@TigerAngel7 heel veel sterkte! @Manna gefeliciteerd! @krijgertje hopelijk komt het snel vanzelf! @Meisje93 succes morgendat word jouw dag! @Cindy1977 hahaha en die mannen maar klagen he
Wat een rust weer hier volgens mij maken we ons allemaal op voor de bevalling, stilte voor de storm. @Meisje93 mocht je wens uitkomen dan wens ik je vanaf vannacht alvast heel veel succes Ik ga maar lekker slapen, in de hoop dat er iets aan de gang gaat maar ik geloof dat wij maandag gewoon lekker wachten tot de vk komt strippen. Slaap lekker allemaal!
@YellowEyes: Pfff zo rot van je bekkenpijn. Is helemaal niks aan he zeg... Had het enkele dagen geleden ook doordat ik teveel had gedaan, maar gelukkig is het weer acceptabel geworden. Slaap je met een borstvoedingskussen? Hier al bijna de hele zwangerschap. Moet zeggen dat ik de laatste weken ontdekt heb dat ik zónder kussen tussen mn knieeen minder pijn heb aan m’n bekken dan met. Vreemd... Leg het nu gewoon voor me als steun om niet door te rollen op m’n buik. Hihi ja zou wel leuk zijn he een Valentijsnkindje. Vriend wil dat hier ABSOLUUT NIET. Vind dat wel grappig, ik plaag hem er graag mee Slaap lekker hoor! Hopelijk vannacht een goeie nacht voor je! Kiekeboe: Hier had man ook gedroomd dat baby er al was en had precies dezelfde reactie als jij, grappig. Ook niet meteen het gevoel dat meneertje er snel zal zijn... We wachten verder geduldig af TigerAngel: phoe wat een rollercoaster aan emoties daar bij jullie zeg!!!....... heel veel sterkte!! En laat je maar goed verzorgen hoor, ook niks dat het herstel zo moeizaam verloopt. Rot! Appelmoes: Jammer dat ook bij jou het herstel traagjes verloopt. Pijnlijk!!!! Oh en je wil zo graag je kleintje troosten... Heeft hij zoveel last van krampjes? Moonchild: spanneeeeeeeeeeend!!!!!!! Keep us posted! Lenaroos: Ik kan er inkomen dat je onrustiger bent rond het thuisbevallen nu ze zeiden dat ze de baby iets zwaarder schatten. Al mijn respect voor alle dames die willen thuisbevallen hoor, jullie verdienen een medaille. Zou het nooit durven. Waarmee ik je dus zeker niet nog ongeruster wil maken hoor Jij moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt!!! Pln: Rot dat je moest braken. Voel je je al wat beter?
@Nelllie behalve misselijk alleen wat moe verder goed hoor. Komt ineens opzetten helaas. Maar ga nu lekker slapen manlief is ook erg moe. Truste
Het zet hier helaas niet door. Het blijft bij onregelmatige krampen. Waarschijnlijk wat voorwerk. Alle beetjes helpen.
@moonchild jammer! Mja wie weet vanacht. @Meisje93 over 2 uurtjes mag je. ik hoop het voor je! Hier al de hele dag zoon 4 harde buiken per uur. Lang geleden, hopelijk een beetje voorwerk erbij, scheelt weer voor de bevalling. Ik ga ook slapen, morgen nog een drukke dag. Ik hoop dat vanacht beter gaat. Al heb ik te veel gegeten merk ik, het zakt niet Goede nacht dames of baar ze
@moonchild jammer zeg.. @Meisje93 hopelijk morgen een mooi zondags kindje! ♡ Ik zou een Valentijntje wel leuk vinden hoor! @Nelllie ik heb de thuisbevalling juist heel positief ervaren. Veel beter dan in het ZH! Ik ben inmiddels al weer wat positiever. Meneertje rekt zich nog lekker uit in mn buik.
Ik heb 2 uur geprobeerd en gaap me suf maar kan de slaap niet vatten van de misselijkheid bleeh. M'n darmen rommelen flink maar dat is het dan ook. Dus ik dacht ik spiek vast even maar lees dat het rommelen bij @moonchild helaas niet heeft doorgezet @Christiana veel plezier morgen!! @Lenaroos goed om te horen dat je er weer wat positiever in staat, je emoties gaan alle kanten op tijdens die laatste loodjes. Ene moment denk ik nou 1 week kan er ook nog wel bij maar het andere moment denk ik schiet nu maar op! Terwijl ik maandag pas officieel uitgerekend ben.. Geduld is een schone zaak!
