@MamavanHayden Ahhh wat fijn!! ❤ nog voordat Hayden uit school kwam ook. Wat zal hij trots zijn! Nu lekker kroelen.
@MamavanHayden gefeliciteerd en wat een leuke naam! Ben ook benieuwd naar je verhaal en hoe de grote broer gereageerd heeft
Hebben jullie ook een stekende pijn in de buik op verschillende plaatsen? Kan het niet echt omschrijven. Het voelt een beetje beurs ofzo. Herkenbaar voor een aantal van jullie? Edit.. denk dat dit harde buiken zijn, alleen iets "erger/ongemakkelijker" dan dat ik normaal heb?
@YellowEyes als ie veel trappelt dan voelt het van binnen wel een beetje beurs. Maar soms heb ik een hele poos een harde ongemakkelijke buik kan best een uur duren maar soms ook maar heel kort is dat wat je voelt? Echt steken komen van onder bij mij alsof er een naald in word gestoken zeg maar en soma heb ik li of re steken maar ik gok dat het dan m'n banden zijn. Maar wat nou precies wat is.... Geen idee ben heel benieuwd naar de eerste weeën maar die zijn niet te missen zegt iedereen haha. Ooooh dames ik voel me vanmiddag oprecht wat beter. Geen koorts meer ennog steeds niet fit maar ik heb wel weer wat gegeten en 2 wasjes gevouwen. Hopelijk gaat het morgen nog wat beter.
♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 31 januari (2) ♡ Nijntje90 - 2e kindje - 27 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 27 jaar 1 februari (1) ♡ Morgenzon - 7e kindje - 30 jaar 2 februari (1) ♡ Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar 4 februari (1) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 25 jaar 5 februari (1) ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar 6 februari (3) ♡ maps - 2e kindje - 34 jaar ♡ appelmoess - 3e kindje - 32 jaar ♡ Jillster - 2e kindje - 30 jaar 9 februari (3) ♡ sannez - 3e kindje - 35 jaar ♡ Christiana - 2e kindje - 30 jaar ♡ Manna - 2e kindje - 30 jaar 10 februari (1) ♡ Lenaroos - 3e kindje - 34 jaar 11 februari (5) ♡ Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar ♡ Ank88 - 4e kindje - 29 jaar ♡ Pln - 1e kindje - 27 jaar ♡ moonchild - 3e kindje - 33 jaar ♡ Ianne - 2e kindje - 26 jaar 13 februari (4) ♡ Vally85 - 1e kindje - 32 jaar ♡ Nelllie - 2e kindje - 31 jaar ♡ Kiekieboe - 2e kindje - 27 jaar ♡ YellowEyes - 1e kindje - 22 jaar 14 februari (2) ♡ Eveliennn89 - 2e kindje - 28 jaar ♡ Semmie87 - 2e kindje - 31 jaar -------------------------------------------------- Totaal - 25 -------------------------------------------------- jongen (10) | meisje (8) | verrassing (4) | onbekend (2) -------------------------------------------------- ☆ Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87, Mammielove, lidu1, zoef, babywens93, lievemandie, jolicoeur, fluitekruidje, Ila, Eslief (22wk bevallen) ☆ -------------------------------------------------- Afspraken: Februari 4 - YellowEyes - controle verloskundige 15:15u 4 - Meisje93 - controle + strippen 9.40 7 - Nelllie - controle gyn 10.10u 11 - Kiekieboe - controle gyn + ctg 12u ♡BEVALLINGSLIJST♡ Januari 11 - CaDi - 28 jaar - 1ste kindje - 36+3 - Quin 2705 gr. en 49 cm 15 - Mimi91 - 27 jaar - 1ste kindje - 37+5 - Luuk 3240 gr. 22 - Bella28 - 31 jaar - 2e kindje - 38+6 - Tijn 23 - Cindy - 40 jaar - 3e kindje - 38+0 Emma 24 - Pitaa91 - 26 jaar - 3e kindje - 39+0 A.D. 3544 gr. 27 - Regenboogjee - 28 jaar - 3e kindje - 37+2 Nila 3345 gr. 28 - Tigerangel7 - 27 jaar - 2e kindje - 39+1 Dylana 3720 gr. en 50 cm 28 - Chezzy - 32 jaar - 2e en 3e kindje - 37+0 Enzi 2195 gr. en 42 cm / 37+0 Espen 2220 gr. en 48 cm Februari 1 - MamavanHayden - 29 jaar - 2e kindje - 39+0 Pixie
Ja ik herken dat wel! Steken echt in mijn baby buik, boven, navel, zijkanten dat maakt niks uit. Ook een beurs gevoel, net of er een reus in zit en niet meer past.
@Kiekieboe hoe was de ctg? @YellowEyes steken in de buik herken ik niet. Alleen van onderen. @Pln wat fijn dat je op begint te knappen! Hopelijk snel weer de oude.
@MamavanHayden waauw zo snel! Gefeliciteerd met je meisje ♡♡♡ lekker genieten nu! @Pln zulke vervelendr harde buiken heb ik ook. Ze kunnen soms echt heel lang aanhouden. Volgens mij ligt het ook aan de ligging van baby in mn buik. Alsof hij zich een uur lang uitrekt. I dunno... @Meisje93 moooie lijst! Dankjewel daarvoor! Zo hier vanmiddag de kids bij oma. Ik even quality time met le husband. Wie zei nu dat ze zooo moe was? Hier ook op zich best een oke nacht gehad maar voel me zooo suf gewoon.
@Pln @Christiana Denk dat het aan de ruimte ligt die de baby nog heeft.. heb idd ook het gevoel dat het bijna niet meer past. Maar wel fijn dat er herkenning is bij jullie! Hoop dat het voor jullie ook niet zo lang aan houd, want is echt geen pretje haha. Laat de echte weeën maar gauw komen.
@MamavanHayden yeahh gefeliciteerd met de geboorte van jullie docher en zusje! Ben benieuwd hoe je de bevalling hebt ervaren en hoe grote broer reageerde. Nu lekker genieten
@Meisje93 alles was goed. Baby bewoog ineens super veel. Geen enkele harde buik oid. Dus geen reden om te kijken voor ontsluiting de gyn was in haar eentje vandaag en moest een bevalling doen, dus iedereen liep uit. Ze heeft me 2 min tijd gegeven na de ctg. Nou... bedankt voor de 2 min!
Nou meiden ik had me ook een zkh middagje ongepland... Vanmiddag lig ik lekker te tukken met peuter en nadat ik wakker werd zag ik een gemiste oproep van de verloskundige...Voicemail of ik even terug wilde bellen om iets te bespreken... Krijg ik out of the blue telefonisch op vrijdagmiddag notabene te horen van ja, we hebben je besproken en we vinden je groeiecho's afbuigen je kindje is te klein, i.c.m. je cyste dat je toch even door een gyn gezien moet worden...Want ja wie weet...ik heb alvast een afspraak voor je gemaakt maandagochtend dan weet je dat... Tsja...toen kreeg ik een error...roep al maanden dat ik het gek vind dat ze zo achterloopt op de echo's niemand die het serieus nam, en nu opeens moet ik naar een gyn... Ik voelde me al niet goed door weinig beweging en veranderingen in m'n lijf dat ik vandaag nog onderzocht wilde worden want ik had echt dikke stress... Man uit werk laten komen en op naar het ziekenhuis...Ctg gehad die was prima, waren wel elke 5 minuten pieken te zien van activiteit dat klopt met de frequentie harde buiken die ik heb...hartslag baby keurig verder...Echo gehad, genoeg vruchtwater dus Maandag naar de gyn voor nogmaals groeiecho, flowmeting placenta en de hele rimram...Afhankelijk van wat daar uitkomt overdracht naar de gyn met evt. inleiding of bij niks afwachten... Ik ben kwaad op deze verlos mij zo te stresseren op vrijdagmiddag met dan pas afspraak voor maandag...ik ben er deze week notabene nog geweest...zij is de enige van de 4 waar ik het minst mee heb en denk nu maar van laat me maar ingeleid worden ik heb het nu zo gehad! Sorry voor mijn relaas...heb koppijn van alle stress van vandaag...
Jeetje wat een stress zeg! Kan me voorstellen dat je het gehad hebt nu. Hoop dat je goed nieuws krijgt maandag en dat de baby het goed doet qua groei. Wat een gedoe zo ineens!
Gefeliciteerd @MamavanHayden met jullie dochter! @Chezzy jij ook nog gefeliciteerd met jullie dochter en zoon! Wát kletsen jullie een hoop zeg! Er zijn een aantal dames die al even rommelen maar waar helaas nog weinig gebeurd zeg! Ik hoop dat jullie ook snel jullie baby's mogen verwelkomen.
@Christiana @Appelmoess @YellowEyes ik maak me er niet druk om maar merk dat zijn rek en strek oefeningen steeds pijnlijker worden.. Daarom was 't wel lekker dat ie vanmorgen rustig was maar nu issie me toch weer druk auw auw auw. Heb ook wel allemaal krampen. Maar dat zwakt zo vast weer af.
@Pln vervelend zeg! Die krampen heb ik nu ook weer, al vanaf einde van de middag tot nu. Irritant kan het zijn hè, dan hoop je ook gewoon dat het een keer doorzet.. maar ik vrees weer van niet.
@Kippetje88 nee joh! Lekker dan! Zou het zeker aankaarten daar. Zijn ze helemaal gek! Daar komen ze dan nu pas achter.. snap heel goed dat je er hoofdpijn van hebt. Probeer het rustig aan te doen en maandag kijken ze extra goed!
Voel me echt een walrus zo op de foto. Pff ik kijk vandaag maar niet in de spiegel, zie eruit of ik een marathon heb gelopen, gaar gezicht. Morgen 39 weken! Wie had dat ooit gedacht. Al bijna 3 weken vrdr dan bij zoontje.