@Chezzy wij houden terug een kraamfeest. Dichte familie en vrienden zullen thuis ook wel langskomen maar voor de grotere vriendengroepen, collega’s en verdere familie vond ik het bij zoontje ook gemakkelijk dat dit in 1 keer achter de rug was. @Meisje93 Hier is vermoeidheid ook terug veel erger. Zou precies heeeeeel de dag door kunnen slapen... Voel je al terug meer beweging? @MamavanHayden hopelijk voel je je vandaag terug wat beter! @schoonmaken Heeeeeel het huis is hier echt een stort voor de moment. Zou zo graag alles eens onder handen nemen, maar ik durf niet echt omdat ik van gyn niets mag doen ook al heb ik nu nergens last van Hier komt een vriendin zodadelijk kerstfoto’s trekken van mijn zoontje, ben eens benieuwd of hij voor de verandering eens wilt meewerken
Thnx meiden, we zijn zelf ook erg benieuwd naar het eindresultaat uiteindelijk. Foto hoe het ongeveer moet gaan worden. Ik vind het heerlijk om creatief bezig te zijn, en mn man helpt ook mee hoor! Verder ben ik maxi cosi zak aan het haken, de naam van de kleine man, box mobiel, omslag doek en wil ik nog een deken haken. En zou nog wel meer willen maken, maar denk dat ik dan echt te weinig tijd heb.
Dat heeft een nichtje van mij ook op de muur! Zoooo schattig! Ik vermoed dat het geboortekaartje ook zoiets gaat zijn. En wat heerlijk om zo handig te zijn, ik maak van een arm breiwerk nog een knoop die er never meer uitgaat XD @Eveliennn89 ... lekker chillen hoor met je kadetjes, dat is belangrijker dan een clean huis, tijd zat. Ik heb net mijn teennagels geknipt.... ik zit te w88 op mijn olympische medaille nu. Wat een uitdaging! Dat ga ik niet nog een keer doen, over 4 wkn naar de pedicure en dan gel lak er overheen. Lig ik er meteen netjes bij tijdens de ks XD
@MamavanHayden beetje opgeknapt? Hopelijk voel je je wat beter! @Cindy1977 op dit moment maken we meer kans op de paralympics haha. Dinsdag en donderdag ben ik vrij dan wil ik beneden zowiezo stoffen, stofzuigen en dweilen. Boven daarin tegen blijft nog wel eens liggen. Zorg wel dat de was zo goed als bij is steeds! Maar goed ik mag ook niet klagen. Merk wel dat het allemaal iets minder snel gaat maar we komen er wel!
@Manna lekker dat je schoonmaakster komt vanmiddag. Ja ik wil ook die schoonmaakwoede. Hard nodig. Maar op zich toch ook logisch dat bewegingen anders worden doordat ze minder ruimte hebben? Oei zeker lang! Hier ook nooit hersteld geraakt. Maar volgens mij wel minder pijn gehad dan jij. Al vergeet je ook weer een hoop. @Eveliennn89 waardeloos heh die vermoeidheid. Ja vannacht voelde ik de beeb nog bewegen. Vandaag nog niet. Veel plezier met de kerstfoto's! Nee als gyn dat advies geeft zou ik toch maar even rustig aan gaan doen. @CaDi gaaf! Dat gaat straks heel mooi worden gok ik. wat leuk. Was ik maar zo creatief. Wil het straks wel allemaal zien hoor. @Cindy1977 hahaha. Dat klusje mag mijn man doen nu. Die heeft zelfs mijn teennagels al een keer gelakt. Groot gelijk om volgende keer naar de pedicure te gaan.
♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 31 januari (5) ♡ Bella28 - 2e kindje - 31 jaar ♡ Pitaa91 - 3e kindje - 26 jaar ♡ Nijntje90 - 2e kindje - 27 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 27 jaar ♡ Mimi91 - 1e kindje - 27 jaar 1 februari (1) ♡ Morgenzon - 7e kindje - 30 jaar 2 februari (1) ♡ Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar 3 februari (1) ♡ TigerAngel7 - 2e kindje - 27 jaar 4 februari (1) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 25 jaar 5 februari (2) ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar ♡ CaDi - 1e kindje - 28 jaar 6 februari (4) ♡ Cindy - 3e kindje - 40 jaar ♡ maps - 2e kindje - 34 jaar ♡ appelmoess - 3e kindje - 32 jaar ♡ Jillster - 2e kindje - 30 jaar 8 februari (1) ♡ MamavanHayden - 2e kindje - 29 jaar 9 februari (3) ♡ sannez - 3e kindje - 35 jaar ♡ Christiana - 2e kindje - 30 jaar ♡ Manna - 2e kindje - 30 jaar 10 februari (2) ♡ Lenaroos - 3e kindje - 33 jaar ♡ YellowEyes - 1e kindje - 22 jaar 11 februari (5) ♡ Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar ♡ Ank88 - 4e kindje - 29 jaar ♡ Pln - 1e kindje - 27 jaar ♡ moonchild - 3e kindje - 33 jaar ♡ Ianne - 2e kindje - 26 jaar 13 februari (3) ♡ Vally85 - 1e kindje - 32 jaar ♡ Nelllie - 2e kindje - 31 jaar ♡ Kiekieboe - 2e kindje - 26 jaar 14 februari (2) ♡ Eveliennn89 - 2e kindje - 28 jaar ♡ Semmie87 - 2e kindje - 31 jaar 15 februari (1) ♡ Regenboogjee - 3e kindje - 28 jaar 18 februari (1) ♡ Chezzy - 2e en 3e kindje - 32 jaar -------------------------------------------------- Totaal - 33 -------------------------------------------------- jongen (14) | meisje (12) | verrassing (5) | onbekend (2) -------------------------------------------------- ☆ Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87, Mammielove, lidu1, zoef, babywens93, lievemandie, jolicoeur, fluitekruidje, Ila, Eslief (22wk bevallen) ☆ -------------------------------------------------- Afspraken: December 13 - Chezzy - gesprek gyn + groeiecho 13 - Kiekieboe - 30wkn echo groei/ligging 13 - Meisje93 - intake kraamzorg 20.00u 15 - YellowEyes - 3d/4d echo 09:00u 17 - Kippetje 88 - intake kraamzorg 10:15u 17 - YellowEyes - intake kraamzorg 19:00u 17 - TigerAngel7 - Controle + echo gyn 21 - Eveliennn89 - controle + echo gyn 24 - Meisje93 - controle 27 - Chezzy - gesprek gyn + groeiecho 28 - TigerAngel7 - Controle + echo gyn Januari 2 - Kiekieboe - Controle + 34wkn echo 2 - Pln - groeiecho 3 - Kiekieboe - Info + rondleiding zkh 22 - Kiekieboe - Controle + 37wkn echo
Hoi Hoi Ik mag door naar de gynaecoloog . Beetje balen maar is niet anders. Suikers idd te hoog. Morgen om 10.30 afspraak. Zal ook wel door verwezen worden naar een diëtiste hoop ik want vind het best lastig. Wat kun je nu wel of niet eten? Fijne dag allemaal!
Balen @Ank88 maar wel belangrijk dat ze je nu goede zorg geven natuurlijk! Schoonmaakwoede, wel een beetje last van maar het ontbreekt me nog aan de tijd/energie haha. Hopelijk kan ik m’n verlof flink aan de slag. Wil eindelijk eens alle keukenkastjes reorganiseren
Geen idee eigenlijk of dat zou helpen bij rusteloze benen. Heb daar zonder zwangerschap al last van en sinds ik zwanger ben is het om GEK van te worden. Ik probeer savonds zo weinig mogelijk te “hangen” op de zetel. Zo recht mogelijk, ondersteund van het borstvoedingskussen. Af en toe eens wisselen en meer steunen op linkerkant, dan eens op rechterkant. Dan eens rechtstaan en toertje doen. Dit alvorens de benen onrustig worden en soms zou het dan uitblijven...
♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 31 januari (5) ♡ Bella28 - 2e kindje - 31 jaar ♡ Pitaa91 - 3e kindje - 26 jaar ♡ Nijntje90 - 2e kindje - 27 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 27 jaar ♡ Mimi91 - 1e kindje - 27 jaar 1 februari (1) ♡ Morgenzon - 7e kindje - 30 jaar 2 februari (1) ♡ Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar 3 februari (1) ♡ TigerAngel7 - 2e kindje - 27 jaar 4 februari (1) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 25 jaar 5 februari (2) ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar ♡ CaDi - 1e kindje - 28 jaar 6 februari (4) ♡ Cindy - 3e kindje - 40 jaar ♡ maps - 2e kindje - 34 jaar ♡ appelmoess - 3e kindje - 32 jaar ♡ Jillster - 2e kindje - 30 jaar 8 februari (1) ♡ MamavanHayden - 2e kindje - 29 jaar 9 februari (3) ♡ sannez - 3e kindje - 35 jaar ♡ Christiana - 2e kindje - 30 jaar ♡ Manna - 2e kindje - 30 jaar 10 februari (2) ♡ Lenaroos - 3e kindje - 33 jaar ♡ YellowEyes - 1e kindje - 22 jaar 11 februari (5) ♡ Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar ♡ Ank88 - 4e kindje - 29 jaar ♡ Pln - 1e kindje - 27 jaar ♡ moonchild - 3e kindje - 33 jaar ♡ Ianne - 2e kindje - 26 jaar 13 februari (3) ♡ Vally85 - 1e kindje - 32 jaar ♡ Nelllie - 2e kindje - 31 jaar ♡ Kiekieboe - 2e kindje - 26 jaar 14 februari (2) ♡ Eveliennn89 - 2e kindje - 28 jaar ♡ Semmie87 - 2e kindje - 31 jaar 15 februari (1) ♡ Regenboogjee - 3e kindje - 28 jaar 18 februari (1) ♡ Chezzy - 2e en 3e kindje - 32 jaar -------------------------------------------------- Totaal - 33 -------------------------------------------------- jongen (14) | meisje (12) | verrassing (5) | onbekend (2) -------------------------------------------------- ☆ Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87, Mammielove, lidu1, zoef, babywens93, lievemandie, jolicoeur, fluitekruidje, Ila, Eslief (22wk bevallen) ☆ -------------------------------------------------- Afspraken: December 13 - Chezzy - gesprek gyn + groeiecho 13 - Kiekieboe - 30wkn echo groei/ligging 13 - Meisje93 - intake kraamzorg 20.00u 15 - YellowEyes - 3d/4d echo 09:00u 17 - Kippetje 88 - intake kraamzorg 10:15u 17 - YellowEyes - intake kraamzorg 19:00u 17 - TigerAngel7 - Controle + echo gyn 21 - Eveliennn89 - controle + echo gyn 24 - Meisje93 - controle 27 - Chezzy - gesprek gyn + groeiecho 28 - Nelllie - echo gyn 28 - TigerAngel7 - Controle + echo gyn Januari 2 - Kiekieboe - Controle + 34wkn echo 2 - Pln - groeiecho 3 - Kiekieboe - Info + rondleiding zkh 22 - Kiekieboe - Controle + 37wkn echo
Awwwww even in klaagmodus Heel m’n onderkant doet zo’n pijn!!! Een grote spatader (al enkele maanden) op m’n schaamlip en sinds gisteren een aambei, allemaal van de druk van die kleine... Sorry voor de details Voelt alsof ik net bevallen ben, weet amper hoe gaan zitten
Balen zeg @Ank88 Diëtiste is wel fijn, die kan je alles zo uitrekenen... Heb je een beetje houvast @Cindy1977 echt he haha.... Ik ga het volgende rondje denk ik ook na de pedicure haha. Vorige zwangerschap heeft mijn man ze ook wel eens gelakt haha @Meisje93 hopelijk blijft ons zo'n lang herstel bespaard... Mijn man moest bv ook elke voeding eruit omdat ik niet met de baby op kon staan vanuit de stoel, omdraaien in bed lukte niet etc... Nee niet fijn en ben ook wel bang geweest dat het nooit beter werd, maar gelukkig wel. Ben er nu ook veel rustiger onder, want het duurt misschien lang ik herstel uiteindelijk wel. Hopelijk nu wel wat sneller haha Ja ze gaan zeker anders bewegen en waarschijnlijk is er niets, maar bij minder bewegen moest ik wel bellen van de vk
Ik vrees dat het alleen maar erger wordt voor de bevalling. En na de bevalling... zal het een ware ravage zijn
Niet leuk! De vorige zwangerschap heb ik dit de laatste weken ook gehad. Verdovende zalf gaf tijdelijk wat verlichting. Dat is zeker een aanrader! En zo fijn als de kleine dan geboren is....de druk er af...zalig! Ik lees veel over neusspray op de aambei sprayen. Zelf nooit geprobeerd. Ik weet ook niet welke soort dan het beste helpt. Ik moet nu ook wel weer oppassen....ik heb het idee weer dezelfde kant op te gaan.
@Ank88 balen dat je toch door moet naar de gyn! Denk dat je goed op je koolhydraten moet gaan letten. @Nelllie och dat lijkt me zeker heel vervelend zitten. En voor die spatader kan je volgens mij niks aan doen. @Manna ik hoop het! Wil gewoon een mama zijn die alles met haar kinderen kan doen. We gaan voor een goed herstel! Mijn bekken stonden achteraf een jaar na bevalling nog steeds scheef en was helemaal instabiel. Ga er nu beter op letten. Ik hou het nog even in de gaten en anders bel ik wel even ter controle. Moet de 24e pas weer nl. @moonchild neusspray met zout moet je hebben. Dat zout laat de aambei naar binnen trekken. Heeft toen echt geholpen bij mij. Heel apart
@Meisje93. Yep, derde trimester slaat de vermoeiheid extra toe. @TigerAngel7. Ook idee om minder kaarten te sturen haha. Kraambezoek is ook wel weer gezellig, maar eerste weken wel vermoeiend omdat alles weer zo nieuw is. Denk bij een tweeling er toch weer veel mensen willen komen kijken. @nijntje90. Geboortekaartjes zelf op de bus doen. Wauw, dat is echt fijn om dat te kunnen. Raar dat je van die kleine dingen blij kan worden. @MamavanHayden. Hopelijk weer bijgekomen. Soms staat mij ook het huilen nader als het lachen. Stomme hormonen ook. @CaDi. Wauw wat mooi! Ook lekker crea bezig zeg. Vind het altijd bewonderingswaardig dat mensen daar geduld voor kunnen opbrengen hihi. @Anke88. Balen, maar fijn dat je nu wel duidelijkheid hebt. Hier voor het eerst gisteren weer auto gereden sinds 8 weken. Klein stukje hoor van 10 minuten. Ging beter dan verwacht (gaat meer om moeheid/concentratie dan pijn hier hoor). Was naar kerstmarkt met de kleine meid en wat familieleden. Ook klein stukje kunnen lopen, dus heel fijn! Vanmiddag weer een groeiecho. Gewicht is behoorlijk toegenomen, maar heb toch het idee dat groei achterblijft. Hopelijk dit keer een vals moedergevoel. #to do lijst. Babykleertjes sorten op maat check. Babykleertjes 44 / 50 apart gelegd om te wassen check. Boxpakjes besteld zo goed als check #schoonmaken. Je wilt niet weten hoe het er hier nu uit ziet met de verbouwing… Deze week hebben we geen schoonmaakhulp. Dus manlief zal morgen gaan stoffen en stofzuigen. Maar het is op dit moment echt dweilen met de kraam open… Enfin, hopelijk is in 2019 het ergste voorbij!
Net terug van de gyn! Baby ligt met t hoofdje behoorlijk diep. Placenta blokkeert niet de uitgang, dus kan gewoon vaginaal bevallen. T buikje is iets boven t gemiddelde, ienie minie beetje. Gewicht geschat op 1922 gram. Yeey! Ik ben weer blij!
♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 31 januari (5) ♡ Bella28 - 2e kindje - 31 jaar ♡ Pitaa91 - 3e kindje - 26 jaar ♡ Nijntje90 - 2e kindje - 27 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 27 jaar ♡ Mimi91 - 1e kindje - 27 jaar 1 februari (1) ♡ Morgenzon - 7e kindje - 30 jaar 2 februari (1) ♡ Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar 3 februari (1) ♡ TigerAngel7 - 2e kindje - 27 jaar 4 februari (1) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 25 jaar 5 februari (2) ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar ♡ CaDi - 1e kindje - 28 jaar 6 februari (4) ♡ Cindy - 3e kindje - 40 jaar ♡ maps - 2e kindje - 34 jaar ♡ appelmoess - 3e kindje - 32 jaar ♡ Jillster - 2e kindje - 30 jaar 8 februari (1) ♡ MamavanHayden - 2e kindje - 29 jaar 9 februari (3) ♡ sannez - 3e kindje - 35 jaar ♡ Christiana - 2e kindje - 30 jaar ♡ Manna - 2e kindje - 30 jaar 10 februari (2) ♡ Lenaroos - 3e kindje - 33 jaar ♡ YellowEyes - 1e kindje - 22 jaar 11 februari (5) ♡ Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar ♡ Ank88 - 4e kindje - 29 jaar ♡ Pln - 1e kindje - 27 jaar ♡ moonchild - 3e kindje - 33 jaar ♡ Ianne - 2e kindje - 26 jaar 13 februari (3) ♡ Vally85 - 1e kindje - 32 jaar ♡ Nelllie - 2e kindje - 31 jaar ♡ Kiekieboe - 2e kindje - 27 jaar 14 februari (2) ♡ Eveliennn89 - 2e kindje - 28 jaar ♡ Semmie87 - 2e kindje - 31 jaar 15 februari (1) ♡ Regenboogjee - 3e kindje - 28 jaar 18 februari (1) ♡ Chezzy - 2e en 3e kindje - 32 jaar -------------------------------------------------- Totaal - 33 -------------------------------------------------- jongen (14) | meisje (12) | verrassing (5) | onbekend (2) -------------------------------------------------- ☆ Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87, Mammielove, lidu1, zoef, babywens93, lievemandie, jolicoeur, fluitekruidje, Ila, Eslief (22wk bevallen) ☆ -------------------------------------------------- Afspraken: December 13 - Chezzy - gesprek gyn + groeiecho 13 - Meisje93 - intake kraamzorg 20.00u 15 - YellowEyes - 3d/4d echo 09:00u 17 - Kippetje 88 - intake kraamzorg 10:15u 17 - YellowEyes - intake kraamzorg 19:00u 17 - TigerAngel7 - Controle + echo gyn 21 - Eveliennn89 - controle + echo gyn 24 - Meisje93 - controle 27 - Chezzy - gesprek gyn + groeiecho 28 - Nelllie - echo gyn 28 - TigerAngel7 - Controle + echo gyn Januari 2 - Kiekieboe - Controle + 34wkn echo 2 - Pln - groeiecho 3 - Kiekieboe - Info + rondleiding zkh 22 - Kiekieboe - Controle + 37wkn echo
@Chezzy ik merk het Komt amper wat uit mijn handen, terwijl ik nog zoveel wil/moet doen. Wat fijn dat het autorijden goed gegaan is. Toch wel fijn als je af en toe even weg kan. Succes vanmiddag! Hopelijk zit je er naast qua gevoel. Wanneer verwachten jullie klaar te zijn met de verbouwing? Goed nieuws allemaal! Super.