@Kiekieboe nouja dat vind ik echt erg. Het is toch jullie keus. Als hun dat niet willen aanzien dan ga je toch weg!! Het is jullie huis! Hier is het meer egoisme dat de fam dan niet kan voeden. Mja hier pakken ze ook zomaar een kind uit de box of als die slaapt extra herrie maken of wakker maken. Ook puur uit egoisme, ik ben nu hier, nu wil ik ik knuffelen enz baby slaapt straks maar weer. Hopelijk komt man nu meer voor ons op!!
Ugh @Christiana dat vind ik ook irritant. Je pakt een baby niet zomaar op, zéker niet zo’n kleine minibaby. Vond het bij de eerste ook irritant als mensen dan even een foto wilden maken en dan zo’n lelijke felle flits aanzetten. Arme baby schrikt zich rot. Of even de speen/pink uit de mond trekken ‘voor de mooie foto’. Nee, blijf van m’n kind af zeg
Eindelijk!!!! Babykamer spam!! (Nu stop ik met spammen) De losse commode er maar bij gekocht. Mijn oude kastje is net te smal voor het aankleedkussen. De vorige babykamer vond ik niet meer mooi en staat gedeeltelijk ook nog bij peuter haha.
#namen raden. Oh wat grappig dat veel de namen hebben grappig (of ook weer niet). Bij de eerste was het niet mogelijk, want we hebben de naam zelf (deels) verzonnen en burgerlijke stand moest check doen of het wel mocht. Is geen naam wat in vreselijke namen topic voorkomt hoor met apostrofe ofzo en ook niet moeilijk uitspreekbaar. Maar moet blijkbaar altijd gedaan worden. Nu wel bestaande namen gekozen, maar iedereen denkt dat het met een X begint omdat dit voor onze dochter ook zo is haha. (wat dus niet zo is ). #voorweeën. Vannacht weer flinke steken gehad. Ik kan het niet wegpuffen, hebben jullie daar ook last van? Terwijl bij de vorige bevalling dit wel ging. Dus nu tikkeltje gestresst dat ik weeën niet kan wegpuffen als ze echt komen (hoezo zwangerschapshormonen…..) Ik voel aan linkerkant bovenaan nu echt meer ruimte! De steken zou ik dus niet meer moeten voelen tussen buik en borst. Dus links is ingedaald. #buik. Oh ik ga echt mn buik en het getrappel missen. Ben me nu ook heel erg bewust dat dit de laatste keer is. Ook omdat ik zo goed als zeker weet dat er geen vierde of vijfde komt. Helaas wel klein buikje gehouden, maar paste prima bij mn postuur. Alleen met bikini vond ik het jammer dat ik niet meer zo strak was. Moet ook zeggen dat ik geen oefeningen ofzo heb gedaan en niet gesport, mede vanwege de knip. Maar zwangerschap zelf heb ik geen moment gemist (was toen ook vermoeid). Ik dacht nu dan ook weer: oh ja, zo was het…..
Pfff, vandaag al weer genoeg last gehad van de hormonen. Was er helemaal overstuur van. Was vrijdag toch gebeld voor verplaatsen afspraak van gyn en echo? Nieuwe tijd 20.45? Kon vandaag bellen voor de afspraak. Blijkt dat de afspraak helemaal niet verzet kan worden. Kon geen uitleg gegeven waarom de tijd veranderd was. Tijd van 20.45 blijft dus staan. Uitleg gegeven dat peuterdochter dan in bed ligt en ik niet alleen de weg op kan omdat die onverwantwoord is vanwege mn moeheid. Kreeg de indruk dat ik degene was die er een probleem van maakte ipv het zk. Of ik niet iets kon regelen of iemand met me mee ging of oppas voor mn dochter kon krijgen... Kreeg het gevoel dat ik me aanstelde. De agenda's van de gyn's waren helemaal propvol en omdat ik zwanger ben van tweeling kan ik maar bij drie gyn's terecht. En omdat ik al zover ben mag ik afspraak niet overslaan. Snap wel dat ik niet naar spoed kan, vind ik zelf ook niet terecht omdat het controle is. Nu ingepland op het GUO spreekuur. Zonder uitloop is de afspraak dan om 21.30 afgelopen. Gyn doet zelf de echo dus dat scheelt. Maar ja, ga weer dik over mn grenzen heen dan donderdag. Lijkt me niet dat dat de bedoeling is van een zk...... Gezegd dat ik absoluut niet blij ben met de gang van zaken en dat daar notitie van gemaakt moet worden. Manlief overstuur opgebeld en hij heeft geregeld dat schoonmoeder nu hier komt om op te passen. Hij belt ook om de afspraak te bevestigen en nogmaals erop te wijzen dat deze gang van zaken eigenlijk niet kan. En ontstress en laat het gaan.....
Zo @Chezzy daar zou ik idd ook niet blij mee zijn. Is toch ook geen tijd! Hopelijk kan je nog een beetje ontspannen aangezien je er nu niets meer aan kunt veranderen. Gelukkig kan je schoonmoeder oppassen. Gaat je partner met je mee? @Christiana mooie babykamer zeg! #baby - speen er uit trekken voor een mooie foto? Flits?!! Express lawaai maken zodat de baby wakker wordt?!! Boos zijn om geen flesje te mogen geven?! Borstvoeding is ‘vies’ en mag niet in je eigen huis..... wauw ik ben echt te naïef nog, maar gewoon wauwwwwww. Ik zou diegene vriendelijk verzoeken om voorlopig niet langs te komen. Zal nog ff een leuke foto van een toepasselijk rompertje toevoegen . #namen - ik zeg overal waar we komen ‘liever niet raden naar de naam’ het is best makkelijk te raden denk ik. #voorweeen beginnen hier ook heftiger te worden, vannacht van 4-6 wakker van geworden/gelegen. Word wel spannend zo maarja kan ook nog zeker 5 weken duren...
@Christiana nee echt! Wat belachelijk het is toch jullie kindje dus jullie bepalen zelf alles. Snap niet dat sommige mensen zo kunnen zijn. Mooi kamertje! @Kiekieboe oh wauw ik zal al helemaal niet ergens anders gaan voeden vooral niet als je in je eigen huis bent, dan kijken ze maar de andere kant op of gaan ze maar weg borstvoeding is heel normaal en niks vies aan. @Pln maakt niet uit toch als ze de naam hebben geraden. Als het echt voor jullie dé naam is zou ik doe gewoon behouden. #Ik had ook echt een zachte flubberbuik maar je bent dan zo druk bezig met de kleine dat ik niet eens op mn buik lette binnen 1 maand paste ik mn eigen maat kleding weer.. #vannacht weer wakker geworden van de pijn van mn bekken. Vanmorgen fysio geweest en die heeft me de goed gepijnigd alles zat strak van spanning vast. Mn spieren van de bekken zaten ook helemaal klem pijn is wel wat minder geworden maar helemaal weg lukt niet meer
@Chezzy ik zou het donderdag zeker zeggen. Is toch ook geen tijd! @Mimi91 haha dat rompertje is leuk he hahaha. Ow als aan baby slaapt, slaapt ie jammer dan kan ik ook niks aan doen. Als ik vind dat ze het dan uit de box mogen halen meld ik dat wel. Ben dan in staat om de baby de hele tijd dat ze er zijn vast te houden!! Moet wel eerlijk zeggen dat als ik ergens op kraambezoek ga ik het altijd lekker vind om met zo een kleinding te kroelen! Maar je moet wel de keuze van de ouders respecteren vind ik!
Wat een mooi af kamertje @Christiana ! Hier ook geen geweldige nachten. Vannacht ging wel gelukkig Wat een voorweeen zijn hier! Ik heb wel meer harde buiken en zijn soms ook wel gevoelig. Bedoelen jullie dat? Ik zit hier steeds te lezen of er al een baby geboren is Is nog wat vroeg maar het gaat ook wel erg snel nu he!! Ik geniet volop van de bewegingen van de baby. Gaat soms lekker hard maar vind het heerlijk. Dat maakt de bekkenpijn en de onrustige benen (aaaaaah) weer goed.
@MamavanHayden @krijgertje ja dat zegt iedereen, dat ik te lief van. Eigenlijk mn hele leven al. En ja, dat werkt niet altijd in mijn voordeel. @Christiana ja, genoeg mensen hier! Gewoon optillen, foto's met flits en filters die dan op social media worden geplaatst. Dat wil ik dus niet. Zo vervelend.
@Christiana daar gaan mijn haren echt rechtovereind van staan! Herken het helaas wel. Mooi kamertje! @Chezzy fijn dat de linkerbeeb ingedaald is. Heb je weer wat ruimte haha. Wat een gedoe dan zeg! Gelukkig is het opgelost, maar niet ideaal. haha! @Mimi91 geweldige romper zeg! Wie weet ga jij daar geen last van hebben. Mijn familie hield zich aardig koest. Schoonfamilie daarentegen... @TigerAngel7 balen dat fysio het niet helemaal los kon krijgen. Maar fijn dat het wel iets geholpen heeft.
Ohja ik zou nog wat foto's van de babykamer plaatsen. Het is nog niet af moet nog een zweefplankje en evt schilderijtje en termen de gipsbuik ophangen als die klaar is Oh en een buikfoto van gisteren
Hebben jullie trouwens ook wel eens last van in een x duizeligheid en dat je voelt dat het lijkt of je wit wegtrekt? Ik heb het eerder gehad en moest de volgende dag toch na de gyn voor controle hieruit bleek dat mn bloeddruk te laag was, nadat ik bij de gyn was geweest zei hij dat ik eerst mn bloedsuikerspiegel moest meten want het kon daardoor ook komen als die te laag zou zijn. 2 weken later bij de volgende controle was mn bloeddruk weer goed. Vandaag heb ik de klossen binnen gekregen en onder het bed neergezet samen met mn vriend. Voelde me gewoon goed. Maar nadat ik op de bank zit 10min voel k me sindsdien erg duizelig en naar.. suikers gemeten en die is te hoog 7,4 morgen moet ik weer voor controle of is het verstandig om evt nu te gaan bellen?
Voor de zekerheid en als je je zorgen maakt zou ik bellen. Je weet het nooit en misschien ben je daarna gerust gesteld? Bellen kan geen kwaad Kan het zwangerschapssuiker zijn?
Vanmorgen even met de camera aan de gang gegaan. Als het van de week mooier weer word kan ik lekker na buiten met de camera!