@nijntje90 aha dat heeft zeker iets te maken met mocht de kruik lekken, dan kan het hete water niet weg! @Meisje93, ik heb ook zo'n we too co sleeper. Daar zit een earosleep achtig iets op ook. Dus denk dat ik toch nog even molton moet kopen voor beide.
@Meisje93 nee man gaat helaas niet mee. Dat zei die iets te spontaan. Mja ik neem meteen mijn scharen en eigen borstels mee. Had gister weer een afwijzig binnen van een solli. Het is echt vervelend om als kapster een andere baan te vinden. Geen ervaring, geen diploma en andere voldoen beter aan het profiel, gggrrrrr. Nou ik heb zoon gevoel dat deze beeb miss toch eens langer blijft zitten dan nummer 1. Over precies een week had ik nummer 1 vast, nouja deze tijd lag ik op de ok haha. Hebben die beebjes van jullie ook zo de hik? Hier lijkt het wel soms de hele dag te tikken in mijn buik. Aerosleep heb ik geen ervaring mee, sorry! Lekker dames die 37 weken zijn spannend!! Nou als ik geen hoge bloeddruk had dan zou ik hem nu spontaan krijgen. Ik ga mijn spullen pakken en richting het werk. Tot straks dames.
@Christiana heel veel succes. Ik duim voor je! @Cindy1977 spannend, dat je de datum vandaag te horen krijgt! Ben heel benieuwd. Dames die nu alweer 37 weken zijn.. jeetje, wat klinkt dat ver. Voor je het weet zijn de kleintjes er al..
@CaDi het is in principe maar voor even die molton. Met een paar dagen hebben ze vaak al geen kruik meer nodig. @Christiana ah jammer dat je man niet meegaat. Heel veel succes. Balen zeg! Zou je niet meer voor jezelf willen beginnen? Yup, hier ook een beeb die enorm vaak de hik heeft.
@CaDi idd. dan konden ze brandwonden krijgen. @Christiana veel succes! Hoelaat had je het gesprek? En thuis kapster? Kan je mooi je eigen tijden indelen!
@Christiana hoop dat je een fijn gesprek heb gehad! Die thee heb ik bij ekoplaza vandaan maar je zal ongetwijfeld meerdere plekken hebben waar je het kan kopen. @Kiekieboe veel sterkte met je opa! Dubbel zo op dit moment. #benen scheren, heel raar maar ik heb mn benen 1x geschoren deze zwangerschap en de haren blijven weg. Zijn een paar blonde haren maar die zie je niet. Snap er niets van... ik waxde wel altijd mn benen maar vond dat teveel gedoe in zwangerschap. Mja beter zo. De rest van de behaarde plekken blijven helaas wel doorgroeien. Vooral schaamstreek is vervelend om te doen ja. Hier nog geen bedje opgemaakt. Mag de kraamzorg doen, ervaring is dat zij toch alles weer opnieuw doet. Haha Geen ervaring met aerosleep. Ze zeggen idd dat het teveel tocht en dat dan weer niet goed is. Mja denk dat de meningen verspreid zijn. Voordelen en nadelen. @CaDi mss een deel van je slijmprop? Hier weer een rotnacht gehad. Hoop dat mn dreumes snel beter gaat slapen want vind et slopend zo.
