Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019 3.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 9 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heel netjes!

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @TigerAngel7 gelukkig maakt de gyn zich geen zorgen! Dan zal het wel goed zijn.
    Te hopen voor je dat je tabletten mag krijgen. Al is insuline wel makkelijker in te stellen.

Oeh spannend, dat je dan je datum te horen krijgt!
    Inderdaad een bolle toet! Had je dochter dat ook?

@Kiekieboe volgens mij zijn hier wel eens topics over geweest.
    Anders even zoeken voor evt. tips.

Ah super lief! Ik vind dit ook een enorm leuke groep.

@Christiana wat leuk dat je nog steeds contact met ze hebt. Bijzonder ook.

@Pln ja wat fijn! Gelukkig geen suikertest voor jou.

@moonchild die van de ikea schijnt niet waterdicht genoeg te zijn.
    Hier ook altijd op gehad hoor. Maar zo heel dik vond ik ze niet.

Lekker bezig geweest! Herken het wel. Heb ook ineens de drang dat alles af moet.

@Eveliennn89 hier juist fan van de difrax flessen. Heb ze ook nooit lekkend gehad.
    Wel af en toe vacuüm. Maar dan moest ik de dop niet zo strak draaien.
    Heb nu de difrax flessenverwarmer aangeschaft. Lijkt me ideaal voor onderweg en in de nacht.
    En zo'n philley poederbus.

moonchild en Pln vinden dit leuk.
  3. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Infacol ja dat was het! Was dat er ook niet voor om beter te poepen of haal ik dingen door elkaar?
    Ik vind dit ook een erg leuk groepje wat we hebben! Gunnen elkaar ook iets en heb ook het idee dat het oprecht is!
    De box staat hier. Zoonlief wilde er nooit in en 2.5 jaar later is ie er niet uit te slaan gewoon:):roflmao:
    Ik ben hier ook steeds bezig! Vandaag en donderdag is de kleine thuis maar morgen ga ik weer los haha. Ga met mijn moeder en nichtje( net 2) na de vk morgen en daarna lekker lunchen! Kleine man is na de opvang!

moonchild vindt dit leuk.
  4. Maze1

Maze1 Actief lid

12 sep 2018
    283
    352
    63
    Vrouw
    Iemand een idee of het maagzuur stopt zodra het kind eruit is? Ben het zo zat. Van rennie word ik onderhand misselijk, melk lijkt bijna niet meer te helpen.
    Hoop zo dat het weg is zodra de baby eruit is!!!!

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Was hier toen wel het geval.
    Ook de misselijkheid was weg. Wat was dat heerlijk!

@nijntje90 Hahaha. Over een week zal dat ook wel niet meer gaan. ;)
    Veel plezier morgen, lekker gaan genieten.

Vanmiddag kwam dus schoonmoeder de wieg brengen die ze samen met E. klaar ging maken.
    Toen die eenmaal af was. Vroeg E:
    Waar is de baby nou? :roflmao:
    Als dat nou eens zo gemakkelijk ging..

Nelllie, Pln, Eveliennn89 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Infacol is voor de darmkrampjes.
    Maar door de sinasappel zou het maar zo zijn dat ze daar ook beter van poepen. Heb het iig al in huis en ga het vanaf dag 1 geven.

Ohh vitamine moeten ook natuurlijk.
    Bij borst moet dat K en D zijn toch?

7. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Ik heb eigenlijk geen last van maagzuur. Maar misselijk bleh al 2 dagen!!! Dan zit Jip nog lekker te draaien en te schoppen om het nog even erger te maken. Door het gerommel wordt het er ook niet beter op. Pff aftellen!!!!

Oja vitamine k en d moet ik ook nog halen.

Wij gaan toch proberen om grote broer zijn verjaardag gewoon op 10 februari te vieren. Ben benieuwd haha.

Dames hopelijk een goede nacht! Slaap lekker

8. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    @Maze1 ja bij mij was toen de maagzuur meteen weg. Zo fijn!

Vitamine had ik een paar weken terug al gehaald. Toen waren ze 1+1 gratis. Meteen ook voor peuter.

9. MamavanHayden

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    De hele zwangerschap geen puistje gehad. En ineens vandaag puisten!!
    Heel gloeiend gezicht en pukkels.
    Lekker dan!
    Neem aan van de hormonen?

Cindy1977 vindt dit leuk.
  10. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ik ook! Die heb ik serieus nooit! Wel leuk om een keer te knijpen XD

nijntje90, MamavanHayden en Pln vinden dit leuk.
  11. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Ja, helaas wel. Ik heb er zelf geen last van. Maar mn schoonzusje werd wakker en zat helemaal onder. Nou.. die heeft toen echt gehuild!

MamavanHayden vindt dit leuk.
  12. Ank88

Ank88 Lid

30 mei 2012
    58
    113
    33
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag omeprazol gekocht bij de Etos. Mag volgens mij ook tijdens de zwangerschap geslikt worden. En anders zou ik het via de huisarts vragen. Tis zo beroerd!!

13. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh wat een nacht :( zoveel pijn in mijn bekken als ik op mijn zij lig, en rug is ook echt onmogelijk. 3 hoofdkussens, 1 klein kussentje en een voedingskussen maar ik moet ieder uur draaien en dan al die kussens weer goed leggen. Vanmorgen vanaf half 5 wakker, manlief moest er om 5 uur ook al uit en nu nog wakker. Denk dat ik er zo maar uit ga om wat te eten plens water in m'n gezicht en een wasje vouwen en dan straks maar terug m'n bed in, voel me gebroken!

14. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Je mag mijn takelbedrijf wel bellen @Pln ... lig je zo op je andere zij :)

Hier ook vanaf 4 uur wakker, ben maar gaan ontbijten en dan straks maar ff tukken op de bank. Mijn Teckel kan haar geluk niet op, die ligt een hele dag verheerlijkt te zuchten onder mijn dekentje XD

Ik slik ook omeprazol, 2 x dgs 40mg...maar het is een piepje vechten tegen de bierkaai. Probeer zo recht mogelijk te liggen, dat helpt ook altijd goed. Normaal is het super onder controle, maar nu lukt het maar 50/50. Nog een paar weken en ik kan weer terug naar mijn eigen esomeprazol 40mg 1 x dgs 1 stuk. Gaat net wat beter, maar mag niet tijdens de zw.

Morgenochtend hoor ik de datum! Ik heb het al 3 keer gezegd, maar ik vind het spannend!

Nelllie, Appelmoess, Mimi91 en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. sannez

sannez Actief lid

3 jul 2011
    272
    349
    63
    NULL
    NULL
    @Kiekieboe komt wel goed hoor dat vliegen! Wij gaan als de baby 3 maanden is naar Nederland (dus met een baby, een 4 en een 6 jarige). Hebben al veel gevlogen, zolang je relaxed bent komt het goed! Ken veel mensen hier die met baby naar Nederland vliegen. Maleisië is maar 1 vlucht, dus komt goed :). En anders stuur je me tegen die tijd maar een berichtje, bergen tips voor je!

@TigerAngel7 fijn dat de baby het goed doet en wat een mooie foto!

@Pln jehhh je suiker is goed! Mooi zo!

Pln en TigerAngel7 vinden dit leuk.
  16. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    OH ja graag haha, vind het vooral voor manlief ook vervelend en dna probeer ik zo zachtjes mogelijk te doen. Maar schiet maar niet op haha. Overdag of ''s avonds als ik op de bank lig heb ik er eigenlijk niet zo'n last van totdat ik overeind moet en ik heb echt wel een prima bedje. Ik heb maar wat liggen kijken maar slapen zit er niet meer in helaas, vanmiddag maar weer en lekker rustig aan vandaag.

Wat spannend morgen!!

Cindy1977 vindt dit leuk.
  17. MamavanHayden

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Hier 't zelfde.
    Heb ook normaal gesproken die esomeprazol maar nu bij de 20 weken ofzo kreeg ik ineens omeprazol.
    Toen pas hadden ze zoiets van die is beter tijdens de zwangerschap:eek:

Ohh zeker spannend dat je morgen de datum krijgt!!
    Kan nooit lang meer duren:p

Denk nog een weekje of 2 en dan hebben we hier vast en zeker al de eerste babys:eek::D:rolleyes::rolleyes:

Vannacht was Hayden aan het spoken..
    Die had een nachtmerrie.. Droomde dat hij van een flat gevallen was:cry::eek:
    Kind heeft echt de zelfde fantasie als mama. Hou men hart vast.

18. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    @MamavanHayden .... Ow wat naar dat hij zich daar zo mee bezig houd. Hij heeft vast ergens een flintertje journaal opgevangen van de week en dat is blijven hangen. Hij kan beter van de Efteling of een chocolade buffet dromen.

@Pln ... ja mijn Man zei gisteren ook al dat hij ook al voorbereid is op de slapeloze nachten voor straks. Door mijn gegooi met mijn lijf rolt hij soms bijna uit bed XD

Nelllie, MamavanHayden en Pln vinden dit leuk.
  19. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    @Meisje93 ja elke gyn is er verschillend over, de een maakt zich er niet veel zorgen om en moet ik echt zelf na vragen hoe het er voor staat terwijl bij een ander er gelijk goed nagekeken word. Dat maakt me wel beetje onzeker.

Nee dat had mn dochter totaal niet haha. Dadelijk word dit zn miselenpoppetje (of hoe je het ook schrijft haha)

@Pln zo herkenbaar die pijn hier is het omdraaien ook verschrikkelijk de fysio heeft me merendeels uitgelegd en om minder of geen pijn te krijgen tijden het draaien. En dat ik me kont als eerst omhoog moet gooien maar de kracht erop zetten voel ik toch echt wel. Ik slik voor dat ik ga slapen 2 paracetamol in van 500mg en dan slaap k wat beter door de pijn heen. En wat fijn dat je suikers goed zijn!

@Cindy1977 spannend zeg!

@MamavanHayden hier hetzelfde probleem, hele nek en rug zitten eronder. Niet echt grote puistjes ofzo lijkt meer van die kleine bultjes dat ik zo los krab

MamavanHayden en Pln vinden dit leuk.
  20. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    @MamavanHayden ah nee, arm kind! Bij ons was peuter ook onrustig. Wou niet slapen, bleef hard huilen. Ik moest haar uiteindelijk in slaap wiegen. Ze heeft ook bij ons geslapen. Geen idee wat er was..

MamavanHayden vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina