Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019 3.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 9 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    oh dat klinkt spannend! Hopelijk zet het door voor je.

Snap dat je er inmiddels helemaal klaar mee bent.
    Hopelijk wilt de gyn morgen even kijken.

2. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
  3. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Meisje93 dat is het echt he, goed jezelf gedragen met je bekken

@Christiana wat rot dat hij niet te bereiken is zeg!! Snap dat je dat niet tof vind

Veel met harde buiken/ voorweeen zeg... Hier wel af en toe harde buik, maar niet vervelend en zakt met rust weer af

@Eveliennn89 toch jammer dat het niet wat was. Haha dat dacht ik ook hoor mijn dochtertje kan helemaal niet stilzitten, maar dit gaat bij ons wonderbaarlijk goed. Ze vind het veel leuker dan in de wagen!
    Vervelend die opmerkingen uit je omgeving. Hier hebben ze wel in de gaten dat dat weinig zin heeft en ik zeg er ook wel wat van wanneer ik het vervelend vind dus krijg ze eigenlijk niet... Drukt wel altijd een vervelend gevoel op je eigen beslissingen dan he

4. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Bij mij nog alles rustig;). Ik gok dat ik de tijd wel uit loop.

5. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier vanavond ook wat pijnlijke harde buiken maar absoluut geen regelmaat en neemt weer af. Ben benieuwd wie de volgende is! Lag ik bijna te slapen maakt manlief me wakker dat ik enorm snurk:oops: tja dat krijg je van snot en slijm grr... Nu ben ik dus wakker, kleine man ook die trapt en hikt een eind weg.

6. sannez

sannez Actief lid

3 jul 2011
    272
    349
    63
    NULL
    NULL
    Haha lees je een paar dagen niet en ben je bij pagina 53 gebleven, zijn jullie ineens al bij pagina 70 en is de eerste baby geboren! Hoera @CaDi gefeliciteerd!!!

Manna en Lenaroos vinden dit leuk.
  7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Woehoe!
    We doen een 37 weken dansje. ♥
    Zo fijn dat de beeb thuis mag komen nu.

Manna, Nelllie, Kippetje88 en 15 anderen vinden dit leuk.
  8. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
  9. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Goede morgen dames!! Hier echtveen verschrikkelijke nacht! Ging na bed wat misselijk en niet helemaal lekker, halve nacht wakker gelegen, last van mijn buik! Pijn aan mn buik ook. Is dec1e keer dat ik me zo slecht voel!! Vandaag maar rustig aan!

10. krijgertje

krijgertje Bekend lid

20 mei 2014
    531
    686
    93
    @nijntje90 rustig aan vandaag! Hopelijk voel je je snel beter.

@Meisje93 37 weken, yes! :D je bent er bijna!

@sannez nu iedereen verlof heeft gaat het een stuk sneller hier haha :p

@Pln grrr wat rot dat je man je wakker maakt! Ik zou not amused zijn haha, zeker met die hormonen die je klaarwakker houden. Volgende keer moet ‘ie zelf maar even ergens anders gaan liggen :p

sannez vindt dit leuk.
  11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    och meis toch. Vandaag inderdaad even rustig aan doen.

@Pln heb je nog wel wat kunnen slapen?
    .
    @Christiana nog steeds veel last van voorweeën?

12. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

@CaDi hoe is het met jullie? Ben benieuwd naar je verhaal en hoe het met jou en je zoontje gaat!

En de voorweeen hier! Is er al iets doorgezet? Spannend!!!!

13. sannez

sannez Actief lid

3 jul 2011
    272
    349
    63
    NULL
    NULL
    @krijgertje ja dat zal het zijn! Ik heb nog geen verlof :(. Werk voor mezelf en moet deze week en misschien zelfs nog volgende week m’n laatste opdrachten afronden. Niet zo handige planning, maar kom dit financieel niet laten liggen.

#voorweeen.... al iets doorgezet bij iemand? Hoeft niks te zeggen helaas, maar wel irritant zijn ze.

Oh het duurt echt niet lang meer! Ik ben er eigenlijk wel klaar mee, maar tis hier ook pokke warm, hele week boven de 35 graden.... ook met airco is dat nog best afzien!
    Morgen weer afspraak, heb idee dat baby overdwars ligt. Enorme druk bij m’n rechterheup en ik voel de billetjes echt links halverwege m’n buik. Heb ook het idee dat het bovenin m’n buik ‘leeg’ is. Ben benieuwd!

14. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vreselijke nacht. Veel wakker zere buik.. vanmorgen stuk minder.. en nu zo af en toe een kramp.. niet doorgezet..

15. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @Bella28 hoe gaat het nu?

@Christiana veel succes bij de gyn vandaag. Hopelijk hebben al die voorweeen iets gedaan.

Zo, kindjes weer op school en het huis voor mij alleen.
    Hier moeite met inslapen maar gelukkig wel een paar uurtjes kunnen slapen, dat moet voldoende zijn :p.
    Straks komen de supermooie douchekruk en de po. Wat wil een mens nog meer;).
    Vanavond krijgen we de belinstructies en MOET ik op de weegschaal. En ik maar denken dat ze dat helemaal hadden afgeschaft.

Fijne dag allemaal!

Cindy1977 vindt dit leuk.
  16. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Ahh balen!! Hoop dat je de rust kan pakken vandaag.

