Wauw hier amper nog geslapen. Ik heb echt onwijs last van naweeën. voor mn gevoel ben ik al 24 uur bezig met bevallen. Die naweeën zijn zo'n beetje bijna even erg als de ontsluitings weeën. Baal er echt van. Ook erg last van bekken. Ik ben totaal niet goed mobiel. Doet allemaal gewoon erg pijn. Hopelijk gaat dat snel beter. Z doet het super! Drinkt goed uit de borst. Echt bijzonder weer zo'n klein wondertje erbij. Hij was trouwens 3860gram. Khoop dat het voor de rest die nogmoet het niet lang meer gaat duren. Die w8 modus kan zo slopend zijn. You can do this
Ohjee zo'n heftige naweeën! Sterkte meis, dikke knuffel! Lekker naar je kleine kijken en veel knuffelen hopelijk word het dan gauw beter! Fijn dat Z. Het goed doet
Goede morgen dames, sorry voor de spanning! @Appelmoess gefeliciteerd!! Wat naar van de naweeën zeg! Hier zijn wij na een hele vlotte bevalling gister om 11.16 ouders geworden van Lizz. Klein was ze niet echt stonden 4 man vol verbazing te kijken! 49 cm en 3640 gram. Half 8 hebben ze de vliezen gebroken, 9 uur het infuus voor de weeopwekkers, 2x opgehoogd, 11 uur persen 11.16 geboren! 1e nacht is heel goed gegaan. Ik heb wat last van mn buik maar verder voel ik me prima!
Och wat een scheetje, en wat fijn dat het zo vlot is gegaan, van harte gefeliciteerd. Lekker genieten
Gefeliciteerd @nijntje90 wat een heerlijk moppie! En een mooi gewicht. Fijn. En ook al zo'n vlotte bevalling. @Appelmoess Och meis wat rot van die naweeën! Hopelijk is het snel weer rustig in je buik. #nacht. Hier weer een goede nacht gehad gelukkig. Wel veel wakker gelegen, maar viel iedere keer vlotjes in slaap.
@nijntje90 .... wat een dotje zeg! Lekker genieten Naweeën heb ik ook 2 dgn gehad....echt sfeer verpesters hè XD Ik had alleen die remifentanyl pomp nog hangen waar ik lekker op kon drukken. Hier heeft Emma tussen de voedingen door gelukkig geslapen vannacht. Dan kun je in de nacht toch 2 keer 2 uur slaap pakken XD Grappig hoe ik dan een zweem van jaloezie voel richting de zwangeren, terwijl jullie een piepje jaloers zijn op ons bevallen dames Ik vrees dat Kleuter best veel over mag blijven op de dagen dat ik het alleen moet doen. Ik zou dwars door haar pauze heen slapen denk ik. Gelukkig ben ik maar 2 dgn per week alleen en volgend schooljaar heeft ze continue rooster. Dat is echt ff wennen, dat je eruit moet voor een ander. Toen ik Kleuter had, kon ik de hele dag op bed liggen als ik wilde
♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 31 januari (1) ♡ Krijgertje - 2e kindje - 27 jaar 2 februari (1) ♡ Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar 4 februari (1) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 25 jaar 5 februari (1) ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar 6 februari (2) ♡ maps - 2e kindje - 34 jaar ♡ Jillster - 2e kindje - 30 jaar 9 februari (2) ♡ Christiana - 2e kindje - 30 jaar ♡ Manna - 2e kindje - 30 jaar 10 februari (1) ♡ Lenaroos - 3e kindje - 34 jaar 11 februari (3) ♡ Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar ♡ Pln - 1e kindje - 27 jaar ♡ moonchild - 3e kindje - 33 jaar 13 februari (4) ♡ Vally85 - 1e kindje - 32 jaar ♡ Nelllie - 2e kindje - 31 jaar ♡ Kiekieboe - 2e kindje - 27 jaar ♡ YellowEyes - 1e kindje - 22 jaar -------------------------------------------------- Totaal - 16 -------------------------------------------------- jongen (8) | meisje (5) | verrassing (3) | -------------------------------------------------- ☆ Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87, Mammielove, lidu1, zoef, babywens93, lievemandie, jolicoeur, fluitekruidje, Ila, Eslief (22wk bevallen) ☆ -------------------------------------------------- Afspraken: Februari 8 - Meisje93 - controle + strippen 11 - Kiekieboe - controle gyn + ctg 12u 11 - Pln - controle + strippoging 12 - YellowEyes - controle + evt. inwendig onderzoek 13 - Nelllie - controle gyn + monitor 10.30u ♡BEVALLINGSLIJST♡ Januari 11 - CaDi - 28 jaar - 1ste kindje - 36+3 - Quin 2705 gr. en 49 cm 15 - Mimi91 - 27 jaar - 1ste kindje - 37+5 - Luuk 3240 gr. 22 - Bella28 - 31 jaar - 2e kindje - 38+6 - Tijn 4244 gr. en 50 cm 23 - Cindy - 40 jaar - 3e kindje - 38+0 Emma 3250 gr. en 50 cm 24 - Pitaa91 - 26 jaar - 3e kindje - 39+0 A.D. 3544 gr. 27 - Regenboogjee - 28 jaar - 3e kindje - 37+2 Nila 3345 gr. 28 - Tigerangel7 - 27 jaar - 2e kindje - 39+1 Dylana 3720 gr. en 50 cm 28 - Chezzy - 32 jaar - 2e en 3e kindje - 37+0 Enzi 2195 gr. en 42 cm / 37+0 Espen 2220 gr. en 48 cm Februari 1 - MamavanHayden - 29 jaar - 2e kindje - 39+0 Pixie Rose 2762 gr. en 48cm 2 - Eveliennn89 - 28 jaar - 2e kindje - 38+2 - Leon 3270 gr. en 49cm 4 - Maze1 - 29 jaar - 1ste kindje - 39+2 Dilara 3160 gr. en 51cm 5 - Ank88 - 29 jaar - 4e kindje - 39+1 J. 6 - Sannez - 35 jaar - 3e kindje - 39+3 Fien 7 - Appelmoess - 32 jaar - 3e kindje - 40+1 Z. 3860 gr. 7 - Nijntje90 - 27 jaar - 2e kindje - 41+0 Lizz 3640 gr en 49cm 7 - Semmie87 - 31 jaar - 2e kindje - 39+1 June 4050gr en 52cm
@Semmie87 gefeliciteerd! @Meisje93 en @krijgertje nog steeds geen vorderingen? @Cindy1977 vooral als je net weer wilt slapen zijn ze vervelend haha. Gelukkig zijn wij al weer thuis
@nijntje90 gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lizz! Idd een mooi gewicht en lengte. Lekker genieten samen! ❤️ @Semmie87 gefeliciteerd met jullie dochter June! Hoop dat je snel minder pijn hebt en jouw dochter goed gewend is, zodat jullie heerlijk kunnen gaan genieten van elkaar. ❤️
Hè bah. Ik vind 8 februari wel een mooie datum voor jou! Laten we ff met z'n allen keihard gaan duimen, wat een lang wachten voor jou zeg!
@krijgertje @Meisje93 @Manna @Christiana @Lenaroos kom op dames ik wil niet graag voordringen maar jullie houden het wel erg lang vol ik word er maar ongeduldig van hihi ik zou graag meegenieten van jullie wondertjes ipv dat eeuwige gerommel bij sommige. Ik duim voor jullie!
Ohh kleine babyboom! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondertjes dames!! Mooie namen ook❤️❤️ Naweeën zijn gewoon ruk! Maar ze gaan over.. Gelukkig! Hopelijk ben je er snel vanaf, vond het ook raar om nog te puffen terwijl ze al in mijn armen lag
Jaaaaaaa baby's!! Gefeliciteerd @nijntje90 en @Semmie87 !! Wat fijn dat ze er zijn. Hier ook rustig. @krijgertje ik ga meeduimen voor vandaag. @Cindy1977 wat fijn dat ze tussen de voedingen geslapen heeft!
Kom op baby! Hoe ben je er zelf onder? @Pln Gok dat het hier zondag gaat worden. En anders nog veel en veel later. Straks weer controle. Denk dat ik het strippen maar eens een keer oversla.
Gefeliciteerd dames, er zijn weer een aantal baby's geboren sinds de laatste keer dat ik het forum bekeek! Ik hoop dat jullie lekker kunnen genieten! En dat de naweeën snel weg gaan!
@nijntje90 @Semmie87 van harte gefeliciteerd!! Wel ruk die naweeen. @Cindy1977 wat fijn dat de nacht iets beter ging. @Pln hier weer veel gerommel maar vrdr niks. Nu voelt echt alles beurs @krijgertje hopelijk vandaag actie!! Duim voor je! Gister heeft man tegen zijn moeder maar even gezegd dat ze niet iedere dag hoeft te appe. Dat vond ze raar want ze was gewoon nieuwschierig omg zie nu al zo op tegen die tijd