Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019 3.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 9 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    WoW zo spannend Zeg!!!:eek: Gelukkig was je net op tijd!!
    Dikke proficiat met de geboorte van Leon! Zo’n schattig mannetje!! Cute!!!:rolleyes:

Eveliennn89 vindt dit leuk.
  2. sannez

sannez Actief lid

3 jul 2011
    272
    349
    63
    NULL
    NULL
    Even snel een berichtje tussendoor, ik moest mij vanmorgen om 7.15 melden in het ziekenhuis om ingeleid te worden. Toen ze m’n vliezen wilden breken konden ze het hoofdje van de baby niet vinden en bleek dat de baby overdwars ligt :(, terwijl ze dinsdag nog goed lag. Ze hopen nu dat ze zelf nog gaat draaien, maar de kans is niet groot. Nu is het even weer afwachten en anders keizersnee. Ik ben echt van slag hiervan, hier had ik allemaal geen rekening gehouden :(. Sorry zal straks als ik weer beetje bij ben kijken om te reageren.

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Oh nee! Dat is wel echt een domper.
    Tot hoelang gaan ze afwachten?
    Dikke knuff!

4. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    @moonchild spannend dat bij jou de slijmprop ook begint te lossen, wilt idd niets zeggen maar er gebeurt dan sowieso toch iets! En hier nu toch wel 2 keer op rij dag na verliezen slijmprop bevallen, dus het kan wel :)

Hier is het de gewoonte dat we nog enkele dagen in het ziekenhuis blijven na de bevalling. Normaal gezien gaan we dinsdag naar huis als alles oké is. Op eigen vraag mag dat ook vroeger als alles goed loopt maar heb liever dat het meeste bezoek hier al passeert zodat men zoontje thuis rustig aan zijn kleine broertje kan wennen :) En daar sta ik er (eerste dagen wel met partner) ook ineens alleen voor :p

@Meisje93 @Pln @Christiana @Kiekieboe @Maze1 @nijntje90 @krijgertje @Kippetje88 en al de rest die ik nog vergeet en die ongeduldig aan het wachten zijn, hopelijk komen jullie baby’s ook snel!

@Regenboogjee wat een schatje! Fijn dat de hielprik achter de rug is en de gehoortest goed was. En super dat de borstvoeding zo goed op gang is.

@Chezzy Hopelijk zijn jullie snel samen thuis! Ik vond het bij mijn eerste zoontje ook verschrikkelijk om thuis te moeten komen zonder hem, met een lege buik. Let wel goed op jezelf en neem ook de tijd om dat te verwerken want ik heb het er achteraf toch nog meermaals moeilijk mee gehad.

@Nelllie als je het niet ziet zitten gewoon afbellen, nu eerst aan jezelf denken!

@sannez oooh nee! Wat slaagt dat tegen.. Dan denk je bijna je baby in je handen te hebben... Tot wanneer krijgt de baby nu nog tijd om zelf terug goed te gaan liggen?

@hier Nog niet veel geslapen door de adrenaline. En auwtch wat kunnen die naweeën pijn doen.. Dacht na de bevalling het ergste achter de rug te hebben maar dit komt toch ook al aardig in de buurt o_O

5. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    @Eveliennn89 wauw!! Wat een knapperd!! Gefeliciteerd! Geniet ervan! Verder alles goed met jullie?

@sannez ahh nee, dat is balen! Wie weet draait ze nog vanzelf. Dat lees ik heel vaak. Ga voor je duimen!

Eveliennn89 en sannez vinden dit leuk.
  6. sannez

sannez Actief lid

3 jul 2011
    272
    349
    63
    NULL
    NULL
    Ah Yes @Eveliennn89 jullie zoon is er!!!! Gefeliciteerd! Die naweeen zijn idd geen pretje :(, je mag er wel wat voor nemen.

@Kiekieboe Ik hoop het enorm, maar ik heb haar al veel vaker in deze positie voelen liggen, dus dit is wel favoriet. Alleen elke controle lag ze met haar hoofd naar beneden. Idd hopen dat ze nog draait!

