Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019 3.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 9 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Heh gets! Hopelijk knap je snel weer op.

@Manna Ja die misselijkheid ben ik zó zat.
    Gelukkig zit het er bijna op.

2. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ja dan voel je je echt beroerd, pfff echt rot dat het niet us afgezakt na het begin vd zwangerschap. Maar idd nog eventjes

3. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ah nee @krijgertje heel herkenbaar. Ben je ook zo verkouden? Of heb je andere klachten?

@Meisje93 nog steeds zo misselijk.. Echt dat is zo naar! Ik duim zoiezo dat je snel je kindje hebt en daarmee die horrormonen ook verdwijnen!

@Manna ja fijn hoor af en toe zo'n nacht. Ik voel me stukken beter maar echt nog geen 100‰. Heb nog veel snotneus en slijm in m'n keel, begin nu gelukkig te hoesten waardoor 't los komt maar van al het gesnotter krijg ik echt hoofdpijn. Scheelt al zoveel dat de koorts weg is en de hoofdpijn redelijk onder controle met paracetamol. Ik denk dat deze nacht me ook goed zal hebben gedaan maar blijf nog lekker even liggen. Alhoewel ik een ochtend mens ben heb ik de laatste weken wel opstartproblemen haha ben wel wakker maar geen puf om er uit te gaan:p.

Hier weer wat krampjes in de onderbuik niet fijn maar ook niet pijnlijk is dat wat jullie voorweeën noemen of trekken die echt over de gehele buik, ik heb absoluut geen idee wat ik me bij die weeën moet voorstellen haha. Ik had altijd hele hevige menstruatie krampen en dat kwam in golven dan riep ik voor de grap naar manlief dat ik weeën had :roflmao:

Manna, YellowEyes en moonchild vinden dit leuk.
  4. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Ik heb de hele nacht doorgeslapen. Zelfs niet hoeven plassen! Kleine man was wel 6.06 al wakker en sinds 7.15 zitten we gezellig samen beneden.

@Cindy1977 fijn dat the queen in dr eigen wagen heeft geslapen. Voor jou ook prettig!
    @Manna hopelijk kan je snel alles afvinken!
    @MamavanHayden hoe ging de 1e nacht?

Cindy1977, YellowEyes, Manna en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Pln jup nog steeds misselijk. Met name de ochtenden. Dan echt een strijd om niet over te gaan geven.
    Maar ach, bijna klaar. :)

Ik voel dan een flinke menstruatiekramp die in een golfbeweging komt. En dan ook nog een zeurende pijn in mijn rug en soms in de liezen.

Heerlijk! @nijntje90

Pln vindt dit leuk.
  6. Semmie87

Semmie87 Actief lid

2 mrt 2016
    305
    168
    43
    Meiden ik lees nog mee maar heb de puf en soms ook tijd niet om te reageren. Jullie zijn een leuk hecht clubje en ik vind het voor iedereen heel spannend dus lees zeker nog mee om te zien hoe het met jullie gaat! Wat leuk dat er al zoveel baby's geboren zijn, gefeliciteerd dames met jullie prachtige nieuwe aanwinst!!
    En wat rommelt het bij sommige al een tijdje, spannend zeg! Het gaat nu voor iedereen niet lang meer duren.

Wat mij betreft mag ik van de lijst hoor, wat jullie fijn vinden ;)

Korte update: dinsdag 5-2 word er een ballon geplaatst en hopelijk woensdag 6-2 de vliezen breken. De baby lag van de week ineens weer in stuit, maar gister toch weer goed(hoe dan?!). Ze loopt ruim 2,5 week voor in groei. Ik slaap nog redelijk maar verder kan ik ook zo goed als niks meer, rugpijn, buikpijn, gigantisch buiten adem telkens. Ik ga aftellen, ben er klaar voor en klaar mee! Laat die kleine(grote)meid maar komen!!

Cindy1977, Manna, Kiekieboe en 8 anderen vinden dit leuk.
  7. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    @nijntje90 heerlijk!!

@Cindy1977 fijn dat ze even alleen is gaan slapen.

@Manna jippi bijna klaar en afstrepen. Succes nog!

@MamavanHayden hoe is je nacht gegaan?

@Pln fijn dat je je weer een beetje mens voelt.

@Meisje93 hopelijk het einde in zicht.

