Tja als het dan niet op gang komt, moet ik naar het ziekenhuis & dat wil ik (nog) niet. Bij de eerste kreeg ik het aanbod om vliezen te breken met 40.5 Maar niet op in gegaan ivm het thuis bevallen. Haha! 40.1 is ook nog een mooi termijn. Ach als het donderdag & vrijdag maar niet komt. Dan is mijn moeder, oma en schoonzus jarig. Haha ja echt een verschrikkelijke maand qua verjaardagen. En dan gaan we ook nog eens 1x per 2 jaar met familie op vakantie. Die nu niet doorgaat. Drukke maand dus. Wie weet helpt het! Enne voetballen... hoe doe je dat nu nog? @Christiana Ja dan word je geduld helemaal op de proef gesteld! Hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten.
@Meisje93 je zal het vast verteld hebben, maar waarom loop je alleen bij je h.a en niet bij een VK? Het lijkt mij helemaal niets dat mijn h.a gaat strippen etc. Maar dat ook omdat ik hem voor mijn werk regelmatig tref. Hopelijk heb je wat ontsluiting morgen! @Pln mooie buik joh! Je bent mooi zwanger! Maar hopelijk voor jou komt hij er snel uit!
@Christiana ja dat lijkt me voor jou inderdaad extra lang duren. Ik ben bij de we met 41+5 ingeleid en de 2e is op 40+1 geboren. Ik ga die finish vast weer halen. Hoop voor je dat je snel mag. @Meisje93 succes morgen! Ik ga voor je duimen dat morgen jou dag is. @Kiekieboe lekker ding. Werkt het al? @Pln mooie buik!! @Appelmoess en @YellowEyes balen! Of inderdaad het begin van wat moois. Nou...Ik ben toch van de bank gekomen en weer in standje nesteldrang gegaan. Ik wil dat alles nu echt schoon en netjes is en blijft. De deeltjes, van wat ik als begin van de slijmprop zaag, heb ik vandaag niet gezien. Op een enkele steek of kramp na een lekker rustig dagje. Mijn man is bijna weer opgeknapt en ik heb het bed verschoond en durf weer op mijn eigen plek te gaan slapen.
Dankjewel allemaal ik ben ook blij met mijn buikje alleen de striemen zijn minder en worden pijnlijker helaas! @Kiekieboe haha in masseren geloof ik niet maar sinds 37 weken kolf ik 1x per dag handmatig. Haal er met gemak 10/15cc uit. Heb de laatste 3 ingevroren. Mocht ie op een of andere manier bijvoeding moeten krijgen dan krijgt ie mijn colostrum de eerste dagen. Maar ook dat helpt niet.. Bewegen ben ik wel voorstander van heb gisteren mee gepoetst enzo straks nog even wiebelen op m'n fitnessbal haha
@Lenaroos mijn huisarts is mijn verloskundige. Nog lekker ouderwets, zijn maar weinig huisartsen die dat nog doen. Ik vind het juist heel fijn dat ik via de huisarts loop. Is hij ook gelijk je gezinsarts. Erg prettig. Al had ik ook naar een verloskundigenpraktijk kunnen gaan hoor. Maar dit vind ik net wat persoonlijker. @moonchild i hope so! Succes met je nesteldrang. Fijn dat je man aan het opknappen is.
Ik las t ergens en toen dacht ik: ach ja, waarom ook niet? Heb t niet lang volgehouden hoor. 15 minuten weet je... is gewoon voor de lol. Baby komt wanneer zij t wilt. Ben wel heel moe ineens. Dus ik ga mn bed in. Zal s nachts vast en zeker wakker worden. Dan kom ik hier weer ff spieken
Haha ik keur het ook niet af ofzo hoor, moest er juist om lachen. Je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt. Doe ik ook ik ga er ook optijd in vandaag ben ook snel moe inderdaad. Slaap lekker, en hopelijk hebben we morgen babynieuws hier
@Meisje93 ow spannend. Ik moet om 11 uur even bellen of ik ergens tussen pas om te strippen dus ik hoop dat er geen bevalling bezig is. @moonchild 41+5 hoe hou je dat vol? Dan ga ik echt huilen Ik werd ook "achterna" gezeten door peuter dus even een klein drafje eruit gegooid haha
Mijn zoontje was er vanaf een beetje buikpijn tot bevalling binnen 3uur. Ik was bij deze bevalling bang omdat ze zeggen dat 't bij 'n volgende meestal nog sneller meestal gaat.. Wat ook zo was... Haha. Deze keer alles binnen 1.5uur! Gelukkig kwam vriendlief net optijd terug van vrienden en me moeder om op me zoontje te letten. Sorry ik heb wel alles bijgelezen.maar had 'n vreselijke dag.. Laatste 2 dagen kwam Nila weer aan in gewicht. Vanochtend was laatste dag van kraamzorg maar haar gewicht was naar beneden gekelderd ik had nog niet echt gehuild/kraamtranen maar dat heb ik vandaag wel ingehaald Ik heb genoeg melk in voorraad maar Nila valt geregeld in slaap tijdens bv. We hebben ook al 2 dagen extra bv gegeven via flesje wat ik dan had afgekolfd, kben er hele tijd mee bezig. Na overleg met verloskundige komt kraamzorg bog 2 ochtenden extra voor controles. Ik mocht vandaag alleen maar afkolven en Nila de melk alleen via fles geven. Zodat we precies wisten wat ze binnen kreeg en hopelijk komt ze dat aan en wordt ze zo sterker/krachtiger om straks hopelijk weer volledig uit de borst te kunnen drinken
Spannend! Succes morgen. Ja uithouden was het inderdaad tot 41+5. Bijna een week elke dag volop weeën, hangend over het dressoir, om tegen de nacht weer af te nemen. Ze noemde het toen voorweeen. Ik was helemaal op. Dus gelukkig dat er eindelijk een eind aan was gekomen door het inleiden. Ik heb me zo belabberd gevoeld in de kraamweek.... dat ga ik dus nooit meer laten gebeuren. De echte weeën bleken even pijnlijk, dus ik gok dat ze mij best eerder hadden mogen overdragen. Gelukkig was de tweede bevalling een hele fijne bevalling. Dat beeld heb ik nu in mijn hoofd. Dus kom maar op!
@nijntje90 hopelijk kan je gestript worden morgen! @moonchild och jeetje. Wat een pittige laatste week dan zeg! Gelukkig ging de 2e een stuk vlotter.
ik ben strontzenuwachtig voor morgen... Zo'n dubbel gevoel...je hoopt dat er niks is...Maar als zs zeggen we gaan je inleiden morgen zou ik zo blij zijn... Ik ben zo in tweestrijd...Ik hoop dat ik vannacht kan slapen...
Nee... slapen gaat niet. Ik voel van alles in mn lichaam. Ben al 4x naar de wc geweest. Baby beweegt ook volop, maar voelt niet prettig. Normaal gesproken val ik gewoon in slaap, zeker als ik moe ben. Maar nu lukt t niet. Lig nu op de bank, netflixen. Niet leuk.
@Kippetje88 ik ben blij voor jou als je wat meer duidelijkheid hebt. Hoop dat ze er snel en gezond is zodat je deze onzekerheid niet meer hebt. Voel je d'r nog wel goed? Probeer toch maar om te slapen. De kids hebben je dadelijk hard nodig. Dikke knuffel en succes morgen! @Kiekieboe hmm heb je geen krampen ofzo? Misschien heb je een keer een mindere nacht, je lijf zit steeds mee in de weg en je maakt je klaar voor d ekomst van je kleine maar misschien lig je nu al wel weer te slapen! Hier het wakker voor toiletbezoekjes, heb het bloedheet. En waar ik gister meteen in slaap viel ben ik nu klaar wakker. Normaal word ik pas rond half 2/2 uur wakker. Kleine man begint ook even te gymnastieken en manlief begint te snurken, fijn! Ik ga 'm wakker schudden en m'n oogjes sluiten. Succes andere nachtbrakertjes.
@Kippetje88 hopelijk heb je zo meer duidelijkheid. Succes straks! @Pln ook al zo vroeg. Ik ben normaal rond 3.30 wakker. Nu gvd al om 1.30 en doe geen oog meer dicht. Mijn bekken doen ook zo zeer. @Kiekieboe hopelijk slaap je nu lekker. @moonchild pff das ook heftig jemig zeg. @Regenboogjee o wat een heftige dag. Hopelijk komt ze snel weer aan. Wel fijn dat ze nog 2 ochtenden mee komt kijken. Succes meid!! Ik moet morgen/vanmiddag om 14.15 naar de gyn. Pff ben nu al moe als ik er aan denk. Nou ik ga nog even plassen en nog een kleine poging tot slapen doen. Al begint man weer te snurken grrrr. Maar beebje slaapt nog in mijn buikje ♡
00.30, 02.30, 04.00.. Plassen, plassen en nog eens plassen maar vooral omdat ik dan wakker word van pijn in mijn bekken @Christiana.. Soms kijk ik op mijn telefoon soms ook bewust niet in de hoop sneller in slaap te vallen. Ga zo toch wel weer 2 uurtjes proberen want dan moet manlief eruit en word ik zoiezo weer wakker. @Kippetje88 hmm... Je ligt vast te malen. Misschien een kopje melk proberen even eruit en dan weer terug dat je toch nog een paar uurtjes kan pakken?
Jaaa 39 weken dansje, doe je mee @moonchild!? Zo fijn dat het nu echt niet lang meer kan duren, stiekem hoop ik dat ze vandaag al strippen maar dat doen ze echt niet voor de 40 weken plus daarbij voel ik me echt stukken beter als 2 weken terug toen zat ik er zo doorheen! I'm ready to pop! (manlief moet vanaf morgen 6 weken lang ruim een uur rijden naar zijn werkplek, als 't rustig is.. Anders issie langer van huis. Vandaag werkt die nog in de buurt das toch een fijner gevoel..) @nijntje90 @krijgertje @Meisje93 waar blijven jullie nou!? @sannez hoe is het nu bij jou heb je al een keuze gemaakt tot wanneer je wil wachten of de baby is gedraaid of tot wanneer wachten de artsen? Ben benieuwd! @Maze1 hoe is het bij jou om 24 uur werd je ingeleid toch? misschien ben je nu wel je wondertje op de wereld aan het zetten of al heerlijk aan het knuffelen! Succes @Mimi91 wat een prachtig mannetje zeg, ik zag de foto's op fb en het maakt me zoo nieuwsgierig naar ons mannetje!
Haha wat is iedereen wakker! Als ik normaal deze tijd check heb ik even tijd om bij te lezen, maar nu gaan jullie maar door . Ik zit te wachten in het ziekenhuis voor een afspraak om te checken of ze gedraaid is (denk het niet hoor, wel iets, maar vrees niet de goeie kant op). Ik heb besloten dat ik tot woensdag wil wachten en dan op de lijst wil voor een keizersnee. Eens kijken wat de gyn zo zegt....
Ik kon sinds 4 u niet meer slapen helaas, toch nog veel last van snot en slijm in m'n keel dus ben nu maar naar de bank verhuisd heeft manlief nog 1.5u rust... Oké woensdag dus, ik hoop echt dat die kleine gaat draaien voor je! Hoe laat is het nu bij jullie?