@Christiana fijne verjaardag vandaag! @Lenaroos fijn om te lezen dat je er weer wat positiever in staat! Gaat goedkomen. @Pln hopelijk slaap je inmiddels als een roosje. Hier heeft mijn man mij heel lief wakker gekust toen hij thuis kwam. Resultaat: uit mijn diepe slaap gehaald. En lig nu al een paar uur te draaien in bed.
Jeeej nog een baby! Gefeliciteerd! @TigerAngel7 sterkte! Wat een rot periode! Prachtig en vreselijk tegenlijk! Bleh hopenlijk slaapt dilara nu! Zodra ik haar in haar bedje naast me leg begint ze te huilen. Zodra ik haar pak wilt ze meteen beetje drinken en is het goed. Ik moet steeds oppassen dat ik niet inslaap val met haar in ons bed. Overdag zoooo lief! Snachts een klein monstertje.
Oeps arme jij ook al was 't lief bedoeld.. Ik lig heel de tijd al te draaien wel 2 uurtjes geslapen. Word nu wakker met pijn in mn onderbuik maar volgens mij niets bijzonders helaas, m'n buik staat voortaan ook echt strak dus tis gewoon niet fijn meer. Striemen worden met de dag erger..
Ja hij moet me altijd persé een kus geven als ie thuis komt. Maar slaap de laatste nachten al zo licht. Mrja kwaad is al geschied. Spannend! Fijn dat je toch nog wat heb geslapen. En de nacht is nog lang!
Korte update: vannacht om 03:00 wakker geworden van scherpe stekende pijn in m'n onderrug, dacht eerst dat het m'n bekken weer waren maar bleken na een uur getimed te hebben toch rugweeën te zijn. Om 05:00 verloskundige gebeld en mocht een douche nemen, net gedaan en nu begin ik bloed te verliezen en ook weeën in m'n buik te krijgen.. De bevalling is begonnen!
@YellowEyes .... en LOSSS! Suc6! @Meisje93 ... Ow wat schattig en irritant tegelijkertijd XD @Pln ... ik krijg nog steeds rillingen als ik er aandenk dat je zei dat je moest koelen, zo zeer doen de scheuren. Vreselijk akelig gevoel hè. Hier was het ego gezeik over ik ben moe gisterenavond in 1 keer klaar toen Emma bijna stikte zeg. Ze heeft naast die spruw echt een mega taaie verkoudheid. Echt vastzittend slijm, wat ze zelf geen kant op krijgt. Gisteren stikte ze er bijna in, hele voeding kwam retour, zelfs via haar neus. En ze kreeg gewoon geen lucht zeg, duurde echt even eer ze er van bekomen was. Gelukkig kickte mijn hele EHBO opleiding direct in, juiste houding en luchtwegen vrijmaken. Ze klinkt nu meteen een stuk minder verstopt. Nog 1 keer en ik bel direct de hap dat we eraan komen, maar dat is gelukkig tot nu toe niet nodig geweest. Lekker op mijn gemakje slapen is iig wel voorbij XD
@Cindy1977 wow.. Nee dat snap ik dat is echt wel even schrikken hoor.. Ik heb zelf al weken taai slijm in m'n keel wat ik amper weg krijg en soms bijna in stik laat staan zo'n kleintje ach gut!! Ja m'n buik staat echt op ontploffen. Maar ons mannetje heeft zoveel ruimte maaar hij ligt alleen op een rolletje voor op me en maakt gewoon geen gebruik van de rest van het vruchtwater. Ziet er stiekem wel mooi uit als ik aangekleed ben want van achteren zie je niet dat ik zwanger ben en draag ik mooi naar voren. En die strepen kunnen me echt niks schelen alleen de pijn en gespannen huid aiii. @Meisje93 de nacht was nog lang ja.. Lang genoeg om te spoken echt ik weet niet maar die afscheiding lijkt nu wel verdubbeld heb gewoon handdoekje tussen m'n benen liggen zo nat maar denk ook niet dat m'n vliezen zijn gebroken. Tis in ieder geval geen urine zo raar.. Kom maar gauw kleine man @YellowEyes yesss zet 'm op meis!