Ik heb een slaappil gepakt en nog vanaf 3.15 wakker :confused: grrr. Neus zit dicht, droge keel en darmkrampen sinds gisteravond. Nu lekker man thuis en zo een houten speeltoestel ophalen, cadeau voor zoon zijn verjaardag. Samen gedaan met de opa's en oma's, scheelt weer in de centjes. Dure tijd zo verhuizen, baby op komst enz. Maar wel leuk :D

Cindy1977 en Manna vinden dit leuk.
  8. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    @Kippetje88 wat een gedoe... Schandalig dat ze daar nu ineens en dan nog op een vrijdagnamiddag mee afkwamen... Goed dat je op je strepen hebt gestaan en ineens voor een eerste check naar het ziekenhuis bent gegaan, hopelijk maandag ook alles oké!

@MamavanHayden wat een schatje! Lekker genieten nu van de kleine meid en de trotse grote broer. Fijn dat alles zo vlot gegaan is.

@Meisje93 fijn dat jullie toch nog eventjes op stap zijn geweest en dat het is meegevallen.
    Vriend moest nu ook toevallig 10 dagen niet werken en probeer toch ook nog dagelijks ergens naartoe te gaan met hem. Niet echt goed voor mijn beenkrampen maar hoop dat het rondlopen de bevalling mee in gang zet :roflmao:
    Echt vervelend dat die misselijkheid zo blijft bij je.. Hoop echt dat de baby zich dit weekend aandient!

@Cindy1977 fijn dat het gelukt is om ze toch eventjes in de kinderwagen te laten slapen. En wat actief ben jij alweer! Ben benieuwd naar het geboortekaartje :)

@Manna hopelijk snel het huis in orde zodat je toch nog een beetje kan rusten voordat de baby komt

@Pln fijn dat je je weer wat beter voelt en een goede nacht hebt gehad

@krijgertje hopelijk kan je vandaag wat rusten en voel je je snel beter

@Semmie87 veel succes dinsdag/woensdag! Hopelijk blijft de kleine meid nu gewoon goed liggen :)

@Christiana leuk het speeltuig! Hmmm en vervelend dat de slaappil nog niet echt zijn werk gedaan heeft

@hier. Gisteren nog een paar keer een stuk van de slijmprop verloren maar het doet deze keer spijtig genoeg niet echt veel. Iets meer harde buiken terug maar daar blijft het ook bij. Vannacht om 2u kletsnat van het zweet wakker geworden en nadien nog amper geslapen.. Voel me hierdoor nu ook misselijk en beroerd, hopelijk betert dit door op te staan...

Cindy1977 en Semmie87 vinden dit leuk.
  9. krijgertje

krijgertje Bekend lid

20 mei 2014
    531
    686
    93
    Wie van jullie zitten er allemaal eigenlijk in de facebookgroep uitgerekend in februari van mamaplaats? Ik heb in ieder geval @MamavanHayden al gespot haha! Ik zat eerst natuurlijk in die van januari en heb me een tijdje terug aangemeld voor de februari groep :p en soms kom ik daar verhalen tegen waarvan ik denk, hmmm.. dat las ik op FB ook haha! Benieuwd wie van jullie ik eigenlijk al eens gespot heb :p

Nelllie en MamavanHayden vinden dit leuk.
  10. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Lees weer een paar nachtbrakers, hier ook kleine meid had last van krampjes..

Peuter die wou gisteren bij mn ouders slapen, dus die kunnen we ergens in de middag weer verwachten..

Wat vervelend dat sommige nog steeds zo misselijk zijn. Nog even volhouden de laatste loodjes zijn het zwaarst.

@Cindy1977 wat fijn dat je the queen in de bood heb kunnen nemen en dat ze toch slaapt in de wagen, heb je zelf ook je rust/slaap kunnen pakken? Ben benieuwd na het geboortekaartje

@MamavanHayden hoe is je nacht gegaan?

@Manna hopelijk kun je snel het lijsje in je hoofd afvinken, zodat het wat rustiger in je hoofd word..

@Kippetje88 wat vervelend dat het zo had moeten gaan, snap dat je boos bent. Gelukkig.gaan ze er nu wat aan doen en houden ze je in de gaten...

@Meisje93 heerlijk om er ff uit te zijn geweest en eventjes te shoppen, nog geslaagd voor iets leuks?

@Eveliennn89 hopelijk zet het bij jou ook snel door en ben je snel.van die misselijkheid en beroerdheid af.

Volgens mij heb k nu op iedereen gereageerd, sorry als ik je vergeten ben

Hier doet de kleine meid het verder goed, ze is erg snel tevreden en krijgt nu voeding van 75ml aangeboden wat ze helemaal opdrinkt. Alleen ze blijft afvallen ondanks dat ze goed drinkt, en warm word gehouden. Kraamhulp gaat nu met de vk overleggen wat voor stappen we moeten ondernemen.

Chezzy, Cindy1977 en Manna vinden dit leuk.
  11. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Februari mama's 2019 heet die van ons toch? Dan zit ik er ook in :)

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Semmie87 succes bij de inleiding. Hopelijk blijft de kleine meid nu goed liggen.

@Christiana heh wat balen dat je ondanks de slaappil geen goede nacht hebt gehad.

@Eveliennn89 wat lekker dat je vriend 10 dagen vrij heeft!
    Haha ja wie weet helpt het. Je gaat vanalles proberen heh.
    Heh wat vervelend dat je je zo misselijk voelt. Hopelijk trekt het snel weg.

@TigerAngel7 ja schoenen voor man & dochter. En nog wat kleine dingetjes.
    Voor mezelf durf ik niks te kopen. Helaas.

Wauw wat drinkt ze al veel! Je mag toch maar 10cc ophogen per dag? Of is dat ook alweer veranderd. :)
    Wat vervelend dat ze af blijft vallen.

Semmie87 vindt dit leuk.
  13. krijgertje

krijgertje Bekend lid

20 mei 2014
    531
    686
    93
    Nee, die bedoel ik niet! Er is ook een groep opgericht door de blog ‘mamaplaats’ voor vrouwen uitgerekend in februari :p die bedoelde ik haha

14. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    @MamavanHayden wat een mooi mopje! En het gewicht en de cm vind ik reuze meevallen, is precies het gewicht en aantal cm's waarmee ik zelf als baby ben geboren. :) Zeiden ze daar nog wat bijzonders over? Hoop dat je snel herstelt bent en dat je kunt bijkomen! De bevalling is erg snel gegaan, zo te lezen!

@Cindy1977 wat fijn dat ze zo in slaap is gevallen! Heb je toch even de handen vrij en kun je zelf even bijkomen. :) Heel benieuwd naar het geboortekaartje!

@Semmie87 heel veel succes alvast bij het inleiden, spannend zeg!

@TigerAngel7 wat fijn dat ze het zo goed doet! vervelend dat ze niet aankomt. Hoop dat ze snel aan mag komen!

Veel nachtbrakers weer, zo te lezen. Vervelend dames! Hoop dat jullie nog een aantal goede nachten hebben voordat de baby komt!

15. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Goede morgen dames! Hoe was jullie nacht? Ik lees verschillende reacties weer.. nog even volhouden! En hopen dat onze baby's makkelijke slapers worden natuurlijk.

Ik ben zelf 1x eruit gegaan, 2u. Heeeel erg last van maagzuur. Moest man wakker maken om heel snel melk te halen. Ik schrok ervan. Heb t nooit eerder zo erg gevoeld. Bah! Verder was ik zo goed als bewusteloos. Ik voel me heel goed vandaag! Zit vol energie! Geen idee waar t vandaan komt. Dus ik ga zo met mn zusje uitgebreid boodschappen doen. Wil vandaag lekker uitgebreid koken. Zo een zin in! En t badje (en alles wat erbij hoort) opzetten voor de baby.

De lijst mag van mij bijgewerkt worden. Dan is ie een stuk overzichtelijker. Ik vind t ook super gezellig hier. Ik moet gewoon meerdere malen per dag (en nacht) hier komen spieken haha. Vind ik leuk! Op facebook zit ik niet meer.

@Semmie87 succes!!

@Christiana ahh dat is balen zeg. Misschien kan je straks nog een paar uurtjes slapen?

@TigerAngel7 krampjes zijn zo vervelend. Ik vind t zo zielig voor baby's. Wel raar dat ze blijft afvallen. Want ze drinkt gewoon goed.

Komende week mogen de baby's komen. Even een babyboom, dat mag wel!

YellowEyes, Appelmoess en Pln vinden dit leuk.
  16. Maze1

Maze1 Actief lid

12 sep 2018
    283
    352
    63
    Vrouw
    Als de lijst zou worden bijgewerkt mag ik dan erop? Wil dit nooit vragen.
    Ik ben 29 en is het eerste kind.

