@nijntje90 nou na dat zou ik ook denken maar op de bank heb ik een steun in m'n rug en lig ik langer en comfortabeler op 1 zijde als in bed, daarnaast moet ik met trapje m'n bed in en uit als ik er dan 6x uit moet is steeds zo'n gedoe. En geen last van manlief haha. Maar probeer wel gewoon elke nacht in bed de starten en vol te houden hoor.
@Pln Daarom alles voor het goede doel. @YellowEyes hopelijk helpt jouw duimen. Hoop zo dat het vandaag gaat komen Ah balen dat de krampen weer gestopt zijn. Maar hopelijk heeft het al wat voorwerk gedaan. Ja dat is behoorlijk vervelend die vragen elke keer. @Cindy1977 Ah arme meid. Zo ellendig die darmkrampjes. Ook een dikke knuffel voor jou. Komt allemaal goed. @Appelmoess haha! En dan kan je ze iedere keer weer teleurstellen dat er geen babynieuws is. Spannend het gerommel.
@nijntje90: En en en??? Hadden ze nog een plekje? Update: oooh lees dat je half 2 langs mag. Succes!!! @Regenboogjee: Hmmm niet fijn dat ze naar beneden gaat in gewicht. Mama’s willen altijd dat ze voldoende eten he. Laat de tranen maar vloeien, zal je deugd doen!! Hoop dat ze binnenkort terug lekker omhoog gaat! @Kippetje88: Inderdaad heel dubbel!! Ik duim voor je. @kiekeboe en @Pln en @Christiana: Pfff wat een rotnacht voor jullie zeg!! @sannez: Zo spannend allemaaaaaaal!! Allez, morgenochtend weer terug dan… Wel fijn dat ze gedraaid is zeg! We duimen verder! @Maze1: Ooooh proficiat!! Zo benieuwd!! @YellowEyes: Veel succes bij de controle. Zo spannend dat de weeën om de 5 minuten kwamen. Lukte het je dan nog om rustig te blijven? Denk dat ik al vertrokken was naar het ziekenhuis, oeps @Cindy1977: Oh nee, krampjes L Zooooo zielig!! Pfffft bij onze kleuter hier zoveel problemen mee gehad. Know the feeling. Het zal je zeker en vast lukken. Tijdig hulp inschakelen hoor!
Ik heb niet meteen de indruk dat kleintje hier snel zal komen. 's Avonds wat last van harde buiken, maar ook niet zoveel... Ik ben wel wat zenuwachtig rond 'wanneer naar het ziekenhuis vertrekken'? Ik weet dat een kleine er zomaar niet uitfloept, maar wil ook niet te laat vertrekken. Heb al eens opgezocht op internet en er staan zoveel verschillende dingen. Hmmmm... zal op het moment zelf wel duidelijk zijn zeker?! Van onze eerste moest ik de dag van de bevalling toevallig 's morgens op controle. Ik had zonder het te beseffen (had nog niks gevoeld) al 4cm opening. De gyn zei dat ik tegen 's avonds rustig mocht binnengaan naar het ziekenhuis. Toen ik in het ziekenhuis was 's avonds had ik al 7cm, nog steeds niets gevoeld. Maar opeens kwam ik in een weeënstorm terecht, amai!!! De pijn was niet te harden Daarna epidurale gevraagd en de rest van de nacht is het dan wat stilgevallen qua opening, pas 's morgen om 9.45u was ons meisje er. Dus gezien ik nu ook nog niks voel, ben ik soms bang dat het weer zal zijn zoals die keer, maar dat ik die weeënstorm thuis zal hebben. Ahja. Elke bevalling is anders zeker? Ben toen bevallen aan 39+5.
Spannend @nijntje90 ! Als alles meezit komt de VK hier over een paar dagen langs om te strippen, komt er deze week geen baby dan moet ik ma of di naar het ziekenhuis voor controle.
Spannend!! Wie weet worden er meerdere baby's geboren op 1 dag. Of een paar dagen achter elkaar, dus elke dag een baby. Ben heel benieuwd! Ik heb net mn tepels weer een massage gegeven kreeg halverwege pijn in mn bovenbenen en nu doet t zo een pijn dat ik niet kan lopen. Of zitten. En tijdens t schoonmaken nergens last van gehad. Heb zelfs op mn knieën de hoekjes schoon gemaakt. Ik denk dat ik buiten even een rondje ga lopen. Buurvrouw gaat de hond uitlaten en ze vraagt me al weken mee. Kan ik met haar mee, ben ik ook niet alleen
@Maze1 jaaaa ze is er. Fijn dat alles goed gaat!!! @Cindy1977 ahh zielig he die krampjes en ook zo slopend... hopelijk wordt dat snel beter. Kan je man goed zonder slaap? @Meisje93 duim duim duim Hier ook echt best wel eens veel pijn bij bewegingen afhankelijk van de ligging @Kiekieboe . Heel naar kan dan alleen staan want zitten en liggen is dan vaak pijnlijk. @Nelllie ik herken het wel een beetje. Ik ging meteen een weeenstorm in en 5 uur later was dochter er. Eerste controle 7 cm terwijl ik in ontkenning zat of het wel begonnen was. Vraag me soms echt af of dit nog sneller gaat rn of alles en iedereen wel op tijd is, maar probeer mij rustig te houden met mijn gedachtes want echt invloed heb je er toch niet op @nijntje90 oeh gelukt dus, hopelijk is het een zetje in de goede richting! @Kiekieboe nou wie weet was je dat net nodig, duim ook voor jou!
Hier ook net terug van de vk, alles weer goed. Ik houd wel steeds meer vocht vast dat ziet ze aan alles. Maandag poging tot strippen en ze gaan proberen ls de kleine er vrijdag niet is om voor dinsdag een consult te plannen voor een inleiding. En wanneer er dan plek is mag ik zsm komen. Ik heb t gevoel dat ie de 8ste komt!
@Pln spannend @Meisje93 hoe gaat het daar? @nijntje90 rommelt het al? Ik ben ook weer goedgekeurd. Beebje doet het nog steeds super goed. Als ik maandag nog rondloop wil ze wel vast kijken of ik gestript kan worden. Heb weer slaappillen mee gekregen.
Net de controle gehad. alles was weer prima in orde. Ze willen volgende week inwendig onderzoek gaan doen, vanwege de voorweeën die ik heb. Ze zei al, mits je dan al niet bevallen bent. Ik hoop het haha! Ze vroeg nog op welk termijn m'n moeder was bevallen, dat was op precies 39 weken.. toen zei ze al: oh, wie weet zie ik je dan overmorgen al wel. @Cindy1977 ahhh zielig van die krampjes! @nijntje90 ik hoop dat het strippen veel effect zal hebben! Wie weet heb jij de kleine dan ook lekker snel in de armen. @Pln fijn dat ze een poging tot strippen willen doen maandag! Ben heel benieuwd. Ook fijn dat ze een back up plan hebben als hij er voor vrijdag er nog niet is! Geeft je toch meer duidelijkheid. @Christiana fijn dat het weer goed was! @Meisje93 hoe gaat het nu?
Zo! Ze heet dilara! Weegt 3160 gram en is 51cm groot. Nou om half 6 gisteren ochtend vliezen gebroken. 6u in ziekenhuis. 1cm ontsluiting 4x ctg 3x bloedprikken alles in orde. Nou door de ziekenhuislucht en die warmte kreeg ik barstende hoofdpijn en werd misselijk. Kon absoluut niet slapen en heb savonds alleen maar overgegeven. Dus was al kapot voordat ik uberhaupt weeen had. Rond 24u kreeg ik wat vaker en pijnlijker buikpijn om 1u zei man klaar nu we gaan naar onder (de kreissaal waar je de baby krijgt). Daar aangekomen volledige ontsluiting geen tijd meer voor ruggenprik! Om 4.30 geboren. Ze kwam er letterlijk uitgevlogen! Wel uitgescheurd daardoor maar oke. God zei dank dat ik die bevalling achter me heb! Nu wennen aan een klein mensje. Heb trouwens tot nu toe nog niet geslapen. Ben zooo moe. Maar ik ben gelukkig! Ben benieuwd wie de volgende is!
Nou meiden echt wat een dag... Groeiecho en de hele rambam gehad ons meisje weegt nu gewoon rond de 3 kilo dus niks aan het handje! Bij de verlos vanmiddag geprobeerd te strippen maar helaas nog geen ontsluiting...Baarmoeder wel verweekt...Afwachten dus... Besproken over de communicatie van dw vk van afgelopen vrijdag en dit gaat zeker lering uit getrokken worden dit in het vervolg anders aan te pakken... Ik ga vroeg naar bed, ik ben gesloopt!
@Maze1 ah nee, overgeven is al vervelend. Tijdens t bevallen is t echt super rot! Slaap heb je wel nodig he, om te herstellen. En wat een mooie naam. Gewicht ook heel netjes! Geniet ervan!
Oh dat overgeven zo vervelend ken er over meepraten, leuke naam die hadden wij ook op onze lijstje en mooi gewicht ook. Nu goed bijkomen en lekker herstellen en genieten
Hier nog steeds erge pijn in de benen. Echt heel erg. Dus toch maar even gebeld, want ik heb geen ervaring met beenweeën. Ze zei dat t voorweeën zijn. Nou, oke dan. Maar de pijn gaat niet weg. Pfff... ga in bad.
Het rommelt wel maar niet dat ik nou zeg van ow het is heel erg ofzo! Geen idee ook wanneer/hoe dat bij mn zoon was! Na hoeveel tijd ofzo. Wil wel optijd na bed vanavond stel dat het gebeurt heb ik ff goed gerust. Hoe is het bij jou @Meisje93 ? @Maze1 moet je in het ziekenhuis blijven of mag je al na huis? @Kippetje88 alle stres voor niks. Gelukkig was alles goed!
@Pln fijn dat ze maandag willen strippen bij je! @Christiana fijn dat alles goed was & dat ze je maandag willen strippen. Als het nog nodig is. @YellowEyes fijn dat ze volgende week willen kijken of er al wat gebeurt daarbinnen. @Maze1 wat vervelend van het overgeven. Niet fijn. @Kippetje88 fijn dat alles goed is met de kleine meid. Wel heel vervelend van alle onnodige stress die je gehad hebt. @Kiekieboe wat vervelend dat je nog steeds zo'n last hebt van je benen. Is de pijn continu aanwezig? Zal straks even updaten. Nu eten.
@Meisje93 yup! Door warmte wordt t wel minder, maar niet helemaal weg. Ook pijnlijke liezen. Heel vervelend! Kan niet liggen of zitten. Lopen is ook pijnlijk, maar dan is de pijn wel ietsje minder.