We zijn onderweg naar het ziekenhuis, was helaas nog maar weinig veranderd en ben inmiddels al 11 uur bezig.. dus ik krijg daar een ruggenprik en weeënopwekkers. Hopen dat het dan wat vlotter gaat!
Ik heb heel veel hoop dat het gaat beginnen maar ik denk van niet. M'n hele buik doet constant pijn en voelt gespannen maar niet als een harde buik, alweer moeten spugen vanmorgen en nauwelijks geslapen vannacht. Maar weeën zijn nergens te bekennen..
Hier lijkt het er toch op dat er in de verte wat weeen komen en gaan...Bring it on! Let me feel that pain! I'm ready! Massale bevaldag vandaag! Kom op meiden! ❤
Ik ben ook bevallen. 11.30 kwam onze zoon J. 3480 gram. Ik ben nog een beetje perplex hoe snel het ging.
@Lenaroos gefeliciteerd met de kleine J! Alles goed gegaan? En hoe gaat het nu met jou en de kleine man?
@YellowEyes spannend! Veel succes! Hopelijk gaat het een beetje vlotter. Edit lees juist je update, goed dat je dan een ruggenprik enzo kan krijgen zodat je nog niet helemaal uitgeput bent @Christiana proficiat met de zoon! Hopelijk blijft het vandaag rustig en kom je de dag een beetje door. @Cindy1977 proficiat met je man. En dat is ook verschieten... Al een geluk wist je dan hoe te handelen.. @Pln @Kippetje88 spannend! Hopelijk zet het door bij jullie! @Meisje93 Ooh superlief maar op zo’n momenten wel niet fijn als je daardoor niet meer kan slapen...Bij jou nog niets gaande? Hier ook weer een verkouden peuter met koorts die zijn broertje lief kusjes wilt komen geven dus hoop niet dat hij dit doorgeeft...
@Lenaroos waaauw ik ben benieuwd naar je verhaal geniet van je kleine wondertje! Wat een hoop vlotte bevallingen! @Eveliennn89 ben er bang voor.. Ga zo maar even proberen in bed een dutje te doen heb net de hele tijd maar wat gerommeld in huis als afleiding maar tis gewoon constante buikpijn hoef 't niet weg te puffen ofzo. Word stiekem wel jaloers op alle dames hier haha. Nee van harte gegund ons mannetje komt er ook waarschijnlijk deze week wel
@Pln na gister had ik vandaag wat meer actie verwacht . Maar net als jij alleen een flink harde buik en geen weeën. Ik heb wel zin om een keer snachts te bevallen. Dus vanavond gaan we van start, deal.