby terug te gaan :)

TigerAngel7 vindt dit leuk.
  5. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Hier helaas geen plus in de buurt.. Ben dol op alles wat ik gratis kan krijgen:p:p:p

Appelmoess vindt dit leuk.
  6. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Jan linders doet dat volgens mij ook.

Nieuwe kleertjes zijn binnen. Maakt mijn dag toch weer iets goed ;)

Bijgevoegde bestanden:

Regenboogjee, Chezzy, Nelllie en 9 anderen vinden dit leuk.
  7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Jumbo heeft ook zo'n pakket. :)

@TigerAngel7 laten we het hopen!
    Darmen rommelen iig goed. Nu de rest nog haha.

Thnx voor de tip! Wel in de buurt, maar helaas krijgen we geen folder van ze.

@Cindy1977 fijn dat het weer goed zit tussen jou en je man.
    Pfoe pittige nacht heb je gehad. Vanmiddag ook maar lekker slapen dan.

@Maze1 houden het graag spannend. :p

Heb je alleen hoofdpijn? Of meerdere klachten?
    Opletten dat je geen zwangerschapsvergiftiging krijgt.

@Manna Logisch dat je gesloopt bent. Hoelang duurdt het nu al die verbouwing van de badkamer?
    Gelukkig bijna achter de rug, zodat je echt wat rust kan gaan nemen.
    Anders wat hulp vragen aan vrienden/familie met het schoonmaken?
    Verwacht wel foto's hoor. :)

@Kiekieboe komt het geluid uit je bekkengebied?
    Zoja, dan herkenbaar.

@Pln oh nee dan word het lastig.
    Hopelijk doe je het net zo goed op 10mg.

Cindy1977 vindt dit leuk.
  8. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Hier zit ook geen plus in de buurt.
    Ik heb vandaag een dag dat ik gewoon nergens zin in heb! Als nog 1 iemand vraagt; en is het al begonnen word ik echt gek!!!!!! Heb beetje het huis aan kant gemaakt en mn moeder was er even maar heb 0.0 energie of zin in iets!

Pln vindt dit leuk.
  9. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Super leuke kleren, maar laatst even opgezocht en je kan bij de jumbo, plus, hoogvliet, jan linders pakketten halen en je hebt tasbaby.nl

Christiana en MamavanHayden vinden dit leuk.
  10. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    @Cindy1977 1 kilo?? Dat is wel heel lief ja!

@TigerAngel7 uhm... ik zal even Google vragen waar hier een Plus zit in de buurt. Wel leuk! Altijd goed gratis spulletjes, toch? Samples vind ik altijd handig, om mee te nemen.

Jan linders en jumbo hebben we wel in de buurt! Dank jullie wel voor de tips!

@Meisje93 nee, uit mn buik o_O

@Christiana zoo schattig die outfits!! Ik kan niet wachten tot de lente en zomer collecties:rolleyes: een paar outfits heb ik zelfs gematcht, dus peuter en baby t zelfde. Maja.. baby wilt nog niet komen:$

11. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    @nijntje90 vervelend he? Ik heb niemand verteld wanneer ik uitgerekend ben. Ja oke, wel mn ouders en zusjes. Verder niemand. Telkens als iemand vraagt wanneer t zover is, zeg ik eind feb/begin maart. Ik heb sinds een maand ook mn laatst gezien uitgezet op whatsapp. En dan nog kreeg ik appjes: is t al begonnen???? Uhm... nee, laat me gwn met rust. Ik wil rusten nu t nog kan.

12. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Dit is wel echt de grap.. Vanaf begin februari tot medio mei (vanaf de bevalling totdat mijn verlof er op zit dus..) gaan ze hier dus aan het riool werken.. Maar als ik dat grote geschut nu zie liggen en alle grote apparaten ben ik toch wel een beetje bang voor alle herrie:$

13. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @Pln is je kleintje meteen gewend aan herrie haha.
    @Kiekieboe nou normaal maakt het me echt niet uit. Maar nu kan ik het gewoon even niet hebben!

14. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    @Pln oh jeetje, dat is vervelend. Dan is de baby meteen gewend aan herrie. Onze peuter kan nu dus echt niet slapen in herrie, t moet echt muisstil zijn. En soms is dat zo moeilijk. Ze heeft sinds haar geboorte in stilte geslapen. Telkens als ze bij oma en opa gaat logeren, moet iedereen daar zich aapassen. Dus tv uit, niet praten, badkamer mag niet gebruikt worden en al die dingen.

Is me net opgevallen dat mn buik verder naar beneden is gezakt ofzo? Ik heb meer ruimte boven. En mn buik lijkt iets kleinero_O. Baby is lekker actief, dat wel.:o:

Chezzy en Pln vinden dit leuk.
  15. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @TigerAngel7 hier gaven ze het laatst zelf aan van dat pakket, echt super lief!

Ah dat is heel fijn om te horen @Cindy1977 hij moest waarschijnlijk zelf ook weer even landen haha.
    Poe wat een nacht, pittig die eerste weken!

@Christiana wat een leuke kleertjes! Altijd schattig om bij weg te smelten

@Meisje93 2 weken dat ze erin bezig zijn maar daarvoor mijn man en vrienden ook al alles voorbereiden en al zeker 1,5 lekkage in de oude badkamer dus aan het camperen met de tas bij familie. Zaterdag zou ik in bad moeten kunnen, alsjeblieft lieve baby gun me dat haha.
    Ja dat komt goed, die helpen wel!

@nijntje90 irritant he! Hier beginnen de hoe gaat het berichtjes ook steeds meer binnen te komen. Ik heb ook alles uitstaan, ook op Facebook. Geen risico dat iemand het eerder aangekondigd dan wij zelf.

@Pln ah nee vervelend! Zul je altijd zien, hopelijk niet te veel last van dan...

@Kiekieboe dat lijkt me lastig zeg. Vooral zo extreem ook, althans zo klinkt het wel. Peuter begint steeds vaster te slapen, maar goed mijn man is elke avond in de kamer er naast bezig met de badkamer.... ik blijf dan wel even bij haar maar gelukkig wordt ze er niet wakker van

Christiana, Kiekieboe en TigerAngel7 vinden dit leuk.
  16. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Graag gedaan hoor, je hoeft niet specifiek een folder van ze te ontvangen. Bij de eerste kreeg ik ook nog geen folders van ze en kon het pakket wel gewoon ophalen..

Het is echt nuttige dingen wat erin zit..

Wat er toen 2,5 jaar geleden inzat wat ik nog zn beetje weet was

Pak luiers
    Pak met billendoekjes
    Afwasmiddel
    Wasverzachter
    Waspoeder
    Zinkzalf
    En nog veel meer wat je echt wat aan hebt

Regenboogjee, Cindy1977 en Kiekieboe vinden dit leuk.
  17. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Hebben jullie ook het idee dat we straks een babyboom in dit clubje hebben met meerdere baby's op één dag?

18. krijgertje

krijgertje Bekend lid

20 mei 2014
    531
    686
    93
    @MamavanHayden haha dat moet bijna wel met zoveel baby’s toch? :p

Hier nog steeds niks, morgen UD! Ga er maar vanuit dat het een februari kindje wordt..

Manna, Kiekieboe en MamavanHayden vinden dit leuk.
  19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Pln Wat een timing zeg! Hopelijk valt het mee met de herrie.

@Manna Pff wat lang zeg! Ik ga jou dat heel hard gunnen.
    Wat heb je aan je facebook veranderd?
    Wil niet dat mensen als eerst een berichtje plaatsen.

@MamavanHayden Nee niet echt. Maar wie weet!
    Word nu wel steeds spannender voor iedereen. :)

MamavanHayden vindt dit leuk.
  20. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Jezus.. weer heletijd die menstruatiekrampen. Heb ook het idee dat het met de dag meer wordt en dat het eerder op de dag begint. Had het de afgelopen dagen alleen in de avond en nu begon het begin van de middag al. Hoop stiekem dat het wat betekent, maar ik ga er maar niet vanuit. :| heb al wel vanaf begin van de zwangerschap de datum 2 februari in m'n hoofd, wie weet. :roflmao:

@krijgertje morgen alweer 40 weken, wat vliegt de tijd! Hoop dat de kleine snel komt.

@MamavanHayden ik denk idd ook dat er op een gegeven moment een babyboom komt hier! Zou best komisch zijn. :D

@Christiana schattig zeg, die kleertjes! :)

Oh mijn god.. ja al die mensen die berichtjes gaan sturen met: "is het al aan het rommelen daar? Is het nog rustig? Ben je al bevallen?" Etc. Super irritant op een gegeven moment. Dan denk ik, laat me ff lekker met rust. Je hoort het vanzelf wel een keer als de baby er is. :roflmao:

Deel Deze Pagina