@Mimi91 spannend zet hem op hopelijk heb je snel je kleine in je armen. Succes @Kiekieboe oh tis nooit goed daar op het cb. Ene oor in andere oor weer uit #nesteldrang hier ook nog niet echt last van. Maar gisteren wel onze hele kledingkast opnieuw opgevouwen want manlief had alles door elkaar gegooid dus moest echt zoeken na kleding
@Meisje93 stomme reactie van je schoonouders zeg zou met dit termijn overigens ook geen zin meer hebben om gezellig met z’n allen te zitten haha (maar dat ligt wellicht ook aan mij en m’n schoonfamilie ) Nesteldrang jaaaa, hier komen vanmiddag m’n manden binnen en dan kan ik aan de slag met de voorraadkast
Pfff CB heeft altijd wat te klagen. Gewoon voor de prikjes gaan en verder laat ze het lekker uitzoeken! Je mag niet naar een ander kindje kijken, want elk kind is anders, maar ondertussen gaan ze zelf uit van het "perfecte" plaatje/lijntje
@Mimi91 wauw! Heel erg veel succes en ik ben super benieuwd! Hoop dat het allemaal goed verloopt en je snel de kleine in de armen mag hebben!
Cb is echt totaaaaaal mijn vriend niet. Destijds met huilbaby konden we niks goed doen. Hoop verkeerde adviezen enz enz. Zie er nu al tegenop om er weer heen te moeten. Nou etos en hema gehad dus oma onderbroeken en maandverband is binnen ook meteen vit k en d gehaald. Ga toch maar even de etos luiers en doekjes proberen, gerum 2e kindje haha. 1e kreeg alles a merk Zo naar de fysio en dan zoontje weer halen. Vanmiddag als die op school is ga ik denk ik maar even liggen. Ik kan vanacht dwars is bed liggen. Man is een nachtje weg. Waarschijnlijk maar 1 gelukkig. Rondleiding jbz was echt goed. Daar hebben ze zelfs eigen couveuze kamers voor de gezinnen. Als ik dat 5 jaar geleden had geweten! Ben benieuwd hoe het strx bevalt daar!
Pfff cb heeft altijd wat te zeiken. Gewoon ja is goed zeggen en thuis doen wat goed voelt. Ga dat met de 2e ook anders doen haha. De 1e doe je alles "volgens het boekje" nou de 2e doe ik veel op gevoel ik vind het goed! @Meisje93 wij gaan zaterdag uiteten met schoonfamilie. Wij hebben bij voorbaat gezegd dat kan maar alles onder voorbehoud. Heeft mn man gister zn vader aan de telefoon ging het over bevallen zegt zn vader ja zaterdag kan niet hoor of ze moet het na het eten doen ik zeg tegen mn man moet hij is opletten hahaha
Zaterdag sleep ik mezelf naar een feest op Man zijn werk. Die zijn altijd zoooo dik fantastisch, die ga ik echt niet laten schieten! Het is gelukkig overdag en we mogen altijd gasten meebrengen, dus mijn Vader en schoonouders zijn er ook bij. Daarna zal ik wel minder valide zijn tot de ks XD Ze hebben net gebeld, ik mag mezelf om 7:15 al melden. Ik ben gewoon de 1e die dag! Spannenddddd!
Hier nu ook echt slechte nachten. Bij de anderen alleen eruit om te plassen. Dan sliep ik wel weer. Maar nu draai ik alle kanten op wat pijn doet . Ook weer hartkloppingen of dat mn hart echt tekeer gaat. Mijn bloeddruk is laatste keren steeds 95/40 Zal daar wel aan liggen. Morgen maar even vragen aan de VK. Nog meer die dat hebben?
Wat fijn dat je de eerste bent! En lekker om even je hoofd op iets anders te zetten met dat feestje! Geniet ervan!! Die hartkloppingen heb ik ook sinds een paar dagen, geen idee waar 't vandaan komt, probeer mezelf dan maar heel rustig te houden. Mijn bloeddruk is elke keer goed geweest. Heb wel als ik naar buiten kijk, naar de lucht bijv dat ik dan sterretjes in de lucht zie.. Niet zo heel erg zal echt sterretjes zien, maar ze zijn er wel. Is het gek als ik Donderdag vraag of ze mijn urine willen testen?
@MamavanHayden oh jeetje, hier zei de gyn dat sterretjes zien geen goed teken is. Ook zwarte vlekken zijn niet goed. Je kan eventueel bellen toch? Dat jullie nog energie hebben voor feestjes en etentjes. Ik ben echt kapot! Ik ga zo een dutje doen. Mb ogen vallen echt dicht...
Ik doe even met je mee Was aan het eten en opeens BAM, uit het niets misselijk en voelde me opeens zo moe en loodzwaar! Ben even op bed gaan liggen. Zal niet lang duren tegen dat ik in dromenland lig denk ik Afgelopen nacht werd ons dochtertje erg onrustig wakker: oorpijn straks na school maar eens naar de dokter ermee...
Naar het consultatiebureau gaan is niet verplicht he? Je kunt eventueel ook langs de HA voor vaccinaties. Gelukkig heb ik relatief weinig problemen gehad en niet heel veel gekke adviezen al vind ik het wel een beetje storend dat ze zo op het BMI hameren @MamavanHayden ik zou nu direct even bellen of ze je bloeddruk/urine willen testen. Je voelt je duidelijk niet goed en sterretjes zien is geen goed teken. Niet tot donderdag afwachten!
Ohh zo zielig als ze oorpijn hebben. Sterkte ermee❤️ En gewoon even lekker dutten hoor! Ik doe het bewust niet, ben veel te bang dat ik zo diep slaap dat ik te laat ben om mijn kind op te halen
Hier ook. Zou ook wel even willen tukken maar dan ben ik zo suf bij het ophalen. Ik ga nu wel sinds kort als de kinderen naar school zijn even een uurtje slapen als ik snachts slecht heb geslapen. Dat voelt ook al lekker.
@krijgertje op zich zie ik het allemaal nog wel aardig zitten. En als ik er klaar mee ben, ga ik gewoon naar huis. Maar dat opdringerige valt even heel erg verkeerd momenteel... Succes met je voorraadkast! @nijntje90 haha dat zou een stunt zijn ja als het dan precies komt. wat fijn @Cindy1977 Heb je minder kans op uitloop. Enne. veel plezier zaterdag. @Lenaroos yep hier ook hartkloppingen. En iedere keer het gevoel dat ik ieder moment weg kan vallen. Heb het het ergst in de ochtend. Echt niet fijn. Bloeddruk is wel erg laag bij jou. Al heb ik het idee dat die hier ook verder gezakt is.
@Kiekieboe hoe is het met je opa? @Meisje93 hmm ook al is de kleine er nog niet mijn hoofd staat echt niet naar gourmetten nu! Heb met kleine stapjes vandaag een bak yoghurt en een banaan weggekregen mijn hemel die maagzuur bah!! Schoonmoeders heeft met de Franse slag gestofzuigd en gedweild.. Heb de neiging om het zelf nog een keer te doen omdat ik juist achter de bank alles een keer gestofzuigd wilde hebben. Maaar ben d'r dankbaar want het ziet en ruikt wel weer frips. Kan me gelukkig bedwingen. Fysio heeft net flink gemasseerd zat kei en kei vast, bekken stond weer scheef en is rechtgezet en billen ingetaped! Of ik nog een afspraak wilde, nou ja graag 's t nog 6 weken duurt heb ik dat zeker wel nodig.. Nu maar eens een dutje doen. @MamavanHayden ik zou ook even bellen met de vk.. Ook al is je bloeddruk goed zwangerschapsvergiftiging is sluipend en je hoeft niet alle symptomen te hebben! Toevallig vorige week nog een medisch artikel over gelezen in het vaktijdschrift wat ik lees. 8 febr supriseparty, 9 februari neefje 6 jaar, 10 februari nichtje 1 jaar en 11 februari m'n moeder jarig en uitgerekend haha druk weekend! gelukkig rekenen ze zoiezo niet op ons of evt. Man alleen.
@Pln geen vooruitgang. Maar dat mogen we ook niet meer verwachten. Zn kinderen regelen nu alles (begraven etc). Ik kan maar niet in slaap vallen. Lukt gewoon niet. Heb ook hoofdpijn, heel erg koud en slaperig. Maar slapen lukt niet. Wil ook iets eten, maar heb t gevoel dat ik dan toch ga overgeven. Straks bloeddruk checken..
@Kiekieboe wat een emoties zit jij in zeg! Oeh hier kan ik peuter wel achter hey brhang plakken. Mijn tante komt hem altijd knippen en nu vertikt ie het gewoonben.zo boos op hem!! Kan er niks aan doen.....