Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019 3.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 9 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019

31 januari (2)
    Nijntje90 - 2e kindje - 27 jaar
    Krijgertje - 2e kindje - 27 jaar

2 februari (1)
    Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar

4 februari (1)
    Meisje93 - 2e kindje - 25 jaar

5 februari (1)
    Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar

6 februari (3)
    maps - 2e kindje - 34 jaar
    appelmoess - 3e kindje - 32 jaar
    Jillster - 2e kindje - 30 jaar

9 februari (3)
    sannez - 3e kindje - 35 jaar
    Christiana - 2e kindje - 30 jaar
    Manna - 2e kindje - 30 jaar

10 februari (1)

Lenaroos - 3e kindje - 34 jaar

11 februari (4)

Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar
    Ank88 - 4e kindje - 29 jaar
    Pln - 1e kindje - 27 jaar
    moonchild - 3e kindje - 33 jaar

13 februari (4)
    Vally85 - 1e kindje - 32 jaar
    Nelllie - 2e kindje - 31 jaar
    Kiekieboe - 2e kindje - 27 jaar
    YellowEyes - 1e kindje - 22 jaar

14 februari (1)

Semmie87 - 2e kindje - 31 jaar

--------------------------------------------------
    Totaal - 21
    jongen (9) | meisje (8) | verrassing (4) |
    Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87, Mammielove, lidu1, zoef, babywens93, lievemandie, jolicoeur, fluitekruidje, Ila, Eslief (22wk bevallen)

Afspraken:

Februari
    7 - Nelllie - controle gyn 10.10u
    8 - Meisje93 - controle + strippen
    11 - Kiekieboe - controle gyn + ctg 12u

BEVALLINGSLIJST

Januari

11 - CaDi - 28 jaar - 1ste kindje - 36+3 - Quin 2705 gr. en 49 cm
    15 - Mimi91 - 27 jaar - 1ste kindje - 37+5 - Luuk 3240 gr.
    22 - Bella28 - 31 jaar - 2e kindje - 38+6 -
    Tijn
    23 - Cindy - 40 jaar - 3e kindje - 38+0 Emma 3250 gr. en 50 cm
    24 - Pitaa91 - 26 jaar - 3e kindje - 39+0
    A.D. 3544 gr.
    27 - Regenboogjee - 28 jaar - 3e kindje - 37+2
    Nila 3345 gr.
    28 - Tigerangel7 - 27 jaar - 2e kindje - 39+1
    Dylana 3720 gr. en 50 cm
    28 - Chezzy - 32 jaar - 2e en 3e kindje - 37+0 Enzi 2195 gr. en 42 cm / 37+0 Espen 2220 gr. en 48 cm

Februari
    1 - MamavanHayden - 29 jaar - 2e kindje - 39+0
    Pixie Rose 2762 gr. en 48cm
    2 - Eveliennn89 - 28 jaar - 2e kindje - 38+2 - Leon 3270 gr. en 49cm
    4 - Maze1 - 29 jaar - 1ste kindje - 39+2
    Dilara 3160 gr. en 51cm

2. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @sannez wat een gedoe bij jou! Hopelijk blijft ze nu liggen en kan je worden ingeleid.
    Hier heeft het strippen ook niks opgeleverd! Pfff ik zit er echt even doorheen. Zoonlief werd op dit termijn geboren!

3. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Ocharme :( Kan me inbeelden dat je dan ontgoocheld bent op zo’n moment. Ook al weet je niet wanneer baby zal komen, iedereen heeft wel een idee/gevoel in zijn hoofd en als dat dan niet klopt is het echt wel balen:(

4. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Moest er ook wel aan denken. Maar nu ik op ben, is de pijn al veel minder door wat te bewegen. Is dus echt m’n bekken die zo’n pijn doet van er op te liggen :(
    Om 5u naar beneden geweest om m’n kersenpit op te warmen en dat deed wel veel deugd.

Pln vindt dit leuk.
  5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ah balen zeg! Had het zo gehoopt voor je.
    Duim dat de kleine meid snel gaat komen.
    Hier is het ook weer vrij rustig helaas.
    Gaan ze je deze week nog een keer strippen?

6. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @YellowEyes kruikje was fijn maar heb tot best laat zeurende onderbuik en pijn in de onderrug gehad.

@sannez ik heb het altijd snel warm, tijdens de zwangerschap zoiezo. Maar nu snachts dat zweten echt heel naar om zo nat wakker te worden en als ik dan terug wil kruipen na een toiletbezoek is het koud haha. Heb maar wat kleding aangedaan dan werd m'n bed niet nat.

@Meisje93 hou op ik wil niet in bed zo nat zijn van 't zweet haha dit is de eerste keer zo dus hoop dat dat weer snel verdwijnt. Overdag was het nog te hendelen. Maar ik houd steeds wat meer vocht vast pas alleen nog in m'n all stars en die zitten vrij strak zeg maar..

@Maze1 aahg wat een scheetje!!

@Eveliennn89 maar daarna ging het bij jou ineens heul snel toch haha? Fijn dat jullie lekker naar huis mogen!

@nijntje90 wat vervelend dat het ook bij jou niet door wil zetten.. Dikke knuffel

Hier vanmorgen flink wat slijm verloren, onderbuik zeurt wel steeds sinds gisteravond, en dan denk ik nu komt er meer maar dat is gewoon de kleine die ligt te wriemelen kan het geen weeën noemen. Wel typisch dat iedereen nu last krijgt van die onderrug, men dat vind ik vervelend. Probeer maar niet te bedenken hoe rug weeën gaan voelen. Zuslief gaat nu op zakenreis dus die stuurt net dat ie nog niet mag komen tot donderdag avond. Uhms jawel dat mag van mij wel:oops: verder veelste veel eruit geweest, wel wat geslapen maar merendeel gedraaid. Ik ga vanavond wel echt een tabletje pakken als er niks gebeurd vandaag!

7. Kippetje88

Kippetje88 Bekend lid

11 apr 2015
    644
    1.115
    93
    Vrouw
    Goedemorgen lieverds!
    Ik duim voor iedereen op een mooie bevaldag hihihi!
    Zoooooo ik heb geslapen zo diep, vast en heerlijk! Dit had ik even nodig! :eek:

En nu heb ik megahonger! ;)

YellowEyes, Cindy1977, Appelmoess en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Fijn dat je goed hebt geslapen, doet je goed he! Nu lekker wat eten smakelijk!

Kippetje88 vindt dit leuk.
  9. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Maze1 ahh wat een mooi meisje ook!!! 3 dagen blijven, echt lang... hier sturen ze je met paar uurtjes al naar huis wanneer alles goed is. Probeer overdag te rusten waar kan, ik hoop dat je al een beetje hebt kunnen slapen

@sannez wat een onrust zeg op deze manier. Hopelijk kunnen ze je snel inleiden

@Meisje93 en @nijntje90 niets doorgezet dus... balen zeg dames. Vooral nu de 40 wkn gepasseerd zijn...

@Nelllie herkenbaar van je rug. Hier ook elke nacht behoorlijk pijn, zakt af wanneer ik uit bed kom.

Hier een zeurende onderbuik, maar verder blijft het rustig. Zere rug, heupen en benen. Straks fysio, ik weet alleen niet of ik nog in de auto pas en er kan komen:rolleyes: Wel veel druk ook aan de onderkant, maar dat las ik bij meerdere ook

10. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    @Nelllie balen van je rug. Ik kan ook echt niet meer liggen, als ik eenmaal uit bed ben gaat het over.

@Pln ik wordt echt al weken wakker van het zweet bleh. Zelfs mijn shortje is klam dan :|

@Meisje93 @nijntje90 balen zeg dat het niet doorzet!!

Zo even een boodschap doen, zoon heeft morgen zijn eerste kinderfeestje dus op cadeautjes jacht. Echt een spannende tijd voor mijn knul.

Net weer een glibberend wc papiertje. Hopelijk laat alles een beetje los daar binnen.

Met slaappil tot 3 uur geslapen erna nog wat gedoezeld, zet dus ook niet echt zoden aan de dijk mja.

@sannez hopelijk gaat alles goed daar. Succes!

@Manna we wachten maar geduldig af:rolleyes:

moonchild, Manna en Pln vinden dit leuk.
  11. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @Maze1 wat een poppetje. Waarom heeft ze kleertjes van daar aan?
    @Pln ik heb het ook zo heet!
    @Meisje93 morgen 12.45 gesprek in het ziekenhuis voor inleiden en mocht de vk bellen om te strippen daarna

moonchild en Christiana vinden dit leuk.
  12. Appelmoess

Appelmoess Actief lid

6 jun 2018
    377
    668
    93
    Vrouw
    @Pln oef dat zweet.. als je bent bevallen ga je nog erger zweten. Dan ben je blij dat er een kraamzorg is die elke dag of om de dag je bed verschoond. ;)

@Kippetje88 ah lekker zo'n nacht! Knapt een mens van op.

@Maze1 ohh wat een mooierd! ♡♡♡ pak je rust wel he! :)

@sannez oeh vind zo spannend bij jou. Hopelijk ben je inmiddels al in het ziekenhuis en ligt je baby gunstig. :)

@nijntje90 jij tikt al bijna 41 weken aan. Snap dat je het nu wel zat bent. Nog max een week!

Hier wat een rot nacht... dreumes van 21.00 tot 00.30 liggen huilen en niet slapen. Wist niet wat het was. Ben dit ook niet gewend van hem. Vervolgens om het uur huilend wakker. En nu strontshago natuurlijk want hij is moe. Hopelijk krijg ik em zo nog even in slaap want we hebben oppas geregeld voor strax. Man en ik gaan even lekker lunchen met zn 2tjes. :)

Heb ik al wel eens gezegd dat ik dit zo'n leuk clubje vind! Iedereen leeft zo heerlijk mee met iedereen. ♡

Chezzy, TigerAngel7, Manna en 9 anderen vinden dit leuk.
  13. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @nijntje90 spannend ik heb dan maandag dus strippen en dinsdag waarschijnlijk intake voor inleiding bij de gyn. Spannend hoop dat het er voor jou nu snel op zit alweer bijna 41 weken!!

@Appelmoess gelukkig is er geen weg meer terug haha. Als ik ergens een hekel aan heb is het kletsnat in bed liggen. Heb regelmatig na een avond of nachtdienst dat ik dan m'n bed in kroop dat manlief zijn kant zeiknat was die heeft dat ook weleens bleh. Geniet van de lunch samen:)

14. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    @Meisje93 .... idd ik drijf mijn bed uit... zooo vies! Zou het liefst mijn hele lijf met Syneo5 doen ipv alleen de oksels XD

@Maze1 ... wat een dropje! En genieten van de rust in het zkh hoor, jullie hebben geen kraam dacht ik hè?

@Kippetje88 ... heerlijk ff doorslapen!

Ik typ met links.... dus de rest moet even w88 op hun reacties XD

Manna, Lenaroos, Mimi91 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Pln spannend hoor dat gerommel!
    Hier ook veel vocht in de benen en voeten. Dacht alleen in de voeten.
    Maar toen ik laarzen ging passen in de winkel & ik ze niet dicht kreeg. Besefte ik dat mijn benen ook vol met vocht zit. :roflmao:

@Kippetje88 wat heerlijk! Jij hebt nu volop energie om te bevallen.

@Manna succes zo bij de fysio.

@Christiana hoevaak neem jij een slaappil? Wel erg vervelend dat je alsnog niet top hebt geslapen.

@nijntje90 spannend. Hopelijk is een inleiding niet nodig bij je.

@Appelmoess wat vervelend van je nacht. Misschien door de spanningen?
    Wat heerlijk & gezellig. Veel plezier.

@Cindy1977 hahaha moet nu wel beetje lachen om je w88 :roflmao:

Hoe gaat het nu met kleine E.?

Cindy1977, Manna en Pln vinden dit leuk.
  16. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    @Appelmoess veel plezier straks! Moeten wij ook maar snel gaan doen, zonder kids. Jaa, ik vind t super gezellig hier! T lijkt alsof ik jullie persoonlijk ken.

Redelijke nacht.. paar keer wakker geworden, maar meteen door gaan slapen. Wakker geworden om 9u. Diaree, alweer. Pffff! Niet leuk.
    Man zei net: nog ongeveer 2 weekjes, dan is ze er. En toen moest ik ff slikken. Wat?! 2 weken maar?? Reality check

Manna vindt dit leuk.
  17. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    @Meisje93 2 x per week. Mja dan slaap ik net iets langer maar wel vaster. Ik doe anders echt geen oog meer dicht. Merk dat ik aan het op raken ben.

39 weken buikje. Ben benieuwd hoe groot beebje is.

Bijgevoegde bestanden:

Kippetje88, Meisje93, Regenboogjee en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. Maze1

Maze1 Actief lid

12 sep 2018
    283
    352
    63
    Vrouw
    Kleertjes van hier hebben ze allemaal. Best wel handig want wat vies is gooi ik hier in de was mand en pak me gewoon wat nieuws. Alle babys lijken op elkaar dat wel maar oke haha.

Ik mag naar huis toe, maar moet dan wel dagelijks een dokter en ziekenhuis gaan bezoeken voor testjes, die alle babys krijgen want alles is hier in orde.
    Je kunt een familie kamer krijgen die we dus nu hadden en vandaag moest manlief eruit!! Teveel vrouwen te weinig bedden. Snap dat hij dan weg moet maar bah wat voel ik me ellendig hierdoor.
    Ik kijk het deze nacht aan en anders ga ik naar huis morgen en rijden we maar op en neer.

Kraam heb ik wel maar anders. Ze komt puur en alleen na mij toe om mij en baby te controleren en te badderen ofzo. Dus niks poetsen of wat dan ook.

Rust.... heb nog 1uurtje geslapen. Ben nu te verdrietig dat ik zonder man en met vreemde vrouw moet slapen vanacht. Zeer kinderachtig dat weet ik, maar zo voel ik me nu eenmaal.

Ben zo benieuwd wie de volgende gaat worden!!!! Gaat maar langzaam vind ik hier! Iedere keer denk ik zo nu zijn er een paar babys. Spannend!!! En jullie kunnen het! Als ik het kan! Die, die huilt als ze alleen moet slapen dan kunnen jullje het helemaal! Powervrouwen!

19. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    @sannez hoop dat je goed nieuws gekregen hebt!

@Maze1 wat een schatje!

@Meisje93 @nijntje90 spijtig dat het bij geen van beiden heeft doorgezet...

@Pln ja dat wel :p Maar echt kletsnat van het zweet wakker worden was bij mij nacht voor bevalling eerste keer.. Erna is het spijtig genoeg wat anders ja...

Aan iedereen met rug-en bekkenklachten, nog eventjes!! Jullie zijn er bijna en hopelijk zijn de klachten dan ook (snel) verdwenen.

@Appelmoess hopelijk heb je dreumes nog in zijn bed gekregen en kunnen jullie gaan genieten van je lunch! Veel plezier!

@Christiana mooie buik!

@Hier. Stond bijna ingepakt om te vertrekken en dan toch minder nieuws.. Enkel kinderarts moest nog komen maar is normaal geen probleem. Nu blijkt hij wat pustels te hebben waar ze infectie bij willen uitsluiten.. Bloed geprikt en dat was oké, maar temperatuur moet nog opgevolgd worden en kijken of er geen nieuwe bijkomen...En daarnaast was er wat hartgeruis hoorbaar en daar moet hij nu morgen voor bij kindercardioloog passeren...Bij broer vorige week ook al en die moet daar volgende week ook al voor naar kindercardioloog...Toch wel eventjes minder en stresserend zo ook al gaan ze ervanuit dat het niets is en willen ze gewoon zeker zijn bij zo een kleintjes :(

Christiana vindt dit leuk.
  20. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    O dat is balen maar idd beter even nakijken. Maar wel zuur als je op punt staat om naar huis te gaan. Succes!!

Deel Deze Pagina