@Meisje93 het is een beetje onduidelijk allemaal, en de beslissing ligt ook deels bij mij, afwachten versus keizersnee. Draaien durven ze sowieso niet ivm weinig vruchtwater en ze ligt zo schuin dat ze bijna in stuit ligt, maar stuitbevallingrn doen ze liever niet aan. Morgen terug (of eerder als ik voel dat ze draait) voor weer een echo en dan een plan maken. Ik lees me ondertussen maar in voor een keizersnee. Met 2 hele makkelijke bevallingen en een baby dje steeds beneden lag, was dat wel het laatste wat ik bedacht had.

Trouwens als ik Google, half procent kans dat de baby dwars ligt, jeetje dat is echt pech hebben nu :(

Eveliennn89 vindt dit leuk.
  7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Eveliennn89 dat is ook wel lekker ja. Het bezoek daar ipv thuis.

Heh wat vervelend van de naweeën. :( Hopelijk stoppen ze snel.

@sannez wat lastig zeg!
    Succes met een keuze maken.

Hier een slapeloze nacht helaas.

sannez vindt dit leuk.
  8. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @sannez jeetje dat is wel echt een tegenvaller :( hoe staat je man er tegenover? Goed dat je je al wel aan het inlezen bent voor een ks maar he bah wat een pech! Misschien kan Cindy je wat vertellen/vragen beantwoorden al zal de procedure een tikkeltje afwijken met Nederland? Ik heb geen idee hoor.

@Eveliennn89 jaaa snap ik dat je nog niet kan slapen dit is wel heel snel gegaan, dat moet je wel echt even laten bezinken je kleine mannetje is er gewoon! Lekker veel kroelen:)

@Meisje93 oh vervelend die slapeloze nachten! Ik moest er vannacht heel veel uit om te plassen maar daarna wel steeds snel ingeslapen. Nu wel klaar wakker. Krijg met de dag meer last van rug, bekken en knieën kom maar door kleine man! Jij bent er bijna! Morgen 40 weken!! Dan mag de kleine zich toch echt wel eens gaan melden hoor had echt al veel eerder een kleine bij jou verwacht! :)

sannez vindt dit leuk.
  9. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Eveliennn89 wow was het toch begonnen, gelukkig was je jog ip tijd en is alles goed. Van harte gefeliciteerd, een mooi kereltje! Hopelijk trekken de naweeen snel weg

@Regenboogjee fijn dat alles goed was en het hielprikje achter de rug. De kraamhulp adviseerde mij toen om het tijdens een voeding te doen en dochtertje heeft idd geen kick gegeven, ik ben benieuwd hoe dit straks gaat
    Echt prachtig kindje ook!!

@Chezzy tranen in mijn ogen bij jou berichtje. Lijkt me verschrikkelijk ze achter te moeten laten. Je weet dat ze het goed hebben en nodig is maar toch.,, doe rustig aan he, visite kan wachten maar je herinnering blijft. Hopelijk kunnen ze snel mee naar huis

@sannez ah wat rot zeg! Hopelijk draait ze weer goed terug, dit verwacht je idd niet. Ik duim voor je

@Meisje93 weer zon nacht, vandaag rustig aan doen? Ja het is fijn de rust weer in huis. Heb al wat kunnen doen, maar vooral mijn man is druk aan het opruimen geweest. Vandaag weer verder maar ook wat relaxen. Morgen kont de schoonmaakster dat is echt fijn.

10. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Ik ga heel hard voor jou duimen dat ze weer goed gaat liggen!

sannez vindt dit leuk.
  11. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @TigerAngel7 wat naar van de stuwing! Hopelijk ben je daar straks vanaf.

12. Chezzy

Chezzy Actief lid

3 mrt 2016
    412
    309
    63
    @sannez. Hier ook iemand die voor je duimt dat ze goed gaat liggen! Kan je later zeggen dat ze toen al eigenwijs was ;). Kan me voorstellen dat je zulk soort nieuws niet verwacht. Succces met het nemen van je beslissing en laat je goed adviseren

sannez vindt dit leuk.
  13. krijgertje

krijgertje Bekend lid

20 mei 2014
    531
    686
    93
    @sannez wat rot zeg! Dat verwacht je toch ook helemaal niet meer met dit termijn :( Ik duim natuurlijk ook dat ze nog terugdraait of dat je dit straks een plekje kunt geven en toch een mooie ontmoeting met je kindje hebt!

sannez vindt dit leuk.
  14. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @TigerAngel7 resetten schijnt idd nog wel goed te kunnen helpen bij overproductie. Echt naar dat je zo lang last er van hebt

15. Appelmoess

Appelmoess Actief lid

6 jun 2018
    377
    668
    93
    Vrouw
    @Eveliennn89 ahh zoo wat snel! Gefeliciteerd met je mooie mannetje. Lekker genieten nu! Hopelijk heb je nog wat kunnen slapen.

@sannez ach verdorie das wel echt balen. Hopelijk gaat de baby nog draaien en word de ks je bespaard.

@Chezzy ach lieverd.. ik kan het me niet voorstellen hoe je je noet voelen maar ik krijg er hartpijn van. :( Je 2 babies achter moeten laten.. wat is de reden dat je niet in het ziekenhuis mag blijven?
    Zorg goed voor je zelf he. Visite kan wachten. Dikke knuffel voor jou!

Hier eigenlijk ondanks een dreumes wat ziek is geworden wel goed geslapen. Wel af en toe wakker maar ik had hem in bed genomen dus hoefde niet op te staan. Hij slaapt nog lekker en ik ben rustig wakker aant worden.

TigerAngel7, Chezzy, Eveliennn89 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Beterschap voor je zoontje @Appelmoess ! Fijn dat je toch hebt kunnen slapen.

Mijn wensenlijstje is niet uitgekomen vannacht:p. Mijn matje was verschoven, dus gelukkig maar:rolleyes:.

Manna, Cindy1977, Pln en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Oh nee! Normaal dat je van slag bent! Je had gedacht je baby’tje te kunnen ontmoeten en dat wordt gewoon uitgesteld :( Hoe lang willen ze afwachten dan?

18. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    @Eveliennn89 o jippi. Van harte gefeliciteerd met je knapperd! Geniet ervan♡ balen van de na weeen, hopelijk zakken ze snel af!
    @Chezzy o meid dat is sneu! Succes en hopelijk doen ze het goed dat ze snel mee mogen.
    @Nelllie als je geen zin hebt lkr afbellen. Heb gisteravond ook een feestje afgebeld.
    @sannez o shit wat een domper zeg!
    @Regenboogjee wat een dotje ♡

19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Nou toch nog 1.5u kunnen slapen.
    En toen werd ik gewekt door het gejuich beneden. :rolleyes:
    Dat E. voor het eerst op het potje heeft gepoept.
    Dus dat zal ze straks wel in geuren en kleuren willen vertellen. :roflmao:

@Pln Ja morgen alweer 40 weken! Had mijn hoop zo op vandaag gevestigd. Terwijl ik eigenlijk de gehele zwangerschap er vanuit ging dat ik over tijd zou gaan lopen. Tot die akelige voorweeën begonnen. :$

Manna, Eveliennn89, YellowEyes en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    @Meisje93 ahh dat is wel een hele prestatie he voor een peuter.
    Ik heb ook de eerste 7 maanden ongeveer lopen roepen dat deze laat zal komen. Dus na de 40wkn. Precies, wat jij ook zegt: de harde buiken en voorweeën veranderden mn gedachten. Nee nee, die 40wkn haal ik echt niet hoor als t zo doorgaat. Ik denk zelfs januari. Nou... grappenmaker!! T is al februari! Ik probeer nu echt te relaxen en te genieten van de laatste dagen/weken. Diep van binnen ook een angst dat kindje te zwaar wordt.... en bang om de bijbehorende problemen erbij te krijgen (schouder die vast zit etc etc).

Deel Deze Pagina