Is ook niets voor mij hoor. Normaal ben ik zo chaotisch als 't maar zijn kan En haar spulletjes liggen netjes maar moet 't voor mezelf nog erbij gooien Moet maandag echt even onderbroeken gaan kopen kan moeilijk kraamverband in een stringetje proppen of een boxer van mijn vriend. Draag echt bijna nooit ondergoed dus moet er maar alvast aan gaan wennen voor ik straks zonder ondergoed in 't ziekenhuis aan kom
Ik denk ook dat het zoiezo 40 weken word maar wil het gewoon maar klaar hebben je weet het niet he.. Mn moeder was van mij op de uitgerekende datum bevallen en van m'n zus een kwartier te vroeg haha. @Kiekieboe ik heb mijn telefoon ook al leeggegooid haha. Ideaal aangifte in 't zkh dat kan hier niet.
Ik ben ook heel benieuwd wanneer onze meid zich aandient.. mijn moeder is bij elke zwangerschap rond de 39 weken bevallen, hoop dat dit bij mij ook zal zijn.. maar ik ga er maar vanuit dat ik overtijd ga. M'n moeder had weer een verrassing voor de babykamer. Zie foto, echt super lief! Heeft ze zelf gemaakt. Ze is nu ook bezig met het babynestje die ze toen wilde maken. Als die af is, zal ik een foto plaatsen. Lieve moeder heb ik, kan me niet beter wensen. Vandaag ook het boxkleed binnen gekregen, zal straks even een fotootje online zetten van de box met het boxkleed erin! Het komt echt dichtbij hè dames.. ik begin ook wel een beetje zenuwachtig te worden als ik me bedenk dat het in principe over een paar weken al zover kan zijn.
@YellowEyes wauw crea bea hoor heel erg leuk!! Ja het word spannend nu. Hoop dat de baby eerder komt maar ga uit van niet dan kan het alleen meevallen! Kopen de ouders met al een kindje nog een cadeautje voor de oudste? Er was nog iets maar mn geheugen is echt een zeef
Enveloppen met adressen check! Babywasjes check! Vluchtkoffer check! Maxicosi en isofix klaar staan check! Wieg opgedekt check! To do: Alles poetsen! Bed op klossen Autolampje laten maken en sterretje repareren Extra vriezer bestellen Schoonheidstripjes Afspraakjes met vriendinnen Controles vk Middagdutjes Kraamtraktatie maken Netflixen Frisse neus halen Zwangerschapszwemmen Poging tot scheren van benen Ik heb alle belangrijke dingen wel bijna gedaan, dat geeft rust
Supermooi @YellowEyes ! Haha @Pln hier ook opeens wat stresserig. Heb hier de oven geboend. Maxi cosi helemaal schoongemaakt. Wasjes weer gedaan. Pff voor mn gevoel blijf ik bezig met alles poetsen.
@MamavanHayden haha nee dat gaat een beetje moeilijk. Verschrikkelijk vond ik het, om onderbroeken aan te hebben. Maar het is tijdelijk gelukkig. Haha zou wat zijn ja. @YellowEyes ah wat lief van je moeder! Ideaal zo'n creative mama. @nijntje90 ja wij hebben een baby born pop gekocht voor peuter. Met alles erop en eraan. Die krijgt ze als het geboren is. @Pln haha moet wel lachen om je to do listje. Maar je bent al flink ver. Lekker hoor. Vandaag weer niet aan toe gekomen om de ziekenhuistas in te pakken. Heb het lijstje wel gevonden van de vorige keer. Scheelt weer nadenken.
@Meisje93 haha "to do" lijstje. Gelukkig zijn er maar een paar dingen die echt moeten bijv. De klossen enzo. De rest is bijzaak. Maar mocht ie ons nog lang laten wachten moeten we wat te doen hebben!
