Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019 3.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 9 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. krijgertje

krijgertje Bekend lid

20 mei 2014
    531
    686
    93
    @Maze1 ik deed gewoon warm water uit de kraan :) mengen kan ook, maar dat duurt een tijdje voor je doorhebt welke verdeling goed is voor de juiste temperatuur.

2. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    @Semmie87 @nijntje90 proficiat met jullie meisjes! Nu lekker gaan genieten! :)

@Mimi91 @Cindy1977 pittig zo vaak moeten voeden! Hier kwam de kleine man tot vandaag om de 2 uur ongeveer maar vandaag zit er ook altijd maximum 1,5 uur tussen. Vraag me wel af of het altijd van de honger is of dat hij het doet tegen de melk die omhoog komt want ook heel wat krijsbuien waarin je hem regelmatig hoort slikken.

@Cindy1977 wat een waslijst! Veel beterschap, hopelijk werkt de medicatie snel.

@Chezzy Fijn dat het einde in zicht is en jullie bijna met zijn allen thuis kunnen gaan genieten! En ook goed nieuws dat de diastase meevalt.

@Appelmoess Hopelijk heb je snel minder last van de naweeën. Ik heb er ook 3 dagen echt mee afgezien, vooral ‘s avonds/ ‘s nachts en tijdens de voedingsmomenten...

@Pln Goed dat je gebeld hebt voor een check, zeker niet twijfelen in zo’n gevallen!

@Meisje93 Fijn dat de controle weer goed was. Hopelijk komt de kleine effectief zondag!

@Christiana Druk weekend zo nog. Veel plezier met je zoontje zijn verjaardag, hopelijk trek je de drukte een beetje.

En voor de rest spannend... Wie wordt de volgende met babynieuws? :D

Chezzy en Semmie87 vinden dit leuk.
  3. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Vraagje, hoe gaat het met jullie mannen, dames die nog niet bevallen zijn?
    De mijne loopt hier zooo zenuwachtig rond, al weken. Hij is bang dat er iets niet goed zal gaan met mij of de baby. Oke wat gezonde onrust kan ik wel begrijpen. Maar hij hoeft zich nu ook niet onnodig rampscenario’s voor te stellen terwijl dat helemaal niet aan de orde is.
    Kan daar precies niet goed tegen heb ik de indruk. Waarom al problemen zoeken voor die er zijn :confused:

4. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    @Maze1 ... mss helpt een tepelhoedje? Daar voed ik ook mee, is makkelijker aanhappen als je borsten zo gespannen zijn.

5. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Cindy1977 ach gut jullie hebben 't goed te pakken, hopelijk zijn die klachten allemaal gauw weg. Wat naar dat je bloeddruk zo hoog blijft ook.. Heb je dat bij alle zwangerschappen gehad?

@Nelllie mijn man is juist suuuuper rustig.. Alles komt goed en hij zal vast snel doorslapen blablabla ik probeer 'm maar voor te bereiden dat dat nog weleens tegen kan vallen haha. Heb je t al eens met je man besproken, tis natuurlijk belangrijk dat hij rustig is voor jou zodat jij ontspannen aan de slag kan straks!

Verder weet ik even niet meer wat ik allemaal gelezen heb.

Ik durf niet meer in bad te zitten maar heb onder de douche last van knieeen en bekken dus heb vandaag een krukje en antislipmatje voor in bad gekocht zodat ik onder de douche kan zitten, heeeeerlijk was dat haha. Dus ik was al op pad geweest, douchen is al een dagtaak en net even naar een supriseparty geweest 2 uurtjes. Werd superlief voor kruk en alles bij de hand gezorgd maar na 1,5 week geen harde buiken kicken ze nu toch wel in, menn wat staat ie gespannen. Ben toch nog zelf naar huis gereden, manlief blijft nog even en die komt te voet naar huis of als 't echt stort regent dan belt ie.. Ik hoop zo dat ie tussen nu en zondag avond komt! Maandag komt vk me strippen, dinsdag heb ik een afspraak om de inleiding te bespreken. Ondertussen druppel ik nog steeds verder.. Tis geen urine maar echt afscheiding. Bij mijn moeder begon zo haar eerste bevalling ook spannend! :)

moonchild en Nelllie vinden dit leuk.
  6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @CaDi wat fijn dat het zo goed mag gaan. Extra genieten dan heh.

Ja het gaat aardig, lichaam gaat het wel steeds zwaarder te krijgen. Alles doet pijn.
    Maar einde is in zicht. :)

@Nelllie hier een hele relaxte man. Maar dat zijn wij beiden. Raken niet zo snel in de stress.
    Zo gingen we allebei weer slapen toen de weeën 's nachts begonnen. :rolleyes:
    Denk dat hij beetje last heeft van koudwatervrees.

@Pln waarom durf je niet meer in bad? Hopelijk gaat de beeb snel komen bij je. Gaat iig niet lang meer duren.

Pln vindt dit leuk.
  7. Appelmoess

Appelmoess Actief lid

6 jun 2018
    377
    668
    93
    Vrouw
    @Pln spannend zeg! Ik hoop met je mee. :) harde buiken zijn nooit fijn.

Pln vindt dit leuk.
  8. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Meisje93 omdat m'n knieën en bekken zo zeer doen als ik er uit moet. Heb 1 slechte knie en heb nu m'n goede knie vorige week met opstaan uit bad overbelast.. Kost me teveel kracht. Dus dan maar lekker zo:)

9. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Heb alles gelezen! Maar... ja, ik ben t vergeten. Sorry!

Mn ouders waren gekomen, super gezellig. Moeder had uitgebreid gekookt thuis, dus dat had ze voor ons meegebracht. En super schattige kleertjes voor de baby. Wel wat grotere maatjes. Altijd handig! Kleine maatjes heb ik genoeg. En terwijl we lekker aan t lachen en babbelen waren, was de baby HEEL actief. Hoe dan?? En ook harde buiken. Fijn.

moonchild, Appelmoess en Pln vinden dit leuk.
  10. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Maze1 eventueel toeschietreflex weg laten lopen? In de nacht heb je meer productie dus wellicht lastiger aan happen wat Cindy ook zei.

11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ah vandaar. Dan maar lekker op het krukje.
    Ook een goed alternatief. :) En wie weet komt het straks ook nog wel te pas met de weeën.

@Kiekieboe gezellig! De beeb vond het blijkbaar ook erg gezellig.

Pln vindt dit leuk.
  12. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    En overal nog rustig?

@Pln ik douche al heel lang met krukje, net een omaatje haha. Hopelijk straks met de bevalling ook er lekker op :p

Pln vindt dit leuk.
  13. Kippetje88

Kippetje88 Bekend lid

11 apr 2015
    644
    1.115
    93
    Vrouw
    Helaas alles nog veel te rustig ;)

14. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Iedereen aan t slapen? Of iemand al aan t bevallen?

Hele harde wind hier, werd telkens wakker door t geluid. Buren hebben waarschijnlijk de deur van hun poort open laten staan, die hoor ik nu telkens open en dicht gaan. Heel hard! En nu kan ik niet meer in slaap vallen. Gelukkig hoort peuter t veel minder in haar kamer. Anders zou die nu hier liggen..

Pln vindt dit leuk.
  15. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Hehe inderdaad een rustige nacht geweest hier. Hoop dat het komt door bevallingen :p

Hier in iedere geval niet. Sinds enkele dagen een ferme verkoudheid en sinusitis te pakken. En sinds vannacht dus ook een erg vervelende hoest erbij gekregen. Oh ik hoop nu echt enkele dagen niet te bevallen, want wil na de bevalling zeker niet voortdurend hoesten. Had dit de vorige keer en was zooooo pijnlijk :confused: vooral voor de knip en dergelijke:confused:

16. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Hier echt een piepnacht!! Vanaf 23 uur een hoestende kleuter bij ons in bed. Waardoor ik nog slechter sliep. Mijn bekken doen zooooo zeer, heb er net gewoon van gejankt. Bah bah! Om 6 zoon wakker nu hang ik op de bank voor de tv :oops:
    Vandaag 40 weken. :|

O men mijn lichaam is echt op het eind van zijn latijn...

Man maakt zich niet druk hier. Ligt nog gewoon te snurken ook al heeft die me goed horen janken. Die vind het alleen maar leuk een baby erbij strx. Maar die is de vorige keer er nooit uit geweest snachts. Daar hebben we nu andere afspraken over maar hij onderschat het giga denk ik.

17. Maze1

Maze1 Actief lid

12 sep 2018
    283
    352
    63
    Vrouw
    Dankjullie wel voor de flessen tips!

@Nelllie ohja dat hoesten ken ik haha! Ik moet soms ff hoesten gewoon zo.... Zo eng!

Ik heb heeeeeeerlijk geslapen! 2x wakker geweest om te voeden (zonder fles zelfs) voor de rest heeeeeerlijk geslapen! We zijn nu wakker door man omdat hij moet werken, anders sliepen we nog denk ik!

Indd erg stil hier ben benieuwd hoor!

En voor alle nieuwe moeders dat hydrofielen doeken gedoe klopt hoor! Je hebt ze echt non stop nodig! Van spugende baby tot lekkende borst!

Nelllie, Chezzy en moonchild vinden dit leuk.
  18. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Ik heb wel alles gelezen maar ben het kwijt haha.
    Iemand vroeg iets over fles voeding. Wij maken het warm in de magnetron en anders lauw water pakken

19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Veel wakker geworden vannacht, maar viel wel weer vlotjes in slaap gelukkig. :)

Dikke knuffel! @Christiana Hopelijk gaat je man zich aan de afspraken houden.

@Maze1 fijn van je nacht!

moonchild vindt dit leuk.
  20. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @Christiana Ahhh jeetje, al zo rot dat je zoveel pijn hebt!

@Nelllie hier nog een ( op het oog) rustige man. Hij wil graag dat het snel begint. Van binnen maakt hij zich wel zorgen, maar daar kunnen we goed over praten.

@Maze1 wat fijn dat het goed ging vannacht. Houd de harde plekken hoeft in de gaten he?! Even goed warm douchen en wegmasseren.

Vannacht een paar stevige krampen vanaf half 3. Vooral als ik iets bewoog, dus zal wel als reactie daarop zijn. Ik hoopte op een beginnende bevalling. Misschien straks:D. Ik vind 09-02-2019 een mooie datum. Wie doet er mee?:p
    Straks een verjaardag om de hoek. Even wat afleiding.

Nelllie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina