Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019 3.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 9 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @MamavanHayden wie weet. Ik ben super benieuwd!

@Meisje93 de instellingen voor privacy dus dat ik eerst zelf moet goedkeuren voordat een bericht die op mijn tijdlijn door een ander geplaatst wordt door bv een tag...

@YellowEyes hopelijk zet het door voor je!!!
    Ja echt he die berichtjes, ben altijd geneigd om te zeggen: wacht even ik lig nu met mijn benen omhoog te persen, ik reageer straks weer
    Heb het nog maar niet gedaan haha

Chezzy, YellowEyes en Kiekieboe vinden dit leuk.
  2. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Sneeuwt het bij jullie ook? Heb zo'n mooie foto gemaakt net, zal hem ff delen. :p

@Manna Hahaha ik zal die reactie onthouden, wie weet gebruik ik hem nog wel :roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

Regenboogjee, sannez, Maze1 en 10 anderen vinden dit leuk.
  3. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    O mooi! Nee hier veel voorspeld maar nu heel licht wat miezer sneeuw. Schoonmoeder appte gister man al want oe stel het zou gebeuren en er ligt ineens 8 cm sneeuw... whaaaaa!!!! Stress!!!! O zou gek worden van die vrouw als ze mij zou appe.

Heb alle kleertjes in maat 56, hopelijk past het haha. Al valt biebielove wel klein.

@Manna oja dat zou ik ook graag sturen maar dat zal niet in goede aarde vallen. Whahaha.

Pff ik ga zo de frietpan aanzetten heb de puf niet om te koken. Zit knikkebollend op de bank. Blij als man hopelijk om 18 thuis is. Dan doe ik niks meer, wat een brakke dag zeg, mijn lichaam is echt op!

Manna en YellowEyes vinden dit leuk.
  4. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    @YellowEyes nope, hier geen sneeuw. T was wel voorspeld. Ik had dus manlief om 8u in de ochtend naar de supermarkt gestuurd om boodschappen in huis te halen. Maja... hij kon net zo goed wat later gaan, want t heeft toch niet gesneeuwd.

Ik ben nu ZO moe. En ik heb niks gedaan. Wil gewoon slapen.

Vrijdag weer afspraak. Lijkt zo ver. Jeetje!

Manna, Christiana en YellowEyes vinden dit leuk.
  5. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Op zich alles klaar.
    Nou ja... was bezig foto albums aan het afwerken waarvan ik jaren achter was en EINDELIJK eens de tijd had om te sorteren, laten afdrukken,... met m’n domme kop per ongeluk alle (14.000!!) foto’s op harde schijf gewist:eek:
    Vriend heeft ze gelukkig terug gevonden! Maar m’n dagen werk die ik er in stak zijn verloren. Zit niks nog in mapjes. Dusss... mag heb 10dubbel zoveel werk bij nu. Beebje mag nog even blijven zitten:roflmao:

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @YellowEyes hopelijk zet het door bij je!

Wauw wat een mooie foto. Hier helaas geen sneeuw. Wel een poosje gesneeuwd. Maar bleef niet liggen.

@Manna thnx! heb het gelijk aangepast. :)

@Nelllie oh nee! Gelukkig heeft je vriend ze weer terug gevonden.
    Maar wel echt balen van je werk.

Manna en YellowEyes vinden dit leuk.
  7. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @YellowEyes wauw wat mooi daar? Daar zou ik me met mn camera (en niet zwanger) prima kunnen uitleven haha. Hier hebben we 10 vlokjes gehad. Irritant he die menstruatiekrampen. Heb ik ook steeds

Ik ben ook zo moe! Zal wel in de lucht hangen ofzo. Man en kind zijn nu bij mn moeder eten (zuurkool) ophalen voor morgen! Heb net gegeten maar echt helemaal niet veel. Zat al heel snel vol!

Manna, YellowEyes en Pln vinden dit leuk.
  8. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Een tijdje terug vertelde ik hier in een post over het womboo shirt toen we het over draagdoeken hadden. Inmiddels heb ik zo'n tof shirt gekregen met de babyshower en hoef je niks te knopen maar zit er gewoon een buideltje in. Ik vind het echt ee tof product maar mochten jullie nu op de valreep nog kans willen maken? Op instagram houd @ouapc nu een winactie om van @womboo.shirt eentje te winnen. Dus mocht je interesse hebben sla gauw je slag zeg maar haha. En anders kun je altijd kijken of je er een aan wil schaffen op www.womboo.nl hieronder wat foto's
    Screenshot_20190130-180602.jpg

TigerAngel7, Christiana, Appelmoess en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Ohh daar ga ik mezelf even in verdiepen! Dankjewel voor het delen!

Grrr idd die berichten ineens!
    Krijg berichten van mensen die ik echt al maanden niet gehoord heb, ineens hoooooi hoe is het?
    Uhhu.. Stel gewoon je vraag doe niet ineens geïnteresseerd in mij ofzo..

Kiekieboe en krijgertje vinden dit leuk.
  10. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het is een beetje stugger stof omdat het natuurlijk wel je kindje tegen moet houden en je kan het koordje bovenaan aantrekken. Vind hetzelf super mooi materiaal. Zelf had ik xl gekregen van de meiden dat draag ik altijd maar die valt wel erg klein rondom m'n borsten en past uiteraard niet over deze buik. Heb nu een maat groter geruild en als ie na de bevalling alsnog niet past krijg ik mn geld terug. Echt een topservice en makkelijk bereikbaar.

Appelmoess en Manna vinden dit leuk.
  11. Chezzy

Chezzy Actief lid

3 mrt 2016
    412
    309
    63
    Ah je kan forum ook in twee schermen openen, zodat je kan reageren. #slim
    @Manna. Hoop dat de dagen voorbij vliegen voor je! Rust na verbouwing.
    @Meisje93. Hoop dat het strippen snel z'n werk doet!
    @Christiana. Fijn dat ZK goed bereikbaar blijft voor zwangeren. Is goed om ook eens positieve verhalen te horen.
    @kiekeboe. Klinkt alsof je het hele "pret"pakket hebt. Sterkte! Ben jij de volgende met babynieuws? ;)
    @Cindy1977. Pittig zeg ieder 1,5 uur voeden! Hopelijk slaapt ze snel beetje meer door.

Respect voor de dames die nog het hele huis aan kant maken!

Hier was de tweeling allebei koppig. Hadden geen zin om te drinken.... Zijn op zich wel zoekende naar bv, maar snappen nog niet hoe het werkt. Enzi is 15% afgevallen in gewicht en Espen 5%. Door Enzi zijn ze nu allebei overgeheveld naar neonatologie. Gelukkig zit dat aan andere kant van gang, dus we blijven in dezelfde kamer. Beiden nu sonde voeding. Espen dus ook omdat hij ineens veel uit z'n neus "spuugt". Nog wel in couveuse allebei, ook meer afgedekt, zodat ze volledig kunnen focussen op voeding en groeien. Is eigenlijk zelfde situatie nu als bij onze dochter, dus we weten dat het goed komt. Voorlopig moeten ze nog ff in ZK blijven, verwacht einde weekend. Ikzelf krijg waarschijnlijk vrijdag ontslag. Wel irritant dat ik dan moet kolven en heen en weer moet reizen, maar als dat het enige is ;).

Met mijzelf gaat het weer helemaal prima. Zowel artsen als ik staan voor een raadsel wat het was. Tnx voor jullie tip qua hoofdpijn, maar heb dat gelukkig niet gehad.

Nelllie, sannez, Pln en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Heb het idee dat de menstruatiekrampen wat vaker komen en begin nu ook krampjes te krijgen in m'n onderrug. Zou dit kunnen komen doordat de baby verder "zakt"? Baby lag al wel vast in bekken, zei de verloskundige gisteren. Het doet geen pijn, meer een zeurderig gevoel.

Ga zo even douchen, kijken of het dan nog aan houd.

Ah @Chezzy wat balen! Maar wel fijn dat ze goed verzorgd worden en dat ze nu focussen op de groei en de voeding. Hoop dat ze snel opknappen en lekker mee naar huis mogen.

Chezzy vindt dit leuk.
  13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hier nog niet echt last van berichten.
    Ze staan me juist verbaasd aan te kijken als ik zeg dat ik maandag uitgerekend ben. :p
    Schoonfamilie hebben eind febr. namelijk in hun hoofd.

Balen, maar wel fijn dat ze goed in de gaten gehouden worden. Hoelang moet je rijden naar het ziekenhuis?
    Fijn dat het met jou weer goed mag gaan!

Spannend! @YellowEyes
    Al herken ik wel jouw klachten. Maar je weet het niet, bij iedereen is het weer anders. :)

Hier ruim 3u continue voorweeën gehad. Net gedoucht en weer afgezwakt.
    Al lijkt het weer te gaan beginnen. :confused: Kom dan gewoon met echte weeën.
    Darmen waren vandaag ook flink van de leg.

MamavanHayden, sannez, Cindy1977 en 9 anderen vinden dit leuk.
  14. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    @Chezzy denk t niet :( vrijdag heb ik weer een controle, dus misschien kan ze me iets vertellen over ontsluiting/baarmoedermond of wat dan ook. Als er maar IETS is gebeurd. Dan weet ik dat t iets heeft gedaan en wordt t wachten een beetje makkelijker. Denk ik:thumup:

Chezzy en Manna vinden dit leuk.
  15. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    @Meisje93 ja zou me inderdaad niet verbazen als het gewoon voorweeën zijn hoor! Ga ik ook maar vanuit, dan ben ik straks niet zo teleurgesteld :roflmao: Hoop dat het bij jou snel doorzet! Wie weet is het vanavond wél menens.

16. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Pln ziet er super uit die womboo, ik kan alleen geen foto vinden zonder baby... heb jij die? Ik ben wel benieuwd hoe hij staat verder...

Pln vindt dit leuk.
  17. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    @YellowEyes wie weet! Hopelijk zet het door!!

@Meisje93 je houd het spannend ;)

Hier al 2 dagen geen voorweeen. Ook wel eens fijn. Denk dat mijn lichaam er te moe voor is haha.

Cindy1977, krijgertje en YellowEyes vinden dit leuk.
  18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ik hoop dat ze willen kijken bij je! en dat er iets gebeurd is.

Toch ga ik duimen voor je!
    Ik hoop het, maar het zal wel niet. Dit heb ik al zó vaak gehad. :rolleyes:

YellowEyes vindt dit leuk.
  19. Mimi91

Mimi91 Actief lid

24 mrt 2018
    392
    693
    93
    Vrouw
    Oehh ik vind het zo spannend voor jullie! Ik hoop zo op babynieuws morgenochtend :). Ik leg geen druk op jullie hoor ;)

Pln, Appelmoess en YellowEyes vinden dit leuk.
  20. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Ik wil ook babynieuws! Als ik zelf niet beval dan zou ik t net zo leuk vinden om babynieuws van een ander te krijgen. Echt!

Mn buik is nu wel nog meer gezakt. Baby was al weken terug ingedaald. Mn buik lijkt ook wat kleiner. Verder voel ik meer druk op mn blaas. T kietelt en dan krijg ik t gevoel dat ik moet plassen.

Bij de 1ste had ik een hele andere mindset. Ik wilde perse de uitgerekende datum halen. Ik wist alleen de basisdingetjes over zwanger zijn. Indalen? Wat is dat? Voorweeën? Harde buiken? Geen idee. Nergens last van. En toen verloor ik de slijmprop. Met bloed. Ik wist niet eens wat de slijmprop was. Ik belde t ziekenhuis omdat ik bloed zag. Want tijdens elke controle werd gezegd: bloed is niet goed! Meteen bellen.
    Deze zwangerschap... pfff... kan niet wachten!

Deel Deze Pagina