@Christiana. Klinkt als een druk weekend, probeer wel je rust te vinden. @Cindy1977. Echt een apotheek vol dus, hopelijk gaat het snel de betere kant op! @Semmie87. Wat grappig, de Engelse versie stond op onze shortlist tijdens vorige zwangerschap. Dus ik had er niet over nagedacht dat je het ook op z’n Nederlands kon uitspreken hihi. @Maze1. Hier au bain-marie met heel heet water. Fijn dat vk kijkt, anders wellicht lactatiedeskundige inschakelen? @Pln, spannend. Hoop dat het in de familie zit Wie o wie gaat er dit weekend bevallen?
Oh ik word helemaal gek van de bekken pijn. Kan er gewoon niet door slapen, heb 4 paracetamol ingenomen, 2 per keer.. maar het hielp gewoon niks. Heb maar 2 uurtjes geslapen en voor de rest gewoon niet. Zo ruk, laat de laatste loodjes maar gauw over zijn. Dit is al de derde nacht op rij dat ik er zo'n last van heb.. @Pln spannend! Hoop dat de kleine zich snel meld. @Christiana jij ook al zo'n pijn, zo klote is dat! Hoop dat de laatste loodjes dan snel voorbij zijn. En dan ook nog zo'n druk weekend, hoop dat je het een beetje trekt allemaal. Denk aan jezelf hè! @Nelllie m'n vriend is enorm enthousiast, hij kan niet meer wachten.. hij baalt er daarnaast ook van dat ik lichamelijk zoveel last heb, hij vind dat heel vervelend voor mij. Dus daarom hopen wij ook beiden dat ze snel mag komen haha. @Maze1 wat fijn dat je zo'n goede nacht hebt gehad!
Hmmm ik doe niet mee... ik hoop stiekem op een Valentijnskindje Maar ga gerust je gang hoor!!! M’n duimen maken overuren voor je!!!
Ik wil morgen bevallen! @YellowEyes wat ontzettend naar dat je zoveel pijn hebt. Misschien met kussens slapen, of doe je dat al?
Ik zou qua datum en planning niet willen vandaag. Maar om van de pijn af te zijn graag!!! @moonchild hopelijk vandaag!! Duimen! @YellowEyes o ook al zoon pijn bah bah @Nelllie ja valentijnsdag vind ik ook wel leuk.
Doe ik al maar helpt niet.. word er gillend gek van. Denk dat ik het dinsdag op controle ook wel even ga aankaarten, dat het lichamelijk gewoon zwaar begint te worden inmiddels. Ik ga voor je duimen dat je morgen gaat bevallen! @Nelllie m'n vriend wil ook een valentijnskindje! Dan zijn we 4,5 jaar samen haha. Gelukkig duurt dat ook niet heel lang meer.
@moonchild ik doe wel mee aangezien we 10, 11 en 12 febr al verjaardagen hebben haha. Ik heb echt forse harde buiken gehad vannacht. Kindje was ook echt heel druk maar helaas heeft niks doorgezet.. Hier ook bekkenpijn maar met name met draaien, gisteren ook veel gedaan.. Heb wel geslapen vannacht lig zelfs nog in bed wow! Normaal lig ik al op de bank vanaf 6 uur haha. Maar wel een onrustige nacht gehad. Kleintje kom maar door
Wilt de vk je vliezen niet gaan breken? Jij wilde toch ook graag thuis bevallen? @YellowEyes dat geloof ik graag! misschien nog een keertje langs de fysio? @Pln heerlijk dat je nog lekker in bed ligt. Ja hoor, ik krijg ineens last van obstipatie. Hierdoor kotsmisselijk.
@Meisje93 geen idee of dat kan, had ‘pas’ 1 cm ontsluiting en BMM was niet verstreken. Bovendien ligt de baby niet helemaal compleet ingedaald dus weet niet of dat nog risico’s met zich meebrengt verder. Gaat de HA jouw vliezen breken binnenkort?
Hier heb ik ook menstruatiekrampen gehad toen ik wakker werd. Pijnlijk ja. Totaal 4 gehad. En toen waren ze weg. Balen! Man heeft gedroomd dat de baby er al was. Nou.. volgens mij duurt t nog wel even. Mn lichaam houdt me goed voor de gek!
Misselijk ben ik alle dagen wel. Maar doordat het 'vol' zit, wilt het allemaal niet echt zakken. Oh dat weet ik ook niet of het met 1cm kan. Kreeg bij vorige zwangerschap het aanbod toen ik 2cm had. Nog niet over gehad, maar zou me niets verbazen als hij het maandag voorstelt Al hopen we allemaal dat het morgen komt. Tante zei ook al, niet maandag bevallen hoor. Die is zijn assistente en heeft geen zin om allemaal mensen af te moeten bellen. @Kiekieboe Lijkt me erg frustrerend voor je, dat je nu verder loopt dan bij de 1ste.
@Meisje93 das geen fijn gevoel om vol te zitten.. Dat heb ik met eten wel maar eet daarom vaker kleinere porties. Maar dat doe je waarschijnlijk al wel. Balen hoor dat je hele de zwangerschap misselijk bent gebleven. Ik een aantal weken niet meer zo heftig maar heb altijd een vieze smaak of brok in m'n keel gehouden.. @krijgertje als je kindje niet helemaal ingedaald ligt zullen ze je vliezen niet breken de kans is dan dat de navelstreng uitzakt en dat is gevaarlijk.
pffff lig ik na een kaknacht in alle rust bij te slapen schrik ik me kapot van een NL alert! Woon niet eens in de buurt bij Alblasserdam...
Klopt, maar het ligt wel zodanig ingedaald dat ik niet meer hoef te liggen als m’n vliezen breken dus dan is die angst op het uitzakken van de navelstreng blijkbaar minder maar helemaal ingedaald ligt ‘ie ook weer niet, ze kunnen het hoofdje er nog uit ‘wippen’ als het ware
@Pln was jij dat waar ik van las dat de afscheiding eruit loopt. Ik zag net in de wc een spoor witte afscheiding liggen beetje raar... zoveel heb ik nog nooit gehad. Nou heb bij een vriendin maar een buikband opgehaald, dat verlicht wel.
@Kippetje88 hier geen nl alert, sonde van je slaapje! Hoorde net op de radio dat de geur zich over heel Nederland verspreid zou hebben maar hier in Tilburg niet hoor.. @Christiana ja ik heb ook veel dunne afscheiding als ik dan op m'n hand blaas loopt 't er al uit. Erg verwarrend met vruchtwater want het ruikt ook niet echt ofzo ofnaja het stinkt niet en ik weet niet hoe vruchtwater ruikt behalve "zoet" haha. Als ik nu opsta en loop of op randje van de bank ga zitten voel ik t al lopen maar geen aandrang om te plassen..
Kunnen ze nu al vliezen breken dan? Dacht dat ze dat pas bij 4 cm deden....in het ziekenhuis kreeg mijn lichaam 1 uur de kans om uit zich zelf met weeën te beginnen en anders kreeg ik een infuus(die ik ook kreeg) @YellowEyes wat vervelend die pijn. Hier doen ze in principe behalve strippen voor 41 weken zowiezo niks. @krijgertje ik zou echt een inleiding eisen! Ik moest bij 41+3 zowiezo na het ziekenhuis zei ze tegen mij!
Korte update. Hier vanacht bevallen van onze zoon B. Weer exact 40 weken... Alles gaat goed. Ik zal later uitgebreider verslag neerzetten. Nu even rusten want niet geslapen