Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019 3.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 9 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mimi91

Mimi91 Actief lid

24 mrt 2018
    392
    693
    93
    Vrouw
    @Manna gefeliciteerd met jullie zoontje! Lekker je rust pakken nu :)

@TigerAngel7 ahh wat een klote nieuws zeg. Heel veel sterkte aankomende tijd. Ik hoop dat je lichamelijk ook wat aansterkt de komende tijd zodat je nog veel tijd samen kan doorbrengen.

Manna vindt dit leuk.
  2. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Hier rommelt het sinds halverwege de middag. Ik ben benieuwd!

Nelllie, TigerAngel7, MamavanHayden en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. krijgertje

krijgertje Bekend lid

20 mei 2014
    531
    686
    93
    Geloof dat ik dat word :roflmao::rolleyes:

Appelmoess en moonchild vinden dit leuk.
  4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Appelmoess Wat rot van je herstel! Daar zie ik ook weer zo tegenop.
    Heb je last van zwelling?

Oeh spannend!!
    Hopelijk zet het door.

Haha! Dan zou iedereen in 5 dagen moeten bevallen.
    Nee hoor meis, jij gaat snel bevallen.

Nelllie vindt dit leuk.
  5. Mimi91

Mimi91 Actief lid

24 mrt 2018
    392
    693
    93
    Vrouw
    @Appelmoess vervelend dat je zoveel last van je hele onderkant hebt. Is het door de hechtingen? Je bekken? Opgezet? Ik moest een tijdje op harde oppervlaktes zitten en soms op een celstofmatje naakt liggen zodat alles ook een beetje kon luchten (dat klinkt echt ranzig, maar met 24/7 verband in was het wel soms nodig). Het is natuurlijk de derde voor jou, had je dat bij je andere twee kindjes ook?

Dat niet lopen/bewegen is idd extreem frustrerend!

6. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

@krijgertje nee hoor meid! Jij bent nu echt echt snel aan de beurt!

Hier even beetje chaggie vandaag.
    Morgen pas 40 weken hoor. Maar de anderen waren er al een week.
    Ook had ik toen gewoon al zomaar 3 a 4 cm. Snelle bevallingen.

Ben verwend denk ik.

Afgelopen maandag maar 1 cm..
    Baby word ook groter geschat. Hoe ga ik dat doen zonder knip.. en krijg ik het er uit. ben echt voor een thuisbevalling, maar ik vind het hierom ineens eng..

En ik wil hem gewoon veilig in mn armen hebben nu!!

Moest het even kwijt.
    Sorry voor de al lang over tijd lopers.

7. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Bedankt dames!!

Inderdaad nu 2x oo de uitgerekende datum bevallen.... was ik altijd maar zo goed met de tijd hihi

Even wat uitgebreider nu. Gisteren om 22.45 uur begonnen de weeen gelijk regelmatig. Ik stuurde nog het berichtje naar @Pln maar eigenlijk was ik al bezig. Ontsluiting duurde wat langer dan bij ons dochtertje maar persen duurde maar een paar min. Wel hevige rugweeen gehad en de kleine vent slaapt nog erg veel.
    Ik lijk minder last van mijn bekken te hebben dan bij de eerste (zo dankbaar voor). Wel pijn maar beter te verdragen en ik ben mobieler nu, een hele opluchting.
    Dochtertje is erg trots en blij met haar broertje, super lief!

Chezzy, Pln, Nelllie en 11 anderen vinden dit leuk.
  8. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @TigerAngel7 wat zit het begin en het einde van een leven soms zo dichtbij elkaar. Heel veel sterkte!!!

9. Appelmoess

Appelmoess Actief lid

6 jun 2018
    377
    668
    93
    Vrouw

De hechtingen zijn er 2 en gevoelig. Niet heel pijnlijk. Ja doen under nog wel wat zwelling. Maar ook niet heel pijnlijk.
    Het is echt mn hele bekkenbodem gebied. Heb net de vk ook gebeld en zei zegt dat ik maandag maar de fysio moet bellen want het klinkt alsof daar alles los zit en dat de banden mn bekken niet meer goed bij elkaar houden. Mn rug, billen, heupen, buik en benen alles doet gewoon onwijs veel pijn. :(
    Bij mn andere 2 kindjes rende ik al snel weer rondjes. Nergens last van. Behalve hechtingen dan.

Nu eerst maar een lange grote doek om mn heupen strak binden gaf de vk als advies. Hopelijk helpt het wat... dit is echt waardeloos zo. Wil met mn kleine schatje rondjes lopen om zn krampjes beter op te vangen maar tlukt me niet. Frustrerend dit gewoon.

10. Appelmoess

Appelmoess Actief lid

6 jun 2018
    377
    668
    93
    Vrouw
    @moonchild oehh spannend zeg! Hopelijk zet het door!

@krijgertje hahaha jij gaat echt nu snel bevallen hoor. Tkan zomaar opeens op gang komen :D

11. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Sorry dames. Geen energie vandaag om te reageren. Voel me niet goed. Last van mn maag. Continue naar t toilet. Heb t ook koud. Geen eetlust. Wel een dutje gedaan overdag. Maar dat heeft niet echt geholpen. Ga vroeg mn bed in. Bah echt vervelend.

12. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    @Manna klinkt als een snelle bevalling! Fijn dat je, ondanks de pijn, wel mobieler bent! En zo lief, zo'n trotse zus. Lekker genieten! :D

@krijgertje ik snap dat je het gevoel krijgt dat je de laatste zult zijn, maar het zal nu echt niet lang meer duren voor jou gelukkig! :) Hoop dat het snel begint!

