Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019 3.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 9 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Christiana het blijft maar rommelen bij je...

@YellowEyes wow wat een uren heb je gemaakt!
    Jij bent wel toe aan rust ja. :)

Vandaag is man thuis, dus die mag lekker aan het werk gezet worden. :D

2. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Ja wordt gek van die voorweeen. Ik doe niks en het rommelt gewoon heel de dag. Ook heel benauwd en een branderig drukkend gevoel aan de onderkant. Mja we wachten wel af. Zit mijn tijd wel uit...

Het is gewoon uniek een zwangerschap en na alle miskramen ben ik ook heel blij met de zwangerschap. Maar eerst dat gezeik van het werk en nu lichamelijk bagger. Dat is een beetje balen, moed zit vandaag in mijn schoenen.

3. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Cindy1977 haha nou inderdaad. Meestal doe ik het dan ook maar aan naar bv oma die het gekocht heeft :roflmao:

@Christiana heel vervelend allemaal zo voor je! Hopelijk keert de rust nog een beetje terug..

Cindy1977 vindt dit leuk.
  4. Kippetje88

Kippetje88 Bekend lid

11 apr 2015
    644
    1.115
    93
    Vrouw
    M'n huis is een pleuriszooi, zitten nog in onze pyjama en dat blijven we ook gewoon! #gewoonomdathetkan #geldigereden ;)

5. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ow echt heerlijk! Ik hoop me er ook een keer aan toe te geven komende weeken. Geniet ervan :D:$

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Christiana ja je wilt gewoon graag genieten van de zwangerschap.

Heerlijk!!!
    Afgelopen zondag ook gedaan & het was me super goed bevallen. :D

7. Kippetje88

Kippetje88 Bekend lid

11 apr 2015
    644
    1.115
    93
    Vrouw
    Auwie! Indalingsweeen? Caramba! ik herken weer hoe het voelde punt nl :eek:

Maar volgens mij moet ik ook flink kakken ;)

8. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Ik heb precies het zelfde.
    Ik hou totaal niet van Disney dingetjes, ja voor ondergoed en pyjama maar anders liever niet. :roflmao::roflmao: maar zag vandaag wel hele schattige Disney kleertjes bij de H&M:rolleyes:

9. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Buikfoto van vandaag! :)

@Kippetje88 oh heerlijk, zo'n dagje! Lekker van genieten.

Bijgevoegde bestanden:

Nelllie, MamavanHayden, Appelmoess en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Mn dochter is helemaal weg van minnie mouse dus heeft er ook veel kleren van, kvindt het ook wel leuk alleen het moet niet te worden. af en toe van bambi of marie van de astrokatten is ook wel leuk maar dan vindt k het ook wel genoeg.Ieder zn smaak natuurlijk hihi gelukkig maar anders was het wel heel saai geweest.

afgelopen nacht echt een slechte nacht gehad peuter sliep wel lekker door nadat ze om 21:30 in slaap was gevallen. Zelf 4/5x wakker geweest van de pijn en dorst. En de beeb ook nog eens overactief.

mooie buikje @YellowEyes !

heerlijk die pyjama luie dagjes hou ervan haha

hebben jullie nog plannen met de kerstdagen?

Hier gaan we op kerstavond gezellig met zn 3en cadeautjes uitpakken en films kijken.

1e kerstdag gaan we hier gourmetten met goeie vrienden en mn broer.

2e kerstdag gaan we gourmetten bij mn schoonouders en eventjes op visite bij mijn ouders die er verder niet veel aan doen

YellowEyes vindt dit leuk.
  11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    #disney. Totaal geen fan van. Heb er ook niks van in huis. :rolleyes:
    Tot nu toe zeurt dochter er ook niet om gelukkig.
    Net zo'n b.nosy fan als haar mama. :|

Mooie buik! @YellowEyes

@TigerAngel7 volgens mij ben jij wel een aardige disney fan toch?
    Mijn collega is helemaal gek van mickey mouse. Zelfs haar toilet is helemaal in die stijl. :D

#kerstdagen.
    Kerstavond: Uitgebreid eten & denk kerstfilms kijken.

1ste kerstdag: Gourmetten bij schoonouders

2de kerstdag: Eten bij broer & schoonzus.

YellowEyes vindt dit leuk.
  12. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Hier ook geen disney fan. Maar dochtertje heeft wel een paar favorieten op netflix. Ze zeurt niet, nog niet haha. Ik heb zelf een nette stijl en dat is ook te zien aan haar.