@Christiana succes met je gesprek! Benen scheren heb ik echt in geen maanden gedaan en was het ook niet meer van plan voor de bevalling. Haat scheren toch dus als ik niet hoef te zwemmen in de winter doe ik het ook niet Ik heb al een paar dagen steeds zo’n ongesteldheid, zeurende kramp de hele tijd. Zijn gewoon m’n darmen trouwens, maar toch. Vervelend :’)
Hallo dames...ik breek ff in ivm het aerosleep-gebeuren.... Wij hadden dat dus ook: gewoon matrasje, aerosleep-topper en zo’n aerosleep hoeslakentje. Toen we na de bevalling thuiskwamen en de kraamzorg kwam, gaf ze gelijk aan dat topper eraf moest. In die topper zit een honingraat-textuur, als je een kruikje hebt die toch een beetje lekt, komt dat hete water bij je kindje.....en dat wil je dus echt niet!!!! Hebben dus nu matrasje, molton en dan hoeslakentje erop liggen. Onze kleine is 4 weken geleden geboren, maar heeft ‘s nachts nog steeds een kruikje nodig, hij heeft moeite met zichzelf warm te houden! Dames, heel veel succes met die bekende laatste loodjes!!! Jullie zijn er bijna!!! En breekt weer uit!!!
@Christiana hoe was je gesprek? Laat je niet gek maken hoor! #aerosleep hier niet voor gekozen wel een ander ventilerend matrasje. Kleine gaat eerst in de wieg als volgt opgedekt: los molton lakentje, hoeslaken, hydrofiel luier, lakentje, gebreid dekentje. Zo maakte wij ze op de kraamafdeling ook altijd op. Als de kraamzorg het daar niet mee eens is ben ik benieuwd waarom in het ledikantje heb ik ipv een molton lakentje een molton hoeslaken werkt wat makkelijker. Net een heerlijke massage gehad, onderrug zat goed vast. Ik lig nu even op de bank ben vandaag wat misselijk/veel maagzuur en enorm moe dus maar even rustig aan vandaag. Wat spannend dat er al dames 37 weken zijn! Ik zit in m'n hoofd nog bij 35 weken maar voor ik het weet is het maandag en alweer 36 weken! Vluchttas en wasjes zijn bijna klaar! Moet nog een wel een truitje maat 56 shoppen voor het eerste setje. Heb niks passends bij het broekje wat ik m dan aan wil doen, hoop ook stiekem dat ie wel z'n boxpakje maatje 50 aan kan al is 't alleen die dag en voor de foto haha zo schattig.
Leuk dat er al zoveel 37 weken zijn, nu mag het echt gebeuren. Spannend! #boodschappen. Dat jullie daar aan kunnen denken. Ben momenteel een zeef. Ging twijfelen in welke woonplaats mn schoonmoeder woonde. Zwangerschapdementie bestaat dus echt! Gelukkig hebben we picnic in onze buurt. Qua eten in de tas denk ik dat ik gewoon wat liga repen o.i.d. mee neem. Vorige keer tijdens bevalling hield ik ook niets binnen, dus zonde om veel mee te nemen. #geboortekaartje. Ah, net 1e opzet van geboortekaartje binnen gekregen. Zo super leuk! Heb bij dochter zelf gedaan, maar nu echt geen puf meer. Wordt in ieder geval een tweeluik. Komt nu echt dichtbij. #dadels. Nooit gehoord van dadels eten tijdens zwangerschap. Hoop dat het voor jullie werkt! #slapen. Sterkte voor de dames met gebroken nacht. Ik doe gezellig mee. Zit nu op minimaal 1 x per uur naar wc (in het begin ieder half uur) tot een uur of vier. Daarna houdt mn blaas het gelukkig vol en kan ik toch nog 3,5 uur pakken. Yeah! #scheren. Ga binnenkort kijken of ik mijzelf in bad kan scheren. Rest moet manlief toch echt doen! #buik. Hebben jullie ook dat gevoel alsof je je buik af en toe af wilt doen? Ik kan me nu geen eens meer half dubbel vouwen… Heb het idee dat ik achter mn buik aan waggel… @Cindy1977. Ah wat een luxe 24/7 catering! Al had ik er bij vorige bevalling niets aan gehad omdat ik zo immobiel was dat ik niet zelfstandig van de afdeling af kon haha. @Meisje93. Al 2,5 jaar moeder, maar wist het niets over de pasvorm van luiers haha. Weer wat geleerd . @Christiana. Succes vandaag en laat je niet gek maken! Tot slot: Ik wil ook naar de 35+ weken .
@Appelmoess wat heerlijk dat die haren op je benen wegblijven. Haha ja vaak halen ze alles weer af. Snap ik ook wel weer, als het al een paar weken opgemaakt erbij ligt. Ligt er toch weer aardig wat stof op. Wat vervelend van je nacht. Gaat je man er ook af en toe uit? Zodat je wel wat aan je rust toekomt? @Pln Even een rustig dagje inplannen dan ja. Haha, zolang het boxpakje geen voetjes heeft gaat het vaak wel. Met voetjes wordt het al snel lastig. Ben heel benieuwd hoe je gesprek gegaan is @Christiana Hoelaat heb jij je afspraak? @Cindy1977 @Chezzy Nee niet echt, ondanks buik alleen maar naar voren groeit. Heb er niet zoveel last van. Alleen met schoenen aantrekken en aankleden. Voor je het weet ben je ook 35+ wk.
Nog even en dan zijn we allemaal 37+ weken. Gaat snel hoor! Zoveel lieve berichtjes! Dank jullie wel. We hebben besloten om de goede sfeer erin te houden. Hoe moeilijk t ook is. Dat is t beste voor iedereen. Ben ook langs geweest. Was fijn! Ik voelde gewoon hoe rustig hij was. Zo bijzonder! Hier geen aerosleep, bij de 1ste ook niet gehad. Geen ervaring mee. Hebben jullie nog tips voor netflix? Ik begin me een beetje te vervelen.. ben nu YOU aan t kijken, maar daarna? Geen idee.
@Chezzy nog even volhouden dan ben jij ook 35+ mijn buik zit vooral in bed in de weg, ligt niet lekker meer en die druktemaker is de hele nacht wakker geweest. Vind sommige bewegingen ook echt niet heel fijn terwijl ik z'n zachte schopjes weer heerlijk vind en het contact maken. @Meisje93 nee het is er een zonder voetjes haha, lekkere warme sokjes er onder. @Cindy1977 ik ben ook heel nieuwsgierig maar denk dat je het niet hier wil delen aangezien je schoonzus als ik t me goed herinner hier ook weleens spiekt. Lekker naar toe leven met je gezinnetje @Kiekieboe wat fijn dat je hem hebt gezien en de rust hebt kunnen ervaren, dat zal je zeker verder helpen. En inderdaad positief blijven is voor jou en de kleine nu zeker belangrijk. Uhm Netflix.. Pff even over nadenken. Voor diegene die videoland hebben is judas best wel makkelijk wegkijken (afgelopen week op rtl 4 gestart), ik kijk nu seizoen 2 van the good dochter. Maar zal straks eens op Netflix zoeken ik wil You ook nog zien.
Zo, pas net retour van de gyn, Pos, opnamen en anesthesie Nog 13 dgn tot D-Day chickies! Mijn bloeddruk is zo moeilijk onder controle te krijgen en nog 950 andere dingen, dan ze haar met precies 38 wkn gaan halen. Voor de zekerheid 1 pakje maatje 50 gekocht, alhoewel ze haar tussen de 3500 en 4000 gram schatten.
@Pln oh dat scheelt! Kreeg van broertje een boxpakje en die kon E. niet eens meer aan. (maatje 56) Ze kon haar benen niet meer uitstrekken. @Kiekieboe geen tips voor je helaas. Nog geen tijd gehad om überhaupt te gaan netflixen @Cindy1977 woehoe! Jij mag gaan aftellen. Lief pakje. ♥
Spannend @Cindy1977 dat is al bijna! Even vergeten: wordt je ingeleid of gaat het om een geplande keizersnede?
@Cindy1977 zoo!! Aftellen kan beginnen. Hoe voel je je? Nu je t weet? @Pln videoland hebben we niet. Op netflix heb ik laatst casa de papel gezien. Dat was een goeie! Anders begin ik wel weer aan dr House. Haha