@Meisje93 ben positiever dan een paar dagen terug, komt ook omdat de VK nu gestript heeft en we dus al het mogelijke doen op dit moment om de bevalling te starten. Als het nu nog niet lukt, tja, dan is het gewoon nog niet de baby’s tijd ofzo. Denk ik Grappig, ik heb ook al een tijdje zondag in m’n hoofd haha! Hoe voel jij je? Thanks voor de lieve berichtjes allemaal ik hoop ook dat ik niet lang meer hoef te wachten, maar mocht er nog iemand voor willen gaan dan vergeef ik jullie dat hoor
@Semmie87 wat fijn lijkt me dat je een dag eerder kon! Van harte gefeliciteerd, ik hoop dat de pijn snel weg zakt @nijntje90 van harte gefeliciteerd. Fijn dat het zo vlot is gegaan. En wat een mooi meisje @Appelmoess wat naar lijkt me dat die naweeën, hopelijk zakt dat snel weg en kan je meer genieten
Hihi jij bent net zo ver toch! Ik heb totaal niet het idee bijna te bevallen . Ga maar voor hoor! Al ben ik er ook wel klaar mee Vind het voor de kids ook wel tijd. Volgens mij is mijn lijf het vergeten met het leeftijdsverschil er tussen. @Manna heb jij dat ook? De anderen waren al lang geboren. @Semmie87 en @nijntje90 van harte met jullie meisjes! Mooie namen hebben jullie gekozen!!
@Meisje93 wie weet helpt het juist om even niet te strippen, zeker als jij je daar goed bij voelt. Zondag zou ik ook een mooie dag vinden of vandaag @Christiana ohjeetje.. Hier belde m'n opa 3x per dag met een smoesje om vervolgens te vragen hoe 't ermee stond. Gisteren toch maar eens gezegd dat ik echt bel als ie d'r is!! @krijgertje fijn om te horen dat je er positiever in staat, ik duim dat het strippen wat gaat doen voor je @Manna haha deal! @Lenaroos jaa ik maandag pas officiëel. Al mag ie vandaag wel komen maar ook hier niet het gevoel dat ie er snel zal zijn. We gaan gewoon nog even door
@CaDi wauw, Q. is al bijna een maand oud. Hoe gaat het? @Christiana Stomme gerommel. Zet toch eens door heh. Lief van je man, maar die reactie verwacht je niet. Hoe deed ze bij je vorige zwangerschap? @krijgertje fijn dat je er positiever in staat nu. Wat is de volgende stap? Nou zullen wij dan maar zondag gaan? Nee gekheid jij mag vandaag. Ik voel me prima, ondanks alle klachten zit ik er niet doorheen. Had ik bij E. wel. Toen werd ik iedere ochtend jankend wakker. @Pln Ja heb geen zin om een oppas te zoeken voor E. Daarbij is vandaag oma en neefje jarig. En geen zin om weer met voorweeën op een verjaardag te zitten. Haha dat mensen echt bang zijn dat ze vergeten worden heh.
Bij de eerste twee ook na uitgerekende datum bevallen. Ik ga er maar van uit dat mijn bevalling deze keer weer na maandag is. Maar voor de kids hoop ik eerder. Ze zijn zo zenuwachtig. Ik gok op morgen of dinsdag. Zullen we morgen met zijn allen tegelijk gaan?
Even een stomme vraag en ik weet eigenlijk al dat jullie allemaal zeggen dat ik de vk moet bellen.. Maar ik dacht gooi m'n vraag toch even in de groep! Toen ik heel veel bekkenklachten had verloor ik regelmatig urine. Tijd geen last meer van gehad. Maar nu ben ik steeds te laat.. Of naja dat dacht ik. Maar zou het kunnen zijn dat het vruchtwater is want als ik dan wat nattigheid voel plas ik echt maar 3 druppels. Ik heb al op m'n hand staan blazen maar dan komt er niks en het ruikt niet naar urine maar vind het ook niet bepaald zoet.. Twijfel om de vk te bellen denk dat het gewoon urine is. Stom he maar vind de drempel om te bellen toch te hoog ofzo..
@Meisje93 zelfde als jou shoonfam Ze baalde dat ik haat niet mee vroeg naar echo's. Dan ze niet aan mijn buik kon zitten. Dadelijk als beebje er is, iedere x op de stoep staan, heel benauwend zorgzaam, baby wakker maken of uit de box of maxi cosi halen, klagen bij de huisarts dat ik een depressie had omdat ik voor mijn huilbaby op kwam. Dat ze de baby te weinig vast mochten houden enz enz. Kan er een boek over schrijven!
@nijntje90 ik vond je al zo stil! Maar gefeliciteerd met Lizz!! Dat heb je super snel en goed gedaan! @Appelmoess ja die naweeen schijnen elke keer erger te worden. Dus wij hebben geluk met een derde (not). Met ibuprofen trek ik het nog redelijk en dat mag met borstvoeding. Mijn dame is enorm al aan het clusteren, extra nawee feest ook
@Pln ik zou ff bellen, ze kunnen heel makkelijk een testje doen. Al is het voor je eigen geruststelling. @Christiana oh my god.. ik zou daar echt gillend gek van worden. Ik vind mijn schoonmoeder irritant, maar als ik jouw verhaal lees dan is dat nog erger. @Meisje93 fijn dat je ondanks alle klachten er niet doorheen zit! Had je de vorige zwangerschap helemaal geen last van voorweeën en kwam het wat plotseling?
@Pln inlegkruisje erin en proberen wat op te vangen. Dan kan je ook de kleur zien en de geur ruiken. Maar gewoon bellen hoor. Ze kan je beter adviseren. Ik had t ook 2 weken terug. Gewoon gebeld en ernaar laten kijken. Was urine. Maar sindsdien wel elke keer twijfel. Heb toen van die test wattenstaafjes gekocht.
@Pln ik zou ook ff bellen. Ze kunnen dat heel makkelijk checken. Ik heb bij de eerste bijna een week met een vliezenscheur rond gelopen, dit werd een infectie. Beter voorkomen dan genezen ook met blazen enz kwam er bij mij niks uit
@Pln precies. Bij twijfel even bellen. @Christiana oh ja! Nou hopelijk gaat ze nu wat meer naar jou en je man luisteren. Niet fijn heh om zo naar je kraamtijd te kijken. Voelt gewoon als een steen in je maag. @YellowEyes scheelt denk doordat er een peuter rondloopt ofzo. Ja ook, toen begonnen ze met 36 weken. Huisarts maakte de fout om te zeggen dat hij vermoede dat ik rond de 37/38 weken ging bevallen. Door het vele gerommel en qua tijdsduur van bevallen van mijn moeder. Waardoor die laatste wachtweken echt killing waren. En toen ik de 40 weken aantikte stortte ik even helemaal in. En toen ik over tijd ging lopen, gelijk geroepen dat het zondag kwam. En gelukkig kwam het ook op die dag. Anders zat ik er weer doorheen denk ik. Toen dus 5 weken voorweeën gehad. nu zit ik al op 7 weken voorweeën.
@Pln bij twijfel altijd bellen! Bij de eerste braken m’n vliezen met een grote plons, maar dat bleek een hoge vliesscheur te zijn. Na het eerste vruchtwater kwam er dus praktisch niets meer, ook niet bij het blazen op m’n hand. Dat hoeft dus niets altijd te zeggen. Had de mazzel dat het bij mij vrij duidelijk was dat het m’n vliezen waren, maar zodra ik weer droge kleren aan had verloor ik inderdaad alleen nog maar druppels.
Voel me nu echt een loedermoeder. Peuter en ik hangen nog steeds in onze pyjama op de bank. Beetje te netflixen...
Ik heb gebeld, ze komt straks even langs om te checken.. Maar mn moeder ook En ik wil niet dat ze weet of er een begin is ofzo want die zit al zo in de zenuwen. Voel me dan zo teveel ofzo als ik de vk moet bellen. Maar goed ik moet geduldig afwachten..