Kerst.. niet echt plannen. Maar wel lekker bij familie op bezoek. Gezellig!

Vandaag weer vies weer... bah! Ik hoorde het plafond kraken op kantoor. Dus meteen man laten bellen. Bleek niets aan de hand te zijn. T stort niet in, gelukkig. T is gewoon de angst in mn hoofd...

Babykamer vandaag schoon gemaakt. Echt ALLES! Gordijnen eraf, gewassen, gestreken, weer oogehangen. Commode, ledikant, kast ook schoon gemaakt. Alles eruit en netjes terug gezet. Knuffels in de was gegooid. Kortom.. alles gedaan.

Morgen ga ik de andere kamers doen. En nu denk ik: waarom wouden we ook alweer een groot huis? Met veel slaapkamers?

Chezzy vindt dit leuk.
  13. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zo vandaag alle laatste dingen zo goed als afgerond. Automatisch antwoord dat ik tot medio mei afwezig ben ingesteld op mijn werkmail. Kan ik maandag m'n collega’s nog ondersteunen en rustig nog wat afronden maar dan zit het er echt op! VERLOF! tot mei klinkt zo lang haha maar de tijd vliegt voorbij denk ik.

Ook ik ben geen Disney fan, zoiezo nooit echt tekenfilm fan geweest.. Ook niet toen ik klein was. Dus voor mijn kindje misschien wat saai. Ik ben meer van de pastelkleuren en houten/natuurlijke materialen. Maar dat betekent niet dat er hier nooit iets van cars of Bob de bouwer etc. Binnen zal komen tis een kind! Heb een vriendin die nu ook bijna uitgerekend is en zij is enorme disnsyfan, heeft alle films op DVD!

Onze boodschappen zijn net al geleverd, manlief haalt maandag bij de slager het vlees, brood bij de bakker en de allerlaatste groentjes maar wij komen niet om van de honger!
    -Kerstavond schoonfamilie op bezoek om te gourmetten en cadeautjes.
    -1e kerstdag rustig aan met zijn tweeën eten bij m'n schoonouders. Overdag lekker kokkerellen voor de 2de kerstdag.
    -2de kerstdag komt mijn moeder met haar ouders en m'n zus met dr man en iedereen regelt een gerecht.

En dan "3de kerstdag" rondleiding op het kdv, heb er zelf gewerkt maar dan heeft manlief ook een idee waar onze kleine gaat komen en hoe het in zijn werk gaat.

Poetsen en wassen ga ik daarna of na oud en nieuw pas aan beginnen met hulp uiteraard. Verwacht 'm nog niet voor de 37 weken :p. Maar met 37 weken wil ik wel echt klaar zijn ook al zal het dan nog geduldig wachten worden.

Moeheid kikt steeds vaker ineens in, slapen gaat nog steeds bagger maar wel iets beter nu m'n liezen minder pijn doen, hydrocortisonzalf helpt goed! :thumup:

@YellowEyes bescheiden buikje hoor!
    @Christiana hou je maar rustig, je lijf geeft het duidelijk aan zegt mijn gevoel sterkte!

Bijgevoegde bestanden:

14. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    @Meisje93 een echte disneyfan ben ik dan weer net niet.. Maar zoals de films tarzan, mowgli, lion king vindt k dan wel weer mooi maar heb zelf niks op dvd. Qua leesboekjes heb k wel veel van day vindt S. dan weer erg leuk.

hahaha scheelt ook weer voor jou dat ze zelf een b.nossy fan is. Word een dure puber later haha.

Ook een gezellige drukke week voor de boeg dus.

@Kiekieboe grappig dat je dan echt het karakter herkent in je dochter, vind de kerst ook altijd gezellig sfeervol.

Ja hier regent het ook al de hele dag door ik hou er ook niet van. Is het plafond zo erg dan dat je zo schrok?
    Je bent er vlot bij met schoonmaken, ik moet hier de babykamer nog helemaal uitsoppen, kleertjes zijn al wel uitgewassen.

@Pln lekker toch kun je nu ook eindelijk je rust pakken. Kijk dat scheelt alweer dat je bijna alles in huis hebt. En spannend voor je man voor die rondleiding voor psz. Ja 37wkn zit je zo aan vindt het echt te snel gaan soms, blij van aan de ene kant. Kan niet wachten om weer pijnvrij te zijn.

moeheid komt hier ook erg bekend voor ook al doe k de hele dag niks. En dan soms met slapeloze nachten maakt het helemaal af haha. Waar is die zalf voor dan die je gebruikt?

Ik moest deze plaatje even met jullie delen. zo herkenbaar! en moest er zo om lachen haha

Bijgevoegde bestanden:

nijntje90, Manna, YellowEyes en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Sinds een week of 25 vind ik het ook erg snel gaan, kijk er naar uit dat mijn lichaam zich weer wat beter gaat voelen (bekken, banden/buikpijn heb ik al de gehele zwangerschap dat de vk schrok dat ik zo grimaste toen ze aan mijn buik voelde, maar ook de lage weerstand maagzuur etc). maar voor nu nog lekker bij mij blijven groeien. ik probeer zoveel mogelijk van dit trimester te genieten gezien het voor mij de beste is, en ik ga mijn buik vast nog missen!

Ik had zo'n pijn in mijn liezen afgelopen 4 weken dacht eerst schraal maar blijkt toch een schimmeltje te zijn. 's nachts en overdag zoveel pijn, zelfs joggingbroeken hielpen niet meer. maar pijn is nu weg, soms nog wat jeuk maar het gaat al snel vooruit:)

maar ondanks alles ben ik zo ontzettend benieuwd naar die kleine, het is het allemaal wel waard zegt mijn gevoel! Beetje jammer vind ik dat collega's dan zeggen: "nou kijk maar uit voor de roze wolk, want daar donder je net zo hard weer vanaf" laat me gewoon lekker genieten en alles zelf ontdekken. Het gaat bij iedereen anders en als het nou niet zo lekker loopt in het begin nou dan is dat ook maar zo hoor. We komen er wel doorheen!

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Word spontaan jaloers op jou @Kiekieboe !
    Mag ik even een week van jouw energie?
    Ik wil ook heerlijk mijn huis kunnen soppen. :D

@Pln dat is een goeie! Over dat automatische antwoord. Zal ik morgen ook eens even instellen.

ideaal dat boodschappen laten bezorgen.
    Wat gaan jullie maken voor 2e kerstdag?

Wat leuk dat de kleine man naar het kdv gaat waar jij hebt gewerkt.

@TigerAngel7 Je houdt het dus beschaafd. :)
    Ach iedereen zijn interesses toch?

Ze is nu al duur. :p Wilt iedere dag naar de winkel & auto rijden...
    Kreeg van de week pakketje voor mezelf binnen & madam was verontwaardigd dat er geen kleding voor haar binnen was gekomen...

nijntje90 en TigerAngel7 vinden dit leuk.
  17. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja, ik heb wat taken uit handen gegeven, dus gelijk verwezen naar die persoon. Ik mag van mezelf niet meer op mn mail kijken thuis haha.

Wij maken de haricots verts met spek, aardappeltoetjes, zelfgemaakte appelcompote, frisse salade en als toetje hebben we een merengue ijsrol, zo'n witte chocolade/aarbeien ijstombombe van de AH en 2 bakken ijs en slagroom. voor ieder wat wils en alleen op tafel zetten haha. De rest maken soep, rollade, sauzen, en stoofpeertjes.

Ja ik vind het wel gek want mijn oude leidinggevende gaat ons rondleiden en die had mij een vast contract beloofd maar toen stortte heel de kinderopvang in dus ik rekende er al niet meer op. Ben toen de opleiding vpk gaan doen. Maar kreeg dus ook geen contract, was niet zo tof. Bijna alle oude collega's werken er nog en ik was heel tevreden over de werkwijze en visie toen der tijd. Zit ook het dichtste bij dus dat is wel heel handig:)

18. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    @TigerAngel7 ja, nu kan ik nog alles schoonmaken, zelf. Daarna is t een kwestie van bijhouden. Dat doet mn man dan.

Van de baby is alles gewassen.
    Ik moet nog spulletjes voor mezelf inpakken. In de vluchttas. Ff zoeken..

TigerAngel7 en Pln vinden dit leuk.
  19. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh lieve dames.. morgen nog 1 dag en dan verlof!

Chezzy, Manna, YellowEyes en 9 anderen vinden dit leuk.
  20. krijgertje

krijgertje Bekend lid

20 mei 2014
    531
    686
    93
    Nog even volhouden @Bella28 !

Ik heb vandaag m’n collega’s uitgezwaaid tot ergens in april :D verlof! Heerlak!

Bella28, Chezzy, Manna en 6 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina