Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019 3.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 9 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ow ik kan het even niet meer bijhouden sorry. De nesteldrang neemt de overhand, plus mijn paard was ziek (gaat weer hoed gelukkig).
    De badkamer en lekkage is nog steeds wen heikel punt dus daar ook stress van waardoor ik de rest iig graag klaar heb.

Wat naar lijken me die voorweeen zeg! Gelukkig zitten alle baby's nog veilig in de buik. Al kan ik me voorstellen dat sommige er wel een beetje klaar mee zijn.

Wat fijn die cursus @Pln ik geloof ook echt dat je mindset je een heel eind kam brengen. Wij hebben samen geen cursus gedaan maar mijn man heeft nu weer als taak, zorgen dat ik zo ontspannen mogelijk ben en opkomen voor mijn wensen. Dat ging de vorige keer prima!

Pln vindt dit leuk.
  2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Pln Top dat je een prettige cursus hebt gehad!
    Op naar de bevalling. :)

Haha toch goed geraden dat je je babyshower had! Leuk hoor.

@sannez whow bizar zeg! No way dat ik dat zou doen.
    Gaan ze toch niet checken lijkt mij.

@Manna Oei wat vervelend zeg! Hoelang gaat het nog duren denken ze? Kan je wel douchen enzo?

Van de week komt schoonmoeder de familiewieg brengen & 2 vouwgordijnen repareren. Laatste dingetjes strijken en dan is het allemaal wel aardig af. :)

Nelllie en Pln vinden dit leuk.
  3. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    @Pln .... klinkt als een super leuk weekend! En een babyphone! Wat een mooi kado zeg!

@Manna ... Ow dat klinkt shit zeg, douchen is toch wel lekker en zo :)

Hier vannacht een paar echte weeën gehad, ik wilde nog net geen au gillen XD Maar het waren er echt maar een paar gelukkig.

Nu alles rustig, want ik ga zo high tea-en met bff en onze Pubers. Hele uitdaging om 3 uur recht op te zitten, daar ben ik toch zo slecht in pfft. Krijg ik meteen een dikke vochtbult van in mijn slechte poot. Maar liggen is ook zowat in zo’n sjieke tent XD

Donderdag hebben we gewoon een datum! Ik vind het toch ineens hard gaan zeg! En toevallig iedere dag van de week heb ik wat, dus het is ook nog zo donderdag ook!

Man gaat vanmiddag met Kleuter naar de film, de Fabeltjeskrant ... veel plezier hè XD Lijkt mij niets aan, maar ze zijn me toch enthousiast met zijn 2.

Hier geen cursus gedaan, het is toch een geplande ks. Ik moet wel zeggen dat het fijn is als je jezelf goed kan blijven uitdrukken en niet laat ondersneeuwen. Ik ben niet op mijn mondje gevallen, maar ik liet het toch ook wel afweten na de ks vorige keer. Dat was ik nu totaal niet van plan.

YellowEyes en Pln vinden dit leuk.
  4. Chezzy

Chezzy Actief lid

3 mrt 2016
    412
    309
    63
    Uitgerekende data komen dichterbij als ik het van iedereen zo lees. Hopelijk blijven baby's tot minimaal 37 weken nog even lekker zitten (tenzij het niet verantwoord is natuurlijk ;)).
    Hier weer redelijk rustig gelukkig! Kramp niet meer gehad.

Iemand vroeg om een buikfoto. Heb een poging gedaan om er één te maken, maar omdat mn telefoon nog zo'n beetje uit het jaar 0 stamt, is hij wat slechter van kwaliteit dan ik hier voorbij zie komen haha. Ben zelf petit (1.58 m), dus meeste mensen geloven niet dat ik een tweeling draag. Wel frustrerend om dat dan te horen. Gelukkig zeggen de mensen die dicht bij me staan dat ik echt wel een grote toeter heb.

En als ik dan bedenk dat ik idd geen XS meer aan kan maar in L loop, dan zullen degenen die me veel zien het wel beter weten :)
    Naamloos.png

Nelllie, Manna, Eveliennn89 en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Wat mooi @Chezzy! En dat is zeker voor jou postuur een hele buik hoor! Mijn vriendin was precies het zelfde, ook klein met een dubbele voetbal aan de voorkant.

Prachtig!

Chezzy vindt dit leuk.
  6. sannez

sannez Actief lid

3 jul 2011
    272
    349
    63
    NULL
    NULL
    @Cindy1977 ja die alcohol is ook bijzonder... mijn buurvrouw dronk ook gewoon tijdens de zwangerschap, maar dan halve glazen???? @Pln ja ik ken hier idd mensen die met 3 maanden al hun kind op gezette tijden op de wc zetten.... maar dat zijn wel de uitzonderingen.

@Pln kan me voorstellen dat je wel relaxed bent na zo’n cursus. Komt vast goed!

@Appelmoess haha hik in je kont? Nog nooit gevoeld. De hik zelf wel, deze hikt er ook op los.

Pln en Cindy1977 vinden dit leuk.
  7. Chezzy

Chezzy Actief lid

3 mrt 2016
    412
    309
    63
    Wat leuk dat sommige meiden nog babyshowers hebben gehad!

Geniet van high tea @Cindy1977. En idd aftellen totdat je de datum weet, spannend!
    Fijn dat je veel aan je cursus hebt gehad @Pln, heerlijk weekendje weg gehad zo te horen.
    Heel anders dan hier qua luiers @sannez. Dan zou ik er een doekje inleggen ofzo. Wellicht zijn ze gek op katoenen luiers?
    @Christiana, fijn dat ze je duidelijkheid hebben gegeven! Lijkt me wel eng gevoel om het toch wat vroeger in zwangerschap te hebben!

Was vrijdag gebeld door zk. Of mn afspraak naar donderdagavond 20.45 kon worden verzet ipv 1530.. Niet handig met peuter die dan slaapt en dat ik saafs te moe ben om zelf te rijden. Kwam er later achter dat de echo ook compleet vervallen was. Morgen maar weer bellen voor nieuwe afspraak, maar gedoe wat je er liever niet bij wil hebben.

Yeah, einde van verbouwing komt nu in zicht! Volgende week hopelijk alle kamers over verhuizen. Bed voor peuter is besteld. Nu hopen dat het nog op tijd wordt geleverd...

Kiekieboe, Christiana en sannez vinden dit leuk.
  8. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    @Christiana wat fijn dat de baby het goed doet, hopelijk blijft die nog eventjes veilig zitten

#voorweeen, ik weet niet zo goed hoe dat aan zou moeten voelen. Heb wel veel pijnlijke harde buiken, vooral als k net teveel heb gedaan. Maar echt steken of iets tot zover niet gehad. Vorige week was hier de kleine nog niet ingedaald dus ben benieuwd dinsdag.

@Meisje93 ja dat geloof ik best haha, altijd wel een fijn gevoel als alles weer zo schoon netjes en overzichtelijker is.

Las dat er ook een paar zijn verrast met een babyshower wat leuk hoop dat jullie ervan genoten hebben en lekker zijn verwend

@Kiekieboe wat een leuk shirtje zeg

@sannez oh wat een rare bedenkingen en wetten in dat land zeg. Snap dat je heel goed

@Pln wat een vermoeiende dag was dat voor je, beter dat je er relaxed uitkomt en dat het je allemaal goed bevallen is

@Cindy1977 veel plezier bij de high-thea hopelijk hou je het vol 3uur lang

@Chezzy mooi buikje hoor en vervelend dat de afspraak later word gezet rare tijd ook vindt ik.

Hoop dat ik niemand vergeten ben anders sorry!

Hier mag ik morgen eindelijk weer naar de fysio hopelijk kan ze de pijntjes wat verminderen. Mm hele rug en schouders zitten ook nog eens vast wat betreft spieren.

En dan die verschrikkelijke jeuk overal, gek word ik ervan. Zalfje helpt wel maar mag ik helaas maar 1x daags opmeten.

Afscheiding word ook steeds meer en meer, zo erg nog lang niet gehad bij mn eerste zwangerschap bah.

Hier nu een 36weken dansje

Nelllie, moonchild, Kiekieboe en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Cindy1977 oei gelukkig waren het er maar een paar.
    Veel plezier bij de high tea.

Wauw! @Chezzy wat een toeter zeg.

Heb even zin om te gaan klagen.
    Ben het maagzuur zat, ben die eeuwige misselijkheid zat, ben die voorweeën helemaal ZAT!
    En ben mijn bekkenpijn helemaal zat.
    Als ik me omdraai kraakt het daar gewoon...
    Zo dat is er ook weer uit. :o:

Kiekieboe, Christiana en Cindy1977 vinden dit leuk.
  10. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Klaag maar lekker raak, haha ben het hier ook zat vooral met de bekkenpijn voel me soms ook echt een waggeleend met lopen haha

11. Appelmoess

Appelmoess Actief lid

6 jun 2018
    377
    668
    93
    Vrouw
    @Meisje93 nou bah zeg.. tis ook niet leuk gewoon. Dikke knuffel!

Even een vraagje, mn eerste babywasje in de was. Hydrofiele luiers en lakens en moltons etc. Alles wit. Nu heb ik sinds kort een droger... doen jullie dit soort spul ook in de droger de eerste keer of beter ophangen?

12. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    @TigerAngel7 ... wat heb je voor de jeuk? Je kan evt ook koelzalf vragen, bewaren in de kk en dan lekker vaak smeren.

Klaag maar hoor, de laatste loodjes zijn niet voor niets de zwaarste. Dat is ook een soort afscheid nemen. We wilde allemaal stik graag zwanger worden en blijven, maar nu begint de tijd er aan te komen dat ze ERUIT MOETEN JA! :)

Net als dat je kids pubers worden....dan fantaseer je ook hele dagen over het feit dat ze op kamers gaan en zo XD

Loslaten is een fantastisch proces :)

Nelllie en Pln vinden dit leuk.
  13. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ik heb alles in de droger gedaan, wel een kastdroog sessie. Zodat het er kreukvrij uitkwam, dan is het nog een piepje vochtig, maar dat lag over de trapleuning te drogen.

Appelmoess vindt dit leuk.
  14. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    @Appelmoess ik zou de hydrofiele luiers niet zo snel in de droger gooien die krimpen echt. Tenminste was bij het geval was haast niks meer van over. Anders even de wasvoorschriften lezen.

@Cindy1977 locoid cream voorgeschreven gekregen van mn gyn

15. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @Pln mooi zo dat je babyshower leuk was!
    @sannez no way!! Je steekt er toch geen vlaggetje in zodat ze weten dat de luier van jullie is haha. Ik ging hem echt niet schoonmaken:|

Mijn moeder komt vrijdag en dan gaan we de gordijnen wassen en de wc schoonmaken, die week er op doet ze de badkamer helemaal goed! Ik ga lekker rommelem, keuken schoonmaken (de binnenkant hebben we pas gedaan)
    Hydrofieldoeken gooi ik wel in de droger. Eigenlijk alleen kleren niet!

sannez vindt dit leuk.
  16. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Nee idd, locoid mag niet vaker. Je kunt er nog wel die koelzalf bijvragen als je wilt. Of je bodylotion in de koelkast leggen en koud smeren, dat verdoofd ook een piepje.

17. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Ja dat zou ook nog eens kunnen.
    Mentholzalf hielp lig niet. Eens kijken of koelzalf of bodylotion helpt. Thnx voor de tip

Cindy1977 vindt dit leuk.
  18. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier deed manlief ze op kastdroog in de droger, dan zijn ze echt mega gekreukt en als je ze een beetje netjes wil hebben moet je veel strijken. Inderdaad wat @Cindy1977 zegt is kastdroog en dan nog even uithangen het beste.

19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Appelmoess ik heb alles opgehangen. En anders inderdaad even op kastdroog zetten.
    Succes met de baby wasjes! Hier bijna klaar gelukkig

@Cindy1977 nou echt heh. Al vind ik het allemaal enorm dubbel.
    Zal toch waarschijnlijk de laatste keer zijn dat we dit allemaal mee mogen maken.
    Maar wil gewoon mijn eigen lichaam weer terug. Al vind ik de dikke buik nog fantastisch. :D

Gaat je dochter binnenkort op kamers?

@nijntje90 heerlijk dat je moeder komt helpen met soppen.

@TigerAngel7 lijkt me heel vervelend die jeuk.
    Zou ook koelzalf gaan proberen. Helpt op het werk redelijk bij jeuk.
    Succes morgen bij de fysio.

20. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    @Meisje93 .... ging ze maar op kamers! Neeee ze blijft lekker nog 10 jaar thuis wonen of zo XD

Neehoor, ik heb liever dat ze veilig thuis zit dan ergens in Rotterdam zuid op een cheapass kamer. Maar soms hè....soms....XD

Deel Deze Pagina