Ik vond strippen echt aanvoelen alsof ze aan het roeren was daarbinnen . Ik had daarna wel bloedverlies. Maar vanavond dus ananas eten en pittig eten? Seks hebben? Springen/veel lopen?
@Kiekieboe kan me niet indenken dat ze zoiets zouden doen zonder overleg.. begreep dat toucheren ook al heel pijnlijk is, maar dat had je ook al eerder gevoeld zeker? Strippen voelt inderdaad een beetje als roeren ofzo. Ik ben ook weer gestript, situatie was nagenoeg hetzelfde als afgelopen week maar zit op ongeveer 2 cm ontsluiting nu. Als het nu nog niks doet dan gaan we ‘t niet nog een keer doen, hopelijk morgen gewoon een datum voor een inleiding afspreken.
Pfff wachten duurt lang... Heb zo maar het gevoel dat de vk straks niet meer komt. Mja heb morgen wel die afspraak in 't zkh.
Ja, ik voelde haar vingers een beetje rondgaan. Ik kwam al met een triest en moe gezicht aanlopen, ik begon meteen te vertellen waar ik allemaal last van had. En dat de baby nu echt mag komen. Heb ook verteld dat ik een beetje bang ben voor een grote baby etc. Blijkbaar kreeg ze de indruk dat ze me mocht strippen dan. We zullen zien.. heb wel nog steeds pijn. Lig nu lekker op de bank met Netflix aan. Zusje kookt vandaag. Man gaat extra werken zodat ie niet veel hoeft te werken net na de bevalling.
@Lenaroos wow echt wel een snelle bevalling dan! Nu lekker bekomen en genieten. @Kiekieboe al heel wat ontsluiting dan, hopelijk zet het snel door. @Meisje93 @krijgertje @Christiana hopelijk heeft het strippen (deze keer) wel effect! Ik duim mee dat jullie je baby’s nu echt snel in handen hebben. @Chezzy super fijn dat ze thuis zijn en dat het nu zo goed gaat! Nu lekker genieten met jullie gezinnetje! @Pln hopelijk heeft ze snel tijd om bij je langs te komen, zo moeten afwachten is ook niet fijn @baby’s Zo een schattige fotootjes weer wat een cuties allemaal!
Blegh! Ze kwam net niet langs een randje om te kunnen strippen...Ze heeft d'r best gedaan! wel wat bloedverlies en alles is week en verkort dus er is wat werk geweest...Zucht...we wachten maar weer af...Hopelijk meer resultaat bij de andere meiden! ❤
Bij de meeste word er gestript of poging tot en ik zit hier te wachten... Wil bijna een pruillipje trekken maar dan denk ik maar aan hoe de andere dames die al ruim een week verder zijn het volhouden @Meisje93 @krijgertje. Ze zou me zoiezo bellen want ze moet wel alle controles enzo nog doen.. Maar heb t idee dat ik morgenvroeg langs moet komen of zij bij mij en dan door naar het zkh voor gesprek over inleiding. Ik ben zooo nieuwsgierig of er al wat gaande is als ik jullie zo over voorweeën hoor kan ik me niet voorstellen dat ik al ontsluiting heb hoor.. Hier en daar een kramp of harde buik maar vind alles nog wel goed te doen op m'n andere klachten na
Fijn @Pln ! Hopelijk valt er al wat te strippen! (En ook als dat niet zo is kan dat een paar uur later natuurlijk helemaal omslaan he!)
Pff hier toch regelmatig krampen, ook in bad blijven ze komen. Op hoop van zegen dat het zo niet weer inkakt!! Al worden ze qua kracht of snelheid niet echt veel sterker, mja het is pas sinds 1.5 uur aan de rommel. Afwachten maar.... @Pln hopelijk kan ze iets! @Kippetje88 balen zeg. Hopelijk heeft ze wel iets getriggerd.
Woepwoep 2 cm ontsluiting! Ze kon er echt super makkelijk bij en ontspannen lukte me zo enorm goed heb er amper iets van gevoeld in ieder geval absoluut geen vervelend of pijnlijk gevoel. Ik ben blij . Nu maar weer afwachten, ze zei dat de eerste 6 uur het meeste effect heeft dus als ie na 00.00 geboren word ben ik helemaal tevreden haha
Ohja.. En als ik zelf niet had gevraagd om eerder iets te doen zou ze me do of vrijdag laten inleiden want hij is toch wel erg groot denkt ze... Maar die afspraak morgen gaat gewoon door.
@YellowEyes wow mooi zeg dat het zo goed ging! Van harte gefeliciteerd @Lenaroos poe wat snel. Kan je het bevatten? Van harte!!! Ik probeer mee te lezen, schrijven lukt nog niet echt. Druk druk Hopelijk snel de rest vd baby’s hier
Wat jammer dat er niet een beetje ontsluiting was... Rommelt het wel bij je? Ik duim voor je dat je lichaam aan het werk gaat door een evt. Prikkeling!