Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019 3.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 9 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Meisje93 @Manna nee heb er bewust al geen plastic onder liggen.. Maar we hebben zoiezo altijd wel een matrasbeschermer erop liggen, we proberen het vannacht gewoon weer opnieuw met een fris katoenen dekbedje.

@Christiana he bah jij ook van die waardeloze nachten ik onderga het rustig en wacht mijn mannetje af. Wat jammer dat zoontje niet naar zijn feestje wil/durft hoop dat ie het wel gezellig gaat hebben.

@nijntje90 ik slaap vanaf 20 weken al nauwelijks ''s nachts en ''s middags niet. Heb geprobeerd om in de middag niet te rusten gewoon bezig te blijven maar ook dan slaap ik niet. Vk maakte zich daar toch wel zorgen over en verplichtte me dat ik iedere middag toch even ga liggen of ik nou slaap of niet dus daar houd ik mij trouw aan omdat mijn lijf dan in ieder geval wel rust. Afgelopen week en gisteren heb ik voor 't eerst weer 2x in de middag een uurtje geslapen, ik moet natuurlijk ergens mijn energie vandaan halen. Succes in het zkh, ik hoop dat ze er snel wat beweging in komt met bijna 41 weken!

@krijgertje wat vervelend dat je je daar zo rot over voelt, wachten duurt lang maar je kleine is er nu echt bijna. Die zit nog lekker warm bij jou:) wel zou het fijn zijn als je niet naar het zkh hoeft, ik begrijp dat je wens is om thuis te bevallen. Nog even volhouden!

@TigerAngel7 wow wat een heftige tijd maak jij door zeg! Heel veel sterkte met je broer, kun je hem nog wel even zien? En dan ook nog zo ziek met net een klein meisje, beterschap en een dikke knuffel. Even goed aan jezelf denken nu!

@Appelmoess toch een mijlpaal wel hoor die 40 weken, maar ik begrijp je! Gaan ze ook strippen vandaag of wil je dat liever niet?

2. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    @TigerAngel7 jeetje, idd een rollercoaster van emoties. Sterkte! Dikke knuffel!

Hier weer 39 weken :o:

Meisje93 en moonchild vinden dit leuk.
  3. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @Pln ah zo! Das wel vervelend dat je al zolamg slecht/niet slaapt! Jaa rusten moet je ook zeker doen. Je lichaam geeft het vaak ook zelf aan..

4. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja precies, dus zo doende lag ik gister ineens te soezen tijdens m'n favoriete programma tot de deurbel ging haha. Verder probeer ik wel. Bezig te blijven en ben ik ook wel echt moe als ik ''s avonds m'n bedje in kruip hoor.

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Manna wat een rottige nacht heb je achter de rug. Misschien vanmiddag even bijtukken?

@Pln En op de bank zweet je niet?
    Hopelijk helpt het katoen een beetje.

6. Appelmoess

Appelmoess Actief lid

6 jun 2018
    377
    668
    93
    Vrouw
    Hier aangekomen in binnenspeeltuin en voel vanalles lopen opeens. Ik naar de wc en zie ik dat ik mn slijmprop aant verliezen ben. Spannend! Die verloor ik bij beide jongens 2 uur zo voor de weeën begonnen.
    Zit nu toch niet helemaal chill hier. Haha

MamavanHayden, Nelllie, Kippetje88 en 9 anderen vinden dit leuk.
  7. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Whaaaa spannend!!:D

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Oeh spannend! Haha snap dat je niet meer zo lekker zit daar.

9. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Oeh dat is wel spannend ja @Appelmoess ik hoop het voor je!

@Meisje93 ik lig vandaag lekker een dagje op de bank. Ik ben eindelijk weer eens helemaal alleen thuis, dus dat komt goed uit!

10. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    @TigerAngel7 wat heftig van jouw broer, heel veel sterkte! ❤️

@Appelmoess oeeh wat spannend! Ben heel benieuwd, hoop dat het doorzet.

Hier vanochtend in m'n maandverband ook veel slijm en ook met afvegen.. kan dat ook (een gedeelte van) de slijmprop zijn? M'n broek was er ook wat nat van geworden.. :|

Kippetje88 vindt dit leuk.
  11. Appelmoess

Appelmoess Actief lid

6 jun 2018
    377
    668
    93
    Vrouw
    Jaa ben toch naar huis gegaan. Mn darmen geleegd ook. Maar kvoel niets nu. Ben ook echt heel benieuwd.

Hier ook broek nat van het slijm @YellowEyes. En idd met afvegen.

12. Mimi91

Mimi91 Actief lid

24 mrt 2018
    392
    693
    93
    Vrouw
    Oeh @YellowEyes en @Appelmoess dat had ik ook de dag voor mijn bevalling en om 5 uur ‘s nachts braken mijn vliezen.. ik ga voor jullie duimen meiden!

Appelmoess, Kiekieboe en YellowEyes vinden dit leuk.
  13. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hmm nee daar had ik nog niet aan gedacht.. Dan lig ik ook in m'n kleding en onder een dunner dekentje, geen warmte van manlief.. Daar lig ik ook stiller haha

@Appelmoess aaaah ik hoop het voor je, mijn duimen draaien dat 't gauw gaat gebeuren.

@Manna beetje bijtanken vandaag en genieten van de rust? :)

@YellowEyes oeeeh duimduimduim

Appelmoess en YellowEyes vinden dit leuk.
  14. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    @Appelmoess ik zou ook naar huis gaan. Spannend! Zou wel super leuk zijn als je vandaag bevalt. Precies 40wkn.

@YellowEyes ook veel slijmvlies? You never know.. ik ga duimen! Duimen voor mezelf heeft geen zin, want er gebeurt toch niks :o: Duimen voor jullie wilt soms wel wat resultaat geven :thumup:

Appelmoess, Pln en YellowEyes vinden dit leuk.
  15. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Oh ben dan heel benieuwd! Wel al ff een zeurende rugpijn, maar goed dat wil ook nog lang niet alles zeggen helaas. Even afwachten dan maar! :) Ik probeer er nu niks van te verwachten, dan zal het vast meevallen haha!

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Manna heerlijk heh om even alleen thuis te zijn. Geniet ervan.

@YellowEyes spannend! Hopelijk een voorteken.

@Pln Haha, misschien dan een dunnere deken proberen.

Pln, YellowEyes en Manna vinden dit leuk.
  17. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ik vind er super spannend zeg! Groot gelijk dat je naar huis bent gegaan @YellowEyes
    Nu ga ik weer elke seconde zp refreshen haha

Hier vanochtend ook ineens een klodder taai slijm en gister ook al wat slijmerig (sorry voor de details). Ineens dacht ik zal dat dan toch wat vd slijmprop zijn? Ik ben maar gaan googelen. Ik dacht dat er vaak wat bloed bij zat, maar dit hoeft dus niet? Naja we zien wel

@Pln ja probeer ik wel, maar ik ben super onrustig sinds gisteravond dus of het slapen ervan komt...
    misschien voor je zelf een dunnere deken op bed? Ik heb het ook snel warm hoor, ik lig soms zonder deken nu en man met. Dat is normaal andersom

18. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Meisje93 ja erg he, ik vind dat heerlijk. Ik heb toch wel af en toe even tijd voor mijzelf nodig en de komende tijd is dat natuurlijk ook ver te zoeken als de baby er eenmaal is ;) hoe gaat het met jou?

19. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    @TigerAngel7 o sterkte met je broer

@Appelmoess spannend!! Snap dat je snel gegaan bent haha.

@YellowEyes wie weet. Duimen!!

Hier even visite van een vriendin gehad, dat was wel even gezellig!
    Zoon toch verplicht na het feestje gebracht. Kreeg na een half uur een leuke foto. Ben benieuwd wat die om 15 uur zegt als die thuis komt. Trots op mijn jongen ♡

MamavanHayden, Kiekieboe, moonchild en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Voor de afleiding kijk ik nu ‘i didnt know i was pregnant’ :roflmao: Lang leve tlc

Nelllie, Kiekieboe en YellowEyes vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina