@moonchild wat vervelend van die buikpijn. Haha denk dat dat voor iedereen herkenbaar is Je wilt alles spik en span hebben als je gaat bevallen. @Pln wauw jij hebt het lang volgehouden! Heb je nog wat bij kunnen slapen?
Ik zat de laatste 2 uur alleen maar te gapen maar het leek erop alsof 't spelletje bijna afgelopen was.. Maar dat was dus niet haha. Daarna gauw alles opgeruimd. Was bek af. Kom nu pas uit bed, veel korte slaapjes gedaan. Zo lekker wat eten en op de bank
Iedereen de allerbeste wensen, het jaar dat onze baby's geboren gaan worden. Ben benieuwd welke baby zich als eerste meld @Pitaa91 ik ken het, zwdiabetes is niet fijn maar het is afhankelijk hoe het met de groei van de baby gaat en of het nodig is om eerder gehaald te worden. Hier laten ze me sowieso niet langer dan de 40wkn lopen, weet niet of ze die protocol ook bij andere ziekenhuizen volgen. Hier een behoorlijk geknal rond 01:30 was het eindelijk wat rustiger. Ben zelf om 03:00 naar bed gegaan met ongelofelijk veel pijn mm vriend moest me helpen na boven en helpen uitkleden en ik bed leggen. 2x wakker geweest maar gelukkig sliep ik vrijwel weer snel. En nu is de pijn gelukkig een stuk minder geworden dus denk teveel gedaan gisteren. Mm peuter lag om half 8/8 uur in bed en die was half 10 vanmorgen wakker. De visite ging vanmorgen om 06:30 ofzo pas weg blij dat k er niks van meegekregen heb haha. Eergisteren hadden we al alle kerstspullen opgeruimd en gisteren nog even snel de gordijnen opgehangen kom een eind in zicht. Blij dat de feestdagen enzo voorbij zijn
Onze kleine loopt bijna 2 weken voor op de groei en hij moet deze week minimaal 2800 gram gewogen zijn (hij woog toen op 14 december 2300 gram) dus dat is net boven het gemiddeld als ik 't goed begreep natuurlijk. Als het echt medisch moet, haalt het zkh onze kleine inderdaad ietsje eerder eruit. Ik ben 1m52 en sinds ik zwanger ben, ben ik ongeveer 10/11 kg aangekomen daarom vrees ik denk ik dat hij eerder gehaald moet worden omdat ik me herinnerde wat mijn gyn heeft gezegd; je bent nogal heel klein en jouw buik is best wel erg groter, maar het hangt ook van jouw conditie kwa lichaam en gezondheid af als je toch zwangerschapsdiabetes blijkt te hebben. Bij zw diabetes haalt het zkh het liefst wel ietsje eerder eruit als ik 't goed begreep.
Oh zo op die manier, en is jou vriend ook klein dan of valt dat mee? Hier werd de baby 28 dec bij de laatste echo op 2840gr geschat op dit termijn. En ben tot nu toe 14kg aangekomen. Ze maken geen schatting wat ze zou wegen bij de geboorte zal dat maandag eens vragen hoe of wat bij mn eerste zwangerschap had ik ook diabetes en werd ik met precies 39 weken ingeleid maar ook omdat dit gepaard ging met zwangerschapspuppp en ze mn dochter woog 3730gr bij de geboorte. Maar ik ben dan zelf 1m70 en mn vriend 1m80. Wanneer heb je weer een controle en echo dan?
Ik kies in mijn volgende leven een kleine man uit waar kleine kids in de familie zitten. Pff al die grote babys maar ik ben niet zo heel groot... manlief is 1.98 en ikzelf 1.67 denk ik. Pff ik ben me toch beroerd! Hopelijk slaat de anti biotica snel aan. De koortslip zet ook helaas door, de vorige keer had ik dat met de bevalling. Dat was echt klote alles met een mondkap doen en ontsmettingsmiddel.
Nee mijn man is 1m85 als 't goed is en zijn moeder had ooit wel zw diabetes vermoedden wij want mijn man was destijds wel erg dik totdat hij naar het leger ging, was hij wel heel veel afgevallen, maar zijn moeder was nooit onderzocht op die zw diabetes, ze ate/dronk/snoepte echt alles (nee geen alcohol) en rookte ook elke dag. Bij zijn geboorte woog hij toen 3780gr. Ik zelf heb nog noooooit zw diabetes gehad terwijl ik al 2 kids uit mijn eerste huwelijk heb. Deze vrijdag heb ik weer controle en echo.
Nou... gisteravond zijn wij rond 22u gaan slapen. Heerlijk geslapen, ondanks de knallen. 8 uur weer opgestaan. Opgeruimd, ontbeten, wat boodschappen gedaan en daarna naar mn ouders. Hechtingen.. ik had er 2 volgens mij. Ondanks de verdoving, alles gevoeld. En ja, ik moest er van huilen. Deed veel pijn, weeën en persen vond ik niet eens zo pijnlijk. Morgen weer echo! Yeey! Ben zo benieuwd! Mn buik ziet er nu op zn mooist uit, volgens mn man en zusjes. Trots op! Zo raar dat t binnenkort gewoon voorbij is.
Oef dames dat jullie dat hebben gevoeld dat hechten, lijkt me heel naar. Ik was (blijkbaar) al verdoofd van de knip/vacuüm en heb behalve een vervelend gevoel er niet wat van gevoeld. Hoeveel hechtingen durfde ik niet te vragen, het duurde ruim een uur mijn bevalling maar 5 uur Cosleeper vandaag opgezet, dat hadden we bij de vorige ook moeten doen zeg! Lijkt me echt heerlijk... Stiekem al wat tasjes met babyspulletjes doorgeneusd ondanks dat ik rustig aan wou doen, maar verder in huis niets gedaan (althans gedelegeerd naar mijn man ). Wat heerlijk die nesteldrang en bubbel waar je dan weer in komt. Hebben jullie ook zo'n babybubbel?
@Christiana och ook nog eens een koortslip erbij. @Kiekieboe ook lekker! Veel plezier morgen bij de echo! Jij ook! @Pln Buik groeit zeker hard ja. @Manna fijn dat je er niets van gevoeld had! Haha. Hier nog niet echt een babybubbel. Wie weet komt ie nog.
Gelukkig nieuwjaar allemaal! @Nelllie hoe is het vandaag gegaan? Nog steeds zo’n last? Strakke buik en harde buiken hier spijtig genoeg ook genoeg ervaring mee... @Christiana bij jou blijft het ook wel spannend... doen de voorweeën ook iets of is het alleen heel vervelend voor jou? Hopelijk voel je je snel beter! Wel balen van de koortslip.. en al helemaal als je dat juist bij de bevalling hebt. @moonchild al een geluk ging het dan na het braken wel terug beter... @hechtingen wat een heftige verhalen allemaal. Ik heb ook een knip gekregen bij mijn zoontje maar heb er door de epidurale die nog niet uitgewerkt was weinig van gevoeld. Van het hechten overigens ook niet, al een geluk als ik jullie verhalen zo lees... @Kiekieboe @Pln veel plezier met de echo’s morgen! @Manna hier ook nog niet echt een babybubbel. Maar heeft ook wel met de angst voor een vroeggeboorte en de kleine weer in het ziekenhuis te moeten achterlaten te maken denk ik...
Onze boxspring is te hoog voor een co sleeper! dan maar wiegje gewoon naast ons bed...De boom is er uit en de box staat er al! Wiegje ook maar van de week in elkaar zetten en dan maar aan de vluchttas beginnen aangezien alles gewassen en gestreken is! ❤
@Manna zo fijn een cosleeper! ga je vast veel plezier van beleven Hier zijn de slapeloze nachten begonnen geloof ik. Ondanks doodmoe lig ik toch al sinds 8 uur klaarwakker in bed. Nu ook nog eens mega maagzuur natuurlijk dus kan helemaal niet slapen nog meer wakkeren hier?