Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019 3.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 9 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Goedemorge dames,

Met het strippen moet ik denk ik wel ff een maandverbandje ofzo meenemen ofnie? Geen idee haha. Vanmiddag om 14 naar de gyn. Vrdr opzig lekker geslapen tot 4 uur. Zo zoontje wakker maken en gaan trakteren.

@Meisje93 spannend!

@Pln gefeliciteerd met je moeder en suc6 vanmiddag

Dames mooie beebjes fotos!! Ik wil ook.

Manna en Pln vinden dit leuk.
  2. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Goede morgen!
    @Meisje93 wie weet zet t vandaag wel door. Baby mag nu echt wel komen! Zal voor je duimen.
    @Pln gefeliciteerd met je moeder! De mijne was gister jarig. Wat is dat toch met februari? Heb de afgelopen dagen veel veejaardags berichten gelezen. Nooit geweten dat februari zo een drukke feestjes maand is.

Ik ben net wakker. Heb best wel goed geslapen. Ik heb wel heel de nacht de krampen gevoeld, maar bleef slapen. Nu voelt mn buik heel beurs aan, mn vagina en bovenbenen trouwens ook. Alsof ze heel de nacht hebben gewerkt en nu moeten rusten. Straks bij de afspraak wel even doorgeven.
    En ik hoop dat de gyn vandaag geen bsvalling heeft, zodat ze mij wat langer de tijd kan geven.

3. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Christiana Dankjewel! jij ook succes vanmiddag! Ik moet even iemand andere maandverbandjes bij laten halen ik heb of super dunne of de kraammatrassen haha oeps.

@Kiekieboe Dankjewel! Jij ook nog proficiat dan! :) ik denk dat het 9 maanden geleden erg gezellig is, misschien de lentekriebels waardoor iedereen zich goed voelt en de liefde bedrijft haha:p fijn dat je goed geslapen hebt, klinkt als flinke voorweeën.. Laten we hopen dat ze in iedergeval vast voorwerk hebben gedaan.

40 weken dansje! Toch een mijlpaal, maar nu wil ik mn beebje toch wel eens gaan zien! M'n navel begint half te ploppen haha, ready to pop:)
    Vannacht slecht geslapen ik blijf vocht verliezen... Continue. Straks toch nog een keer aangeven. Voordeel van zo vroeg m'n bed uit, is dat de was al staat te draaien dus die manden zijn na vandaag lekker leeg en ook heb boven alles opgeruimd voor als de vk straks komt:rolleyes: wij zijn er klaar voor.

Manna, Nelllie, Appelmoess en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Hier - ondanks de harde matras van dochter en daardoor erg pijnlijk bekken - toch nog redelijk geslapen. Toch een uurtje of 5 denk ik, dus kan zeker niet klagen.

Maar weet ondertussen weer waarom de vrouwen moeten bevallen en de mannen niet :mad: Kunnen die mannen klagen zeg... *oeps en ik ben zelf aan het klagen:roflmao:*
    Meneer heeft niet goed geslapen, want dochter draaide en keerde zoveel. Hij zal zeker meteen na het werk in zijn bed kruipen vanavond. Oh en hij heeft wat last van z’n darmen, ocharme ocharme wat voelde hij zich zielig...o_O
    Terwijl ik hier ook geradbraakt aan tafel zit met enorm veel bekkenpijn ondertussen. Had nog niks geklaagd ofzo. Het ging de hele tijd over hem hoe suf hij wel was enzo:confused: Hij hoeft enkel voor zichzelf te zorgen en naar het werk te vertrekken. Ik zit hier nog met kleuter en zoveel pijn. Haar straks nog helemaal klaarmaken en te voet naar school brengen.
    Oke nu ben ik ook echt wel aan het klagen. Kan me er gewoon soms zo in opwinden dat een man zich zo snel laat gaan in pijn/vermoeidheid en er meteen een nationale ramp gebeurd ofzo als zij eventjes niet helemaal fit zijn. Hebben ze een lastig leven ;)

Manna, Eveliennn89, nijntje90 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Veel succes dames die vandaag op controle moeten. Spannend hoever het ondertussen al staat!

Met hoeveel moeten we eigenlijk nog bevallen? We zijn met een klein groepje geworden zeker?:rolleyes:

Pln vindt dit leuk.
  6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Pln Gefeliciteerd met je moeder!
    Oh mooie tijd dan. Wel balen van je slechte nacht.

@Christiana vergeet het iedere keer mee te nemen. Al is het wel handig ja.

@Kiekieboe wie weet wilt de gyn wel even kijken bij je!
    Er is iig wat gaande daar beneden.

@Nelllie haha ja die mannen!
    Wel erg rot van je bekkenpijn. Mischien helpt het stukje lopen juist wel even. Al moet je dan wel goed door kunnen stappen.

Na een uur trok de buik & rugpijn weer weg. Zodat ik nog heel eventjes kon slapen.
    We gaan het beleven vandaag.

Nelllie en Pln vinden dit leuk.
  7. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Heb maar weinig vertrouwen in het strippen na alle verhalen haha. Iedereen succes!

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Haha er zijn ook genoeg positieve verhalen hoor. Anders had ik het niet zovaak laten doen. ;)
    Hier is de baby er gewoon duidelijk nog niet klaar voor.

@Nelllie als we naar de actieve leden kijken, hebben we nog maar 8 te gaan.

@krijgertje hoe gaat het bij jou?

Christiana en Nelllie vinden dit leuk.
  9. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

@YellowEyes van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Nog zo'n fijne bevalling!

Hier kort mijn verhaal. Ik had ongeveer om de 10 minuten een wee die ik makkelijk kon weg puffen. Nog wel met gezin ontbeten. Even gedouched en boven opgeruimd. En me wel afgezondigd boven. Ik vond het lastig in te schatten Wanneer ik de vk moest bellen. Toen heeft mijn man de kinderen toch maar naar tante gebracht. Toen hij terug was (15 min later) had ik om de 5 min een wee. Dus meteen de vk gebeld.
    Toen een goed pijnlijke wee.

10 min later voelde ik weer een wee opkomen. Bleek het persdrang te zijn. Niet te houden. Waarbij mijn vliezen braken. Hoofdje kwam er al uit..

Man meteen weer bellen. Gelukkig stond ze al voor de deur. Met haar jas nog aan en zonder handschoenen kwam de rest van de baby eruit.
    Kinderen waren amper half uur weg.

YellowEyes, Manna, Mila27 en 15 anderen vinden dit leuk.
  10. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Lieve meiden die nog moeten hopelijk komen ze nu echt snel!! Zet em op!

moonchild en Pln vinden dit leuk.
  11. Appelmoess

Appelmoess Actief lid

6 jun 2018
    377
    668
    93
    Vrouw
    Haha hier woensdag gestript en daarna gerommel en bevallen! ;) dus het kan!

Christiana vindt dit leuk.
  12. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    @Maze1 .... wat een mooi kindje! Zit idd wat buitenlands in, erg mooi zeg!

@Nelllie .... pas maar op dat hij de mannengriep niet krijgt, dan ligt hij er weken uit XD

Bijgevoegde bestanden:

YellowEyes, Maze1, Kiekieboe en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wow! Wat een snelle bevalling zeg!
    Nu heerlijk genieten

14. Kippetje88

Kippetje88 Bekend lid

11 apr 2015
    644
    1.115
    93
    Vrouw
    pfffff pas om 16:00 afspraak bij de vk vandaag...this is gonna be a long day today ;)

15. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    niet? Oh ik juist wel.. Misschien niet meteen vandaag of morgen maar tis ook geen inleiding natuurlijk.. En omdat ik nu 40 weken ben verwacht ik dat m'n lichaam er gewoon wat beter op gaat reageren als eerder. Niks ten nadele van jouw pogingen hoor @Meisje93 had voor jou allang gehoopt dat de kleine er zou zijn met al je klachten. Maar vanaf 40 weken lijkt het me gewoon meer kans te hebben, is een gevoel.. De kleine was gister zo stil, en nu voel ik een hoop gefriemel laag in m'n bekken.

@Lenaroos wauw.. Dat ging heel snel. Snap dat je daar even van bij moest komen. Dat zou ik hoe dan ook moeten haha. Lekker genieten nu!

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Pln helaas hebben de pogingen na de 40wk ook niks gedaan.
    Lichaam & baby is er hier nog niet klaar voor. :p
    Al hoop ik dat dat wel snel veranderd.

17. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Ooooh had je foto nog niet gezien. Wat is ze cuuuuuute!!!:rolleyes: Gek te bedenken dat er zo’n volmaakt mensje gewoon in je buik zat he. Vind dat nog steeds een wonder, niet te vatten!

Rust maar lekker uit! X

YellowEyes vindt dit leuk.
  18. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    :)
    Wow wat een mooie bevalling zeg! Gelukkig iedereen net op tijd weg en vk net op tijd aangekomen :)
    Bleef je er op dat moment zelf een beetje rustig onder dat het zo snel ging terwijl je alleen thuis was, of vond je het toch wel super spannend?:rolleyes:

19. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ik weet in mijn comateuze toestand niet meer wie er zout spray adviseerde en dat ik zei dat we liever druppelen bij baby’s. Nou, fuck de druppels en Amen op de spray hoor! Eindelijk heeft Emma weer eens een beetje lucht, ze valt meteen als een blok in slaap :)

20. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Ik hoop echt dat het doorzet. Anders krijg ik die reus er niet meer uit joh!

Trakteren ook super leuk op school!! Ons zoontje is van huilbaby naar onzekere peuter naar een leuke kleuter gegroeid! Echt zooo mega trots op hem!! ♡♡♡ hormonen hahaha.

Dus beebje kom maar!! Ben er klaar voor :D

YellowEyes, Manna, Eveliennn89 en 6 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina