Jaaa joh. Maar die anti misselijkheid medicatie enzo slik ik al weken niet meer eigenlijk alleen de omeprazol en paracetamol nu en af en toe een slaappilletje maar als ik het niet nodig heb neem ik het ook niet. Neem ook niet 4xdd pcm maar 3x vind dat je met die kleine toch allemaal wat voorzichtiger moet zijn.
@Pln dan zou ik gewoon even bellen! Hier ook vol snot en hoofdpijn/keelpijn/oorpijn. Zo akelig, zeker nu ik niet m’n gebruikelijke neusspray mag. Slapen is een lastige opgave zo, hopelijk dit weekend even uitzieken en daarna dan een baby, kom maar op!
Joehoee!! @Cindy1977 en @Pln i wish!!! Heb ff een kakweek! slaap amper dus zo brak als wat...Vannacht de halve nacht onder de douche gezeten want m'n rug is killing me! Ik wil graag vandaag bevallen hihihi dus ga duimen. Nee gekheid ik ben er echt zooooo klaar voor/mee het voelt door zo vroeg gedoe en klachten de hele zwangerschap als een olifantendracht! Oh wacht ff! door het vocht lijk ik ook sprekend daarop, nu snap ik het! Dus nee liefjes nog geen babymeisje anders had ik jullie allang volgespamt! ❤ Ik lees alles en vind jullie allemaal lief, mooi, dapper en leuk! Liefde voor jullie allemaal! ❤
Toch nog verder kunnen slapen tot 8.30 Rug en bekken zijn er wat minder blij mee. @Kippetje88 hopelijk komt de baby snel!
Ooh jij ook al.. He bah beterschap! Ja bedacht het me net ineens terwijl ik m snachts alrijd voel als ik wakker ben. Maar heb net nog eens flink zitten porren en er lijkt nu weer wat meer leven in te komen. @Kippetje88 ohnee wat vervelend die laatste loodjes! Hou vol we zijn er bijna! Steeds als ik denk nu kan ik niet meer dan speel ik een mantra in m'n hoofd af, je bent er bijna, je krijgt je mannetje snel, je bent er bijna, je krijgt je mannetje snel. En stiekem denk ik dan er achteraan: dan begint het volgende zoals gebroken nachten, stuwing etc etc. Maar ik heb er alles voorover en ook dat gaat voorbij. We krijgen gewoon allemaal mooie wondertjes zet 'm op meis! Ik lag op de boodschappen man te wachten en was in slaap gevallen, ik lag zooo lekker dat was lang geleden maar ik moest echt wakker worden toen ik ver weg de bel hoorde gaan haha. Nu ga ik proberen of 't me nog eens lukt. Heb alle diepvries en koelkast spullen erin gemikt en de bel eruit getrokken
Ik zit weer met prikogen op de bank. Twijfel of ik toch weer even ga liggen... alles is netjes, heb de afgelopen 2 dagen alles mooi gepoetst. Als de sneeuw blijft liggen dan zal ik zoon met de slee nog maar even ophalen van school. Hele opgaaf maar hij vind het zooo leuk!! Baby mag wel komen nu! Dan is de kraam net weg voor zoon verjaardag. God krijg appjes van vriendinnen dat we nooit gedacht hadden febr te halen
Ik had dit gisteren ook! Hij bewoog wel af en toe, maar veel minder en zachter dan normaal. Nu en dan eens een flauw schopje. Deze morgen gelukkig weer in volle actie
Pfffft wat is dit zeg Ik ben zoooo moe!!! Gisteravond om 21u al in mijn bedje gekropen. Om 6u was kleuter daar, nog wat tussen ons in gelegen en geknuffeld. Haar klaargemaakt voor school. Ging nog vanalles doen, maar lig gewoon te crashen op de zetel Ik kan amper m’n ogen open houden. Hoewel ik vannacht aan 1 stuk doorgeslapen heb (met af en toe wel wat draaien enzodoor pijn aan m’n bekken, maar was meteen weer in slaap). Ik denk dat ik er maar weer even in kruip
Ik heb t eerder gehad al hoor al 2x ofzo dat ik me bedenk dat 't wel fijn is even gaan strakke buik en me dan meteen schuldig voel als ik 'm dus een poos niet voel. Maar gisteren issie echt uren achtereen weer heel druk geweest. Wisselt nog weleens. Ik hou t even in de gaten! Fijn dat die van jou weer lekker aan het ochtendgymnastieken is haha
Mini update. Vliezen zijn gebroken, dopje op haar hoofdje is ingedraaid. Heb een half uurtje om aan te kijken hoe 't gaat, hoe ze het doet.. Maar voel de eerste echte weeën al aankomen. Voor iedereen doe voorzichtig met de sneeuw!
Zo he dat waren nog wat berichtjes bijlezen. Gezellige nacht gehad hier zo dus. Ik heb eigenlijk ook wel goed geslapen. @Pln ik werd gewekt door de monteur. Was vergeten dat ik een afspraak had gepland. Dus stond daar met mn brakke hoofd de monteur te woord te staan. Kids sliepen nog zelfs. Helaas werden ze toen wel snel wakker. Khoop dat je nog wat heb kunnen slapen. @Kippetje88 haha moet lachen om je berichtje. Maar wil je ook een dikke knuffel geven. Het kan niet lang meer duren! Sorry ik wou op meer reageren maar ben het weer kwijt. Fijne dag vandaag!
Ohh oeh spannend! Hopelijk komen ze idd nu. Een halfuur om aan te kijken? Lijkt me wel kort... geef je lichaam goed de kans om het zelf op te pakken. Dan hoef je niet aan die stomme wee opwekkers. Hier 2x zo gedaan en geen wee opwekker gehad. Overigens altijd doen wat goed voelt he Hopelijk snel je meisje in je armen! Dat alles maar goed mag verlopen
@MamavanHayden heel veel succes meid, dat je gauw de kleine in de armen mag hebben! Inderdaad, er komen nu alleen nog maar februari babies! Heel benieuwd wanneer ze allemaal komen. Wij hebben deze maand ook heel veel verjaardagen. Hoop dat ze wel haar "eigen" datum heeft haha. Mijn oom draafde continu door dat ze op zijn verjaardag geboren zou worden, 30 januari. Godzijdank is dat niet zo, anders bleef ik het bij elk bezoek horen.. dat hij gelijk had. Veel vermoeide of zieke mama's, vervelend zeg! Hoop dat jullie snel opknappen. ❤️ @Pln @Nelllie @krijgertje @Christiana (hoop dat ik niemand vergeet of verkeerd tag ) Hier gaat het goed, ben gelukkig tot nu toe helemaal fit.. niet ziek oid. Ben wel erg moe wakker geworden vanochtend, maar goed. Dat heb je wel eens. @Kippetje88 wat een lief berichtje! Wel heel vervelend van die rotweek, zeg.. dikke knuffel!
@MamavanHayden succes!! Ben benieuwd strakjes! Zo leuk! Mijn opa wilt zo graag dat ze de 11de komt op zijn verjaardag, ik gun het hem van harte maar wil niet nog langer wachten! Man zegt dat ze zaterdag komt, en ik heb geen flauw idee. We gaan het zien en voelen.
@Appelmoess haha ik zag er ook niet zo fris en fruitig uit hoor.. Out of bed look joggingbroek en badjas hahaha achja kan me niks schelen hoor ben bijna 39 weken zwanger dan mag dat! Jammer dat de kids daarna wakker werden.. Hier lukt slapen natuurlijk ook niet meer.. @MamavanHayden jaaaa het gaat eindelijk gebeuren, heel veel succes en geniet van jullie meisje!