Fijne zaterdag iedereen!

Manna, moonchild en Appelmoess vinden dit leuk.
  17. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Jij was uitgerekend op 9 februari toch?

18. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Eerste nacht duurde lang:roflmao:
    Ze wilde eigenlijk alleen maar aan de borst liggen:oops: maar ook dat heeft natuurlijk zijn charmes❤️
    Nu is ze lekker gebadderd door papa en ligt ze heerlijk te slapen.
    Hopelijk over 2 uurtjes naar huis.

Ze was maar 5% afgevallen, daar ben ik dan wel weer blij om:D
    Straks thuis ga ik alles even bijlezen.

Zal even een foto spammen:|

Bijgevoegde bestanden:

Nelllie, Chezzy, sannez en 13 anderen vinden dit leuk.
  19. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019

31 januari (2)
    Nijntje90 - 2e kindje - 27 jaar
    Krijgertje - 2e kindje - 27 jaar

2 februari (1)
    Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar

4 februari (1)
    Meisje93 - 2e kindje - 25 jaar

5 februari (1)
    Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar

6 februari (3)
    maps - 2e kindje - 34 jaar
    appelmoess - 3e kindje - 32 jaar
    Jillster - 2e kindje - 30 jaar

9 februari (4)
    sannez - 3e kindje - 35 jaar
    Christiana - 2e kindje - 30 jaar
    Manna - 2e kindje - 30 jaar
    Maze1 - 1e kindje - 29 jaar

10 februari (1)

Lenaroos - 3e kindje - 34 jaar

11 februari (5)

Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar
    Ank88 - 4e kindje - 29 jaar
    Pln - 1e kindje - 27 jaar
    moonchild - 3e kindje - 33 jaar

13 februari (4)
    Vally85 - 1e kindje - 32 jaar
    Nelllie - 2e kindje - 31 jaar
    Kiekieboe - 2e kindje - 27 jaar
    YellowEyes - 1e kindje - 22 jaar

14 februari (2)

Eveliennn89 - 2e kindje - 28 jaar
    Semmie87 - 2e kindje - 31 jaar

--------------------------------------------------
    Totaal - 23
    jongen (10) | meisje (9) | verrassing (4) |
    Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87, Mammielove, lidu1, zoef, babywens93, lievemandie, jolicoeur, fluitekruidje, Ila, Eslief (22wk bevallen)

Afspraken:

Februari
    4 - YellowEyes - controle verloskundige 15.15u
    4 - Meisje93 - controle + strippen 9.40
    7 - Nelllie - controle gyn 10.10u
    11 - Kiekieboe - controle gyn + ctg 12u

BEVALLINGSLIJST

Januari

11 - CaDi - 28 jaar - 1ste kindje - 36+3 - Quin 2705 gr. en 49 cm
    15 - Mimi91 - 27 jaar - 1ste kindje - 37+5 - Luuk 3240 gr.
    22 - Bella28 - 31 jaar - 2e kindje - 38+6 -
    Tijn
    23 - Cindy - 40 jaar - 3e kindje - 38+0 Emma
    24 - Pitaa91 - 26 jaar - 3e kindje - 39+0 A.D. 3544 gr.
    27 - Regenboogjee - 28 jaar - 3e kindje - 37+2
    Nila 3345 gr.
    28 - Tigerangel7 - 27 jaar - 2e kindje - 39+1
    Dylana 3720 gr. en 50 cm
    28 - Chezzy - 32 jaar - 2e en 3e kindje - 37+0 Enzi 2195 gr. en 42 cm / 37+0 Espen 2220 gr. en 48 cm

Februari
    1 - MamavanHayden - 29 jaar - 2e kindje - 39+0
    Pixie Rose 2762 gr. en 48cm

20. Saarrr1988

30 mei 2018
    43
    155
    33
    Vrouw
    Joejoejoe!!

Ik ben er nog...! Inderdaad weinig gezegd maar ik leef ontzettend met jullie mee. Wat een leuk nieuws al die kleine babytjes. Gefeliciteerd meiden! X

Ik zit ondertussen drie dagen voor de uitgerekende datum, nog rustig allemaal. Ik lees alles.

Heel veel succes met de laatste loodjes en dames die bevallen zijn lekker genieten. Hebben jullie nog tips voor de bevalling? Ik vind het zó spannend :D

MamavanHayden, Manna, Kippetje88 en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina