Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019 3.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 9 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Nelllie je bent zeker niet de enige! Ik heb tot 16 weken gedacht dat het een meisje werd, in m'n hoofd wist ik al helmaal hoe haar kamertje zou worden. Heb echt aan het idee moeten wennen dat ik een zoontje ga krijgen, zie mezelf echt als meisjes moeder. Maar ben nu helemaal gek op doe stoere schoentjes en spijkerbroekjes etc. Zie 'm al met z'n vader op het voetbalveld haha.

@Christiana omg.. Wauw wat een werkgever.. Ik zou of een keihard berichtje terug sturen of gewoon volledig negeren. Wat denkt ze wel niet..

Manlief hier zou eind 2018 cursus beginnen en dan in januari examen dat vond ik al kortdag op de uitgerekende datum maar oké. Door een fout ging t niet door kreeg ie de vraag of ie niet eind januari kon starten, nou eh wat dacht je van nee.. Vrouwelijke collega's vielen z'n leidinggevende ook meteen af van hallo hij word dan vader!! Haha was verder gelukkig geen probleem.

@Kippetje88 ik ga donderdag een kaarsje voor je opsteken in de hoop dat je eigenwijze wondertje goed gaat liggen!

Hier ben ik er wel klaar voor, en zeker klaar met alle kwaaltjes! Maar misschien toch niet zo klaar omdat ik me net als @Meisje93 niet fit voel. Denk ook dat ik me dat niet meer ga voelen tot ons mannetje er is. Mezelf toch van de bank gesleept, gedoucht en aangekleed om even van 't zonnetje te genieten en met een vriendin een kop thee te gaan drinken in het dorp. Nu echter helemaal uitgeteld op de bank!

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Echt bizar dat ze dat denken. Ongelofelijk..

Woehoe! Vluchttas is bijna helemaal ingepakt. Zelfs nog het laatste energie gebruikt om even de stad in te gaan voor fles spenen.
    Man staat nu de ramen te zemen. :D
    Kan weer wat af gaan strepen. Heerlijk.

Appelmoess, Cindy1977 en Pln vinden dit leuk.
  3. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Haha ramen zemen. Het regent pijpestelen hier!!

Hier zijn de klossen vandaag binnen gekomen. En ik denk dat ik qua schatting maar een maatje 56 in de vluchtkoffer ga doen ;)

Appelmoess en Cindy1977 vinden dit leuk.
  4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Binnen.
    Buiten heeft hij van de week al gedaan. :)
    Haha ja je weet het maar nooit heh!

Grr. Kreeg zojuist een mailtje dat mijn nieuwe jaloezieën vertraging hebben. :mad:
    Hoop niet al te lang, wil ze hebben hangen in de kraamweek.

Christiana vindt dit leuk.
  5. krijgertje

krijgertje Bekend lid

20 mei 2014
    531
    686
    93
    @Meisje93 oei vluchtkoffer moet ik ook nog doen :’) En enveloppen voor geboortekaartjes bestellen... en ga zo maar verder :p wat rot van de jaloezieën! Ik wilde ook heel graag nog jaloezieën (we hadden nog niks voor de ramen), maar durfde het niet aan met de levertijd. Uiteindelijk opgelost met een standaard formaat rolgordijn van de karwei. Bij kwantum hebben ze ook relatief voordelige, mischien is dat een optie? Je kan ze zelf smaller maken dus als er een is die breed genoeg is.. hopelijk komen je jaloezieën alsnog op tijd!

@Christiana had je bericht net gemist.. nou jaaaaa zeg, wat bizar van je leidinggevende! Ik had waarschijnlijk niet eens meer gereageerd op de datumprikker haha! Doeiiii

Heb zelf nog allemaal opbergmandjes besteld en wil onze voorraadkast onder de trap nog organiseren voor de baby er is haha! En ga zo maar verder :p

6. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    @Christiana ... ik zou echt wel gegaan zijn! En dan tegen je leidinggevende zeggen...ga jij maar liggen in de stoel, ik oefen wel op jou, en dan een langdurig cup of soup momentje nemen ... haar daarna geruststellen dat die wimpers echt wel een keer terug groeien hoor XD

@Meisje93 ... ik ging vorige week ook volledig uit mijn stekker tegen Rivièra Maison, schiet op met je stoel ja! Nu komt echt die drang om alles af te hebben hè.

@Kippetje88 .... Ow Ow dat beloofd wat, een die hard dwarsligger. Die kan later President van Amerika worden, ijzere wil hebben die kindjes :)

@Nelllie .... ik ben er ook heel lang niet klaar voor geweest, maar ineens is het goed zo. Ik moet er eig niet aan denken dat het nog wel 4 of 5 wkn kon duren nu. Mijn buik is ook aan het scheuren...pijnloos my ass zeg pfft.

Vandaag vond zelfs de anesthesist dat ik er ruk uit zag...ik ga Fe aanvragen voor je, .. zag op de uitdraai dat ze een volledig bloedbeeld aangevraagd had XD Ik word er niet knapper op, vandat zwanger zijn.

Proefdruk geboortekaartje aangevraagd, woensdag ophalen, spannend! Enveloppen kopen en die alvast maar schrijven, er valt hier echt totaal niets anders meer te doen in huis. Ik zou daar bijna stress van krijgen, niets meer te desinfecteren XD

Christiana vindt dit leuk.
  7. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Mijn vader is glazenwasser dus die moet zowiezo nog ff komen voor de baby er is haha. Mag die meteen de spiegels ook doen! Hier ook even na het winkelcentrum geweest maar het kost me echt teveel energie allemaal! Ben echt moe. Voor het eerst in 37 weken dat ik me zo voel eigenlijk!

8. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @Cindy1977 hier wil ik alleen de badkamer nog goed doen en de rest is allemaal bijhouden. Op het moment dat mn zoontje thuis is stofzuig ik minstens 3x per dag hahaha

Cindy1977 vindt dit leuk.
  9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @krijgertje zo laat was ik dus nog niet. Geboortekaartjes heb ik toevallig ook paar dagen geleden besteld.
    Er hangt nu gewoon een vouwgordijn, dus heb iig wel wat hangen. :)
    Maar was het gordijn zat, en het weer zit er een klein beetje in. Keertje nat geregend..

Haha succes met je voorraadkast! Die staat ook voor deze week op de planning.
    Maar geen idee hoe ik die praktisch kan indelen.

@Cindy1977 haha jij bent erg! :p

Oh jij ook al vertraging of heb je hem inmiddels?
    Nou zeg dat! Alles moet ineens af haha.
    Maar ook als reden zodat ik nog even wat rust kan nemen.
    Heerlijk dat jij alles schoon hebt.

10. Chezzy

Chezzy Actief lid

3 mrt 2016
    412
    309
    63
    Wel meegelezen, maar geen puf om te reageren.

Vanochtend ging het vrij goed, dus dacht, laat ik naar de intertoys gaan om cadeau voor peuter te halen voor als tweeling er is. Met auto kan ik voor de deur parkeren, dus belasting zou nihil zijn. Baby born die ik wou was er niet, dus naar ander winkelcentrum waar ik ook voor de deur kan parkeren en ze het wel hadden. Was helemaal blij dat het zo goed ging. Daarna nog naar een winkel wat anders man zou moeten doen. Nou, bij thuiskomst kwam de klap hard aan. Veels te veel gedaan natuurlijk en heb het geweten. Lag voor pampus in bed vanmiddag qua moeheid en erg veel harde buiken. Komende twee weken is mn plaats gewoon de bank dus....

11. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ja die kids verpesten je werk grondig hè XD

@Meisje93 ... ja morgen komt de stoel EINDELIJK! Dan kan ik meteen foto’s maken voor het Kamertjes topic :)

@Chezzy ... ja mennnn, wij moeten nog gereanimeerd worden na zo’n dagje, laat staan als je 2 mini’s in je buik hebt!

@sannez ... van de zomer toen ik 10 wkn was, toen werd ik al fucking sjaggo van die 35 graden, laat staan dat je hoogzwanger bent. Respect hoor!

Hier ook tig harde buiken van mijn zkh avontuur pfft.

Pln vindt dit leuk.
  12. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zo vluchttas is nu echt helemaal klaar, ook setje schone kleding voor manlief. Alleen de tandenborstel pas als we vertrekken net als opladers etc.

Boven alles omhoog gezet en laatste wasjes gedaan zodat m'n schoonmoeder morgen het laatste beetje strijk kan doen en alles even stofzuigen. Mag morgen ook eindelijk naar de fysio en ''s avonds naar de vk. Hoop dat mijn eigen vk weer terug is en dat ik even zaken op orde kan stellen gezien ze met zijn drieën niet op 1 lijn zitten.

Heb nu niet zoveel meer te doen/regelen maar toch bedenk ik iedere dag wat nieuws haha maar ik zie mezelf over 5 weken nog op de bank hangen met een druktemakertje in m'n buik.

Vanmiddag was hier toch ook even teveel, onderweg beginnen de harde buiken al en nu steeds fikse steken van onder auw!

13. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Ik heb daarnet zoiets gaafs gezien dames.. (althans, ik vind het super gaaf haha)

Een DNA sieraad.. in deze ketting zit een haarlokje van een baby en een stukje navelstreng. Zie foto! ziet er zo gaaf uit en hoe bijzonder is het om zo'n waardevol sieraad te hebben. Je kunt er ook andere dingen aan toevoegen bijvoorbeeld moedermelk. Je kunt ook allerlei vormen en toevoegingen etc kiezen.. suuuuuper gaaf.

Misschien klinkt het allemaal heel erg zweverig en raar, maar vind dit oprecht zo gaaf. Zo waardevol! :eek:

Bijgevoegde bestanden:

nijntje90, TigerAngel7 en Christiana vinden dit leuk.
  14. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @YellowEyes wauw bijzonder!

De Kleine werd net op de 2500 en onder de 3000 geschat. Ongeveer 200 gram maximaal er bij per week. Ik gok dat hij net zo als mijn zoontje zal zijn. Dat moet lukken :p.
    Mijn bloeddruk was 108 over 50.
    We mogen snel bellen bij weeën want de vorige bevalling ging lekker vlot.
    Morgen nog een draagzak halen en dan heb ik geloof ik alles in huis (tot ik weer wat moois zie:rolleyes:).
    Slaap lekker allemaal!

Chezzy, Nelllie, sannez en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    moonchild vindt dit leuk.
  16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Chezzy valt al snel tegen wat je lichaam nog aan kan dan heh.
    Voorlopig maar weer even goed je rust nemen.

@Cindy1977 ben benieuwd!!
    Moet ook nog steeds foto's maken. Ben een beetje traag met alles. :rolleyes:

@Pln ideale schoonmoeder!

Zeker bijzonder! @YellowEyes
    Niks voor mij, maar vind het heel mooi gemaakt.

@moonchild heb jij geen last van je bloeddruk?

YellowEyes vindt dit leuk.
  17. sannez

sannez Actief lid

3 jul 2011
    272
    349
    63
    NULL
    NULL
    @MamavanHayden fietsen kan zeker hoor! Bij m’n vorige tot dag van bevalling gewoon gefietst (39+5). Ik liep slecht, dus blij dat ik met fietsen ergens kwam!

@Kippetje88 nou hopen dat ze draait. Hoe ver ben je precies? Mijn dochter was de 2e en draaide uiteindelijk zelf met 37 weken nog!

Wat zijn jullie allemaal goed aan het schoonmaken en poetsen. Ik heb dat nooit zo die nesteldrang. Nu heb ik m’n eigen versie van nesteldrang met de Netflix serie van Maria Kondo, hahaha. Maar ik krijg er nog niet echt zelf opruim en poetsdrang van!

@Christiana pffff lekker bezig blijven ze bij jou. Kun je niet blokken dat je de berichtjes niet eens meer ziet?

Vandaag gesprek gehad met ziekenhuis en wordt over ongeveer 3 weken ingeleid, dan ben ik net over de 39 weken. Ook al ben ik er nog niet klaar voor @Nelllie, maar goed komt vast goed dan moet je wel!

@Appelmoess ik herken het wel hoor die steken, ongelooflijk pijnlijk. Herken het ook niet echt van m’n andere 2. Baby was nog niet ingedaald bleek vandaag, dus dat is het toch ook niet, maar denk zelf wel dat het ermee te maken heeft. Kan soms bijna geen stap zetten van die pijn.

Verder puf ik door in de hitte, trek het erg slecht momenteel en de kinderen zitten meer voor de tv dan me lief is... volgende week komen m’n ouders, dus dan hopelijk wat meer vermaak voor ze!

18. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    @sannez ... fijn dat je ouders komen zeg! Die kunnen je mooi helpen en fijn om je Moeder om je heen te hebben zeg.

Hier al weer een uur wakker...eig gesloopt, maar ik kan niet meer terug in slaap vallen. Zodra de robot stofzuiger klaar is, sleep ik mezelf maar naar beneden. Lekker ontbijten en hopelijk nog een uurtje comateus op de bank liggen :)

19. Mimi91

Mimi91 Actief lid

24 mrt 2018
    392
    693
    93
    Vrouw
    Hoi dames,

Even ook een ego post. Ik word net wakker en spring uit bed.. ik hoorde iets knappen en ja hoor mijn vruchtwater gutst er uit........o_O

Jullie horen nog van mij :thumup:

20. sannez

sannez Actief lid

3 jul 2011
    272
    349
    63
    NULL
    NULL
    Ik dacht al, huh reageert er iemand rond deze tijd :p. Wakker liggen is zo irritant, vooral omdat je weet dat je nu nog kan slapen.... mocht je van tennis houden, Australian Open is vast wel ergens op tv ;)

En ja heel fijn, al word ik ook altijd een beetje gek van m’n ouders in huis (ze blijven 6 weken), maar nu is het wel heel fijn. Ze doen ook niet aan kraamhulp of zo. En ik beval waarschijnlijk in de eerste schoolweek, dus heel fijn ook dat er iemand voor de andere kids kan zorgen.

Nelllie en Cindy1977 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina