@sannez wow, wat een pittige bevalling! Hoop dat jullie er snel van bijgekomen zijn. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en geniet lekker van elkaar! @Appelmoess wauw, wat een snelle bevalling! Gefeliciteerd met de geboorte van Z. Geniet van elkaar! ❤️ @Kippetje88 wie weet zijn het idd wel voortekenen! Beterschap en anders: heel veel succes. Hier wakker geworden van stekende rugpijn, ik kan niet meer normaal liggen.. heb echt het idee dat m'n hele bekken naar z'n gootje is momenteel. Ook super licht geslapen.. hoop dat ik straks nog een powernapje kan doen.
@Kiekieboe wat een lieve mama ben jij dat jij dan ook echt boekjes gaat lezen. Noway dat ik in de nacht dat ga doen hoor. @Kippetje88 heh wat vervelend van het overgeven. Hopelijk gaat het doorzetten bij je meis. @Appelmoess Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Snel gegaan zeg. @Nelllie succes zo bij de gyn. @YellowEyes Geen rugweeën? #bekken. Hier ook wakker geworden met veel pijn. Kon amper de trap afkomen.
♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 31 januari (2) ♡ Nijntje90 - 2e kindje - 27 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 27 jaar 2 februari (1) ♡ Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar 4 februari (1) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 25 jaar 5 februari (1) ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar 6 februari (2) ♡ maps - 2e kindje - 34 jaar ♡ Jillster - 2e kindje - 30 jaar 9 februari (2) ♡ Christiana - 2e kindje - 30 jaar ♡ Manna - 2e kindje - 30 jaar 10 februari (1) ♡ Lenaroos - 3e kindje - 34 jaar 11 februari (3) ♡ Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar ♡ Pln - 1e kindje - 27 jaar ♡ moonchild - 3e kindje - 33 jaar 13 februari (4) ♡ Vally85 - 1e kindje - 32 jaar ♡ Nelllie - 2e kindje - 31 jaar ♡ Kiekieboe - 2e kindje - 27 jaar ♡ YellowEyes - 1e kindje - 22 jaar 14 februari (1) ♡ Semmie87 - 2e kindje - 31 jaar -------------------------------------------------- Totaal - 18 -------------------------------------------------- jongen (8) | meisje (7) | verrassing (3) | -------------------------------------------------- ☆ Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87, Mammielove, lidu1, zoef, babywens93, lievemandie, jolicoeur, fluitekruidje, Ila, Eslief (22wk bevallen) ☆ -------------------------------------------------- Afspraken: Februari 7 - Nelllie - controle gyn 10.10u 8 - Meisje93 - controle + strippen 11 - Kiekieboe - controle gyn + ctg 12u ♡BEVALLINGSLIJST♡ Januari 11 - CaDi - 28 jaar - 1ste kindje - 36+3 - Quin 2705 gr. en 49 cm 15 - Mimi91 - 27 jaar - 1ste kindje - 37+5 - Luuk 3240 gr. 22 - Bella28 - 31 jaar - 2e kindje - 38+6 - Tijn 23 - Cindy - 40 jaar - 3e kindje - 38+0 Emma 3250 gr. en 50 cm 24 - Pitaa91 - 26 jaar - 3e kindje - 39+0 A.D. 3544 gr. 27 - Regenboogjee - 28 jaar - 3e kindje - 37+2 Nila 3345 gr. 28 - Tigerangel7 - 27 jaar - 2e kindje - 39+1 Dylana 3720 gr. en 50 cm 28 - Chezzy - 32 jaar - 2e en 3e kindje - 37+0 Enzi 2195 gr. en 42 cm / 37+0 Espen 2220 gr. en 48 cm Februari 1 - MamavanHayden - 29 jaar - 2e kindje - 39+0 Pixie Rose 2762 gr. en 48cm 2 - Eveliennn89 - 28 jaar - 2e kindje - 38+2 - Leon 3270 gr. en 49cm 4 - Maze1 - 29 jaar - 1ste kindje - 39+2 Dilara 3160 gr. en 51cm 5 - Ank88 - 29 jaar - 4e kindje - 39+1 J. 6 - Sannez - 35 jaar - 3e kindje - 39+3 Fien 7 - Appelmoess - 32 jaar - 3e kindje - 40+1 Z.
Meiden, wat fijn al dat gerommel! Nou ja, niet letterlijk bedoeld natuurlijk, maar wel hopelijk teken dat de bevalling niet meer lang op zich laat wachten! @Appelmoess. Gefeliciteerd! Wat een snelle bevalling. Heel veel geluk met elkaar! @Cindy1977. Ahh, zijn verhalen die ik niet zou willen horen… Maar is bij mij niet zó ernstig, tenminste daar ga ik vanuit. Vandaag eindgesprek met vk, dus zal dan even vragen wat de herstel verwachtingen zijn. Maar haar collega schrok wel beetje dat het zoveel was, dat is natuurlijk nooit fijn…. Maar neem aan dat zij, bij levensbedreigende situatie, de kosten niet zelf moest betalen? @Manna. Beterschap! @Semmie87. Nog één dagje, daarna heb je de baby in je armen! @nijntje90. Oei, wat spannend! Ben je ondertussen al bevallen? Hoop het voor je! @sannez. Pittige bevalling… Gelukkig kan je genieten van een mooi wondertje. Neem ook de tijd om de bevalling te verwerken.
@Meisje93 denk het niet eigenlijk.. de pijn is continue aanwezig. Ga zo maar uit bed want kan echt niet meer liggen..
@sannez poe wat heftig zeg! Klinkt ook heel hectisch allemaal, gelukkig is het verder goed gegaan. Nu herstellen, genieten en alles een plekje geven @Appelmoess zo dat is mooi vlot gegaan, wat fijn. Ik ga je wel pb en hoor, veel te nieuwsgierig haha Andere nachtbrakers weer zon nacht dus, niet leuk. Nog eventjes.... @Meisje93 stom ook van je bekken, alleen daarom zou je lijf eigenlijk al moeten gaan bevallen he Hoofdpijn nog steeds aanwezig, ik denk mijn bijholtes toch. Maar ik ben wel blij dat ik straks controle heb, toch even geruststelling
Oh nee, dan zal het wel niet. Krijg ineens het gevoel dat ik als laatste van de lijst ga bevallen. Net zoals bij E.
@Manna ja voor mijn bekken zou het niet verkeerd zijn om te gaan bevallen. Ai nog steeds, ja snap ik! Even je bloeddruk checken & zou voor zekerheid ook maar even je urine meenemen.
@sannez wat een pittige bevalling, knap hoe je het allemaal gedaan hebt! @Appelmoess proficiat met je zoontje! Ook al zo een snelle bevalling, lekker genieten nu! Al de rest heb ik wel meegelezen maar eventjes te moe om op alles te reageren. Sinds gisterenmiddag zijn we thuis maar het is nog pittig met de grote broer en veel geslapen heb ik ook nog altijd niet Hoop snel op meer babynieuws!
@sannez aii wat een heftige bevalling zeg, hopelijk voel je je nu wel wat beter. Sterkte met het herstel @Appelmoess ook al zn snelle bevalling gefeliciteerd. Lekker genieten Iedereen die nog lekker rommelt hoop dat het doorzet en dat ook jullie snel je beeb in de armen kan sluiten. #bekken, degene die ook bekkeninstabiliteit hadden en zijn bevallen hadden jullie geen pijn? Mijn bekkeninstabiliteit deed/doet zo zeer dat bij de bevalling ik er nog meer last van had en ik mn benen niet eens omhoog en wijd kon doen om te persen. Kreeg echt hulp daarbij met een steun en 2 artsen die mn benen omhoog drukte nadat k persdrang had.
@Appelmoess wauw wat vlot!! Van harte gefeliciteerd!! Geniet ervan! @Meisje93 ja, ik krijg dat van iedereen te horen. Niemand snapt vanwaar ik die geduld vandaan haal. Maar als ik haar laat huilen, door wat dan ook, dan voel ik me achteraf zoo schuldig. @Pln heb nog 2 uurtjes kunnen slapen. Mn man werd een beetje boos op me, waarom ik hem niet wakker had gemaakt. Hij ziet hoe moeilijk ik t heb, dus 's nachts wilt ie liever dat ik niet eruit ga voor peuter. Volgens hem doet slaaptekort hem niets, grote mok koffie en hij is wakker. Dus volgende keer moet ik hem wakker maken. Ik zie in de lijst dat deze maand bijna elke dag een baby is geboren. 3 februari dus niet. Dus.... wie is de volgende? Morgen dus? Heeeel misschien vandaag?
@Kiekieboe haha mag ik nu? Mag ik? Nog steeds geen tenement van ren aanstaande bevalling trouwens, maar hopelijk straks strippen en dan duimen dat het iets in gang zet
@sannez jeetje wat heb je een pittige bevalling achter de rug, maar gefeliciteerd met je wondertje. @Appelmoess gefeliciteerd met je zoontje, dat is vlot gegaan! Zit je op de Facebookpagina? Misschien wil je daar de naam delen? Luuk wilt sinds een aantal dagen om de 1,5 uur borstvoeding. Hij heeft hele erge krampen en overstrekt veel (en soms een krijs). Hij reageert behoorlijk heftig op de dingen die ik eet. Oké ik eet echt niet zo heel gezond maar met alle slaap te kort (ja meestal was ik een lui persoon met minimaal 9 uur slaap onafgebroken) wil ik gewoon koffie of redbull drinken.. of wel de chili con carne eten. Ik denk daarom sterk aan overstappen op flesvoeding... maar ik produceer goed/genoeg borstvoeding... maakt dit mij egoïstisch of een ‘loedermoeder’. Ik denk gewoon dat als ik hem een fles geef dat er meer regelmaat in komt. Als hij 1,5 uur later weer wilt worden aangelegd en ik doe het niet dan is hij behoorlijk overstuur. Iemand advies of tips?
@Eveliennn89 fijn dat jullie inmiddels thuis zijn. Hopelijk kom je nu wat meer tot rust. @TigerAngel7 nee bij de vorige bevalling had ik niet meer pijn dan anders. Maar moest toen ook dagelijks de spreidoefening doen, nu ik dit zo schrijf zou het niet verkeerd zijn om die weer te gaan doen. Hoe gaat het nu met de pijn? @Kiekieboe ik heb best veel geduld, moet ook wel met mijn werk. Maar rond die tijd moet ze toch echt in haar bed blijven liggen en slapen. Beetje strenge moeder misschien. Lief van je man dat hij je graag wilt helpen. @krijgertje ja hoor, jij mag vandaag. Als ik zondag mag. Succes straks. @Mimi91 Geen ervaring met borstvoeding. Kan je daardoor helaas ook niet veel tips in geven. Denk dat je vooral je eigen gevoel hierin moet volgen.
@Kiekieboe goed dat je toch nog wat hebt geslapen, ik heb ook nog bijna 2 uur op de bank geslapen. Wat Lief en begripvol van je man! Hier vraagt ie steeds als ik puf zucht of steun als ik in en uit bed ga of ie iets voor me kan doen, maar helaas.. Hoe voel je je verder? @krijgertje @Meisje93 ik vind dat een van jullie nu wel aan de beurt is! @Meisje93 ik heb zomaar ook 't gevoel dat ik toch de 40 weken ga aantikken Hoop voor jou dat 't onderhand is gaat beginnen. Huphup baby!
Ik ben gesloopt....Emma precies het zelfde...12 keer per dag voeden pfft. Ik ben echt steen kapot, maar ik wil nog even doorbijten. Het maakt hier niet uit wat ik eet XD
Oké de situatie is kl*te, maar ik ben blij dat ik niet de enige ben . Een beetje herkenning... Denk dat ik ook gewoon nog veel last heb van een laag HB. Ik mag vandaag eindelijk beginnen aan tabletten.