17. Regenboogjee

Regenboogjee Actief lid

1 mei 2016
    424
    646
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Goedemorgen...

Ik ben er ook weer eens hihi, ik liep nogal achter met mee lezen (lees meer dan 20 pagina's) en wil perse alles bijlezen dus duurde even :roflmao: vd week was ik er bijna en toen hadden jullie er weer 10 bijgekletst haha..
    Ik kan dus niet overal op reageren maar...

@CaDi gefeliciteerd met je zoontje Quin! ❤️ De eerste gezonde baby in de groep!? Hoe is je bevalling gegaan en hoe gaat 't nu met jullie?

@Cindy1977 wat fijn dat je 'n datum hebt om naar toe te kunnen leven :thumup:

Verder zijn er al een paar over de 37 weken toch? Spannend.. Ben benieuwd wanneer de volgende gaat bevallen ?

Ik zelf ben vandaag 35.3wkn... Voor mij een hele mijlpaal! Kben nog nooit zolang zwanger geweest :D:roflmao:
    M'n dochterje kwam met 27 weken en mijn zoontje met 35.2wk, dus was wel ff spannend gisteren maar dit meisje blijft nog ff zitten :rolleyes:
    Verder erg last van bekkenpijn en rugpijn nog steeds. Zolang ik rustig aan doe gaat 't wel. Maar vd week was gezellig ik uit eten geweest en na 4 uur zitten had ik zoveel pijn... Hele week extra last van gehad :(
    Ze ligt ook nog steeds in stuit (net zoals zus en broer) en ik heb aankomende woensdag een extra afspraak om te bespreken wanneer er een uitwendige draaipoging wordt gepland. Gyn zegt dat onze kindjes gewoon graag in stuit liggen in mijn baarmoeder :roflmao:. Wel hele discussies met vriendlief.. Hij wil geen risico's nemen met 'n eventuele stuit bevalling en heeft dan' liever' een keizersnede. Ik wil echter wel stuit bevalling proberen omdat vorige 2 ook (heel makkelijk) in stuit zijn geboren en mijn bevallingen zo super snel gaan. Gyn zegt ook je bent al 2x eerder bevallen dus stuit bevalling zou opzich een mogelijkheid zijn..
    Woensdag maar weer afwachten..

Is de Facebook groep nog actief? Kan ik me daar ook nog voor aanmelden? Ik zit namelijk wel heel vaak op fb:rolleyes:
    Maar zal nu weer bijhouden met lezen hihi.. Ben zo benieuwd naar alle baby's ❤️❤️❤️

Manna, sannez, Cindy1977 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Ohh vreselijke nacht!! Wakker geleden van 1 tot 4. Pijn in mn benen. Man man man! Nee, echt niet leuk. Heb heel lang heen en weer gelopen. Man werd bezorgd. Hij mn benen echt een uur lang gemasseerd, toen viel ik in slaap. Toch maar een magnesium tabletje innemen.

19. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @krijgertje @Meisje93 ja ik was niet blij mja andere kant hoef ik niks en moest hij er om 5.10 uit vanmorgen. Heel 't weekend is ie aan 't sjouwen geweest, garage opgeruimd etc. Heb toch nog wel van half 1 tot half 6 geslapen dat is echt super lang voor mij sinds ik 20 wekejln zwanger was. Dus al met al mag ik niet klagen haha.

@nijntje90 rustig aan hoor, ik herken het en dat is echt niet fijn.

@Meisje93 woepwoep, hier 36 weken!

@sannez ik heb met je te doen met dat enorme warme weer, ik zou er erg slecht tegen kunnen. Vervelend dat je die opdracht nog hebt moeten aannemen, probeer wel echt aan jezelf te denken tussendoor he!

@Regenboogjee fb groep word maar weinig gebruik van gemaakt, heel af en toe een fototje. Hier ben je meer aan 't kletsen haha. Wat een mijlpaal dat je nu verder als met de andere 2 kids bent gekomen. Waarom vind je man stuit nu een risico je hebt immers al 2 positieve ervaringen gehad:)

@moonchild wegen is bij iedere vk anders heb ik wel gezien. Ik moest wegen ivm overgewicht en kans op diabetes in de zwangerschap dacht ik. Maar m'n zus en haar vriendinnetje moeten het ook en die hebben beide geen overgewicht. En een vriendin van me is vele malen zwaarder als ik en die hoefde nooit te wegen, maar uiteindelijk well 3x de suikertest. Laat mij dan maar wegen haha. En weetje het is toch zo.. Ben altijd bezig met m'n gewicht en was net aan het afvallen, ja dat zit er zoiezo weer aan, maar hee ik heb een wondertje in m'n buik. Die kilo's komen in april/mei wel weer. Lekker veel salades en fruit in de zomer nomnomnom.

sannez en moonchild vinden dit leuk.
  20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @sannez och met die hitte is het helemaal afzien voor je. :(

@Bella28 balen dat het niet doorgezet heeft.
    Anders een flinke wandeling gaan maken? kan evt. ook helpen.

@moonchild heerlijk het huis voor je zelf. :)
    Oh heb ze hier niet over wegen gehoord. Ben benieuwd woensdag.

@Regenboogjee Snap je vriend, maar snap jou ook.
    Hopelijk komen jullie er samen uit. Anders je vriend een keer mee laten gaan naar de gyn?

@Kiekieboe wat vervelend van je benen. :(
    Je zal wel gesloopt zijn nu.

sannez vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina