@Christiana fijn dat de uitslag goed was! Ai dat is minder. Beterschap, hopelijk knap je snel weer op. @Pln nog even doorbijten meis. Het einde is in zicht. En je krijgt er iets moois voor terug. Ook ideaal toch. Scheelt weer qua aanschaffen. @Manna ja doen het in etappes. Anders moest ons bed eruit & dat is ook niet heel handig. Ach vrijdag zal het allemaal wel af zijn. Zojuist ook alvast de box in elkaar gezet. och jeetje. Ik hoop voor je dat je straks wel wat mobieler bent na de bevalling. Niet fijn als je zo beperkt bent. Ik ben zó moe. Ik hoop dat ik het vol ga houden vanavond.
Fijne jaarswisseling voor iedereen! Ik lees wel mee maar heb niet veel te vertellen. Mijn babykamer staat nog altijd leeg door de schimmel muur. Moest er nu zelfs door huilen haha, geeft me toch stress hoor! En maagzuur heb ik ook erg veel last van, ik drink vooral veel melk en dat helpt dan wel eventjes. En na de wc gaan!!!!!! Ik drink sowieso heeeel veel dus moest altijd al extreem vaak naar de wc. Nu nog wat meer. Dus nachten zijn rot! Maar vanavond gaan we allemaal lekker genieten!
Ik wil jullie ook allemaal een heel fijne jaarwisseling wensen, op naar allemaal mooie baby’s in 2019! Hier de afgelopen week ook wel meegelezen maar geen fut om mee te schrijven. Drukke week gehad met vanalles te regelen, veel controles, zoontje nog eens ziek... Maar ga vanaf nu proberen terug iets actiever te zijn en meer te reageren. Hier vrijdag voor de eerste keer eens een positieve gyn gehad, nu gaat ze ervanuit dat ik deze week zeker nog goed doorkom en we dus de 34 weken gaan passeren en in ons eigen ziekenhuis mogen blijven Hoop dat ze deze keer gelijk heeft, gisteren en vandaag wel spannende dagen want termijn van binnengaan bij zoontje en geboorte zijn over enkele uurtjes gepasseerd
@Meisje93 etappes klinkt beter dan een heel tweepersoons bed eruit. Straks alleen maar profijt van! Nee dat was echt niet fijn, ook voor mijn man niet. Want die moest dus alsnog elke keer eruit om de baby aan te geven, te verschonen en terug te leggen, terwijl ik bv gaf maarja. Mogen niet klagen uiteindelijk ben ik wel redelijk hersteld na een jaar en hebben we een gezonde dochter. Maar stiekem hoop ik toch dat het wat beter zal gaan maarja. Ik zou zo graag nog een derde willen maar mijn man niet en eigenlijk snap ik het wel maar werd vandaag wel verdrietig van de gedachte dat dit misschien mijn laatste zwangerschap is... @Maze1 wat naar die schimmel, is dat niet op te lossen? Kan het me voorstellen hoor dat je erom moest huilen. Dat had ik afgelopen weken ook, er zat geen elektra plafond etc in de babykamer en begon wel te stressen @Eveliennn89 wat lijkt me dat een gek idee dat je op dit termijn je zoontje al bijna had. Ik hoop dat deze baby iets langer zal blijven zitten!
Ik zit hier te gapen! Volgens mij ga ik zometeen knock out op de bank hoor Dus bij deze; Alle liefde van mij voor jullie en jullie gezinnetjes! Op een prachtig 2019! ❤
@Manna jawel er staat nu 1,5 week lang zo een vochtvreter machine, maakt ook nog lekker veel lawaai!! Maar die neemt nogal water op dus mss moet er toch nog van alles gedaan worden!! Zo irritant! Ik wil zo dolgraag het kamertje inrichten is helemaal mijn ding inrichten. Heb overal kisten staan met kleertjes knuffeltjes enz enz. Dus overal rommel en dan 1 lege kamer haha. Maar oke voor de rest gaat het mij goed, en lees ik hier jammer genoeg andere verhalen, dus moet ik ophouden met klagen! Al ben ik ook dolblij als ik niet meer zwanger ben en ik me weer normaal kan bukken enz. Maar dat ze nog maar ff blijft zitten, anders moet ik het arme kind uit dozen gaan aankleden!