@Kiekieboe hoef je geen sorry voor te zeggen hoor! Hebben wij allemaal vast en zeker begrip voor. :) Hopelijk doet het op tijd naar bed gaan jou goed, zodat je morgen een betere dag hebt!

Heb daarstraks ff een potje gejankt. Zat er even helemaal doorheen met m'n bekken en die stomme lichamelijke ongemakken momenteel.. was daarnaast ook gewoon moe, vanwege die 2 uurtjes slaap.. dus daar wijt ik het maar aan :o:. M'n vriend was gelukkig heel lief. :) Vanavond een nieuwe poging om goed bij te slapen! :D

Nelllie vindt dit leuk.
  13. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ik ben ook met de dag meer gesloopter....ik zeur en de plaat blijft hangen....ben zo verliefd op mijn makkelijke baby! Maar mennn wat is het toch lood zwaar. Zeker als ik 12 keer op een dag zit te voeden en mijn Man ligt prins heerlijk te snurken naast mij....moordneigingen krijg ik ervan XD

@TigerAngel7 ... sterkte de aankomende tijd, wat een vreselijke tijd <3

@Appelmoess ....ik gaap met je mee hoor XD

@Kiekieboe .... beterschap! Hopelijk niet de griep of zo hoor!

@moonchild ... spannend! Hopelijk zet het door!

Maze1 vindt dit leuk.
  14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Lenaroos Snap je zorgen meis & je mag klagen hoor.
    Probeer te vertrouwen op je lichaam. Je hebt het al 2x gedaan en een 3e keer gaat je ook lukken.
    Komt goed!

@Manna wat fijn dat je je nu een stuk mobieler voelt.

@Appelmoess och jeetje. Hopelijk kan de fysio je helpen!

Manna vindt dit leuk.
  15. Mimi91

Mimi91 Actief lid

24 mrt 2018
    392
    693
    93
    Vrouw
    #3835 Mimi91, 9 feb 2019
    Laatst bewerkt: 9 feb 2019
    @Cindy1977 haha moordneigingen! Herkenbaar... net toen ik bevallen was (dikke knip, ontelbare hechtingen.. baby die gereanimeerd moest worden) komt meneer ‘ik heb hoofdpijn’ haha. Hij ging vanmorgen nog even naar zijn bed omdat hij zo moe was (slaapt snachts gewoon en hoeft niet op te staan/mee te helpen).

Cindy1977 en Nelllie vinden dit leuk.
  16. Mimi91

Mimi91 Actief lid

24 mrt 2018
    392
    693
    93
    Vrouw
    Hopelijk knap je snel een beetje op en laat de baby niet lang op zich wachten!

17. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @TigerAngel7 dikke knuffel:(

@Manna Ooooh toen was je al begonnen haha. Wat fijn dat alles goed is gegaan:)

@Lenaroos wat vervelend dat jij je nu zo voelt, hoop dat je gauw aan de beurt bent. Mag ik vragen hoe zwaar ze de kleine schatten?

@moonchild hoe is het nu bij jou? :)

@krijgertje het kan nu echt niet lang meer duren hoor!! Ik duim voor je:)

@Appelmoess ik heb vanmiddag heerlijk gedut en vanmorgen ook lang in bed gelegen. Ik vecht niet tegen de vermoeidheid hoor als ik kan slapen dan slaap ik nu haha. Hoop voor je dat je bekken snel herstellen, dat lijkt me verschrikkelijk om niet mobiel te zijn als de kleine er eenmaal is:(

@Kiekieboe beterschap meis:(

@Meisje93 hmm vervelend dat het niet zakt heb je roosvice laxo? Misschien dat 't wat helpt. Hier vandaag al 3x geraakt. Vanmorgen gal omdat ik toen net m'n bed uit kwam. Net na 't douchen had ook een vol gevoel, teveel gegeten misschien.. Dat 't bij jou toch ook maar weer aan de rommel gaat zodat je na 00.00 mag bevallen:) morgen wilde je graag toch?

@Cindy1977 is inderdaad niks voor jou om te mopperen daarover maar ik geloof meteen dat het zwaar is! Wel fijn dat Emma zo makkelijk is. Gaat het al wat beter met de spruw etc? Hoop dat dat allemaal gauw over is!

Hier een rustige dag maar dus aan het braken. Wel even naar schoonouders geweest. Net onder de douche wel een flinke harde buik maar dat was 't ook. Dus of ik moet nog heel veel geduld hebben of hij word geboren op de verjaardag van nichtje, oma, neef of valentijnsdag.. Begin hier wel steeds meer vocht vast de houden. Voetjes maar even omhoog nu!

YellowEyes, Nelllie en Manna vinden dit leuk.
  18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Pln Man heeft macrogol in huis gehaald. Maar het is toch nog gelukt vandaag gelukkig.
    Waar je je druk om kan maken heh. :p
    Wat vervelend van het braken,
    Ja wil graag morgen, ben benieuwd.

19. Kippetje88

Kippetje88 Bekend lid

11 apr 2015
    644
    1.115
    93
    Vrouw
    tiktaktiktaktiktaktiktak #verveling #zaterdagavond #spijtvandekaaschips #datwordtstrakskotsen :eek: ;)

20. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Waaauw proficiat Manna!!! Benieuwd naar je verhaal. Doe maar rustig aan hoor, we horen het wel. Geniet maar lekker van je kleine mannetje :rolleyes:

Manna vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina