Thanks allemaal voor jullie lieve woorden <3! Het komt echt wel goed, maar het was echt een flinke domper vanmorgen. Het is niet anders als ze niet draait, dwars komt ze er ook echt niet uit. Dus dan maar een keizersnee. Ik ben er al iets relaxter onder. @Chezzy, sterkte meis! Hopelijk komen ze snel naar huis! @Cindy1977 ik vind het kaartje heel cool! En dat het door je dochter gemaakt is wel extra speciaal! @Maze1 super spannend! Succes! @Meisje93 wat goed van je dochter! Bereid je maar voor nu op jaren praten over poep hahahah! @nijntje90 @krijgertje ik hoop dat jullie baby snel komt nu! @Pln wat fijn dat je je weer beter voelt, dan kan de baby tenminste komen @TigerAngel7 hoe is het met je meisje dat alleen maar drinkt en niet groeit? @iedereen die ik niet genoemd heb, sterkte met gebroken nachten, door baby in of uit de buik . Voor de wachters, het kan niet te lang meer duren! Niemand van ons kan naar maart uitwijken toch?
@Maze1 . Oei spannend, zet hem op! @kiekeboe. Ze zijn maandagavond geboren en kregen vrijdag de hielprik. Geen idee of ze naar de uren of dagen kijken. @Cindy1977. Wat een super leuk kaartje! Erg knap dat jullie het zelf hebben gemaakt en laten afdrukken! @Appelmoess. Beterschap! @Meisje93. Wow, super zeg! Dat is fijn om zo je dag te beginnen met gejuich Kreeg ontslag omdat niet duidelijk is wanneer de tweeling naar huis zou gaan. Als het paar dagen zou zijn, kon ik wel gewoon blijven, maar kan ook eind van de week of later zijn. Maar mag 24/7 naar hen toe, erg fijn. Ook is hun kamer beveiligd, dus alleen personeel en wij kunnen de kamer binnen gaan, das ook een fijn idee! Vanmorgen weer even geweest en vanaaf weer. Espen deed het super goed aan de borst!
@Kiekieboe hier dus in het hieltje de prik tussen dag 4 en 7. Als je in het zkh bent doen ze het daar, anders komen ze thuis en dan gelijk de gehoortest.
@Kiekieboe ik voel me nog wel zwanger maar voel me wel goed haha. Heb alleen een beetje druk op m'n borst.. Elke dag voel ik wat anders en zit nu in de fase dat ik me afvraag wat wat nou is, enof het al begint haha. Schoonmoeder en vriendin waren overtuigd van vandaag aangezien we nogal wat snelle bevallingen in ons groepje hebben zou het zomaar kunnen maar ik verwacht 't niet.. Zeker niet bij een eerste
@sannez nee dat gaat hem niet worden. Wel fijn dat je er al wat rustiger onder bent. Haha! @Chezzy hoe vind jullie kleine meid het trouwens? Voor de mama's die zo supersnel van een 2e zijn bevallen. Ging de 1ste ook zo snel?
@Meisje93 ben ik ook benieuwd naar. Eerste duurde heel lang. Vanaf eerste wee tot geboorte: 18 uur. Super snel hoeft van mij ook weer niet
@Pln hier ook eerste en helemaal geen tekenen dat iets zou beginnen.... Dus je weet het nooit denk ik zo. Maarja als het zo doorgaat beval ik alsnog als laatste haha. Nog steeds alles rustig hier. Net weer ctg en bloedafname. Alles oke!
Mijn eerste bevalling duurde 17,5 uur, hopelijk deze keer ook wat sneller inderdaad had bij de eerste trouwens ook 0 tekenen van een aanstaande bevalling tot ineens m’n vliezen spontaan braken
Nee joh je bevalt zoiezo niet als laatste. Je vliezen zijn gebroken dus dan leiden ze je na 24 uur in Nederland in ieder geval in. In uitzonderlijke gevallen pas na 48 uur maar de risico's op infecties is nu groter. Dus je hebt je mini vast snel in je armen. Voel je nog geen weeën nu?
Hier ook 18u. Hoeft niet in een paar uurtjes. Maar 8 uurtjes ofzo zou ik mooi zat vinden. @Maze1 gaat niet lang meer duren hoor. Aangezien je niet te lang met gebroken vliezen mag lopen.
Hier de 1e 15 uur van 1e wee tot geboorte. Wel vanaf de eerste wee gespuugd dat hoeft voor mij nu niet haha..
@Maze1 succes. Je hebt snel je mini in je armen!! Fijn! Hier bij de nummer 1 heel erg twijfel of ik weeen had. De vk gebeld om 23 uur die kwam kijken toen had ik 3 cm. Vol ongeloof naar het zhuis. Van 24 tot 3 aan de ctg gelegen. Om 3 vliezen gebroken om 6 persweeen en om 6.15 zoontje geboren. Fikse weeenstorm vanaf 3 uur buik en rug.
@Cindy1977 wat bijzonder dat het kaartje door je dochter is ontworpen. Mooi rustig kaartje @Maze1 oeh spannend, hopelijk volgt de weeen snel en heb je snel de kleine in je armen #hielprikje en gehoortest hebben ze hier vrijdag gedaan #bij de eerste werd ik ook ingeleid. 5 uurtjes weeen en 1 uur persen, en nu dus 2,5 uur weeen en 5min persen. Ook bij beide behoorlijk last gehad vab buik en rugweeen maar bij de 1e was het makkelijk op te vangen terwijl ik nu echt weeenstorm kreeg en na de bevalling 2 dagen goed last van naweeen. Mn dochter krijgt nu 100ml aangeboden en kijken wat ze opdrinkt. Tot nu toe 2x flesje leeggedronken zonder enige krampjes! En ze is vandaag 40gr aangekomen gelukkig. Afwachten wat ze morgen doet, maar we gaan de goede richting op. Mn kraamhulp heeft overlegt met vk, en wegens overproductie mag ik niet resetten omdat ze bang zijn dat ik het stimuleer. Morgen de huisarts opbellen voor tabletten/druppels die stuwing moet helpen afzakken..
Sorry als ik de rest vergeten ben moest ff 2 bladzijdes doorlezen. Vriendlief is behoorlijk ziek en heeft koorts, peuter begint ook al ziekjes te worden. Mn ouders hebben haar opgehaald en ze blijft daar slapen. Zodat mn vriend alleen de zorg heeft over dylana. En daarna elke x wat kan slapen
Als niks gaat gebeuren wat tot nu toe het geval is word ik om 24u ingeleid. Ik ben zo vreselijk benieuwd!!!!
Wat spannend @Maze1! Het wachten zal nu vast als ondraaglijk lang voelen, maar het is in ieder geval dichtbij! Ben je al die tijd al in het ziekenhuis?
@nijntje90 spugen tijdens de bevalling lijkt me zo vervelend. @TigerAngel7 fijn dat ze wat aangekomen is! Hopelijk nu in een stijgende lijn. Ben nog wel een beetje verbaasd dat zo'n kleintje zoveel al kan & mag drinken. Ik hoop voor je dat de medicatie gaat helpen voor de stuwing. Zo pijnlijk. En dan ook nog eens zieken in huis. Beterschap! @Maze1 spannend hoor! Gaat iig niet lang meer duren voor je.