Wat een bevalling zeg @Mimi91 voor jullie alle 3 heftig. Geen verontschuldigingen wij waren gewoon super nieuwsgierig. Probeer lekker te rusten waar kan en natuurlijk te genieten. Van harte gefeliciteerd, ik ben blij dat het verder goed gaat
@Mimi91 van harte gefeliciteerd met jullie zoon Luuk! Wat een heftige bevalling, maar wat heb je het goed gedaan, kanjer ben je! Kan me voorstellen dat het even tijd kost om de bevalling een plekje te geven, dus neem die tijd. Lekker wennen aan Luuk nu en hopelijk mogen jullie snel mee naar huis! Wat betreft je man, geef hem ook de tijd en kans om dit te verwerken. Jij bent natuurlijk de hele tijd bezig je kind eruit te werken en hij staat er hulpeloos bij en ziet alles héél bewust gebeuren. Zal voor hem ook best traumatisch geweest zijn. Sterkte met de verwerking hiervan en heel veel geluk en liefde met Luuk!
@Mimi91 ten eerste gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon❤️ Meid wat een heftige bevalling hebben jullie achter de rug. Probeer het rustig een plekje te geven, maar praat er wel over met je man. Hopelijk gaat het snel goed met jullie allemaal en kan je snel gaan genieten van je kraamperiode Dikke knuffel!
Van harte @Mimi91 met de geboorte van jullie knul Luuk! ❤ Wat moet dit heftig voor jullie zijn geweest! Geniet, maar praat, praat, praat! Dit helpt echt bij de verwerking! Ik hoop dat jullie snel in jullie mooie fijne kraambubbel mogen belanden!
Owwww men...Nog meer kotsmammies? Hier ook wordt er gek van... Peuter wéér ziek! steekt mij ook weer aan jammie! en mijn man die moet overwerken vandaag...Is het alweer bedtijd haha! Fijne dag lieve Mamma's! Gaat iemand nog iets leuks doen?
@Mimi91 allereerst gefeliciteerd met jullie stoere zoon! Gelukkig dat het nu goed gaat met hem! Maat wat een heftig verhaal! Hopelijk met spoedig herstel voor jou! Ook voor de verwerking ! Neem je tijd hè
@Mimi91 Amai wat een heftig verhaal!! Ik ben zooo blij voor jullie dat alles goed gekomen is! Gelukkig weet een mens vooraf niet dat het zo zal verlopen... En natuurlijk een superdikke proficiat met kleine Luuk!! Leuk zeg!! Hopelijk heb je hem gauw dicht bij je! X
@Mimi91 Gefeliciteerd mama van Luuk! Mooie naam. Wat een heftige bevalling. Hoop dat jullie heel snel opknappen.
@Kippetje88 bedtijd!? ik ben blij dat de dag begonnen is!! Heb van 22 tot 23.30 geslapen en van 1 tot 2 en van 7 tot 8.30. Ik ben kapot maar ik kan niet meer liggen.. Nekpijn en keelpijn van 't zuur. Bah
Pfffff hoe lui kan een mens zijn?! Kleuter klaargemaakt voor school. Haar te voer gebracht (10min heen en 10 min terug op het dooie gemakje). Ik kom thuis en voel alle energie weer uit m’n lijf stromen De dag is pas begonnen! Was me er tegen aan het verzetten, had het idee van ‘als ik teveel toegeef kan ik straks niks meer’. Maar zal niet anders kunnen dan rusten, m’n lichaam protesteert echt. Heb precies van die blubberpuddingbenen Er dus maar even van profiteren dat de poetsvrouw beneden aan het kuisen is en ik kleuter niet moet ophalen van school vanmiddag (m’n zus gaat haar oppikken) om een uurtje of 2 in m’n bed te kruipen nu Deze namiddag afspraak bij de gyn voor controle, dus dan kan ik niet rusten. Ben alweer benieuwd
@Mimi91 gefeliciteerd met jullie vechtertje! Gelukkig doet hij alles goed! Wat een bevalling zeg! Voor je man ook moeilijk. Hij staat er "alleen" naast. Zoals iedereen al zegt praat met elkaar, doe het rustig aan en geniet vooral van Luuk! Hopelijk mogen jullie snel na huis! Hier lag ik gister half 8 al op bed! Was echt gesloopt. Mocht vanmorgen blijven liggen en ben net opgestaan. Moet nu wel haasten moet 10.45 na de vk haha. Voel me nog steeds niet top dus zo ook maar even aangeven!
@Mimi91 gefeliciteerd met de geboorte van jullie stoere kanjer! Zo te lezen net zo'n vechter als mama, wat een zware bevalling zeg! Kan me ook goed voorstellen dat jouw man er heel erg van geschrokken is. Hoop dat jullie snel naar huis mogen met jullie mooie ventje en dat jullie het allemaal goed kunnen verwerken, het is niet niks! Doe het rustig aan meis, geniet van elkaar!
@Mimi91 gefeliciteerd mama van Luuk! Wat een heftige bevalling. Knap gedaan! En papa van Luuk heeft ook tijd nodig. Maar t komt vast en zeker goed! Dan kunnen lekker gaan genieten! Dames die vandaag een afspraak hebben, succes!
Hier net terug van de vk. Alles was goed moet alleen testen op een blaasontsteking. Moet je vaak plassen? Vrouw serieus?!?!?!?! Ben morgen 38 weken zwanger wat denk je zelf?!
Hahaha serieus? Dan moet ik dat ook al 10 weken aangezien de kleine toen al bijna ingedaald was en ik snachts soms 10x d'r uit moet hahaha
@nijntje90 ik moet ook heeel vaak plassen. Ook al is t een druppel, t lijkt echt alsof ik ieder moment een overstroming kan veroorzaken. Alleen als t plassen pijnlijk wordt of als t begint te jeuken, moet ik t aangeven. Dan gaan ze testen. Tot nu toe geen last gehad oid.
Hier vanmorgen al mot gehad met de dokters assistente. Dat is zo'n moeilijk mens. Ik geef aan dat ik iom vk heb besproken dat we willen kijken voor slaapmedicatie en iets anders tegen 't maagzuur en of ze dat wil overleggen met de huisarts. Zegt ze "ja ik denk niet dat je daarin veel opties hebt nu". Ja dat vraag ik toch helemaal niet, ik wil dat je gaat overleggen de huisarts bepaalt wel. Krijg nu omeprazol maar niks voor 't slapen.. Baal ik wel van ook al twijfelde ik zelf ook heel wel of ik t wel wilde. Frustreert gewoon. Daarna meteen al gebeld door vk of ik inderdaad in gesprek wil met de gyn om een plannetje te maken en zijn advies te horen. In de verwijzing vraagt de vk wat het advies is kraamhotel / klinische bevalling. Dubbel check van gewicht, vruchtwater etc. Maar ook mbt inleiding aangezien ik me echt niet tof voel en het niet zo lang meer ga trekken zonder slaap. eventueel een nachtje in het zkh onder sedatie maar dat is echt een laatste optie. Ik heb maandag 21 januari 14.40 controle bij de vk en vrijdag 25 januari om 11.15 afspraak bij de gyn.
Hopelijk heb je baat bij de omeprazol! @Pln Hier helpt het de ene dag meer dan de ander. Haha! @nijntje90 Al snap ik het ook wel deels. Als je zwanger bent, schijn je een blaasontsteking niet altijd te voelen. Vanochtend controle gehad. onderdruk was 65. Dus zal wel weer last hebben van bloeddrukdalingen. Beeb ligt ingedaald maar nog niet vast. En wederom de bevestiging dat dit een klein/gemiddeld kindje zal zijn. Volgende week gaan we proberen te strippen, aangezien ik toch wel stevige voorweeën heb. Verwacht hij wel dat ik ontsluiting zal hebben. Dus ben benieuwd.
♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 31 januari (4) ♡ Bella28 - 2e kindje - 31 jaar ♡ Pitaa91 - 3e kindje - 26 jaar ♡ Nijntje90 - 2e kindje - 27 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 27 jaar 1 februari (1) ♡ Morgenzon - 7e kindje - 30 jaar 2 februari (1) ♡ Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar 3 februari (1) ♡ TigerAngel7 - 2e kindje - 27 jaar 4 februari (1) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 25 jaar 5 februari (1) ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar 6 februari (4) ♡ Cindy - 3e kindje - 40 jaar ♡ maps - 2e kindje - 34 jaar ♡ appelmoess - 3e kindje - 32 jaar ♡ Jillster - 2e kindje - 30 jaar 8 februari (1) ♡ MamavanHayden - 2e kindje - 29 jaar 9 februari (3) ♡ sannez - 3e kindje - 35 jaar ♡ Christiana - 2e kindje - 30 jaar ♡ Manna - 2e kindje - 30 jaar 10 februari (1) ♡ Lenaroos - 3e kindje - 33 jaar 11 februari (5) ♡ Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar ♡ Ank88 - 4e kindje - 29 jaar ♡ Pln - 1e kindje - 27 jaar ♡ moonchild - 3e kindje - 33 jaar ♡ Ianne - 2e kindje - 26 jaar 13 februari (4) ♡ Vally85 - 1e kindje - 32 jaar ♡ Nelllie - 2e kindje - 31 jaar ♡ Kiekieboe - 2e kindje - 27 jaar ♡ YellowEyes - 1e kindje - 22 jaar 14 februari (2) ♡ Eveliennn89 - 2e kindje - 28 jaar ♡ Semmie87 - 2e kindje - 31 jaar 15 februari (1) ♡ Regenboogjee - 3e kindje - 28 jaar 18 februari (1) ♡ Chezzy - 2e en 3e kindje - 32 jaar -------------------------------------------------- Totaal - 31 -------------------------------------------------- jongen (12) | meisje (12) | verrassing (5) | onbekend (2) -------------------------------------------------- ☆ Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87, Mammielove, lidu1, zoef, babywens93, lievemandie, jolicoeur, fluitekruidje, Ila, Eslief (22wk bevallen) ☆ -------------------------------------------------- Afspraken: Januari 17 - Chezzy - gesprek vk + echo 17 - Nelllie - controle gyn 14.15u 21 - Krijgertje - controle vk 21 - Pln - controle vk 14.40u 22 - Kiekieboe - Controle + 37wkn echo 23 - Chezzy - gesprek gyn + echo 23 - Meisje93 - Controle + strippen (proberen) 9.40u 24 - Regenboogjee - controle/echo gynaecoloog 25 - Eveliennn89 - controle/echo gyn 25 - Pln - afspraakk gyn 11.15u ♡BEVALLINGSLIJST♡ Januari 11 - CaDi - 28 jaar - 1ste kindje - 36+3 - Quin 15 - Mimi91 - 27 jaar - 1ste kindje - 37+5 - Luuk
@Mimi91 klinkt heftig! Denk dat verder alles wel al gezegd is door alle dames hier. Hoop dat jullie snel kunnen genieten! Hier ook erg misselijk van het maagzuur! Zou absoluut niet weten hoe het voelt als de baby in ingedaald maar ik voel haar nog erg hoog zitten! Rechtop zitten in dan ook erg vervelend, vooral in de auto als je dan over een drempel gaat. Vind het zo spannend wanneer het nou gaat gebeuren! Aan de ene kant wil ik vandaag wel zodat het gewoon voorbij is, aan de andere kant denk ik wacht nog maar even!