Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019 3.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 9 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Hè ik ook! :roflmao::roflmao:

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Manna nee er hoeft geen bloed bij td zitten.

Is toch helemaal niet erg? Ik heb het ook echt nodig. Even tijd voor jezelf, even opladen.

Voel me moe, maar verder gaat het wel aardig. Op de standaard klachten na. ;)

@Christiana fijn dat hij toch naar het feestje gegaan is!

3. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Meisje93 @Manna ja dat ga ik zoiezo vannacht proberen. Maar loop nu thuis op blote voetjes in een dunne joggingbroek met een shirt en ik heb t bloedheet. Verwarming staat op 19 graden dus ik denk gewoon dat ik even veel last van m'n hormonen heb. Geen koorts 37.5 getempt.

@Manna ik kijk tlc terug Emma willis delivering babies:)

YellowEyes en Manna vinden dit leuk.
  4. Appelmoess

Appelmoess Actief lid

6 jun 2018
    377
    668
    93
    Vrouw
    Hier ook zeurende rugpijn. Verder voel ik niets. Wel gelijk schoonmaakwoede dus even door mn huis gegaan weer. En nu in de wachtkamer bij de vk. Hopelijk wil ze even checken. Strax is het nog potdicht.. haha zou wel een domper zijn.

I did'nt know i was pregnant programma vind ik altijd zo bizar. Wel leuk om naar te kijken maar bijzonder dat ze gewoon niets doorhebben. Je voelt toch ook vanalles? o_O

5. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ja heerlijk even alleen tijd! Ok dus nog aan het wachten... @Meisje93 duurt lang zo he

Grappig dat tlc bij meer aan staat nu

Ik was net even wat in paniek, ik kon ineens niet goed de ondertiteling lezen, wel als ik mijn hoofd verder bewoog. Net of ik annde rechterkant door een steep crystal keek. Na half uur man gebeld en net toen ik de vk wou bellen zakte het af. Baby is nu heel bewegelijk. Nu hoofdpijn door de spanning. Even PCM en ranja gedronken, hopelijk zakt het verder weg

6. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Oh ben heel benieuwd! Laat je het even weten, wat de vk heeft gezegd? :)

Ja ik vind het ook een heel bizar programma.. kan het me ook haast niet voorstellen, maar goed.. wel interessant om naar te kijken. :D

Hier zet het nog niet echt door. Af en toe wat menstruatiekrampen enzo.. maar ik gok dat er weer niks aan de hand is.

7. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Hoi dames, even snel een post.. word vandaag ingeleid moet me om half 4 melden! Ze had een iets of wat afwijkende groei (aan de kleine kant)Morgen hebben we zowiezo ons meisje in handen!

sannez, Maze1, MamavanHayden en 12 anderen vinden dit leuk.
  8. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Appelmoess heel bizar programma kan het me ook niet voorstellen nu ik zelf zwanger ben.

Ben benieuwd of je al ontsluiting hebt Goodluck!!

@Manna oeh wat een naar gevoel, als 't niet gaat wel even je vk bellen of als jeje zorgen maakt hé

Ik heb net de bibs spenen voor mezelf en voor in de kraammand van m'n zus binnen zo leuk kreeg er 1 gratis bij haha en ik had van m'n zus een cadeau gekregen met 2 weken voor haar is de babygym nu net binnen heb de hangers op de foto gezet. Ondertussen zit ik te bouncen op m'n fitnessbal, dat is zo fijn voor m'n bekken nadat ik net een poosje heb staan opruimen en poetsen:)

Bijgevoegde bestanden:

9. Appelmoess

Appelmoess Actief lid

6 jun 2018
    377
    668
    93
    Vrouw
    3 cm ontsluiting, bmm is verweekt en ze heeft goed kunnen strippen. Tzag er gunstig uit zei ze. Ben heel benieuwd!

sannez, Maze1, Eveliennn89 en 13 anderen vinden dit leuk.
  10. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Waaah spannend, heel veel succes dat het goed mag gaan en je snel je kleine meisje in je armen hebt!

nijntje90 vindt dit leuk.
  11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Pln herkenbaar. ;) Hier wel eens van die transpiratie aanvallen. heel irri.

Ja wat fijn! Spannend hoor.
    Kom maar baby. ♡

Oh wat een wending ineens!
    Zet hem op meis.

@Manna oh dat klinkt best eng ja. Hoe gaat het nu?

Pln vindt dit leuk.
  12. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ooooh er komen baby's aan ik voel 't aan m'n water:rolleyes: hihi

13. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @nijntje90 Oehhh heel veel succes straks! Hopelijk valt het mee met de groei.

@Appelmoess 3 cm al:eek::D? You go girl! De uitgerekende datum is wel heel bijzonder.

@Christiana Fijn dat je een foto kreeg van het feestje. Het is ook zo spannend zo'n 1e keer.

@Manna het kan inderdaad zonder bloed zijn. Spannend hè? Hier ook druk aan het broekloeren.

@YellowEyes hopelijk zijn dat de eerste tekenen van de bevalling. Ben je er klaar voor?:D

@Pln ruilen van man voor een nachtje? Die van mij pikt de deken in, dus geen zweetaanvallen :p.

Hier ook vanochtend ook tlc terug gekeken. Ik neem alles op wat met zwangerschappen en bevallingen te maken heeft. Heerlijk!
    Ik heb sinds gister sneller harde buiken. Ik begin nu toch wat meer ongeduldig te worden:oops:.

Appelmoess en Pln vinden dit leuk.
  14. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    @nijntje90 @Appelmoess yesss!! Ik ga heel hard duimen!! Vind t zo spannend! Starten jullie de babyboom? :D:D

15. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Lig met tranen in m’n ogen op bed met een kersenpit kussentje. Zoooo veel pijn aan m’n bekken, kan bijna niet meer wandelen:cry:
    Eigen schuld, dikke bult... poetsvrouw kwam vandaag normaal, maar ze is ziek. Dus zelf maar de hele bovenverdieping gedaan deze voormiddag. Geen slim idee blijkbaar:$o_O pfffft...
    Kan het ook niet klagen bij m’n man, want die verklaarde me al voor gek :confused:

16. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Nelllie aaaahw niet zo slim, maar ik herken je helemaal lekker eigenwijs zijn we!
    Wat vervelend dat je er zoveel pijn door hebt, warme douche en pittenzak inderdaad.. evt. paracetamol? sterkte meis

@moonchild he he he, als jij rustig slaapt dan heeft ie daar vast geen probleem mee. nu heeft ie al 2x op de bank geslapen voel me daar echt vet schuldig bij:oops: Heb ook al 10x voorgesteld dat ik op de babykamer ga slapen maar wil ie absoluut niet hebben vind ik ook wel weer lief. maar we zijn er bijna, bedje is opgefrist en ik pak vannacht een andere deken wie weet helpt het al heb ik nu ook heel de ochtend al klotsende oksels etc. terwijl ik rustig aan zit dus ach. Dat je man nu maar even de dekens aan jouw kant laat, je hebt het nodig haha

moonchild vindt dit leuk.
  17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ohh ik wil ook nu bevallen!!! :o:
    Had mijn zinnen zo op de 6e gezet..

@Nelllie stomme nesteldrang ook dan heh.
    Dikke knuff. Hopelijk zakt de pijn snel.
    Bij mij helpt dan juist stevig doorlopen. Eerste stuk doet enorm veel pijn. Maar daarna lijkt de boel wat los te komen.

moonchild en Pln vinden dit leuk.
  18. Kippetje88

Kippetje88 Bekend lid

11 apr 2015
    644
    1.115
    93
    Vrouw
    Ohhhh meiden die aan de gang zijn of gaan! Jaloersheid hier!!! :)
    Ik wil ook hihihi

Pln vindt dit leuk.
  19. krijgertje

krijgertje Bekend lid

20 mei 2014
    531
    686
    93
  20. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

@Meisje93 ik gun het je!!

@Appelmoess laat maar komen!! Spannend zeg! 3 cm klinkt goed!!

@nijntje90 zet em op!!. :)

@Nelllie autsj hopelijk kun je nu even een goeie houding vinden.

Ik heb sinds gisteren menstruatiepijn. Werd er vannacht steeds wakker van.
    Vandaag ook weer en druk van onder. Ik ben er ook wel klaar mee. Normaal voel ik de baby de hele dag door maar vandaag is hij een stuk rustiger. Voorteken? :p

MamavanHayden, moonchild en Pln vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina