Ja klopt 9 feb! Krijg die banner niet veranderd, ben niet zo een technische held! Leuke fotos @MamavanHayden !! Hoe is het nu met hayden? Hij ziet er apetrots uit zover ik kan zien!
@Kiekieboe oeh stinkjaloers op jouw energie! Geniet er maar lekker van. Wat ga je koken? @MamavanHayden ahh wat een schatje(s) Hopelijk mogen jullie zo naar huis. Oh dat is erg netjes! @Saarrr1988 spannend! Ja meegaan in de wee. Niet tegen verzetten. Ga je alleen maar meer pijn voelen. Althans dit hielp bij mij.
@MamavanHayden wauw wat een prinsesje en een super trotse broer! Gauw naar huis hoop ik. Ik zit op de bank en leek alsof ik een blauwe plek links op m'n buik voelde maar dacht zal me wel gestoten hebben. Heb ik echt een mega scheur. Tot nu vond ik de striae niet erg.. Niet mooi heb het er voor over maar deze is zo groot. Kom maar snel groot ventje...
@MamavanHayden kijk grote broer dan!! Super lief! @Maze1 ik dacht al die tijd dat je in de lijst stond @Meisje93 ik heb nog geen idee! Net een poging gedaan om boodschappen te doen. Maar peuter begon heel hard te krijsen en huilen. Midden in de supermarkt. Zijn we 'gewoon' terug gereden naar huis tjah.. boos worden wou ik niet en zou ook niet helpen. Wel geprobeerd om 'normaal verder te gaan met boodschappen' maar ze bleef maar krijsen. Uiteindelijk rustig alles terug gezet en in de auto, hoppa, naar huis. Geen idee waar ik die geduld vandaan kwam ze zat niet lekker in haar vel denk ik. Hoort erbij, moederschap Man begon me uit te lachen. Hij zei: kom op, zo erg kon t toch niet zijn. Uhm... jawel schat, oh jawel
@Kiekieboe zooooooooooo herkenbaar dat supermarktverhaal! Ik heb een lidl echt om de hoek maar ga nu echt niet alleen met hem...hij breekt de tent af de laatste 3 keren...Ik heb er de kracht ff niet voor in het hele circus mee te gaan hahaha
@MamavanHayden wat een trotse broer zeg!! Zo leuk om te zien. @Cindy1977 ik wilde eigenlijk mini muffins maken met muisjes erop maar ga nu lange vingers met muisjes doen. De muffins hebben ze hier nergens heb op pinterest idd veel leuke dingen gezien! @Maze1 dacht ook dat jij al op de lijst stond hahaha @krijgertje ow nee die ken ik niet hahaha
@Meisje93 ja normaal wel maar ze vroeg meer vandaar. Overleg is geweest we moeten haar nu 90ml aanbieden! Want ze is nu in totaal al 280gr afgevallen. Dus weet zeker dat het een slapeloze nacht gaat worden door krampjes. Als ze morgen nog is afgevallen, word er overlegt met de dienstdoende arts en kans dat ze word opgenomen om te kijken waarom ze af blijft vallen. Dus hopelijk komt ze deze dag en nacht aan @MamavanHayden wat een mooie fotos zo trots
@Pln dat is dan echt balen heh. Als je op het laatst nog striae krijgt. @Kiekieboe Straks maar een poging zonder kind doen. @nijntje90 bij de jumbo hebben ze mini muffins met stukjes chocolade erin. Dat een optie? @TigerAngel7 ah oke! Hier waren ze toen vrij streng erin. Ga duimen voor jullie dat een opname niet nodig zal zijn.
@TigerAngel7 hopelijk is het morgen goed dan! Op krampjes zit je ook niet te wachten.. lastig dit! @MamavanHayden Prachtig die twee zo samen op de foto!! ♡ Morgen 39 weken!! Ben benieuwd of ook nummer 3 in de 40e week komt! Is het gek als ik maandag bij de vk vraag of ik al ontsluiting heb ? Ben best nieuwsgierig.
@Meisje93 gelukkig is t 2 min rijden. @TigerAngel7 ik hoop dat een opname niet nodig zal zijn. De artsen weten t natuurlijk beter, maar wordt t niet een beetje te veel voor haar maagje? Misschien meerdere keren kleine beetjes aanbieden?
@Lenaroos vragen staat vrij toch! @TigerAngel7 o balen hopelijk komt ze snel iets aan! @Kiekieboe dat is balen in de winkel. Poging 2 dan maar We hebben het speeltoestel binnen!! O hier een giga zeurende rug met vlagen een fikse harde buik waarbij mijn rug nog erger wordt. Pff baby kom aub!!! Ga denk ik maar even in badje.
