Nou ik heb helemaal niet geslapen haha na de laatste fles van 24 uur alleen maar zeurend in het ledikant gelegen ik er 8 x uit ofzo. 4 uur de volgende fles dan maar. Spuugt die alles onder, slaapzak romper mijn bed alles! Toen maar naar beneden gegaan toen die niet wou slapen. Om 7 net maar een fles gegeven, Hopelijk blijft die binnen. Zo hopelijk veilig op school aankomen, pfff wat een start vd dag zeg.
@Cindy1977 hier ook geen 6 uur er tussen, max 4.5 u maar ook niet dagelijks en t liefst dan bij de fles rond 8 u ipv de laatste fles haha. Laatste fles krijgt ie voortaan een schepje meer. @Christiana oh nee wat een nacht. Niet ook om 4 en 7 u wakker maar gelukkig wel kunnen slapen tussendoor. Succes naar school toe!
Ik hoor idd veel verschillende verhalen over wat de kindjes gemiddeld slapen. Hier moest ik haar vannacht weer wakker maken voor de voeding, anders zat er langer dan 6 uur tussen. Hadden gisteren een feestje van m'n opa en z'n vriendin. Ze was daarvoor super onrustig en huilerig. Hebben haar toen om 13:45 uur 125cc afgekolfde moedermelk gegeven en toen was ze helemaal knock-out. Werd toen pas weer lichtjes wakker om 18:30 en hebben toen besloten haar weer te voeden. En dan heeft ze ook nog eens zo'n super nacht. We hadden het volgens mij niet beter kunnen treffen. @Cindy1977 gelukkig heeft ze geen last van de drukte en wat fijn dat jullie zo goed verwend zijn! @Christiana jeetje, pittig nachtje! Heel veel succes met school en ik hoop dat er snel een goed ritme voor jullie komt.
@TigerAngel7. Fijn dat ze qua gezondheid vooruit gaat en dat jullie wat meer nachtrust hebben! @Pln. Wauw, wat fijn dat je man zo helpt. Hier verbaas ik mij ook over hoeveel energie ML lijkt te hebben. Gelukkig kan ik wel steeds meer doen in het huishouden, zodat het meer 50/50 wordt nu . #nacontrole. Hier over twee weken nacontrole bij gyna. Maar geen idee waarom….. Vorige keer had ik fluxus, dus ze wilden controleren of alles goed was. Maar nu heb ik geen klachten gehad, behalve diastase maar daar kan gyn niet zoveel aan veranderen . #anticonceptie. Qua anticonceptie heb ik al tijden de nuvaring (van de pil kreeg ik last), dus ga dat ook weer doen. #vloeien. Net zoals vorige keer na ca. een maand gestopt. Wel wat naweeën. Denk elke x dat ik ongesteld wordt haha. Sterkte voor alle dames met hun mannen. Het is dat we een tweeling hebben, anders zou het ook meer op mij zijn aangekomen gok ik. Man is overigens nog steeds niet gewend om een tweeling te hebben haha. Over ontwikkeling. Echt apart om het verschil in ontwikkeling zo te zien. Dochter kan haar hoofd goed omhoog houden. In wieg beweegt ze haar hoofd van linker naar rechterzij. Ze volgt ook rammelaar of knuffel van links naar rechts, boven naar beneden. Zoon lijkt alles wel best te vinden en doet er geen moeite voor. Gister voor het eerst heeft hij een knuffel gevolgd. Draait hoofd nog niet om in wieg (maar heeft ook wel een errug groot hoofd haha). Ze zijn natuurlijk 3 weken te vroeg geboren, en ZK vond dat ze zich toen al 35 week oude babies gedroegen, dus ga er maar vanuit dat het een logisch gevolg daarvan is. Bij CB met 4 weken waren er geen bijzonderheden. Zes weken oud! Ik trek de herstelperiode van de bevalling nog even door
@Christiana pfoe pittige nacht heb je achter de rug. Hopelijk kom je de dag een beetje door. @YellowEyes zeker goed getroffen! Fijn hoor. Konden jullie ook lekker van het feestje genieten @Chezzy een nacontrole is standaard procedure dacht ik. Nu al een verschil qua karakter te zien dus. Wel leuk om te zien lijkt me. Vanochtend bij het bureau geweest, en hoef geen wekker te zetten. Mag haar gewoon zelf laten komen. in 4 weken tijd is ze 580gr. gegroeid. Vloeien is hier zo goed als gestopt. Heb het idee dat ik net mijn eisprong heb gehad of eerdaags zal hebben. Zullen het over 2 weken wel merken.
Ja pittig nachtje en man is net naar Amsterdam gebeld dus vanavond ook nog alleen. Pff!!! Ik moet vrijdag op solligesprek voor de thuiszorg. Ben benieuwd! Hopelijk eindelijk uit het kappersvak... duimen dames! Jip huilde flink op de weegschaal dus moeilijk te wegen maar hij zit nu rond 4850 dus 400 gram boven geboortegewicht. Net naast alle kleine baby's leek die van mij wel een reus!
Ik zit bij de huisarts.. vorige week woensdag flinke migraine gehad sinds een jaar. Normaal heb ik dat alleen bij stress af en toe. Vanmorgen mn zwangere zus aan het helpen werd ik super duizelig, misselijk, ijskoud en grauw zien en stekende hoofdpijn. Inmiddels minder duizelig maar fikse hoofdpijn houd aan en heb t nu bloedheet. Huisarts gelijk even naar de spruw laten kijken aangezien ie nu ook een donker plekje op zijn tong zit en hij steeds minder drinkt.