Ohhhh ik heb net zoveel knoflook gegeten...Komende 24 uur maar niet bevallen dat zou misdadig zijn voor het ziekenhuispersoneel hahahaha! Hier is alles in orde, Zkh tassen klaar, spullen voor evt. thuisbevalling staan klaar... Nu maandag weer checken hoe ons meisje ligt
@YellowEyes zo leuk en zo mooi weer. @Chezzy geen tips voor de jeuk. Maar je dochter is klein en fijn maar zijn toch mooie verhoudingen. Zoontje weegt hier ook 10,5kg en is 81cm maar die heeft wel wat speklapjes #bevalshirt Hier weer gewoon een simpele nachthemd. Voor de rest zit er waarschijnlijk weer veel te veel in mijn koffer, voor mezelf een paar comfortabele outfits en voor zoontje zitten er ook minstens 5 setjes maatje 50 in en als het nog enkele weken duurt, moeten er nog een paar 56 bij. Ik denk weeral dat ik 3 setjes per dag nodig ga hebben Handdoeken heb ik waarschijnlijk te weinig bij omdat ik toch minstens 2 nachten ga moeten blijven maar die kan vriendlief nog extra meebrengen, samen met al de 1000 andere dingen die ik waarschijnlijk toch weer vergeten ga zijn... Ik denk dat hier het meeste noodzakelijke ook wel gebeurd is. Enveloppes voor kaartjes zijn oké, kleertjes gewassen, park staat... alleen het huis zelf is nog echt een stort Nu ik terug wat meer mag doen, alles ook dringend eens grondig onder handen gaan nemen... Aan zoontje vandaag gelukkig niet meer veel te zien. Nog plattere stoelgang en weinig gegeten maar alles is er wel ingebleven. Dus we hopen terug op een betere nacht
@Eveliennn89 arm kind! Ik hoop dat ie snel de oude is. En wat schoonmaken betreft.. ga niet alleen aan de slag. Vraag hulp. Echt de makkelijke taken kan je zelf doen, maar niet alles op 1 dag. Dames.... help! Peuter doet nog steeds raar tegenover man. Afstandelijk, boos, krijsen en noem maar op. T wordt erger. Wat moet ik doen? Niet alleen tegenover man, maar ook mn ouders en zusjes. Ze wilt alleen bij mij blijven. Zo kan ik haar niet met een gerust hart achterlaten, wanneer de bevalling begint.
@Kiekieboe balen zeg zoon mamas kindje. Het zal vast en zeker wel weer een fase zijn maar wel een lastige. Is het niet zo dat als je uit beeld bent dat het dan beter gaat? Hier heel veel ruzie gehad bij het cb. Sta daar met een rode stempel in het systeem volgens mij. Zoiezo met het verleden van een huilbaby. En zoonlief zit altijd qua lengte boven de lijn en gewicht onderaan. Mja man is lang en dun. Zoontje is bijna 5 jaar en weegt 17 kilo en is ong 116 meter. Mijn boobies doen zeer en jeuken!! Moet wel lachen om al die lijstjes haha. Ben blij dat we hier alles gedaan hebben met de verhuizing. Nu een kwestie van bijhouden en wat rond rommelen. Weet niet welke 2 er hier zin hadden in de mac. Maar wij zijn bij de mac beland vanavond haha
@Eveliennn89 wat sneu zeg, hopelijk er snel weer boven op Hahaha jullie to do lijstjes ik heb ook de kriebels hoor maar vooral of de badkamer wel op tijd af is! De rest wil ik komende week klaar hebben #beval en voedingskleding. Ik had bij de vorige een nachtjapon tot boven de knieën met de tekst: chill out and lean back ( leek me wel toepasselijk), alleen niet aan gehad want had andere kleding aan en zat binnen 15 min in een weeenstorm dus echt niet mee bezig geweest. Voor nu gewoon lekkere comfy kleding mee en dezelfde nachtjapon weer. Voedingskleding nooit aan gedaan. Lekker spaghetti hemdje eronder die onder de borst trekken en dan pyama omhoog (lekker warm). Verder zo'n comfy naadloze bh om de zoogcompressen op de plek te houden, maar dat draag ik nu ook al ivm de lekkages
@Kiekieboe wat vervelend zeg! Ik denk dat ze het toch aanvoelen. Peuter trekt hier ook steeds meer naar mij toe. Wil met mij knuffelen, bij mij zitten en de baby knuffelen etc. Maar gelukkig wil ze ook wel mee met mijn man en familie dus niet zo extreem als bij jou. Ze wil ook kleine baby zijn dus die bevestiging geef ik haar gewoon dat ze mijn kleine baby is en dat ze mij straks mag helpen. En nu lijkt ze weer iets om te slaan dat ze toch ook wel groot wil zijn. Niet echt tips dus, zou gewoon even met peuter mee gaan. Zij merken de spanning en onrust immers ook en zien de buik steeds dikker worden
Dat sowieso! Je gaan vervelen is niet fijn. Al zou ik best eens een dag helemaal rust willen hebben. Nog even die beeb binnen houden jij! @Kippetje88 @Eveliennn89 handdoeken? Moet je die meenemen naar het zkh dan? Daar gaan we voor! @Kiekieboe doet ze ook zo als je er niet bent? Merk nl. aan onze peuter dat ze nu ook wat meer naar me toe trekt. Zal wel komen doordat ze merkt dat de baby snel gaat komen. @Christiana dat is weer een voordeel van verhuizen. Alles is al schoon & opgeruimd. Prachtige buik! En eetse bij de Mac.