Oh leuk nieuws! Een dikke proficiat Semmie! Geniet maar lekker van je kleine meid. Hopelijk krijg je wat pijnstilling en hoef je niet teveel pijn te lijden. En ik duim dat de kleine meid snel op haar positieven is!! X Misschien al meteen vervelende vraag. Maar spreek je het uit op z’n Nederlands (Juune) of op z’n Engels (Djoen)? Mooie naam hoor, beide zijn leuk. De ene heel lief, de ander lekker stoer
Ooooh Waauw nog meer babynieuws! Proficiat met de geboorte van Lizz! Leuke naam Inderdaad mooie lengte en gewichtje. En wat een popje!!!!!!! Smelt!!
Had op vind ik leuk gedrukt, maar op zich niet zo leuk... Pfff jij al meer dan een week overtijd zeg... Hebben ze een plan klaar of een uiterste datum? Mss heb je het al eens gezegd hoor, maar dat geheugen
@nijntje90 gefeliciteerd met de kleine Lizz! Super leuke naam! Nu lekker genieten. @Pln spannend! Ik ga voor je duimen.
Waar kun je die kopen? Wist niet dat die zo makkelijk verkrijgbaar waren.. Ik verwacht er niet teveel van maar loop er nu al bijna 2 dagen mee dus dacht misschien moet ik voor 't weekend maar even bellen.
Groot gelijk dat je gebeld hebt. Daarvoor zijn ze er en dan ben je meteen weer op je gemak. Maar ik begrijp heb gevoel wel hoor, ben ook niet graag ‘tot last’. @Meisje93 Loedermoeder is heerlijk Geniet ervan!!
Hmmm vind het geen leuk gevoel aan het einde van de zwangerschap dat je beebje minder voelt. Ik voel hem nog regelmatig, maar minder dan zowat een week geleden. Af en toe een licht schopje of eens verkruiden van plaats. Ik weet dat alles in orde is, gisteren op controle geweest. Maar toch twijfelt een mens altijd he... Herkenne jullie dat? En al helemaal niet de gedachte dat ze dan zo weinig ruimte hebben. Vind dat precies zo benauwend voor hen Of komt dat omdat ik zelf niet graag ik kleine ruimtes vertoef?!
@nijntje90 wat een vlotte bevalling ook gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, mooi poppeke. #naweeen oh die zijn verschrikkelijk heb er 2 dagen goed last van gehad.
Heel herkenbaar hoor. Ik voel deze baby het meeste van allemaal. Vandaag is hij ook weer erg rustig. Daarom wil hem het liefst gewoon veilig in mn armen hebben. Heb je gisteren wel aangegeven dat hij rustiger is ? Anders bellen hoor!
Super herkenbaar! Zit me er al een paar dagen over op te vreten.. dan geef ik eens een flinke por en dan protesteert ze gelukkig terug. Maar als ik er op ga letten word ik helemaal gek, gedurende de dag. Ze is echt wel een stukje rustiger dan een paar weken terug, maar goed dat is opzich ook wel normaal, als ik het allemaal zo hoor en lees.
Haha, lief dat je hier nog mee kijkt! Wij hopen allemaal ook snel te bevallen.. Ik zie dat je het geslacht ook al weet, super leuk! Hoop ook dat je je goed voelt!
Ik heb dat ook met Nika...zeg je Nieka of Neika...soort Nike op zijn Engels. En het is geen commentaar hoor! Ik vind alles leuk! Maar wil het wel goed uitspreken in mijn hoofd
@Pln ik had ze bij de apotheek gekocht in t ziekenhuis. Echt wat centen ofzo. Ik ben ook bang dat ik voor niets bel. Maar wanneer ik een afspraak heb, krijg ik 100x te horen dat ik echt moet bellen. Ook als ik twijfel of bezorgd ben, ik moet bellen. Vooral nu t einde in zicht is.. ik heb tijdens deze zwangerschap dus wel gebeld, totaal 6x denk ik. 2x moest ik meteen langskomen. Eerste keer opgenomen door uitdroging en 2e keer inlegkruisje laten checken. Bleek urine te zijn. De andere keren hebben ze me advies gegeven. Dus... bellen!!
Ja ik heb wel een aantal keer gebeld.. 2x bloedverlies mocht meteen komen, een keer toen ik er doorheen zat met dat vele spugen, en een keer toen ik hem een dag niet voelde. Ze zeggen ook dat ik moet bellen hoor. Maar nu zul je zien dat het al heel de tijd droog blijft ... Grrr.
Ik voel de kleine met tussenpozen echt nog heel goed! Mijn ribben daar zit die lekker tegenaan zowel mijn schaambotje heeft het zwaar te verduren. Mijn buik lijkt af en toe net een golfslagbad en in mijn zij steekt er zeer regelmatig een voet uit. En dan te bedenken dat die zo groot wordt. Al zit ik sinds vandaag toch wel op hete kolen ivm zijn gewicht. Zoon zat met 7 pond met 36 weken al klem achter mijn shaambot. Zeker nu mijn bekken zo zeer doen
Je kunt zelfs een testje doen zonder dat het nu "loopt". Ze gaan dan met zo'n lang wattenstaafje met een geel topje wat "afnemen" vanuit de vagina, je moet dan eerst op je vuist blazen zodat je druk zet, en dan gaan ze met het wattenstaafje naar binnen. Als het topje zwart kleurt, is het vruchtwater en als het geel blijft is het urine of afscheiding. Zo hebben ze dat ook bij mij getest. Je kunt dat ook vragen, of ze dat kunnen doen.
Vanochtend controle gehad. Alles was goed. Maar doen alvast even de extra controle. Dus lig nu aan de ctg en straks nog een echo voor het vruchtwater. Huisarts hoopt dat ik hierdoor nog meer rust krijg & hierdoor de bevalling op gang komt. Hebben beide ingezet op zondag. Ben benieuwd.