@Lenaroos vragen kan altijd. Hier doen ze dat pas met 40 weken! @TigerAngel7 ah hopelijk komt ze wat aan. Wel apart dat ze afvalt terwijl ze alles op drinkt! @Meisje93 zelfs die hebben ze hier niet. Weet ook niet of dat zo handig is met die peuters al heb ik er geen last van natuurlijk haha. Ik ben vandaag niet voor uit te branden! Kom maar snel baby dan krijg ik ook weer zin om iets te ondernemen!
@MamavanHayden ah wat mooi en grote broer ook zo trots op de foto! @TigerAngel7 ach nee zeg, ik duim dat het werkt en de zal aankomen!
@Lenaroos Je kan het altijd vragen toch? @Christiana Nu nog mooi weer & kleine vent kan lekker buiten spelen. @nijntje90 Ach lange vingers is een goed alternatief toch? En om het helemaal makkelijk te maken. De PLUS heeft feestkoeken met roze of blauwe muisjes. Hoef je niks te maken. Herkenbaar, lig al de hele middag op de bank. Peuter doet eindelijk eens een middagslaapje.
@TigerAngel7 Raar dat ze blijft afvallen ondanks dat ze goed drinkt. Hopelijk komt ze nu wel snel bij en moeten jullie niet naar het ziekenhuis... @MamavanHayden wat een schattige foto’s! Zo mooi de kindjes samen en wat een trotste grote broer. @Pln wat kak! Niet leuk zo nog op het einde... @Lenaroos Zou het ook gewoon vragen, daar doe je niets mis mee... @Christiana hoop voor jou dat het ook echt eens doorzet @hier Al heel de dag ellendig. Houdt niets binnen, heb koorts en voel me miserabel. Juist bij mijn dutje wakker geworden van harde buiken/ voorweeën maar veel erger dan dat ik gewoon ben.. toch maar eens een weeëntimer geïnstalleerd en ze komen zo elke 5 à 7 minuten gedurende een halve minuut. App zegt ook om alles klaar te nemen om naar het ziekenhuis te gaan maar zie het echt niet zitten dat de kleine op deze manier zou komen...Hoop zo dat het direct terug afzakt
@MamavanHayden wat een mooie foto's! ♡♡ @TigerAngel7 ze drinkt veel! En ze valt af? Vind die combinatie ook wel bijzonder. Heeft ze niet gewoon onwijs zuigbehoefte? Met flesvoeding kan je overvoeden toch? Sowieso doen wat goed voelt he. hopelijk komt ze snel wat aan. @Lenaroos, ik ben woensdag 40 weken en heb dan afspraak staan. Ik ga wel vragen of ze wil checken of er al wat gaande is daar. En desnoods gaat ze me maar strippen oid. @Saarrr1988 fijn dat het goed gaat! En leuk dat je gewoon nog meeleest. Hier dus elke dag maar gezellig doen met manlief. Zit weer aan de voorweeën. Pff ze zitten ook in mn benen. Das wel vervelend gevoel. @Meisje93 je zei dat jij de vorige zwangerschap elke dag sex had. Kreeg je er ook voorweeën van? Of deed het helemaal niets? Hier bij vorige zwangerschappen noooit voorweeën of harde buiken gehad. Dit is echt helemaal nieuw voor mij joh haha
@Eveliennn89 oh wat spannend zeg! Hoe gaat het nu? Als je je zo slecht voelt, hoop ik idd ook dat het wat afzakt. Maar komt dat "slecht voelen" misschien ook niet door een eventuele bevalling? Ik hoop dat je je snel beter voelt.
@Eveliennn89 Oeh spannend! Al snap ik dat je hoopt dat het weer afzwakt. Hier heeft de app al tig keer gezegd dat ik aan het bevallen was. @Appelmoess ja die in je benen zijn helemaal irritant. Jup kreeg er ook voorweeën van. Maar het hielp dus helemaal NIKS. Maar hopelijk gaat het bij jou wel werken.
@Appelmoess have fun! Ik ga duimen! Vandaag 38+3. Peuter was geboren bij 38+5. Ben benieuwd wat dit meisje gaat doen. T voelt 'raar' om nu zo dichtbij de 38+5 te zijn. Ergens hoop ik dat dit meisje een van deze dagen komt. Maar aan de andere kant ben ik heel relaxed en rustig, zo van, neem je tijd.
@Appelmoess en @Eveliennn89 spannend! Wie weet zijn jullie de volgende ! Vandaag nog even lekker naar de winkels geweest. Allebei de kinderen waren uit spelen. Zelfs nog wat schoon gemaakt en opgeruimd. Man begint langzaam aan op te knappen van de griep.... kom maar door baby!! Ik krijg het idee dat de slijmprop los begint te komen in stukjes. Niet dat het iets betekent, maar ik werd er blij van.