@Maze1 wat naar van die schimmel. Ik snap dat je gestresst bent! Hoop dat het snel opgelost is en je lekker kunt gaan inrichten. @Kippetje88 @Meisje93 ik lees dat jullie ook al zo moe zijn.. heb net even een power nap gedaan bij m'n ouders thuis.. ben net wakker, volgens mij anderhalf uurtje geslapen ongeveer. misschien voor jullie ook een idee om eventjes te slapen, doet jullie vast goed! @Eveliennn89 ik duim dat jouw baby dit keer lekker lang blijft zitten, tot minimaal 37 weken weken! Gek idee hoor, dat jouw zoontje rond dit termijn kwam.
Phoe... eerste dag dat ik het zo lastig heb m’n buik is zo strak, precies of baby te weinig ruimte heeft. Voor het eerst ook echt last van harde buiken. Ook onrustige benen. Weet gewoon niet hoe zitten, ben echt ongemakkelijk. Dan maar in mijn bed gekropen. De jaarwisseling maak ik dus niet bewust mee
Soms dacht ik dat ik nou echt de enige ben die echt geen zin heeft om te vieren voor het oud en nieuw?! Ben zowel fysiek als emotioneel echt kapot en sinds 17 dec 2018 heb ik helaas zwangerschapsdiabetes dus ik vrees dat mijn kleine misschien eerder gehaald moet worden?! Want ik heb me heel erg voorgenomen dat ik op een spontane manier kon/wilde bevallen.
@Maze1 heh wat vervelend van die schimmel! Wat is de verwachting? Is het spoedig opgelost? @Eveliennn89 wat fijn zeg! Hopelijk blijft de beeb nog even zitten bij je. @Manna ja daarom! En we hebben de tijd. Dat wel, maar je hebt een lange weg moeten afleggen qua herstel. Hopelijk kom je er nu beter vanaf. Ja lastig is dat heh. @YellowEyes ja die vermoeidheid kwam iets van 2 weken geleden opeens om de hoek kijken. Heel vervelend. Lekker hoor een powernap! Hier helaas geen succes. Als ik geslapen heb smiddags ben ik daarna weer kotsmisselijk. En aangezien ik de ochtend ook al kotsmisselijk ben, heb ik dat er niet voor over. @Nelllie vervelend van je lichamelijke ongemakken. Dan worden ineens die laatste loodjes toch wat zwaarder. @Pitaa91 wat balen van je zwangerschapsdiabetes.
Ze wilde mijn totaal ruptuur eerst hechten met verdoving, ruggenprik vol aan, voelde nog alles. Toen kreeg ik 4 verdovingsprikken in mijn vagina en 4 in mijn anjer.. Nou kan je vertellen ik lag wel een beetje te vloeken. Dat was "ingewerkt" dus de arts dacht te beginnen, tot ik voelde waar zijn vinger was, en ik heel hard weg trok, toen besloten ze dat het beter was als ik onder narcose gehecht zou worden.. Ohh Gelukkig Nieuwjaar allemaal! 2019 word het jaar waarin wij allemaal onze baby's ter wereld gaan zetten.. Het jaar waarin onze partners 5 dagen verlof krijgen. Het jaar van nieuw leven, nieuwe ervaringen en nieuw geluk❤️
Beste wensen dames!! @Nelllie o balen van je strakke buik. Helaas herkenbaar. Rust maar even lekker uit! @Eveliennn89 o hopelijk blijft beebje langer zitten @Maze1 o succes met het kamertje. Hopelijk kan je alles snel op orde maken vervelend zo zeg. Sow ik had me toch voor weeen vanacht!! Schrok me dood. Werk om 3 uur wakker van hevige krampen die wel 1.5 uur zeker aan hielden regelmatig en de kramp duurde ook een goede tijd. Heb een paar keer op het punt gestaan om alles te gaan bellen en man wakker te maken. Uiteindelijk zakte het weg en ben ik toch nog in slaap gevallen. Nu alleen een zeurderig gevoel.
@Christiana gelukkig was het loos alarm. Maar dan schrik je wel even ja. Echt rot die voorweeën. Wat zeggen ze bij jou erover? @MamavanHayden hier voelde ik ook het hechten ondanks de verdoving. Fijn dat ze het uiteindelijk bij jou onder verdoving hebben gedaan.
Mijn hechtingen 2 inwendig hebben ze op de ok gedaan, gelukkig. Klinkt altijd als zoon pijnlijke domper na je bevalling.
ik vond dat het pijnlijkste van heel de bevalling. Kreeg eerst 3 pijnlijke verdovingsprikken. Maar vervolgens iedere hechting alsnog gevoeld. Had er 6 inwendig en 4 uitwendig. Hopelijk straks wat minder schade.
Gelukkig nieuwjaar! De spannende weken zitten er aan te komen. Zo onwerkelijk dat het al bijna zo ver is. @Pitaa91 en @Nellie4 hebben jullie door kunnen slapen vannacht? Ik heb even een uurtje geslapen in de avond, maar wilde eigenlijk ook gewoon blijven liggen. @Christiana jeetje meis, dat klinkt niet goed die heftige voorweeen. Hoop dat de kleine wel nog even blijft zitten tot de 37 weken. @Maze1 wat ellendig van die schimmel! Hopelijk is het snel opgelost en kan de kamer snel afgemaakt worden. Vannacht genoten van het vele vuurwerk in onze straat. Dat is al jaren minimaal en nu echt flink veel. Mijn oren zijn nog aan het bijkomen . Toen ik wilde gaan slapen werd ik helemaal niet lekker. Hoge buikpijn en lage buikpijn. Ik vermoed dat ik mezelf gewoon teveel heb laten gaan met de oliebollen en andere lekkere hapjes en kinderchampagne. Dus fijn nog even gespuugd.(drink ik eens een keer niet teveel ). Gelukkig voel ik mij nu stukken beter. Maar ik en mijn man schrokken wel even van de buikpijn. Een van de eerste dingen waar ik mij zorgen over begon te maken was of mijn huis wel schoon was....echt niet goed hoor. Vandaag de kerstboom er uit, box opzetten en aan de poets. Zalig!
@Manna ik heb en houten wiegje wat zowel open als dicht kan en op wieltjes of op schommelstand. Vervelend die maagzuur en bekkenpijn he.. Dat + een zwakke blaas houden mij onwijs veel wakker. @ Meisje93 ik bijt nog even door, ik zal wel moeten. Alles voor de kleine. Ik probeerde gisteren even te slapen stonden eerst m'n schoonouders voor de deur, toen lag ik eindelijk in bed kwam 't bezoek een uur eerder en was ik en niet aangekleed en nog niet alles stond klaar. Wel 2 lieve kleine meisjes op bezoek gehad waardoor dat helemaal in 't niet viel en heerlijk gegeten (lees: veel te veel). Iemand die vuurwerk verkoopt woont 1 straat verder, wij hadden het mooiste uitzicht vannuit ons nieuwe huis prachtig! En gezellig spelletjes gedaan terwijl ik bijna in slaap viel. Ik ga niet klagen over hoe ik me voel, eigen schuld had ik maar niet om half 5 naar bed moeten gaan.. Gelukkig bijna alles opgeruimd voor we naar bed zijn gegaan, nu proberen om ondanks de biologische klok, nog steeds knallen buiten en een snotneus nog even te slapen. De allerbeste wensen lieve meiden voor het nieuwe jaar, op een goede gezondheid en veel geluk samen met onze newborns en gezin!