Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019 3.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 9 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @YellowEyes wauw mooie foto zeg!
    Haha laat je weten wat de reacties daarop zijn dan? :p

Klinkt wel goed met die extra rugkrampjes, hopelijk zet het door

@Nelllie oh nee dat is echt niet leuk! Gelukkig heb je de foto’s nog wel, maar al dat werk. Ik ben ook nog bezig met de babyalbum van mijn dochter

@Chezzy ik hoop dat ze beide snel weer aankomen en ze gauw mee mogen. Lijkt me super moeilijk zelf met ontslag te moeten en de kleintjes daar nog te hebben (alhoewel ze in goede handen zijn natuurlijk). Blij te horen dat het nu goed met je gaat

@Meisje93 klinkt toch wel alsof er nu wat Meern gebeurt toch? Mijn duimen draaien

@Kiekieboe ik hoop voor jou ook dat er al wat gebeurt! Wat een verschil kan het zijn in de zwangerschap he!

Chezzy, Kiekieboe en YellowEyes vinden dit leuk.
  2. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Als ik mijn andere maat binnen heb maak ik meteen een foto!

Manna en Appelmoess vinden dit leuk.
  3. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    #2903 Eveliennn89, 30 jan 2019
    Laatst bewerkt: 30 jan 2019
    @Cindy1977 fijn dat je man tot inkeer is gekomen. En wat een slechte nacht ook, hoop dat jullie vannacht beter slapen.

@Christiana leuke kleertjes!

@Pln Vervelend dat dat juist deze periode is dat ze eraan gaan werken, hopelijk valt de lawaaihinder wat mee.

@Manna Ook veel respect voor jou hoor. Ik gun je je badje zaterdag zo, hopelijk houdt baby er ook eventjes rekening mee!

@YellowEyes Spannend! Hopelijk komt het snel echt op gang.

#sneeuw. Hier ook enkel wat natte sneeuw gevallen... Gisteren nog speciaal een slee voor peuter gaan kopen zodat we eens met hem door het straat konden gaan maar dat was zo niet nodig geweest.

@Nelllie Ooh nee! Dat is echt balen. Al een geluk heb je de foto’s wel terug, alleen spijtig van al het dubbele werk.

@Chezzy Fijn dat het met jou terug goed gaat. Hopelijk komen de kids snel aan en lukt het drinken beter.

@Meisje93 Jij houdt het ook spannend. Ik duim ook mee dat het nu eindelijk eens echte weëen worden, je hebt genoeg voorwerk gehad...

@Kiekieboe Snap je gevoel helemaal! Hoop dat je snel je baby mag knuffelen.

@Hier. Darmen liggen ook al heel de dag overhoop, had wat meer voorweeën en rugpijn dus hoopte ook dat er iets op til was. Maar de laatste uurtjes is alles terug afgezakt. Al maar goed ook want peuter is weer ziek. Heeft de laatste uren al tig keer overgegeven en kan weer echt niets binnen houden. Wou juist wat verdunde pap drinken maar 5 minuten later lag deze er ook al terug uit... Hoop zo dat hij vannacht eens wat beter kan slapen en dat hij zich morgen terug oké voelt en dat de beeb nu toch ook zeker wilt blijven zitten tot grote broer genezen is :)

Chezzy en YellowEyes vinden dit leuk.
  4. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
  5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Manna en het zwakt alweer af. Zoals verwacht. :cry:

@Eveliennn89 Ach arm ventje. Hopelijk knapt hij spoedig op!

#sneeuw. Blijft eindelijk liggen hier! :)
    Dochter zal dolgelukkig zijn morgen.

6. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    @Eveliennn89 o wat vervelend!! Heel veel beterschap.

@Meisje93 goed wat balen zeg!!

Ik lig nog even in bad en zo met 2 pcm naar bed. Hopelijk een x een betere nacht. Ben zo gaar dat ik zelfs begin te twijfelen of ik wel met de borstvoeding wil starten. Fijn die hormonen, twijfel twijfel

7. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Oh mennn hier zo erg last van stuwing en niks in huis om het te verminderen wat een pijn, lijkt wel of mm borsten elk moment kunnem ontploffen weet me geen houding te geven want mn hele lichaam doet zeer

8. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Oh neeee o_O:( niks van kruik of kersenpitkussentje in huis? Ook niet voor het kleintje wat je zelf kan gebruiken?:confused:

9. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @TigerAngel7 aii das niet fijn! Morgenvroeg manlief maar meteen op pad sturen? :( succes...

@Nelllie jij ook alweer wakker? Hier vanaf half 1 ieder uur gezien.. Zoveel slijm in m'n keel gek word ik ervan maar vooral benauwd. Kan ook mijn draai maar niet vinden. 1 nachtje lekker slapen was fijn maar heb het dus niet kunnen doorbreken helaas.

10. Appelmoess

Appelmoess Actief lid

6 jun 2018
    377
    668
    93
    Vrouw
    Warme douche er tegen aan en dan met de hand de ergste druk er van af kolfen?
    Jij geeft geen borstvoeding toch? Weet niet of dat het handigste advies is eigenlijk.
    Of juist iets kouds er tegen aan? Icepad in een theedoek wikkelen en er tegen aan leggen?
    Hopelijk is het snel voorbij.

Hier weer een dreumes wat continue wakker word. Wat een verschil met de nacht daarvoor. Snap je toch ook niet dan -_-

Gaat er hier ook iemand een luier rugtas gebruiken? Vind ze zo leuk! Ben aant bedenken of ik er 1 ga aanschaffen.

11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Christiana verwacht momenteel niet meer zoveel van al dat gerommel.
    Is de teleurstelling wat kleiner. Maar het blijft balen ja. ;)
    Vooral omdat ik merk dat mijn lichaam het steeds zwaarder heeft. Veel meer pijn.

Ik hoop dat je een heerlijke nacht maakt!

@TigerAngel7 oei dat is niet fijn! Heeft je kraamverzorgster geen icepacks oid gemaakt?
    Hoe doe jij je bh's verwisselen? Heb je de boel goed strak afgebonden?

@Pln balen van je nacht weer! Maar nu is het meer je verkoudheid waar je last van hebt?

@Appelmoess heh wat jammer dat dreumes nu weer aan het spoken is.

Vind het er wel enorm leuk uit zien! Maar ik ben geen rugtas persoon.
    Al ben ik sinds vorige zwangerschap ook geen handtas persoon meer. :rolleyes:

12. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    #2912 Eveliennn89, 31 jan 2019
    Laatst bewerkt: 31 jan 2019
    @TigerAngel7 zo vervelend! En draag je een strakke BH die voldoende tegendruk geeft? Ik dacht altijd dat je warmte best kon mijden omdat dat de melkproductie stimuleert en dat je best coldpacks of iets vergelijkbaars in een washandje in je BH kon stoppen...
    Of geef je wel borstvoeding? Want dan kan de druk eraf kolven of handmatig onder de douche er een beetje vanaf duwen juist wel helpen...

@Pln hmmm spijtig. Ga je nog een nacht in het ziekenhuis slapen of ga je het proberen redden met tweewekelijks temazepam?

@Appelmoess wat een verschil daar dan ook... hopelijk laat hij je nog wat slapen.
    Hier geen rugzak. Heb me deze keer een mommy bag aangeschaft (alleja gekregen van de oma) omdat zij de vorige tas veel te klein vond, zeker nu voor 2 kinderen. Te klein kunnen we deze in ieder geval niet noemen...:)

Hier ook al meer wakker geweest dan geslapen door zieke dreumes. Juist toch maar terug bij ons in bed genomen maar probleem is dan dat ik zelf niet meer echt kan slapen...

13. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    En hier dan al maar een nachtelijk 38 wekendansje :roflmao:
    Klinkt nog altijd zo onwerkelijk dat hij echt mag komen, ook al kijk je hem anderzijds al bijna uit je buik :D

Manna, Kiekieboe, YellowEyes en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Meisje93 @Eveliennn89 ik lig maar te woelen en hoofdpijn, ook die slijm werkt niet mee. Werd net na 20 min kletsnat wakker en met hele erge druk op m'n maag. Dat heb ik nog niet eerder gehad voelt ook anders als bij maagzuur. Tis wel even gezakt nu maar ben gewoon wakker niet perse door verkoudheid ik kan gewoon niet meer slapen denk ik. Stom hé en dan zo moe zijn.. Maarja ga me er proberen niet meer druk om te maken het is zo, de kleine komt bijna tis alleen niet fijn! Mag vandaag temazepam 10 mg ophalen bij de apotheek en als ik daarop niet goed slaap kunnen ze komende week alsnog sederen. Maar heb gisteren wel lekker geslapen dus dat vind ik prima zo.

@Meisje93 Hoop voor jou en je lijf dat de kleine snel mag komen. Kan me voorstellen dat je het zwaar krijgt zo tegen het einde met al dat gerommel. Laat je maar gauw eens zien kleintje :)

Geen babynieuws na vannacht ik hoop van wel:)!

15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Pln De klachten houden maar niet op bij je. :(
    Nee inderdaad niet al te druk maken, heb je alleen jezelf ermee.

Het gerommel is niet pijnlijk ofzo. Meer vervelend.
    Maar mijn bekken gaan steeds meer pijn doen incl. rug.
    Bij iedere beweging knakt mijn bekken etc.
    Dus voor mijn bekken zou het fijn zijn als het eerdaags komt.
    En dan eindelijk van de misselijkheid af zijn! Daar kijk ik zó naar uit! :)

Manna en Pln vinden dit leuk.
  16. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Bij stuwing juist koelen, anders wordt het 2 keer zo erg. Kijk maar gewoon wat je in de diepvries hebt en leg dat er maar op. Hier witte koolbladeren, kraamverband ice packs en PCM.

Een kraamverband nat maken onder de kraan, in 2 knippen en in een plastic zakje doen. In de diepvries leggen en tadaaaa!

Ik heb een luiertas van Cowboysbag ... zoooo mooi :)

Die mini heks wil in de nacht uitsluitend op mij slapen, daar rust ik nu niet echt vanuit moet ik zeggen, maar anders krijst ze de andere kids met gemak binnen 5 min wakker XD

Ik moet ook wel lachen om het oncharmant gedrag....aan de borst liggen en dan boeren en scheten tegelijk eruit knallen...zij hè, niet ik XD

Jammer van de rot nachten chickies, want jullie hebben je energie straks zo hard nodig. Echt balen bah.

17. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Wat een rotnachten dames! Hier een redelijke nacht jippi, ik leef weer een beetje. Nu mag de bevalling wel komen ben iets wakker ;)

Idd icepack op je borst en als je bv geeft iets eruit masseren of kolven. Verlicht het wel.

@Pln lastig zeg. Hopelijk overdag weer een dutje!
    @Appelmoess @Eveliennn89 balen zeg van de kids. Succes vandaag!

Pln vindt dit leuk.
  18. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @TigerAngel7 mijn kraamhulp maakte maandverband nat in een plastic zakje en dan in de vriezer. Heb ze achteraf niet nodig gehad :)

Nou dames nog steeds geen baby's?! @krijgertje zullen wij ons 40 weken dansje doen!!? 10.45 controle ben benieuwd!

Chezzy, Kiekieboe, Appelmoess en 8 anderen vinden dit leuk.
  19. krijgertje

krijgertje Bekend lid

20 mei 2014
    531
    686
    93
    Jaaa, UD vandaag! :D toch wel weer een leuke mijlpaal hoor, haha. Dat het maar snel van start mag gaan @nijntje90

Chezzy, Kiekieboe, Appelmoess en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. Maze1

Maze1 Actief lid

12 sep 2018
    283
    352
    63
    Vrouw
    40 weken! Wat gek he dat sommige babys al daar zijn en jullie de eerste zijn die 40 weken zijn!

#slapen ik moet zeggen dat ik sinds 2 weken ongeveer beter slaap. Ik word vanaf week 20 zo een 5/6x per week stipt om 4u wakker, klaarwakker. Nu dus nog maar af en toe. Buiten dat ik natuurlijk vaak opsta voor het toilet haha.

Ik hoop zo voor die die willen dat we snel bevallen! Ook ik wil eindelijk die bevalling achter me hebben, vind het dood eng! Wil de baby zien! Hoe ziet ze uit? Hoe voel ik me als ik haar zie? Is alles oke?
    Laten we hopen dat vandaag DE DAG is voor meerdere.

Chezzy, Mimi91, Kiekieboe en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina