Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019 3.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 9 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Neee de 11de wil ik ook niet, m'n moeder d'r verjaardag. Maar goed dat is ook de uitgerekende datum dus zou wel knap getimed zijn. Mijn moeder beviel 2x op de uitgerekende datum.

Maze1 vindt dit leuk.
  2. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    @Meisje93 fijn dat je toch nog wat hebt kunnen slapen, wel minder dat je daardoor weer meer last hebt.

@krijgertje veel beterschap!

@Pln spijtig dat je dan juist lekker lag te slapen... zal je altijd zien op die momenten :)

@MamavanHayden veel succes!

Hier zojuist de slijmprop (of stuk van) verloren. Verder alles redelijk rustig, dus ben benieuwd of het iets gaat doen. Bij L. zijn de vliezen minder dan 12u nadien gebroken, maar wilt spijtig genoeg niet altijd iets zeggen :p

Chezzy, TigerAngel7, Appelmoess en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Oh dat maakt het wel spannend! @Eveliennn89
    Wie weet verloopt het nu weer hetzelfde.

Eveliennn89 vindt dit leuk.
  4. Maze1

Maze1 Actief lid

12 sep 2018
    283
    352
    63
    Vrouw
    Zo een slijmprop. Is dat echt een prop, ik stel me dan een balletje voor.
    Gister was ik wat gaan lopen en voelde meerdere steken en gekke dingen. Opeens leek iets eruit te komen, ben ff blijven staan om te kijken of mn broek niet nat zou worden maar dit was niet het geval. Even later naar het toilet gegaan en daar was wat slijm maar geen balletje ofzo. En eerder zo geel.
    Ik vind het toch allemaal maar raar hoor! Zoveel dingen die je voelt en waar je op moet letten en ik heb geen flauw idee hoe alles moet aanvoelen! Vind een zwangersschap zo onzeker de hele tijd! Ben blij als ze eruit is en je gewoon kunt zien hoe het haar gaat!

5. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    @Maze1 slijmprop kan je best eens googelen op afbeeldingen, kan heel wat variatie opzitten. Is echt een taaie sliert of klodder slijm, vaak witgelig van kleur, kunnen ook slierten vers of oud bloed bij zitten :)

6. krijgertje

krijgertje Bekend lid

20 mei 2014
    531
    686
    93
    Sorry om je teleur te stellen haha, maar het moederschap is nog 100x onzekerder dan een zwangerschap :p Maar je vindt er vanzelf je weg in en het wordt makkelijker met de tijd!

7. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Heeeeeeeeeeeel veel succes!! Ik wens je een vlotte bevalling x

8. Maze1

Maze1 Actief lid

12 sep 2018
    283
    352
    63
    Vrouw
    @krijgertje dat geloof ik helemaal!!! Maar je kan het kind dan zien! Even ervanuit gaan dat het kindje gewoon normaal gezond is he! En natuurlijk tot ze naar school gaan en je ze niet kan zien haha!
    Nu is het altijd wachten op een schopje, die ik sowieso maar heel weinig voel.
    En ik ben normaal helemaal niet onzeker, ga altijd van het beste uit en komt wel goed. Nu ook hoor! Maar dan toch af en toe komt de onzekerheid even naar boven!

Na een hele week nauwelijks wat gedaan te hebben ben ik nu aan het poetsen!! Alles doet me pijn maar wat heerlijk dat het weer schoon is! Nja bijna dan, ff lunch pauze het werd me een beetje slecht.

Trouwens de serie this is us is er weer! Wat heerlijk! Heb vanochtend al lekker liggen janken!

9. krijgertje

krijgertje Bekend lid

20 mei 2014
    531
    686
    93
    @Maze1 dat wel, maar nog steeds onzekerheid hoor: willen ze eten of aandacht? Krampjes of mamahonger? Is zoveel huilen normaal of is er iets anders aan de hand? Wat dat betreft is het niet heel anders :p

Appelmoess vindt dit leuk.
  10. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Spannend @Eveliennn89 ben heel benieuwd! :D

Hier net klaar met schoonmaken van het huis.. nu even naar m'n ouders toe, even gezelligheid. :) vind het zo saai om de heletijd maar thuis te moeten zitten als ik verder niks te doen heb.. :oops:

Kreeg vanochtend alweer 2 appjes: en, is het nog rustig? Word er langzamerhand wat geïrriteerd van :roflmao: Net alsof mensen bang zijn dat je ze niks verteld als de kleine er eenmaal is. :o: Heb terug gereageerd dat we niet meer kunnen doen dan afwachten.

11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @YellowEyes veel plezier. Toen ik zwanger was van de eerste ging ik ook elke dag bij iedereen langs.
    Nu ben ik een huismus geworden.

Behoorlijk irritant! Alsof ze vergeten worden.
    Hier had schoonmoeder ook al 2x gebeld gisteren, maar kon beide keren niet opnemen. Belt ze gelijk mijn man. :rolleyes:
    Stel je voor....
    Gelijk maar gezegd dat ze vanzelf wel een belletje krijgen als het zover is.

#zorgen maken. Vanaf het moment dat je een positieve test in je handen hebt. Beginnen de zorgen, en die gaan nooit meer weg. :|

Kiekieboe vindt dit leuk.
  12. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @YellowEyes en dan ben je 38 weken ik 1 dag overtijd en mensen zijn echt bang dat je ze niks verteld..word er nu ook chaggi van haha.

Dw vk belde woensdag 11.45 gesprek inleiding dan weet ik meer. Maandag mag ik bellen om nog een keer te strippen als.ze er niet is! Hopelijk komt ze dit weekend en is het gesprek niet nodig! Ik heb zo een leuke jollein wikkeldeken besteld! Hij is er al! Vind hem zo leuk haha...

Bijgevoegde bestanden:

Chezzy, sannez, moonchild en 8 anderen vinden dit leuk.
  13. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    @Meisje93 dank je wel! :) grappig dat er zoveel verschil zit in beide zwangerschappen.

Oh ja, schoonmoeders weer. :roflmao: Wel overdreven dat ze na 2x bellen direct jouw man moet opbellen. Je bent zelf al ongeduldig genoeg wanneer de bevalling begint, dan gaan andere mensen ook nog eens zo ongeduldig doen. Heb ik zelf zo'n hekel aan. M'n vriend krijgt ook elke dag appjes van m'n schoonmoeder. Man man..

14. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    @nijntje90 ja erg hé! Wil niet weten hoe erg het is over twee weken. :o: Snap dat je er chagrijnig van word hoor! Dat heb ik langzamerhand ook al :roflmao:. Wat een leuke wikkeldeken! ❤️ Zo schattig. Hoop dat jouw kleine dit weekend komt, ik ga keihard duimen.

15. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @MamavanHayden spannend hoor! Hopelijk komen ze snel en regelmatig!
    @Meisje93 schoonmoeders moeten ze echt afschaffen! Of afschieten nog beter:thumup::roflmao:

Kippetje88, Christiana en Nelllie vinden dit leuk.
  16. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Spannend @MamavanHayden !!!! Succes en hopelijk snel je meisje in je armen!

17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @nijntje90 Spannend! Maar ga heel hard duimen dat ze dit weekend geboren wordt!
    Zeker leuk & ziet er heerlijk warm uit!

Haha nou echt heh! Kon altijd goed met haar overweg, totdat ik zwanger raakte van E.
    En helemaal sinds E. geboren was. Werd echt gek van haar. Zo dwingend in alles.
    Dagelijks langskomen, niet luisteren naar wat wij willen. etc.

@YellowEyes ja denk dat peuter nu teveel energie van me pakt.

Ja kan daar echt pissig om worden. Stel ik was wel bezig, wat dan?
    Pff. Wat vind je vriend ervan?

18. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Neeee niet doen, ze is als een moeder voor mij. Echt leuke bestaan ook haha
    Echt waar :p

19. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Wat irritant zeg @Meisje93
    Wel jammer dat jullie relatie zo veranderd is en ze geen grenzen respecteert.... net of je haar zou vergeten om te bellen

20. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik heb een pittige maar ook lieve schoonmoeder! Maaar ze heeft heel graag gelijk en komt overal bovenuit haha. Ik kan wel goed met dr praten en sinds ik met problemen 't huis uit ben gegaan hebben ze me overal in gesteund! Alleen is ze deze week al wel erg vaak langs gewandeld.... Gewoon niet doen! :eek:

Deel Deze Pagina