Ik duim voor je @Christiana Ook ik sta er alleen voor deze week.. vriend heeft voor het eerst weer avonddiensten! Dus avondspits in m’n eentje.. wish me luck!
@Christiana mijn duimen draaien voor je! Al eerder in de zorg gewerkt? haha dat geloof ik graag! @Pln hoe was het bij de huisarts? Het kan ook een hormonenkwestie zijn dacht ik. Althans de hoofdpijn dan. @krijgertje heel veel succes! Hopelijk werken de kids mee.
@Meisje93 ik dacht woensdag zelf ook hormonen inderdaad. Maar ik weet niet wat het was ik werd heel flauw en duizelig en zo enorm koud. Mijn bloeddruk was tot 5x toe niet meetbaar een klein uur later pas weer toen was ie oke maar kreeg ik het ook wat warmer. Later bloedheet en alleen nog fikse hoofdpijn. Ik had ondanks paracetamol temperatuur van 38. Huisarts dacht griep die heerst heel erg. Maar ze belde om 17u nog terug dat ik morgen bloed moet laten prikken omdat mn schildklier ontstoken kan zijn, gebeurd vaker na een zwangerschap. En ik heb eerder een ontstoken schildklier gehad waarvoor ik 1.5 jaar medicatie heb geslikt. Dus we gaan het zien. Vanmiddag even geslapen, maar papa kreeg Thijs niet meer tevreden en hij moest weg. Gelukkig was ie bij mij binnen 2 tellen stil en nog! En ik neem zo weer paracetamol!
Sorry dames even geen tijd gehad, veel onrust met van alkes en nog wat en B heeft ivm rs virus in het ziekenhuis gelegen. Ik heb ook niet meegelezen en ben echt gesloopt.... het gaat gelukkig weer beter met B niet meer zo benauwd nog wel verkouden
@Pln nou hopenlijk niks aan de schildklier maar gewoon je lichaam die even gek deed! Ja soms is het enigste wat ze willen simpelweg mama! @Manna ohjee wat vervelend!! Gelukkig gaat het al wat beter. Hopenlijk krijg jij de kans om even wat bij te komen!
@Manna ah nee wat vwrvelend die es gelukkig gaat het beter maar dat zal wel echt slopend zijn.. ben ook zo bang om Thijs nu aan te steken.. @Maze1 ik denk zelf griep heb het heel de nacht ijskoud gehad en nu bloedheet en zweten. Nog steeds koorts ook. Mijn moeder komt straks die neemt Thijs even over zodat ik kan douchen en slapen. Echter zat mijn schoonmoeder daar ook al op te hopen maar goed mijn moeder zou al komen.
Bedankt dames! @Pln rot dat je ziek bent. Meestal is er een incubatietijd dus je eigen baby niet aansteken is toch lastig denk ik... @Maze1 ja ik ben zelf ook niet goed in orde maarja.... ik doe deze dagen maar rustig aan
@Pln Beterschap! Fijn dat je moeder even komt helpen. @Manna och jeetje. Fijn dat B. weer begint op te knappen. Zo sneu.
@Manna .... Ow wat naar is dat rs virus hè, super veel beterschap gewenst! @Pln ... jij beterschap voor jezelf gewenst! Had het al uitgebreid op fb gezet, maar hier ook nog ff. Mini heeft weer spruw, het komt wss van mij, van diep van binnen. Ik heb er al 5 van de 7 wkn zo’n pijn aan, ik was er klaar mee. Doeiiiii bv! Emmy nu Daktarin gel en ik fluclox ab voor 10 dgn. Cold turkey bv stoppen is altijd heftig, zeker als je met gemak de heule straat bv kan geven zoveel als ik heb. Dus de druk er wat afhalen en hopelijk snel klaar.
@Cindy1977 hopelijk neemt de druk snel af! Hier even een (flinke) dip. Huilen om alles. T is waanzinnig ontevreden, dat en het slaapgebrek maken me niet echt een leukere moeder.. is het al weekend?
Zijn er toevallig 2 dames die zich op de fb van ons hebben aangemeld? Ik wil even verifieren voordat ik accepteer...Willen de 2 dames in kwestie mij even via hier een pbtje sturen met jullie naam? Dan kan ik jullie accepteren
Ik voel me kut...Niks gaat zoals moet...spruw, reflux en vanaf vandaag na elke voeding spugen...Een heel ontevreden meisje die haar stemmetje al bijna kwijt is door haar gehuil... Peuter die de raarste dingen doet en ik die geen geluid en prikkels meer kan verdragen...Had niet verwacht dat ik zo depri zou worden omdat het zo pittig is...Man man man...echt niet leuk meer dit...ik ben zo perfectionistisch dus gedij totaal niet in deze chaos...
@Cindy1977 heh wat vervelend zeg! Hopelijk zijn jullie beiden er snel vanaf. En heb jij ook niet al teveel last van stuwing. @krijgertje dat is niet fijn om een ontevreden mannetje te hebben. Enig idee waar hij last van heeft? Dikke knuffel iig. @Kippetje88 Heh wat vervelend zeg! Sneu dat ze er zoveel last van heeft. Ook een hele dikke knuffel voor jou. Anders hulp vragen? Kids hebben er niks aan als mama instort.