Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019 3.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 9 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    @MamavanHayden ... hè wat naar die pijn, echt zo’n partypooper gevoel geeft dat. Gewoon aankaarten idd en kijken wat er mogelijk is.

@Chezzy ... spannend zo met de twins! Ik ben echt benieuwd wanneer ze zich aandienen! En ik snap idd dat je je eigen kleding niet meer past, mijn vriendin liep ook met te korte shirtjes en zo rond :)

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Super!
    Ook fijn dat je bloeddruk weer mooi gezakt is.

Cindy1977 vindt dit leuk.
  3. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    @Kiekieboe zo! Die kleine van jou groeit lekker hard, fijn zeg!

@MamavanHayden wat rot, die pijn! Snap dat je er klaar mee bent. Inderdaad gewoon voorleggen dat je er zo'n last van hebt en ik hoop dat je dan snel duidelijkheid krijgt!

@Cindy1977 wat fijn dat de baby zo goed groeit en dat jouw bloeddruk weer gezakt is. Super fijn.

@Meisje93 fijn hè, zo'n eerste babywasje! En niet gefrustreerd worden op jezelf hè, als je geen energie hebt. Je mag ook rust nemen! :)

4. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jaaa hier ook een eerste babywasjes erin nadat ik de wasmachine helemaal heb schoongemaakt en heet heb laten draaien met soda en azijn. Ben vandag verder wel echt te moe, ritme is er helemaal uit nu met de feestdagen en vakantie van manlief. Vanaf vandaag weer optijd erin en een beetje optijd eruit. Kan ik komende week m'n nesteldrang loslaten als manlief weer is werken. Kerstspullen zijn in iedergeval weg.

Nu toch nog even op pad voor een andere voedingsstoel aangezien mijn hobbel Eames niet ideaal zit voor borstvoeding (idee van manlief, zo zorgzaam!

Hier ook steken van onder en flink harde buiken. Benieuwd hoe groot die van ons is en of ie nu helemaal ligt ingedaald.

Ooh ik ben heel benieuwd wie de eerste gaat zijn!

Mooie buikjes!

Chezzy, YellowEyes en Cindy1977 vinden dit leuk.
  5. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Ik loop altijd naar m'n ouders hun huis toe, is ongeveer 2 km. Dit gaat normaal prima, is makkelijk te doen. Maar kreeg me net een partijtje steken/krampen en harde buiken. Zal het voorlopig denk ik niet nog een keer doen. :eek:

Hier ook weer een babywasje gedraaid! Ook alle kerstspullen weer opgeruimd en schoongemaakt in huis. Heerlijk :D

Chezzy en Manna vinden dit leuk.
  6. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @Meisje93 bij de fysio. Denk dat ze het bij de apotheek ook wel hebben en anders een sport winkel? Internet heb ik ze ook gezien. Kostte een 10tje de mijne!
    @Cindy1977 gelukkig was alles goed!

7. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Hier de babykamer al 2e trimester met succes afgemaakt :roflmao:. Over 2 dagen ga ik alle babykleertjes en knuffeltjes wassen:D. De volgende week donderdag ga ik de vluchttas inpakken:eek:. Goh, wat gaat de tijd toch snel zeg!:|

Chezzy en Manna vinden dit leuk.
  8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @YellowEyes ja en nee. :p
    Ben blij als het schoon en gestreken is de kast ligt.
    Dat is ook weer zo. Neem ook zeker mijn rust, maar als ik daar volledig aan toegeef gebeurt er helemaal niks. :rolleyes:

Oei toch teveel van het goede. Dan maar de fiets of auto pakken voortaan.

@Pln heb je speciaal voor de babywas je wasmachine gereinigd?
    Hier ook totaal geen ritme meer nee.
    Blij als de rust weer een beetje weder keert.

En geslaagd voor een nieuwe voedingsstoel?
    Moet natuurlijk wel lekker zitten ja.

@nijntje90 zal eens op internet kijken. Zit toch geen verschil in de kleuren?
    Heb al zoveel kleurtjes gehad nl.

9. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Man kwam thuis met een verassings etentje. Trok mijn jurkje aan maar verschoot me een hoedje in de spiegel. Ik heb echt een toeter!!! Hoog en laag!!

Bijgevoegde bestanden:

Chezzy, Appelmoess, moonchild en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @Meisje93 als het goed is niet! Had bij hem gele en heb rode mee gekregen. Pinotape heet het. Maar als je zoekt op sporttape kom je het ook tegen

11. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    @Pln hoe ging t bij jou?

Pln vindt dit leuk.
  12. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Meisje93 nee dat doe ik wel vaker maar ik vond het nu wel een mooi moment zo voordat al die mooie, nieuwe, witte babyspulletjes er in gingen.

Nog niet geslaagd maar wel 2 opties. Slechte zaak voor winkels op de woonboulevard van Eindhoven zoveel winkels met bovenverdieping zonder lift. M'n bekken zijn me niet dankbaar dus lig nu maar in een warm bad!

@Kiekieboe kleine man ligt helemaal ingedaald en zal niet meer geen draaien dus daar ben ik blij mee. Ze dacht een stukje vlies los te zien zitten maar twijfelde, na het toiletbezoek leek het nog maar nauwelijks zichtbaar dus ik hoef niet naar de gyn. Toch wel vreemd. Hij ligt precies zoals ik dacht li voor zijn ruggetje en re zijn benen. Zo uit m'n hoofd woog ie nu ongeveer 2700gr wat gelijk staat aan 2 weken verder. Hoofdje kon niet meer goed gemeten worden omdat ie te diep ligt. Ze schat 'm tussen de 3700 en 4000gr met 40 weken. Morgenvroeg nuchter suiker prikken omdat ze toch zwangerschapsdiabetes uit willen sluiten en ik geen suikertest wilde. Mocht deze uitslag afwijken dan alsnog de suikertest herhalen. Ik moet meer ontspanning gaan zoeken en rustiger aan doen ivm de harde buiken die ik sinds vrijdagavond fors meer heb. Bloeddruk is netjes, nu 14 kg aangekomen. 15 januari weer controle vanaf dan iedere week.

Chezzy, Kiekieboe en Christiana vinden dit leuk.
  13. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Voor alle dames;

HAPPY NEW YEAR NOG!!

Wij zijn bij vrienden geweest en later even langs mn ouders.. vond het heel wat dat ik mn ogen open kon houden :roflmao:..was gister wel echt knal gaar.. om 20u in slaap gevallen tot 23.30 en uurtje later maar weer naar bed gegaan..

Ik moet zeggen heb t best gehad.. alles doet zeer vooral mn rug heupen en benen.. lang lopen zit er niet meer in..:cool:

Qua namen.. weekend van 15 dec zijn we alsnog geswitcht van naam.. kon er zo NIET aan wennen werd er zenuwachtig van.. heb altijd een naam gehad die ik ook heel mooi vond.. manlief is over stag gegaan en maar goed ook.. geeft gewoon rust. (Klinkt idioot hè:rolleyes:)

Dag na kerst is hier de boom alafgebroken en heeft plaats gemaakt voor de box.

As maandag liggingsecho.. lag tot nu toe goed dus.. mag van mij wel heel snel komen!

Kiekieboe en Cindy1977 vinden dit leuk.
  14. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Hier ook al bijna 24 uur soort van weeën zeg pfft. Vanmiddag zelfs een stuk slijm ... maar Google zegt dat dat geen kwaad kan gelukkig. Had geen zin om WEER terug te gaan naar het zkh hoor, ben er vaker dan als ik werk XD

Hier ook maar +14kg, net geen 90kg weeg ik nu. Beduidend minder dan bij Kleuter, toen ik naar de 100 ging wilde ik niet meer naar de weegschaal kijken XD

Ik ben benieuwd naar alle kamertjes!

En stik mooi buikje @Christiana! Hier ook lekker uit eten geweest :)

Christiana vindt dit leuk.
  15. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Cindy1977 hier al 3 dagen flink slijmvlies echt hele dikke taaie draden, duidt echter nergens op zei de vk net ook nog. Helaas haha. Nee hij moet nog eventjes bij mij blijven.

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    prachtige buik! @Christiana

@nijntje90 thnx ik ga eens kijken!

@Pln dat is zeker waar. :)
    ja rot is dat dan heh als je veel trappen moet lopen..

Ook al een grote beeb! Balen dat je weer de suikertest moet gaan doen.

@Bella28 haha last minute dus. Maar wel top dat je er een goed gevoel bij hebt nu.

@Cindy1977 och wat vermoeiend is dat dan heh.

Als de babykamer helemaal opgeruimd is, zal ik foto's maken.
    Nu staat alles er weer van onze slaapkamer. :p

Beeb is vandaag weer te rustig naar mijn zin.
    Zit hem/haar al een uur te plagen zonder reactie. Man mag straks een poging gaan doen.

Bella28 vindt dit leuk.
  17. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja trappen zijn een hell benen en bekken zijn zo pijnlijk. Maar weer ingesmeerd met tijgerbalsem, warme pittenzak erop en rusten maar!

Suikertest hoeft alleen als mijn glucose morgen na 't bloedprikken niet goed is.

Ik voel de kleine man ook iets minder maar dat komt door die harde buiken steeds. Helpt warmte niet bij je?

18. sannez

sannez Actief lid

3 jul 2011
    272
    349
    63
    NULL
    NULL
    Gelukkig nieuwjaar iedereen!!!
    Dat iedereen maar een (of twee ;)) hele mooie baby’s mag krijgen dit jaar :)

Jeetje wat hebben sommige van jullie het pittig, nog eventjes! Hopelijk niet nog meer diabetes patiënten! Ik heb vandaag voor de kids een kalender gemaakt met alle plannen en dingen voor de komende tijd (tis zomervakantie dus niet echt een vast ritme). Ik schrok toen ik de verjaardag van m’n zoontje intekende...10 februari, dat is echt al heel snel!!!!!! Waaaaah!

#naam: hier er ook nog niet helemaal uit. Ik twijfel ook nog steeds over het geslacht, dus wil voor de zekerheid ook 2 namen.

#babykamer: commode is geverfd, mocht wel een kleurtje gebruiken. Nu de rest nog ;). Heb nog geen ledikantje, maar wel een wiegje, dus baby kan wel ergens slapen.

Ik heb nu meerdere pasgeboren baby’s in m’n omgeving en ik heb zoiets van: mennnn waar beginnen we weer aan!! Herkend iemand dit die al een of twee kids heeft. Komt vast goed hoor, maar ondanks alle kwaaltjes en die mega buik moet doen baby echt nog even blijven zitten, ben er nog niet helemaal aan toe ;)

Kiekieboe, Manna en Cindy1977 vinden dit leuk.
  19. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    @sannez ... dat herkennen wij wel hoor, Kleuter slaapt pas een paar maanden door bijv. En dat is me toch lekker na 1500 nachtjes wakker! XD En weer poep tussen billetjes uitkrabben, darmkrampjes, tandjes, etc.

En die andere 95% kunnen we niet w88 op weer een mini om liefde te geven hoor! En weer een kind groot te zien worden :) Maar idd soms grijpt het ons ook ff aan. Het is niet dat je zeker weet dat ze altijd veilig zullen zijn.

Zo grappig die zomervakantie van jullie, kunnen wij ons totaal niets bij voorstellen hier XD

@Pln ... hopelijk een mooie goede uitslag zo!

sannez en Pln vinden dit leuk.
  20. krijgertje

krijgertje Bekend lid

20 mei 2014
    531
    686
    93
    @sannez herkenbaar hoor! Mijn gevoel gaat heen en weer van: omg newborn, knuffelen, kusjes, kroelen naar omg weer terug naar de luiers, slapeloze nachten en niet weten wat je kind wilt!

@Meisje93 baby nog gevoeld gisteravond?

Onze kleuter heeft waterpokken en was dus drie keer wakker. Na 5 uur hebben we niet meer geslapen en door de hormonen sliep ik ook niet eerder dan half 1 :( ge-sloopt hoor

sannez vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina