lig net aan de CTG. Was een beetje te laat. Megadruk in de parkeergarage. Hopelijk ben je snel aan de beurt.
Ik heb me toch krampen in buik en rug bah bah niet fijn in die volle wachtkamer. Ben benieuwd naar je ctg!
Oh nee dat is niet fijn nee. Nou de voorweeën zijn er iig goed op te zien. Baby is gelukkig ook lekker actief.
@Kippetje88 zet hem op! @Meisje93 hoop zo voor jou dat je huisarts erbij is! @Pln hoe gaat het bij jou?
Nou.. waar zal ik beginnen haha. gisteren dus met 40 weken gestript, toen 2 cm met een super laag liggende baarmoeder en hoofdje. zag er erg gunstig uit. strippen was ook niet pijnlijk. Vannacht dus wat krampen in bovenbenen, rug en buik gehad beetje zeurderig maar super goed te doen ik had immers al 2 cm cadeau. Vandaag afspraak bij de klinisch verloskundige in het zkh. super lieve vrouw! meteen alles besproken voor de inleiding maar helaas morgen alles vol, in overleg met de afdeling wilde zij zelf ook voelen of de kleine er inderdaad gunstig bij lag zoals mijn eigen vk opgeschreven had want dan zou het een kwestie zijn van vliezen breken, uurtje wachten en dan wel of geen infuus om in te leiden. er liggen namelijk 5 vrouwen voor een inleiding met inwendige capsules die of vandaag allemaal bevallen, of morgenvroeg allemaal opnieuw beoordeeld moeten worden. in dat geval kunnen ze bij mij vliezen breken. Dus ik kreeg een inwendig onderzoek, zij was NOG enthousiaster als mijn eigen vk. ik moest er wel om lachen haha. Kleine ligt echt zo onwijs diep, en ik zit inmiddels op ruim 3, bijna 4 cm ontsluiting. Ik zie dit dus als 4 cm cadeau aangezien ik de voorweeen echt makkelijk kan handelen. We hopen nu dat de vliezen vandaag zelf breken of dat de weeen flink op gang komen en dat ik voor morgen bevallen ben, maar inprincipe sta ik voor morgen 7 u op de planning. Als het vol blijft bellen ze me morgenvroeg om 6 uur af en word ik doorgeschoven naar donderdag, maar mijn gevoel zegt dat ik binnen nu en 1,5 dag wel beval. Mijn eigen vk heeft tot morgenavond zelf dienst als het spontaan begint dus dat is ook wel fijn. Het blijft dus nog even spannend of ik de kleine morgen in mijn armen heb of donderdag
Wie was er nou van de week zo super snel bevallen? excuses voor mijn mega slechte geheugen ik dacht @YellowEyes ? Dat is het enige waar ik bang voor ben, of naja het spookt door mijn hoofd.. omdat ik tot nu toe echt nauwelijks wat heb gevoeld, iedereen hier mega snel bevalt en mijn moeder dus ook bevallen is in 8 en 6 uur.. Ik weet dat het vast niet zo'n vaart zal lopen maar het spookt toch een beetje door mijn hoofd ofzo. Gelukkig kan ik me nog wel heel goed ontspannen, ik ga nu dan ook lekker even liggen en proberen een dutje te doen ofzo aangezien ik om kwart over 4 al wakker was. Wie weet wat er vanavond, vannacht of morgen allemaal gaat gebeuren haha @Christiana hoe is het nu bij jou?
Fijn dat je er nu echt echt bijna bent! Waarom ben je bang om snel te bevallen? Ik vind 6 a 8 uur zelf niet lang. Maar ik ben dan ook 3x heel snel bevallen. De laatste ging bij mij wel erg snel, maar al was de vk toch net te laat, je lichaam doet het werk. Dan hou je het niet tegen. Je bent niet meer alleen toch nu ? Ik denk ook wel dat zij zien als hij ineens wel snel komt. Komt goed!
Spannend @Pln hopelijk word je morgen niet gebeld en meld de kleine zich op korte termijn. Ik voelde tot 7 cm ook vrij weinig hoor en dat gun ik iedereen . Ik ga voor je duimen!
@Lenaroos dat is een gevoel wie weet is dat helemaal niet tis ook niet dat ik erover pieker. Ik ben wel alleen, manlief is gewoon aan het werk, uurtje rijden. Maar als ik naar @Christiana kijk die had ook 4 cm en daar zette het ook niet door dus wie weet zit ik er wel helemaal naast je weet het niet haha. @Mimi91 ik had dit echt niet verwacht, kan natuurlijk nog hartstikke stagneren maar aangezien de vk allebei zo positief zijn doen mij goed. Ondanks alle kwaaltjes en 't ziek zijn tijdens de zwangerschap zie ik al die tijd absoluut niet tegen de bevalling op dus dit gunstige nieuws is erg fijn, hopelijk gaat de rest net zo fijn. Ik probeer even te beseffen dat ie d'r nu echt bijna is, het lukt alleen nog niet ik denk pas als ie d'r een week is haha
Ik denk dat de weeën zijn begonnen hier! En geloof me, met weeën auto rijden is geen pretje. nu heel hard hopen dat het goed door gaat zetten.
Ohnee voorzichtig!! Ik vond het met voorweeën al niet fijn. Hoe snel komen ze? Oooh zou het dan ik duim voor je!!
Whuttt is je man al thuis?? Enneh E Ondergebracht, huisarts eindelijk in de buurt? Hebben ze net je ontsluiting nog gecheckt? Jaaaaaa kom maar baby mama heeft lang genoeg gewacht, wij zijn nieuwsgierig . Zet 'm op!
@Pln ah supernieuws hopelijk zet het echt goed door en heb je vandaag of vannacht/morgen je beeb in je armen @Meisje93 spannend zet hem op! Succes en hopelijk heb je ook snel je kleine in je armen.
@Meisje93 yessss zet hem op!! Yeayyyyy @Pln oehhh dat klinkt heel goed! hoop dat de kleine er snel uit wil.